Bedankt!quote:
Vanaf maandagquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Knap hoor. Als de roeifinales zijn gaat het opeens hard met de medailles.
En wanneer gaan we baanwielrennen?
Vanaf 5 augustus.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Knap hoor. Als de roeifinales zijn gaat het opeens hard met de medailles.
En wanneer gaan we baanwielrennen?
Ik zou een roeiestafette wel tof vinden, dat je elkaar de roeispanen moet doorgevenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:38 schreef kilon het volgende:
Waarom bestaat er bij judo en schermen wel een landenwedstrijd en bij roeien niet. Daar wordt ons zo een gouden medaille ontnomen.
maar dit kan toch niet meer misgaan?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik je alvast waarschuwen voor een teleurstelling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Omdat een 8 al min of meer een landenwedstrijd is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:38 schreef kilon het volgende:
Waarom bestaat er bij judo en schermen wel een landenwedstrijd en bij roeien niet. Daar wordt ons zo een gouden medaille ontnomen.
Vind de achtzitter wel al heel erg in de buurt komen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:38 schreef kilon het volgende:
Ook een mixed relay?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou een roeiestafette wel tof vinden, dat je elkaar de roeispanen moet doorgeven
8 roeiers in 1 boot vind jij geen landenwedstrijd?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:38 schreef kilon het volgende:
3000 meter steeple.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou een roeiestafette wel tof vinden, dat je elkaar de roeispanen moet doorgeven
Nee joh, gewoon lekker het stokje doorgeven door elkaar te rammen met de boot.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan meer, met zijn 24'en bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
8 roeiers in 1 boot vind jij geen landenwedstrijd?
Hetzelfde als bij de rodel estafette. Als de eerste boot over de streep is, mag de tweede wegquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Soort galleislaven?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kan meer, met zijn 24'en bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |