Ik dacht dat GE Reinders van Limburg was.quote:
Nu is heat 2 van lichte mannen twee sculls net afgelopenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:15 schreef -XOR- het volgende:
Ik kijk nu roeien op de stream maar geen idee of dit live is.
Wind tegen?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Ze lopen wel hopeloos achter
Vandaag doet het zwemmen het beter.
Ah gelukkig, was de BBC slijm over Team DjieBie alweer beuquote:Op zondag 28 juli 2024 12:34 schreef Em31 het volgende:
De NOS is na een uur weer live, dat we dit nog mee mogen maken.
Matig.quote:
NPO1 wel!quote:
Roeimenië?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:39 schreef franklop het volgende:
Altijd verbaasd dat Roemenie zo'n roei natie is
Ja daar word je niet blij van.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Ah gelukkig, was de BBC slijm over Team DjieBie alweer beu
Streamen in Frankrijk says noquote:
Nicequote:
Wel een goede kans dat je de finale haalt!quote:Op zondag 28 juli 2024 12:40 schreef franklop het volgende:
9 boten voor 6 finale plekken is ook wat matig
Grofweg 66,67%quote:Op zondag 28 juli 2024 12:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel een goede kans dat je de finale haalt!
Ze zijn een beetje zuur dat NL een GB dominantie voorkomtquote:Op zondag 28 juli 2024 12:42 schreef franklop het volgende:
Britten zijn niet enthousiast over de NL boot
Typisch.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:42 schreef franklop het volgende:
Britten hebben het nooit zo op concurrenten van Britten.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje zuur dat NL een GB dominantie voorkomt
Verrassendquote:Op zondag 28 juli 2024 12:42 schreef franklop het volgende:
Nounounou, dat is wel heel extreem.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Deze Brit is partijdiger dan Sky bij de F1
Dat weet ik. Moet je nagaan.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij is ze aan het uitschelden omdat ze aan het uitroeien zijn
quote:
In het Engels is hij nog leuker, Rowmaniaquote:
en daarvoor klaagde die dat ze lui aan het uitroeien waren en hun slagen niet afmaakten.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:48 schreef franklop het volgende:
Engelsman van overtuigt dat NL voluit moest en ging?
Altijd genieten tijdens het baanwielrennenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Britten hebben het nooit zo op concurrenten van Britten.
Ik werk met een familielid van Rienks samen. Hij roeit alleen nietquote:Op zondag 28 juli 2024 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil Rienks en Florijn danken voor het feit dat zij hun DNA hebben doorgegeven.
Heb hem alleen nog nooit zo rustig horen praten.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Rogier Blink vind ik prettig om als expert commentator naar te luisteren.
Denk ook wel dat de Britten de finale vrij eenvoudig gaan winnen. Gewoon de sterkste boot.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Brits commentaar denkt dat team giebie makkelijk gaat winnen omdat zij niet hoeften te schroeien aan het einde om de concurrentie voor te blijven en toch sneller waren.
Serieus.
Britse commentatoren leveren altijd. Al zal het nooit de triestheid van het niveau bij het baanwielrennen in Rio zal evenaren.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Brits commentaar denkt dat team giebie makkelijk gaat winnen omdat zij niet hoeften te schroeien aan het einde om de concurrentie voor te blijven en toch sneller waren.
Serieus.
Ik ga die streams nog liever in het Deens kijken dat dat ik Brits commentaar moet aanhoren.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Altijd genieten tijdens het baanwielrennen
Hoor ook vaak goede neutrale commentatoren. Maar hier bij het roeien zag ik het niet aankomenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Britse commentatoren leveren altijd. Al zal het nooit de triestheid van het niveau bij het baanwielrennen in Rio zal evenaren.
Is ook lastig, je eigen vrouw becommentariëren.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb hem alleen nog nooit zo rustig horen praten.
Ik doe niet andersquote:Op zondag 28 juli 2024 12:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Is ook lastig, je eigen vrouw becommentariëren.
Maar tijden in aparte heats vergelijken is iets waarvan zelfs ik weet dat dat achterlijk is, en dan gebruikt die meneer het om vergezochte conclusies te beargumenterenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:50 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Denk ook wel dat de Britten de finale vrij eenvoudig gaan winnen. Gewoon de sterkste boot.
Dat is prima, maar zijn commentaar bij de andere race sloeg nergens opquote:Op zondag 28 juli 2024 12:50 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Denk ook wel dat de Britten de finale vrij eenvoudig gaan winnen. Gewoon de sterkste boot.
Misschien de derny nog eens voorbijrijden.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Britse commentatoren leveren altijd. Al zal het nooit de triestheid van het niveau bij het baanwielrennen in Rio zal evenaren.
Nou ja, ik bedoel meer in het algemeen wanneer Rogier commentaar geeft in vergelijking met hoe hij op Gyas af en toe kon zijn (niet alleen in negatieve zin, maar ook zeker in positieve zin)quote:Op zondag 28 juli 2024 12:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Is ook lastig, je eigen vrouw becommentariëren.
Rogier is nogal, nou ja, gepassioneerdquote:Op zondag 28 juli 2024 12:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel meer in het algemeen wanneer Rogier commentaar geeft in vergelijking met hoe hij op Gyas af en toe kon zijn (niet alleen in negatieve zin, maar ook zeker in positieve zin)
Ik ook. Maar daardoor zit ik nu wel in Frankrijk op vakantie naar niet in Parijsquote:
Ik zie hetquote:
Je moet ook niet als een Joris van den Berg tekeer gaan he.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ook. Maar daardoor zit ik nu wel in Frankrijk op vakantie naar niet in Parijs
Wat was dat ook alweer?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op een goede dag kan deze boot nog wel brons halen. Vandaag is niet zo'n dag.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:55 schreef kilon het volgende:
Ach niet alle boten zijn nou eenmaal medaillekandidaat. Niet zo heel erg.
Volgens de NOS zijn de Britten stil.quote:
Vandaag kunnen ze ook geen brons halenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op een goede dag kan deze boot nog wel brons halen. Vandaag is niet zo'n dag.
Kenny maakte een fout bij de keurin. Omdat er gevallen was, lag het even stil en gingen ze naar de studio. Daar vonden ze dat het gewoon een herstart moest worden en geen DQ. Daarna een Duitser die iets deed waardoor er weer gevallen werd. Maar i.p.v. een herstart vond men nu opeens dat het wel een DQ moest zijn.quote:
Die hebben waarschijnlijk een hele analyse over hoe de Nieuw Zeelanders de bocht hebben afgesneden.quote:
Ik ben nog altijd woest dat ie daar alsnog goud wonquote:Op zondag 28 juli 2024 12:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kenny maakte een fout bij de keurin. Omdat er gevallen was, lag het even stil en gingen ze naar de studio. Daar vonden ze dat het gewoon een herstart moest worden en geen DQ. Daarna een Duitser die iets deed waardoor er weer gevallen werd. Maar i.p.v. een herstart vond men nu opeens dat het wel een DQ moest zijn.
Flopland is naar de ochtenddienst.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:58 schreef Zipportal het volgende:
Dankzij God is het mooi weer. @:KingRoland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |