Rogier is nogal, nou ja, gepassioneerdquote:Op zondag 28 juli 2024 12:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel meer in het algemeen wanneer Rogier commentaar geeft in vergelijking met hoe hij op Gyas af en toe kon zijn (niet alleen in negatieve zin, maar ook zeker in positieve zin)
Ik ook. Maar daardoor zit ik nu wel in Frankrijk op vakantie naar niet in Parijsquote:
Ik zie hetquote:
Je moet ook niet als een Joris van den Berg tekeer gaan he.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ook. Maar daardoor zit ik nu wel in Frankrijk op vakantie naar niet in Parijs
Wat was dat ook alweer?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Britse commentatoren leveren altijd. Al zal het nooit de triestheid van het niveau bij het baanwielrennen in Rio zal evenaren.
Op een goede dag kan deze boot nog wel brons halen. Vandaag is niet zo'n dag.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:55 schreef kilon het volgende:
Ach niet alle boten zijn nou eenmaal medaillekandidaat. Niet zo heel erg.
Volgens de NOS zijn de Britten stil.quote:
Vandaag kunnen ze ook geen brons halenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op een goede dag kan deze boot nog wel brons halen. Vandaag is niet zo'n dag.
Kenny maakte een fout bij de keurin. Omdat er gevallen was, lag het even stil en gingen ze naar de studio. Daar vonden ze dat het gewoon een herstart moest worden en geen DQ. Daarna een Duitser die iets deed waardoor er weer gevallen werd. Maar i.p.v. een herstart vond men nu opeens dat het wel een DQ moest zijn.quote:
Die hebben waarschijnlijk een hele analyse over hoe de Nieuw Zeelanders de bocht hebben afgesneden.quote:
Ik ben nog altijd woest dat ie daar alsnog goud wonquote:Op zondag 28 juli 2024 12:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kenny maakte een fout bij de keurin. Omdat er gevallen was, lag het even stil en gingen ze naar de studio. Daar vonden ze dat het gewoon een herstart moest worden en geen DQ. Daarna een Duitser die iets deed waardoor er weer gevallen werd. Maar i.p.v. een herstart vond men nu opeens dat het wel een DQ moest zijn.
Flopland is naar de ochtenddienst.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:58 schreef Zipportal het volgende:
Dankzij God is het mooi weer. @:KingRoland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |