Dat weet ik. Moet je nagaan.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij is ze aan het uitschelden omdat ze aan het uitroeien zijn
quote:
In het Engels is hij nog leuker, Rowmaniaquote:
en daarvoor klaagde die dat ze lui aan het uitroeien waren en hun slagen niet afmaakten.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:48 schreef franklop het volgende:
Engelsman van overtuigt dat NL voluit moest en ging?
Altijd genieten tijdens het baanwielrennenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Britten hebben het nooit zo op concurrenten van Britten.
Ik werk met een familielid van Rienks samen. Hij roeit alleen nietquote:Op zondag 28 juli 2024 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil Rienks en Florijn danken voor het feit dat zij hun DNA hebben doorgegeven.
Heb hem alleen nog nooit zo rustig horen praten.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Rogier Blink vind ik prettig om als expert commentator naar te luisteren.
Denk ook wel dat de Britten de finale vrij eenvoudig gaan winnen. Gewoon de sterkste boot.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Brits commentaar denkt dat team giebie makkelijk gaat winnen omdat zij niet hoeften te schroeien aan het einde om de concurrentie voor te blijven en toch sneller waren.
Serieus.
Britse commentatoren leveren altijd. Al zal het nooit de triestheid van het niveau bij het baanwielrennen in Rio zal evenaren.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Brits commentaar denkt dat team giebie makkelijk gaat winnen omdat zij niet hoeften te schroeien aan het einde om de concurrentie voor te blijven en toch sneller waren.
Serieus.
Ik ga die streams nog liever in het Deens kijken dat dat ik Brits commentaar moet aanhoren.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Altijd genieten tijdens het baanwielrennen
Hoor ook vaak goede neutrale commentatoren. Maar hier bij het roeien zag ik het niet aankomenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Britse commentatoren leveren altijd. Al zal het nooit de triestheid van het niveau bij het baanwielrennen in Rio zal evenaren.
Is ook lastig, je eigen vrouw becommentariėren.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb hem alleen nog nooit zo rustig horen praten.
Ik doe niet andersquote:Op zondag 28 juli 2024 12:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Is ook lastig, je eigen vrouw becommentariėren.
Maar tijden in aparte heats vergelijken is iets waarvan zelfs ik weet dat dat achterlijk is, en dan gebruikt die meneer het om vergezochte conclusies te beargumenterenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:50 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Denk ook wel dat de Britten de finale vrij eenvoudig gaan winnen. Gewoon de sterkste boot.
Dat is prima, maar zijn commentaar bij de andere race sloeg nergens opquote:Op zondag 28 juli 2024 12:50 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Denk ook wel dat de Britten de finale vrij eenvoudig gaan winnen. Gewoon de sterkste boot.
Misschien de derny nog eens voorbijrijden.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Britse commentatoren leveren altijd. Al zal het nooit de triestheid van het niveau bij het baanwielrennen in Rio zal evenaren.
Nou ja, ik bedoel meer in het algemeen wanneer Rogier commentaar geeft in vergelijking met hoe hij op Gyas af en toe kon zijn (niet alleen in negatieve zin, maar ook zeker in positieve zin)quote:Op zondag 28 juli 2024 12:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Is ook lastig, je eigen vrouw becommentariėren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |