abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juli 2024 @ 20:32:14 #1
498131 Donaldson
Fight! Fight! Fight!
pi_214377422

Joe Biden

Kamala Harris

House of Representatives:
Republican (219)
Democratic (213)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (47)
Independents (4)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
Zeer stabiel genie.
pi_214377473
Ze is nu al populairder dan Vance en Mike "wallpaper" Pence.
  maandag 22 juli 2024 @ 20:34:52 #3
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_214377486
quote:
81s.gif Op maandag 22 juli 2024 19:31 schreef Kijkertje het volgende:
Musk :')

[ x ]
[ x ]
Dit is voor het eerst dat ik verneem dat blinde mensen pronouns moeten horen om te weten of iemand een vrouw of een man is :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_214377563
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dit is voor het eerst dat ik verneem dat blinde mensen pronouns moeten horen om te weten of iemand een vrouw of een man is :D
Voor mij niet, ook blinden hebben door dat de wereld verandert (ik las al eerder dat het lastig is als je niet ziet en je niets meer zeker uit de stem kunt halen).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_214377566
quote:
84s.gif Op maandag 22 juli 2024 18:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En heeft het in een dieprode staat voor elkaar gekregen om gouverneur te worden:

[ x ]
[ x ]
In die zin zou het misschien beter zijn als hij bovenaan het ticket zou staan?!
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  maandag 22 juli 2024 @ 20:39:11 #6
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214377582
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:34 schreef Beathoven het volgende:
Ze is nu al populairder dan Vance en Mike "wallpaper" Pence.
Vance weet ongeveer wat je van het MAGA-volk kunt verwachten als vice president. Als je de grote leider durft tegen te spreken schreeuwen die paupers massaal dat je opgeknoopt moet worden. Je moet wel heel wanhopig zijn wil je de VP van Trump worden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_214377593
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:31 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Hoe ziet jouw leven eruit na je 80e?
Tegen die tijd heb ik FOK! voor political gain opgekocht ... Hopelijk.

Jij dan?
De enige echte.
pi_214377609
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
In die zin zou het misschien beter zijn als hij bovenaan het ticket zou staan?!
Harris passeren voor een blanke man, dan ben je wel definitief de minderheden kwijt. En je argumenten over vrouwenrechten ook. Of Harris had zich vrijwillig terug moeten trekken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 22 juli 2024 @ 20:46:43 #9
330914 Sherlock_Holmes
pi_214377704
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:38 schreef Hanca het volgende:

[..]
Voor mij niet, ook blinden hebben door dat de wereld verandert (ik las al eerder dat het lastig is als je niet ziet en je niets meer zeker uit de stem kunt halen).
'woman' is inderdaad zo'n lastige term tegenwoordig. Wat betekent het?
pi_214377705
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Het is te belachelijk voor woorden. _O-
De enige echte.
pi_214377713
quote:
2s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:40 schreef Rnie het volgende:

[..]

Jij dan?
Duiden dat je Fok! voor political gain hebt opgekocht voor die laatste twee volgers.
pi_214377741
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:47 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Duiden dat je Fok! voor political gain hebt opgekocht voor die laatste twee volgers.
De enige echte.
pi_214377791
quote:
Inside Biden's historic decision to drop out of the 2024 race (NBC)
The decision was tightly held, with one integral member of Biden's re-election team finding out after a family member read a news alert.

By Jonathan Allen, Carol E. Lee, Monica Alba, Mike Memoli and Natasha Korecki
Surrounded by a handful of trusted advisers and first lady Jill Biden at his vacation home on the Delaware coast Saturday evening, President Joe Biden reflected on a political career that spanned more than half a century and began to conclude that it would reach its end earlier than planned, according to people familiar with his decision.

Isolated, frustrated and angry, he felt betrayed by allies who turned on him in his hour of need.

“He’s really pissed off,” said a person in touch with Biden’s inner circle.

Mad as he was — and still is — Biden came grudgingly to accept that he could not sustain his campaign with poll numbers slipping, donors fleeing and party luminaries pushing him to exit. He may have been slower than other Democratic insiders to make that calculation, but he fully understood it by Saturday night.

The account of this critical weekend, and what led to Biden’s stunning announcement, came from interviews with two dozen Democrats familiar with what transpired.

[...]
Voor wie het interesseert een long read over hoe het ontvouwde bij de Bidens van het weekend.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_214377817
Harris is natuurlijk net zo goed kansloos, maar ze zullen wel de veilige keuze maken. In de schoot geworpen echt voor Donald.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_214377825
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:38 schreef Hanca het volgende:

[..]
Waarom zou je überhaupt tegenwoordig uit een stem kunnen halen wat iemands pronounce is? Je gaat dan toch juist het punt voorbij?
De enige echte.
pi_214377833
Harris is inmiddels over de 1000 delegates heen: https://apnews.com/projec(...)dnc-delegate-survey/
pi_214377928
De AP teller staat momenteel op meer dan 1000 delegates.

https://apnews.com/projec(...)dnc-delegate-survey/

Die 1976 delegates gaat ze makkelijk halen. Kunnen ze vervolgens snel aan de slag met het zoeken van een goede vice-president.

Update: Oh, ik ben langzaam :D
pi_214378061
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:40 schreef Hanca het volgende:

[..]
Harris passeren voor een blanke man, dan ben je wel definitief de minderheden kwijt. En je argumenten over vrouwenrechten ook. Of Harris had zich vrijwillig terug moeten trekken.
Zelfs als zij zich vrijwillig terugtrekt dan zal het narratief/conspiracy zich razendsnel verspreiden dat ze zich 'vrijwillig' terugtrekt en alsnog veel minderheden kosten. Wat dat betreft hebben de democraten weinig keus dan door te zetten met de VP, welke gewoon de logische kandidaat zou zijn in de meeste gevallen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 22 juli 2024 @ 21:08:47 #19
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214378117
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:51 schreef nostra het volgende:
Harris is natuurlijk net zo goed kansloos, maar ze zullen wel de veilige keuze maken. In de schoot geworpen echt voor Donald.
Raar dat ze nog mee doen uberhaupt. Het heeft toch allemaal 0.0 zin.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  maandag 22 juli 2024 @ 21:10:39 #20
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_214378144
Lofty goals...

quote:
Where J.D. Vance Gets His Weird, Terrifying Techno-Authoritarian Ideas

Yes, Peter Thiel was the senator’s benefactor. But they’re both inspired by an obscure software developer who has some truly frightening thoughts about reordering society.

In 2008, a software developer in San Francisco named Curtis Yarvin, writing under a pseudonym, proposed a horrific solution for people he deemed “not productive”: “convert them into biodiesel, which can help power the Muni buses.”

Yarvin, a self-described reactionary and extremist who was 35 years old at the time, clarified that he was “just kidding.” But then he continued, “The trouble with the biodiesel solution is that no one would want to live in a city whose public transportation was fueled, even just partly, by the distilled remains of its late underclass. However, it helps us describe the problem we are trying to solve. Our goal, in short, is a humane alternative to genocide.”

https://newrepublic.com/a(...)-authoritarian-ideas
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  Moderator maandag 22 juli 2024 @ 21:10:41 #21
236264 crew  capricia
pi_214378146
quote:
2s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:40 schreef Rnie het volgende:

[..]

Jij dan?
:D _O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214378158
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:51 schreef nostra het volgende:
Waarom zou ze kansloos zijn? Mij lijkt Trump kansloos. Het wordt wel echt in de schoot geworpen voor Kamela.
pi_214378197
Noch Trump noch Harris zijn kansloos. Kom op zeg.
pi_214378216
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Waarom zou ze kansloos zijn? Mij lijkt Trump kansloos. Het wordt wel echt in de schoot geworpen voor Kamela.
Asielportefeuille verknald, prosecuters doen het niet zo goed bij zwarte bevolking, debattechnisch ook een lapzwans, lag er de vorige primaries als eerste uit, Trump gaat niet eens in debat met haar, approval ratings zijn dramatisch, beleid is haar aan te rekenen, nog minder in beeld geweest als VP dan normaal, geen andere USP's dan vrouw en zwart (zie 2).
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
pi_214378297
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:14 schreef nostra het volgende:

[..]
Asielportefeuille verknald, prosecuters doen het niet zo goed bij zwarte bevolking, debattechnisch ook een lapzwans, lag er de vorige primaries als eerste uit, Trump gaat niet eens in debat met haar, approval ratings zijn dramatisch, beleid is haar aan te rekenen, nog minder in beeld geweest als VP dan normaal, geen andere USP's dan vrouw en zwart (zie 2).
Asiel komt door trumps gelobby om de wetswijziging niet te steunen. Debattechnisch deed ze het prima tegen Pence, de meerderheid kwam daar weg dat ze gewonnen had. Approval ratings zijn voor Trump en Vance ook dramatisch. Beleid onder Biden was prima en ze kan wat dat betreft kameleon spelen. Openbaar aanklager en voormalig senator lijken me uitgerekend voordelen die voor haar spreken.

Niet dat ik superenthusiast ben over haar kansen en zeker als je alle andere Democraten naloopt die het waarschijnlijk beter zouden doen tegen Trump. Maar ze is venzelfsprekend niet kansloos. Het duurt nota bene nog maanden tot het november is... en we hebben nu elke week wel weer een nieuwe plottwist...
pi_214378333
quote:

[..]
Harris is bij lange na niet zo slecht als jij hier afschildert, de approval ratings zijn beter dan die van Trump en Biden en de positieve dingen van het beleid zijn haar ook aan te rekenen. Daarnaast lijkt ze de positiviteit weer in de campagne terug te brengen, het wordt weer iets waar je bij wil horen. Een zoommeeting om mensen op te roepen campagne voor haar te voeren haalde al 40.000 mensen: https://www.independent.c(...)-trump-b2583860.html Dat kan niet eens, het bedrijf achter zoom zelf moest ingrijpen om dat mogelijk te maken. En juist die positiviteit kan er voor zorgen dat veel mensen komen stemmen en dan kan ze echt wel winnen. Het is geen zekerheid, maar er is juist wel weer een kans.

In de swingstates stond Biden op verliezen, maar andere democraten in de andere verkiezingen niet: https://theconversation.c(...)the-polls-say-235185
Dan kan Harris die dus ook gewoon winnen.
pi_214378337
quote:

[..]
Debattechnisch is ze niet de beste democraat nee. Maar vergeleken met Trump of Biden is ze uiteraard een debatgodin. Dat Trump zou scoren door een debat uit de weg te gaan geloof ik niks van.
Of die asielportefeuille is verknald hangt nogal van je perspectief af. Dat zwarte mensen haar niet zouden lusten moet ik nog maar zien. Ik ben nogal sceptisch als blanke heel rechtse mensen denken te kunnen duiden wat de gekleurde bevolking in Amerika denkt en doet.

Ik denk dat als je ziet hoe gemakkelijk ze nu toch alle endorsements krijgt zonder noemenswaardige tegenstand. Ja van Miljardair Bloomberg :') :') Die 4 jaar geleden een nog extreem veel kanslozere primary runde dan Harris. Dat ze eerder onderschat dan overschat werd.

Sowieso is het natuurlijk hilarisch om beleidstechnisich kritiek op haar te hebben. Als de tegenstander Trump is die ongeveer alles wat hij aanraakt verneukt. Als je stelt dat Harris niks kan behalve vrouw zijn en kleur heeft vind ik wel dat je even fair moet zijn en dat de tegenstander niet meer kwalificaties heeft naast Oranje zijn en permanent boos.
  maandag 22 juli 2024 @ 21:24:19 #28
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214378341
quote:

[..]
vs. misdadiger, covid-ontkenner, charlatan, oplichter, chronisch leugenaar, narcist, bejaard, nooit de popular vote vote gewonnen, 1-terms president, en geen USP's naast de MAGA-cult en isolationisme
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  maandag 22 juli 2024 @ 21:27:23 #29
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214378384
twitter

Deze knakker is Raaaaar, Patrick... :')
  maandag 22 juli 2024 @ 21:27:35 #30
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214378389
quote:

[..]
Asielportefeuille verknald
Dit zijn holle woorden die je altijd hoort van het zwakzinnige hurdur-buitenlanders segment dat elk land heeft.

Compleet kansloze woordencombinatie.
  maandag 22 juli 2024 @ 21:29:53 #31
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214378416
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:27 schreef VoMy het volgende:

[..]
Dit zijn holle woorden die je altijd hoort van het zwakzinnige hurdur-buitenlanders segment dat elk land heeft.

Compleet kansloze woordencombinatie.
Zelfs in Zuid-Afrika werd dat geroepen toen er rellen waren over Zimbabwaanse asielzoekers
pi_214378434
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:29 schreef zalkc het volgende:

[..]
Zelfs in Zuid-Afrika werd dat geroepen toen er rellen waren over Zimbabwaanse asielzoekers
Rhodesie O+
Ben er geboren.
pi_214378446
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]

Ja, Trump heeft iemand gevonden die bij hem past. En waar Pence nog wel mensen kon overhalen die hoopten op degelijk bestuur met lagere belastingen (de fans van McCain en Romney) dat hij Trump wel in toom zal houden, zal niemand dat bij Vance denken.
pi_214378497
quote:
[ x ]

Hij bedoelde dat tegenwoordig alles als racistisch wordt bestempelt. Maar de grap kwam niet helemaal aan.
pi_214378530
twitter
  maandag 22 juli 2024 @ 21:42:57 #36
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214378572
quote:
[ x ]

Out-weirding the Donald. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_214378624
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

Niet dat ik superenthusiast ben over haar kansen en zeker als je alle andere Democraten naloopt die het waarschijnlijk beter zouden doen tegen Trump. Maar ze is venzelfsprekend niet kansloos. Het duurt nota bene nog maanden tot het november is... en we hebben nu elke week wel weer een nieuwe plottwist...
Dat laatste is zeker waar, maar ik zou het een verdomd slechte keuze vinden. Wel enigszins begrijpelijk - al het andere is nog onzekerder of kleven weer andere vlekjes aan (zoals homo zijn :') ), maar ik heb er geen fiducie in. Maar ik word graag van het tegendeel bewezen.
  maandag 22 juli 2024 @ 21:49:24 #38
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214378653
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Hij bedoelde dat tegenwoordig alles als racistisch wordt bestempelt. Maar de grap kwam niet helemaal aan.
De grap kwam niet aan? Ja, zo kun je het ook zeggen natuurlijk :P

twitter
  maandag 22 juli 2024 @ 21:50:29 #39
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214378672
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:39 schreef Jojoke het volgende:
[ x ]
Hoe werkt dit? deze delegates waren eerst voor Biden?
pi_214378714
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:50 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ja, delegates mogen vrij kiezen als de kandidaat aan wie ze zijn toegewezen zich terug trekt. De meeste staten hebben nu vergaderingen met die delegates over op wie ze nu zouden moeten stemmen en bijna allemaal steunen ze tot nu toe Harris: https://apnews.com/projec(...)dnc-delegate-survey/
pi_214378718
Goed geformuleerde terugblik en vooruitzicht:
twitter
  maandag 22 juli 2024 @ 21:56:11 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214378725
Daar is ook Pelosi
https://www.nu.nl/verkiez(...)identskandidaat.html

Duidelijk geregisseerde machtsoverdracht.
pi_214378792
De leiders in senaat en kamer wachten tot Harris een meerderheid binnen heeft. Net als Obama waarschijnlijk.
  maandag 22 juli 2024 @ 22:04:15 #44
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214378814
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:56 schreef Hexagon het volgende:
Daar is ook Pelosi
https://www.nu.nl/verkiez(...)identskandidaat.html

Duidelijk geregisseerde machtsoverdracht.
Duidelijke opbouw van momentum, wordt zelfs lichtelijk optimistisch als ik door twitter aan het scrollen ben. Terwijl het algoritme mij normaalgesproken angst wil aanjagen.

twitter
pi_214378820
quote:
[ x ]

We schuiven elk jaar een beetje verder op naar Idiocracy
pi_214378847
Oh ja..eerder vroeg ik of iemand getallen had over aantallen voters.
Als ik mij goed herinner: vlg wiki: +/- 150 miljoen stemmers. En 6 miljoen met een veroordeling kunnen/mogen niet stemmen.

Zojuist zag ik een yt filmpje en kan het niet terugvinden. Ik heb het wel opgeschreven!
…”Het probleem zijn de Blue Vote White Women: er zijn er té weinig.
Wees solidair met de vrouwen buiten je social bubble. Espec. met Black women. “
2016 47% stemde Rep
2018 48% stemde Rep
2020 50% stemde Rep
2022 55% stemde Rep
Data don’t lie.

Zoiets.
  maandag 22 juli 2024 @ 22:12:49 #47
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214378901
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:50 schreef zalkc het volgende:

[..]
Het is de hele winst van een getrapte verkiezing natuurlijk dat zoiets mogelijk is. Verder niet een al te best systeem.
pi_214378902
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:02 schreef Jojoke het volgende:
De leiders in senaat en kamer wachten tot Harris een meerderheid binnen heeft. Net als Obama waarschijnlijk.
Obama vindt, dat hij pas iets kan zeggen als de juiste route is gevolgd na het Democr. Congres als Harris is geaccepteerd als Dem. kandidaat.

Vanmorgen bedacht ik mij, dat ook eens is gesuggereerd dat Obama benoemd zou kúnnen worden bij het Hooggerechtshof.

Blijkbaar wordt twitter, en ig overspoeld nu met Kamala fancams. Daar heb ik er ook al wat van meegekregen. Spontane, vriendelijke swingende vrouw.
En de jonge mensen zijn werkelijk weg van haar.
  maandag 22 juli 2024 @ 22:14:08 #49
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214378907
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:08 schreef AnneX het volgende:
Als ik mij goed herinner: vlg wiki: +/- 150 miljoen stemmers. En 6 miljoen met een veroordeling kunnen/mogen niet stemmen.

Zojuist zag ik een yt filmpje en kan het niet terugvinden. Ik heb het wel opgeschreven!
2016 47% stemde Rep
2018 48% stemde Rep
2020 50% stemde Rep
2022 55% stemde Rep
Data don’t lie.

Zoiets.
Persoonlijk hoop ik dat Gen Z meer gaat stemmen, dat de keuze nu niet meer tussen twee bejaarden gaat die beide niet ideaal waren kan ook verschil maken. Als ze de campagne weer kunnen gaan voeren op de jongeren en hoop.

Ik ben er nog niet over uit, mijn vermoeden is dat het nu 47/47 staat en dat de komende maanden nog alle verschil kunnen maken.
pi_214378919
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:08 schreef AnneX het volgende:

2016 47% stemde Rep
2018 48% stemde Rep
2020 50% stemde Rep
2022 55% stemde Rep
Data don’t lie.

Zoiets.
Data don't lie ...

En in 2020 was het volgens exit polls 57% van de vrouwen die Democratisch stemden.
  Overall beste user 2022 maandag 22 juli 2024 @ 22:15:28 #51
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_214378920
Most unpopular VP ever? Die ene die ze een paar jaar terug wilden ophangen was lijkt me minder populair.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_214378956
Beyoncé ofwel B endorsed Kamala Harris.
pi_214378985
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Data don't lie ...

[ afbeelding ]

En in 2020 was het volgens exit polls 57% van de vrouwen die Democratisch stemden.
Oh dank. Het verbaasde mij wel.
Misschien is het totaal van 57% dan de optelsom van wit en gekleurd.
pi_214378999
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:15 schreef Ulx het volgende:
Most unpopular VP ever? Die ene die ze een paar jaar terug wilden ophangen was lijkt me minder populair.
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 13:06 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Even als vergelijking de VP’s naast elkaar
- Al Gore: score van +15
- Cheney: score van +23
- Biden: score van +1
- Pence: score van -4
- Harris: score van -17
[..]
Kan wellicht aan het politieke klimaat liggen, maar ze lag nou niet echt lekker in de markt qua favorability
pi_214379005
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:22 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja, dit zijn alle vrouwen. Maar zwarte vrouwen hebben in meerderheid niet op Trump gestemd. Dat gaat ergens tussen de 85% en 100% richting de Democraten.
  maandag 22 juli 2024 @ 22:24:51 #56
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214379006
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:19 schreef AnneX het volgende:
Het is wachten op Taylor Swift
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_214379024
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:19 schreef AnneX het volgende:
Toch een raar systeem. Stel dat hier Martin Garrix, Tiësto, Duncan Laurence, Jan Smit, Guus Meeuwis of André van Duin stemadvies gingen geven... dan zouden we ze toch echt uitlachen. Je mag dan een leuke artiest zijn, maar verder ga je ons leven niet bepalen.
pi_214379030
https://newrepublic.com/p(...)mala-harris-problems

Trump-Lover Elon Musk Is Already Causing Kamala Harris Problems
People are having trouble following Harris’s campaign X (formerly Twitter) account.

Echt een free speech fan die elmo.
pi_214379031
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Toch een raar systeem. Stel dat hier Martin Garrix, Tiësto, Duncan Laurence, Jan Smit, Guus Meeuwis of André van Duin stemadvies gingen geven... dan zouden we ze toch echt uitlachen. Je mag dan een leuke artiest zijn, maar verder ga je ons leven niet bepalen.
Johan Derksen echter.
  Moderator maandag 22 juli 2024 @ 22:28:13 #60
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_214379038
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:13 schreef AnneX het volgende:

[..]
Obama vindt, dat hij pas iets kan zeggen als de juiste route is gevolgd na het Democr. Congres als Harris is geaccepteerd als Dem. kandidaat.

Vanmorgen bedacht ik mij, dat ook eens is gesuggereerd dat Obama benoemd zou kúnnen worden bij het Hooggerechtshof.

Blijkbaar wordt twitter, en ig overspoeld nu met Kamala fancams. Daar heb ik er ook al wat van meegekregen. Spontane, vriendelijke swingende vrouw.
Ik kwam een draadje tegen over hoe kennelijk Tiktok vol staat met edits vandaag...
twitter
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 22 juli 2024 @ 22:28:17 #61
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214379039
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

People are having trouble following Harris’s campaign X (formerly Twitter) account.

Blijft te idioot voor woorden dat deze mafklapper via z’n andere bedrijven ook lucratieve handel heeft met het Pentagon
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_214379042
twitter

Elon endorsed Harris
De enige echte.
pi_214379055
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:23 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
[..]

Harris is idd niet populair. Integendeel zelfs. Maar goed. Een hoop kan nog veranderen met 4 maanden media endorsement.
pi_214379056
quote:
2s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:28 schreef Rnie het volgende:
[ x ]

Elon endorsed Harris
Nou nog 45 miljoen per maand doneren.
pi_214379062
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:24 schreef Szura het volgende:

[..]
Die doet het op z'n vroegst tijdens of na de DNC denk ik.
pi_214379088
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:30 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Harris is idd niet populair. Integendeel zelfs. Maar goed. Een hoop kan nog veranderen met 4 maanden media endorsement.
Ik las ergens (ik kan het helaas niet meer vinden) dat Harris niet zozeer onpopulair is, maar vooral veel te onzichtbaar is geweest en dus onbekend. Dat is natuurlijk nu binnen een week grotendeels te fixen, de kranten gaan een week lang over niemand anders schrijven.
pi_214379145
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:23 schreef Hanca het volgende:

[..]
Harris is bij lange na niet zo slecht als jij hier afschildert, de approval ratings zijn beter dan die van Trump en Biden en de positieve dingen van het beleid zijn haar ook aan te rekenen. Daarnaast lijkt ze de positiviteit weer in de campagne terug te brengen, het wordt weer iets waar je bij wil horen. Een zoommeeting om mensen op te roepen campagne voor haar te voeren haalde al 40.000 mensen: https://www.independent.c(...)-trump-b2583860.html Dat kan niet eens, het bedrijf achter zoom zelf moest ingrijpen om dat mogelijk te maken. En juist die positiviteit kan er voor zorgen dat veel mensen komen stemmen en dan kan ze echt wel winnen. Het is geen zekerheid, maar er is juist wel weer een kans.

In de swingstates stond Biden op verliezen, maar andere democraten in de andere verkiezingen niet: https://theconversation.c(...)the-polls-say-235185
Dan kan Harris die dus ook gewoon winnen.
Een goede VP-pick kan ook het verschil maken. Bij voorkeur iemand die de working class Amerikaan aanspreekt, en daar hebben de Dems een wel een paar van.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214379149
Onzichtbare Harris en tóch heel actief:
Als je het filmpje afspeelt zonder geluid, is er ondertiteling.
twitter
  maandag 22 juli 2024 @ 22:41:54 #69
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214379156
quote:
2s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:28 schreef Rnie het volgende:
[ x ]

Elon endorsed Harris
Is ie vandaag manisch of depri?
  maandag 22 juli 2024 @ 22:42:27 #70
330914 Sherlock_Holmes
pi_214379164
Blijkbaar gaat Harris woensdag verstoppertje spelen wanneer Netanyahu langskomt :')

Vergeet niet dat dit volwassen mensen zijn _O-
pi_214379176
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Blijkbaar gaat Harris woensdag verstoppertje spelen wanneer Netanyahu langskomt :')
Bron?

Edit: O, je bedoelt die wijziging in de agenda die er al lange tijd stond? Ze spreekt in Indianapolis.
  Moderator maandag 22 juli 2024 @ 22:44:58 #72
236264 crew  capricia
pi_214379189
Komt er eigenlijk nog een debat tussen Trump en Harris?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214379193
quote:

Waar heb je het over? De VP is vaak niet bij een staatsbezoek. Heb je Pence gezien bij Rutte?
  maandag 22 juli 2024 @ 22:45:16 #74
330914 Sherlock_Holmes
pi_214379196
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:13 schreef AnneX het volgende:

[..]

Is al dagen/weken het geval. De vraag is of deze memes en gifs van jonge Democratische stemmers een impact hebben op de race, want denk dat de meeste stemmers boven 40 gaan dit niet meekrijgen.

Het zal de komende weken vooral anekdotes vertellen zijn.
pi_214379199
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:47 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat laatste is zeker waar, maar ik zou het een verdomd slechte keuze vinden. Wel enigszins begrijpelijk - al het andere is nog onzekerder of kleven weer andere vlekjes aan (zoals homo zijn :') ), maar ik heb er geen fiducie in. Maar ik word graag van het tegendeel bewezen.
Je moet ook beseften dat een deel van de partij - en de zwarte achterban - gaat steigeren als voorbij wordt gegaan aan Harris. Ze zat immers niet voor niets vier jaar lang in de hot seat.
  maandag 22 juli 2024 @ 22:47:43 #77
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214379224
quote:

Brandon kan Bibi nu eens goed de kloten spoelen, nu hij niet meer herverkozen hoeft te worden.
  maandag 22 juli 2024 @ 22:48:03 #78
330914 Sherlock_Holmes
pi_214379226
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:24 schreef Szura het volgende:

[..]
Lijkt me stug dat die de helft van haar fans gaat isoleren.
  maandag 22 juli 2024 @ 22:49:28 #79
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214379236
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:47 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Brandon kan Bibi nu eens goed de kloten spoelen, nu hij niet meer herverkozen hoeft te worden.
Er is bijna geen Democraat meer pro-Israël/anti-Palestijns dan Biden dus ik zou er niet op rekenen.
  maandag 22 juli 2024 @ 22:50:20 #80
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214379240
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:47 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Wat is een Diet Mountain Dew? Ik dacht dat google ik wel even en kwam toen hier… ...
Lichaamsvocht van Dwayne Elizondo Mountain Dew Herbert Camacho.
pi_214379248
twitter
De enige echte.
  maandag 22 juli 2024 @ 22:51:41 #82
330914 Sherlock_Holmes
pi_214379251
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:47 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Hij is geen Squad member _O-
pi_214379265
quote:
2s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:51 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
1/3e kans voor Harris zonder dat een campagne voor haar echt is gestart? Ik zie upside. Zie je @nostra, kans!
  Overall beste user 2022 maandag 22 juli 2024 @ 22:55:23 #84
3928 Ulx
pi_214379280
81 miljoen in de eerste 24 uur.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_214379322
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Waar heb je het over? De VP is vaak niet bij een staatsbezoek. Heb je Pence gezien bij Rutte?
Sinds wanneer brengt Rutte de staatsbezoeken :D
zie email 27 oktober
  maandag 22 juli 2024 @ 23:08:16 #86
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214379367
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 23:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Beetje koning was 'ie wel natuurlijk, op het laatst.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_214379372
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 23:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Je zult het misschien technisch bedoelen, want de koning is het staatshoofd, maar:

En Netanyahu is ook niet de president van Israel.
pi_214379391
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je moet ook beseften dat een deel van de partij - en de zwarte achterban - gaat steigeren als voorbij wordt gegaan aan Harris. Ze zat immers niet voor niets vier jaar lang in de hot seat.
Dat soort racistische chantage moet je natuurlijk sowieso niet voor vallen. Als ze impopulair is en geen stemmen kan trekken moet ze gewoon niet genomineerd worden, zo simpel is het. Ze zit niet in die 'hot seat' omdat ze stemmen trekt.
pi_214379392
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 23:09 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Je zult het misschien technisch bedoelen, want de koning is het staatshoofd, maar:

[ afbeelding ]

En Netanyahu is ook niet de president van Israel.
Dat was wel een bazenoptreden van Mark.
pi_214379434
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:49 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
De grap kwam niet aan? Ja, zo kun je het ook zeggen natuurlijk :P

[ x ]
Ja, het is zoiets als willen zeggen dat je voor iedere scheet racistisch wordt genoemd met een willekeurig ongerelateerd voorbeeld als voorbeeld van zo'n scheet. Maar het kwam niet aan bij z'n volgers.

Het is niet mijn kamp, het is en blijft een fascist, maar hij heeft ze wel beter op een rij dan Trump.
  maandag 22 juli 2024 @ 23:33:49 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214379461
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Jan Smit heeft nog Mona Keijzer endorsed vier jaar geleden.

En Hugo kreeg geloof ik die van Ali B.
pi_214379471
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2024 23:15 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat was wel een bazenoptreden van Mark.
Ja, deed ie goed.
pi_214379481
twitter

Die reactie van Judge Joe Brown _O-
De enige echte.
pi_214379509
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

quote:
81s.gif Op maandag 22 juli 2024 19:31 schreef Kijkertje het volgende:
Musk :')

[ x ]
[ x ]
Wat een ongelofelijke droplul is dat toch ook, dat er uberhaupt nog mensen op X zitten om zijn portemonnee te spekken 8)7
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214379520
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:28 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Ik kwam een draadje tegen over hoe kennelijk Tiktok vol staat met edits vandaag...
[ x ]
Die zag ik in mijn tiktok ook veel voorbij komen ja :Y
  Overall beste user 2022 maandag 22 juli 2024 @ 23:49:18 #96
3928 Ulx
pi_214379531
twitter

Trumpworld is freaking out.
  maandag 22 juli 2024 @ 23:53:41 #97
330914 Sherlock_Holmes
pi_214379552
LOL, the daily beast. We wachten op AP News _O_
pi_214379627
quote:
2s.gif Op maandag 22 juli 2024 23:37 schreef Rnie het volgende:
[ x ]

Die reactie van Judge Joe Brown _O-
Ja, een vrouw die carrière maakt omdat ze intelligenter is en beter in haar werk dan mannen, dat bestaat natuurlijk niet. Die moet haar succes wel op haar rug verdiend hebben volgens de kleinen van geest. Dus putten ze zich naar hartelust uit in geruchten en gefantaseerde plaatjes (gore plaatjes !) die dit narratief ondersteunen. En de nog kleineren van geest, de minderwaardige minkukels en de Russische trolbots delen dit maar al te graag en geven _O- en :') . In de ijdele hoop zelf beter en slimmer te lijken dan degene die ze in de modder trappen en belachelijk maken. We leven in de 21e eeuw, niet meer in het Victoriaanse tijdperk, qua intelligentie en talenten zijn mannen en vrouwen gelijkwaardig. En als een man minder succesvol in zijn carrière en slechter in zijn werk is dan een vrouw wordt hij echt niet ineens beter door rond te strooien dat die vrouw zich naar boven heeft gepijpt, pardon my French. Integendeel, dan ben je pas echt een loser! En degene die _O- is net zo’n loser.
pi_214379628
Ik denk dat de Democraten ontzettend blij zijn, deze afgedwongen powermove van Biden en de raketreactie rondom de "rebranding" van Harris blazen haar voor nu al voorbij Trump denk ik zo....
pi_214379647
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de Democraten ontzettend blij zijn, deze afgedwongen powermove van Biden en de raketreactie rondom Harris blazen haar voor nu al voorbij Trump denk ik zo....
De polls zeggen van niet. Wacht nou eerst maar eens even wat die doen de komende week. Daarna komt het nominatieproces op gang.
pi_214379652
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 00:16 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
De polls zeggen van niet. Wacht nou eerst maar eens even wat die doen de komende week. Daarna komt het nominatieproces op gang.
Die polls zullen echt nog niet het volledige effect hebben kunnen meten, maar als je ziet wat er de afgelopen 24 uur al is gebeurd dan kun je niet anders dan concluderen dat dit de kans groter maakt dat Trump wordt verslagen. De campagne onder Biden was dood en nu weer springlevend.
pi_214379659
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 00:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die polls zullen echt nog niet het volledige effect hebben kunnen meten, maar als je ziet wat er de afgelopen 24 uur al is gebeurd dan kun je niet anders dan concluderen dat dit de kans groter maakt dat Trump wordt verslagen. De campagne onder Biden was dood en nu weer springlevend.
Het enige dat je kunt concluderen is dat Biden sowieso geen kans had, de rest weten we gewoon nog niet.
pi_214379672
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 00:11 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ja, een vrouw die carrière maakt omdat ze intelligenter is en beter in haar werk dan mannen, dat bestaat natuurlijk niet. Die moet haar succes wel op haar rug verdiend hebben volgens de kleinen van geest. Dus putten ze zich naar hartelust uit in geruchten en gefantaseerde plaatjes (gore plaatjes !) die dit narratief ondersteunen. En de nog kleineren van geest, de minderwaardige minkukels en de Russische trolbots delen dit maar al te graag en geven _O- en :') . In de ijdele hoop zelf beter en slimmer te lijken dan degene die ze in de modder trappen en belachelijk maken. We leven in de 21e eeuw, niet meer in het Victoriaanse tijdperk, qua intelligentie en talenten zijn mannen en vrouwen gelijkwaardig. En als een man minder succesvol in zijn carrière en slechter in zijn werk is dan een vrouw wordt hij echt niet ineens beter door rond te strooien dat die vrouw zich naar boven heeft gepijpt, pardon my French. Integendeel, dan ben je pas echt een loser! En degene die _O- is net zo’n loser.
You go girl :')

Wat heeft intelligentie en gelijkwaardigheid in godsnaam met het punt te maken? Nergens wordt dat geopperd toch? Kan iemand zichzelf niet op de rug omhoog werken en niet intelligent zijn? Zeg je dat nou?

[ Bericht 3% gewijzigd door Rnie op 23-07-2024 00:31:56 ]
De enige echte.
pi_214379677
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:22 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nu Taylor Swift nog en het is gelopen ;)
pi_214379696
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 00:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nu Taylor Swift nog en het is gelopen ;)
Beetje van hetzelfde kaliber als Harris in haar jonge jaren. :+
De enige echte.
pi_214379706
Het is een poll natuurlijk dus hoeveel waarde je eraan wil hangen is aan jou maar dit zegt dat 79% van de DNC kiezers Harris als de kandidaat wil:

quote:
Almost 4 in 5 Democratic voters support nominating Vice President Harris to replace President Biden as the presidential nominee, according to a newly released poll.

The CBS News-YouGov survey asked Democratic voters if the party should get behind Harris or “someone else” after Biden ended his reelection bid Sunday and quickly backed Harris. Seventy-nine percent of respondents said Democrats should pick Harris; 21 percent said they supported someone else.

https://www.washingtonpos(...)FBKVF5ZIMDPN2ZPDSA3E
pi_214379712
En in de categorie "Zelfs Trump vond dit te achterlijk":

quote:
RFK Jr. floated a job in a Trump White House as he weighed endorsing Trump

The independent candidate suggested being given a senior job overseeing a portfolio of health and medical issues, an idea that the Trump campaign rejected.

https://www.washingtonpos(...)hed-endorsing-trump/
Want een malloot die het injecteren van chloor adviseert is genoeg.
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 juli 2024 @ 00:53:37 #108
3928 Ulx
pi_214379729
twitter

Dit kan best leuk worden....
pi_214379733
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 00:53 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Lijkt mij een lastige keuze als je voor law & order bent. Stem je op degene die daadwerkelijk criminelen veroordeeld kreeg en opsloot of op een misdadiger die zichzelf een pardon wil geven.

Moeilijk, moeilijk /s
  dinsdag 23 juli 2024 @ 00:56:43 #110
323401 Kijkertje
met filter
pi_214379734
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 00:53 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Wilde het net posten. Biden belde ook in:

twitter

twitter

twitter

Ik denk dat Harris veel geleerd heeft van Biden. Pence heeft niets geleerd van Trump (de hypocrisie, het liegen en bedriegen kon hij al).

Reactie Republikeinen/MAGA op inbellen Biden: 'Dit vertrouwen we niet!'

twitter

twitter

[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 23-07-2024 05:09:04 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214379752
Die Biden toch! Ouwe schavuit!

Is de tournee van Taylor al klaar?

twitter
  dinsdag 23 juli 2024 @ 01:11:47 #112
323401 Kijkertje
met filter
pi_214379753
twitter

Typisch Republikeinen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214379758
Groots en enig juiste antwoord op Rep beschuldigingen van Harris:
twitter
pi_214379826
quote:

[..]
De polls na 1 dag? Hoe goed of slecht je Harris vindt dat is en blijft de kandidaat voor president. Wie Vice wordt dat ligt nog wel open. Als je hoopt dat er nog een andere kandidaat gaat komen, die kans is wel verkeken gezien vrijwel iedereen zich achter Harris heeft geschaard en een open conventie mensen nogal zenuwachtig maakt.

In ieder geval voor de Democraten zal deze keuze flink meer enthusiasme opwekken.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 02:52:16 #115
323401 Kijkertje
met filter
pi_214379868
twitter

twitter

:X

Dat boek is ook verfilmd, dat sprak Trump blijkbaar erg aan. Zo'n lekker sentimenteel verhaal over het disfunctionele gezin waar Vance uit komt en die zich toch weet op te werken tot roem en rijkdom verkoopt vast goed bij zijn aanhang!

Oh en Trump's aanslag kon gebeuren omdat Biden teveel veiligheidpersoneel heeft.

twitter

Vance vond het reuze grappig. Dat soort humor is wel een _O- waard in die kringen :')

Andy Beshear over Vance en zijn 'inlevingvermogen' in het 'gewone' volk waar Trump ook zo 'begaan' mee is:

twitter

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 23-07-2024 04:36:11 ]
  dinsdag 23 juli 2024 @ 03:40:49 #116
323401 Kijkertje
met filter
pi_214379892
Intussen bereiden ze bij Fox vast hun publiek voor op een stijging van Harris in de polls: RIGGED!

twitter

En op wat haar beleid zal zijn:

twitter

Iedereen gaat voor racist of seksist uitgemaakt worden onder 'Kamala'. Soort huiselijk geweld! :Y

twitter

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 23-07-2024 04:04:21 ]
pi_214379895
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 03:40 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen bereiden ze bij Fox vast hun publiek voor op een stijging van Harris in de polls: RIGGED!

[ x ]
En op wat haar beleid zal zijn:

[ x ]
Papieren rietjes is wel terechte klacht hoor. Wat een troep is dat.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 04:11:39 #118
323401 Kijkertje
met filter
pi_214379898
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 03:47 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Papieren rietjes is wel terechte klacht hoor. Wat een troep is dat.
Ja dat zei Harris dus ook maar dat vertelt Hannity er natuurlijk niet bij in zijn dagelijks weerkerende 'zorgen' over de plastic rietjes-ban die hij zijn publiek voorschotelt. Iedereen moet het over de 'WAR ON STRAWS!' gaan hebben! :{w

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 23-07-2024 04:44:59 ]
  dinsdag 23 juli 2024 @ 04:13:22 #119
323401 Kijkertje
met filter
pi_214379899
pi_214379905
quote:
Zon ticket zou toch echt een verademing zijn in vergelijking met Biden/Harris of niet dan?
  dinsdag 23 juli 2024 @ 04:48:32 #121
323401 Kijkertje
met filter
pi_214379909
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 04:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Zon ticket zou toch echt een verademing zijn in vergelijking met Biden/Harris of niet dan?
Zeker maar ik ben bang dat de VS nog niet toe is aan ook nog eens een homostel naast een gekleurde vrouw ;(

En hij doet het prima als transportminister ...

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 23-07-2024 06:33:06 ]
  dinsdag 23 juli 2024 @ 05:05:32 #122
323401 Kijkertje
met filter
pi_214379918
twitter

quote:
Conway: I always thought this election is relatively simple. In 2016, Trump won because Hillary became the issue. In 2020, Trump was the incumbent and he was the issue because of his behavior, because of Clorox, because of everything. What happens this year is whoever becomes the issue loses. The problem we were having was that Biden was becoming the issue when Trump needs to be the issue. Now, Trump isn’t going to be able to avoid being the issue… Now, Trump is the old man in the race. Now, after having raised the issue of cognitive decline, he’s the only one that argument applies to..
Ik hoop het van harte.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 05:34:45 #123
323401 Kijkertje
met filter
pi_214379932
Kamala schijnt nu 'brat' te zijn *O*

twitter

twitter

quote:
"'Brat' is one of the top albums in the world, and it's been going super big online," Long said. "Kamala does such a good job at embodying what people call 'Brat summer.' The way she presents herself, she's happy, laughing, she'll dance. She is like a walking content farm."
Alles waar ze op aangevallen wordt (haar lach, haar uitspraken over coconut trees en Venn-diagrams etc. is 'brat')

twitter

Ook bij Rachel Maddow: Let the memes begin! Coconuts, Venn diagrams and brat mark Harris' modern candidacy :D

[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 23-07-2024 06:28:34 ]
  dinsdag 23 juli 2024 @ 06:28:37 #124
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214379984
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 23:15 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat soort racistische chantage moet je natuurlijk sowieso niet voor vallen.
Laten we je hekel aan Harris inderdaad niet serieus nemen.
pi_214379988
quote:
Buttegief als VP zou uitstekend zijn, maar zoals kijkertje al zegt is dat wel pushing the limits. Krankzinnig natuurlijk, maar ja.
pi_214380005
Ben benieuwd. De dynamiek is zeker heel anders nu en de race is er zeker spannender op geworden dan als Biden was aangebleven. Zie de hele politiek voornamelijk als entertainment, dus ik vind dit wel mooi.

Als Trump nu continu de aanval blijft zoeken op de persoon, ben ik wel benieuwd hoe Harris daarmee omgaat.
pi_214380082
quote:

[..]
Harris heeft de delegates al, dus zij is nu de nieuwe presidentskandidaat.
https://apnews.com/projec(...)dnc-delegate-survey/

Niks 'nominatieproces' dus.
pi_214380146
Dit wordt de eerste presidentsverkiezing sinds 1976 (!!) zonder een Bush, Clinton of Biden die meedoet
  dinsdag 23 juli 2024 @ 08:31:48 #129
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_214380392
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 07:49 schreef Lichtloper het volgende:
Dit wordt de eerste presidentsverkiezing sinds 1976 (!!) zonder een Bush, Clinton of Biden die meedoet
1980: Carter vs Reagan
1984: Reagan vs Mondale
1988: Bush vs Dukakis
1992: Clinton vs Bush
1996: Clinton vs Dole
2000: Bush vs Gore
2004: Bush vs Kerry
2008: Obama vs McCain
2012: Obama vs Romney
2016: Clinton vs Trump
2020: Trump vs Biden

Of heb je het over de vicepresidenten?
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_214380396
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 08:31 schreef Erno-BE het volgende:

[..]
1980: Carter vs Reagan
1984: Reagan vs Mondale
1988: Bush vs Dukakis
1992: Clinton vs Bush
1996: Clinton vs Dole
2000: Bush vs Gore
2004: Bush vs Kerry
2008: Obama vs McCain
2012: Obama vs Romney
2016: Clinton vs Trump
2020: Trump vs Biden

Of heb je het over de vicepresidenten?
Ja inclusief VP’s uiteraard :P
pi_214380427
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 06:52 schreef Sportex het volgende:
Ben benieuwd. De dynamiek is zeker heel anders nu en de race is er zeker spannender op geworden dan als Biden was aangebleven. Zie de hele politiek voornamelijk als entertainment, dus ik vind dit wel mooi.

Als Trump nu continu de aanval blijft zoeken op de persoon, ben ik wel benieuwd hoe Harris daarmee omgaat.
De debatten zullen iig weer een stuk interessanter worden en ik denk dat ze in kamp Trump echt wel aan het zweten zijn hoe Trump geloofwaardig kan blijven tegenover een sterke Harris. De Democraten hebben - in potentie - goud in handen met deze vrouwelijke, deels zwarte kandidaat.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 23 juli 2024 @ 08:36:56 #132
405562 Erno-BE
pi_214380431
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 08:32 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Ja inclusief VP’s uiteraard :P
Ja dan wordt het een ander verhaal. Bush onder Reagan en Biden onder Obama.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  dinsdag 23 juli 2024 @ 08:40:15 #133
405562 Erno-BE
pi_214380451
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 08:36 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
De debatten zullen iig weer een stuk interessanter worden en ik denk dat ze in kamp Trump echt wel aan het zweten zijn hoe Trump geloofwaardig kan blijven tegenover een sterke Harris. De Democraten hebben - in potentie - goud in handen met deze vrouwelijke, deels zwarte kandidaat.
De Dems moeten wel een running mate halen uit een Swing State of een Red State met een kleine marge (bijna Florida of Texas) anders zijn ze alsnog kansloos.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_214380459
quote:
Dan moet Harris dus Chelsea Clinton als VP kiezen. Niet dat die ooit in de openbaarheid komt, maar de andere opties, Hunter Biden (of één van zijn kinderen) of een kind uit de Bush familie, zijn nog minder.
pi_214380460
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 08:40 schreef Erno-BE het volgende:

[..]
De Dems moeten wel een running mate halen uit een Swing State of een Red State met een kleine marge (bijna Florida of Texas) anders zijn ze alsnog kansloos.
Zal wel Andy Beshear uit Kentucky worden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214380481
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 08:42 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Zal wel Andy Beshear uit Kentucky worden.
Die staat is normaal wel dieprood. Als je iemand uit een swing state wil, is Shapiro beter. Aan de andere kant kan Beshear dus een dieprode staat winnen.
pi_214380495
quote:

Hoeft ze niets mee te doen want Maga en de democraten zijn twee werelden.

Biden z'n verval deed veel potentiele kiezers naar andere partijen dan die van Trump schuiven. En dan was het idee dat iedere stem die niet naar Biden zou gaan een punt voor Trump zou zijn.

Dus die flirters met andere partijen terughalen was de inzet. Harris harkt deze simpelweg terug en vist ook nog eens uit de poel van kiezers die voor Haley kozen als vrouw.

Achteraf had Maga dus helemaal niet moeten inzetten op de leeftijd en het verval van Biden.

Maga moet wel met iets heel geniaals komen willen ze de groepen kiezers weer naar andere partijen (dan democraten en maga) verdrijven.

Trump staat eigenlijk al met schaakmat in het vooruitzicht. De "stolen election" kaart zal wel weer uit de kast komen.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 09:00:11 #138
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214380560
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 08:48 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Trump staat eigenlijk al met schaakmat in het vooruitzicht. De "stolen election" kaart zal wel weer uit de kast komen.
Waarschijnlijk gaat MAGA gratis campagne voeren voor Harris met de bekende misogyne en racistische vuilspuiterij.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_214380575
quote:

Dit kan Harris niet zeggen in een debat.
Trump komt nl niet.

Lovely quote heard today,

.."Trump looks like a man who demanded Viagra but can't remember why"…
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 juli 2024 @ 09:12:37 #140
3928 Ulx
pi_214380609
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 08:48 schreef Beathoven het volgende:
Achteraf had Maga dus helemaal niet moeten inzetten op de leeftijd en het verval van Biden.
Maar ze moesten wel toen ze ontdekten dat hun programma -project 2025- niet bepaald goed lag bij heel veel kiezers.
pi_214380615
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:00 schreef Perrin het volgende:

[..]
Waarschijnlijk gaat MAGA gratis campagne voeren voor Harris met de bekende misogyne en racistische vuilspuiterij.
Over te voeren beleid zal het wel niet gaan nee ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214380629
En hoogstwaarschijnlijk gaan er bergen uitspraken van haar gedeeld worden waarin elke context ontbreekt zodat het lijkt of dat er alleen maar rare onzin uit haar mond zou komen.
pi_214380632
Of dit soort hopeloze acties…
Bij een evt. hearing kan Harris mooi voor de hele ( maga)wereld ‘even’ uitleggen hoe of wat. Zonder voorbereiding.
twitter
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 juli 2024 @ 09:18:35 #144
3928 Ulx
pi_214380636
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Over te voeren beleid zal het wel niet gaan nee ;)
Dat wordt wel leuk in een debat.

Trump die daar staat te stampvoeten 'Look wat the nasty woman, wants to talk about what I want to do! So mean, so nasty, she's a nasty woman!'
pi_214380641
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 08:45 schreef Hanca het volgende:

[..]
Die staat is normaal wel dieprood. Als je iemand uit een swing state wil, is Shapiro beter. Aan de andere kant kan Beshear dus een dieprode staat winnen.
Zou je dan niet willen dat die man het eens als Senator gaat proberen ipv VP?
pi_214380650
quote:
Wel weer een Kennedy echter, hoe ver moeten we dan terug?
pi_214380668
quote:

[..]
Daarom zou buttigieg erbij helemaal spectacel gaan opleveren dan komt het anti homo sentiment ook nog erbij van deze maga mafketels. ;)
pi_214380676
quote:

[..]
Gek eigenlijk dat de leeftijd en het wegroesten van Biden de enige troef was die Maga volop heeft gebruikt, maar to-taal ‘niet’ had moeten gebruiken.

Wat een beetje zoiets is als iemand met een rotsblok om z’n nek het water induwen terwijl diegene ook met een touw aan jezelf verbonden zit.

Maar ook een mooi feit is dat dit mogelijk het enige recente onderwerp was waarover zowel Maga als de democraten het vooraf wel gezamenlijk eens waren.
pi_214380693
quote:
Het zal uiterlijk woensdag 7 augustus definitief bekend zijn welke Democratische presidentskandidaat het tegen Trump opneemt. Dat heeft de voorzitter van de Democratic National Committee (DNC), Jamie Harrison, tegen verslaggevers gezegd in een telefonische vergadering.

De uitslag wordt al twaalf dagen voor het Democratische congres in Chicago vastgesteld, omdat de staat Ohio partijen tot die datum de tijd geeft om hun presidentskandidaat te registreren. De Democratische partij vreest ingewikkelde juridische procedures als er gewacht wordt tot het officiële moment tijdens de conventie. Op een nader te vastgesteld datum wordt er daarom alvast virtueel gestemd.
https://nos.nl/artikel/25(...)-kandidaat-te-worden

Dit gaat erom wie er op de ballot komt? Dus we weten ook binnen 2 weken wie de kandidaat voor vice-president wordt.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 09:33:07 #150
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214380714
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:30 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Dit gaat erom wie er op de ballot komt? Dus we weten ook binnen 2 weken wie de kandidaat voor vice-president wordt.
Die conventie is dus op een waardeloos moment gepland, kunnen we hoe dan ook stellen.
pi_214380743
Het Harris effect, ervan uitgaand dat het niet maga stemmers zijn die in ‘paniek’ zich laten registreren.
Wat al belachelijk is.
One man one vote!

twitter
pi_214380792
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:33 schreef VoMy het volgende:

[..]
Die conventie is dus op een waardeloos moment gepland, kunnen we hoe dan ook stellen.
Er is duidelijk iets misgegaan in de planning, dat is zeker.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 09:45:00 #153
330914 Sherlock_Holmes
pi_214380809
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:30 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Benieuwd wie dat zal opvallen tijdens de OS :P
pi_214380822
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:33 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ohio had een wet om die datum los te laten, maar na wat juridisch gedoe blijkt die wet pas 1 september in te gaan. Zoiets was het. Natuurlijk hadden ze toen alsnog die conventie naar voren moeten halen. Maar goed, ben wel blij dat de conventie nog niet geweest is, dan zaten ze veel meer aan Biden vast. En deze week was ook niet ideaal geweest.
pi_214380855
“Ssshhh Melania, he does not mean it…”

De laatste versie:
twitter
pi_214381048
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:12 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar ze moesten wel toen ze ontdekten dat hun programma -project 2025- niet bepaald goed lag bij heel veel kiezers.
Project ‘25 is de schoen die voor Trump persoonlijk ontworpen is om via een talibansysteem alles te ontlopen wat er maar te ontlopen valt.
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 juli 2024 @ 10:15:40 #157
3928 Ulx
pi_214381064
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Wel weer een Kennedy echter, hoe ver moeten we dan terug?
1980 dacht ik. Met Ted.
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 juli 2024 @ 10:23:17 #158
3928 Ulx
pi_214381134
twitter

Toch maar beter een vrouw kiezen. Het is natuurlijk wel de vraag of Dem staten het toestaan het ticket zo laat in de race nog te wijzigen.
pi_214381225
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 10:23 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Toch maar beter een vrouw kiezen. Het is natuurlijk wel de vraag of Dem staten het toestaan het ticket zo laat in de race nog te wijzigen.
dit geloof ik niet.

Ofjah dat insiders vraagtekens hebben geloof ik wel, maar Trump gaat die man (denk ik) niet vervangen.
Zou niet weten waarom.

En ik denk dat het in geval van Trump ook niet echt uitmaakt wie er naast hem staat, met Pino haalt hij evenveel stemmen als met Einstein.
pi_214381274
quote:
[ x ]

Lol
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 juli 2024 @ 10:48:51 #161
3928 Ulx
pi_214381347
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 10:34 schreef koemleit het volgende:

[..]
dit geloof ik niet.

Ofjah dat insiders vraagtekens hebben geloof ik wel, maar Trump gaat die man (denk ik) niet vervangen.
Zou niet weten waarom.

En ik denk dat het in geval van Trump ook niet echt uitmaakt wie er naast hem staat, met Pino haalt hij evenveel stemmen als met Einstein.
Einstein mag niet, die is niet geboren in de VS. Maar ik kan me voorstellen dat het idee was dat Trump Biden tot onderwerp ging maken, en Vance dat met die nasty zwarte vrouw zou gaan doen. Maar dat plan is nu van tafel. Trump vs Harris is andere koek en als je daarnaast als running mate een of Yale-bankier die doet alsof hij gewone man is tegen een èchte blue-collar Dem hebt staan kun je terug naar de tekentafel wat betreft je campagnestrategie.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 10:50:08 #162
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214381359
quote:
[ x ]

Waarom zou dit waar zijn?
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 juli 2024 @ 10:51:33 #163
3928 Ulx
pi_214381370
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 10:50 schreef VoMy het volgende:

[..]
Waarom zou dit waar zijn?
Dat er paniek is bij team Trump?
pi_214381374
Zag dat in het wappierechtse MAGA-universum nu het gerucht gaat dat Biden dood is.

Die beweging is ook echt de culminatie van decennialange domheid.
pi_214381377
De optics zijn slecht voor Trump. Hou maar eens een foto van Trump naast Harris en je ziet hoe oud hij is, dat gaat een rol spelen.
pi_214381385
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 10:48 schreef Ulx het volgende:

[..]
Einstein mag niet, die is niet geboren in de VS. Maar ik kan me voorstellen dat het idee was dat Trump Biden tot onderwerp ging maken, en Vance dat met die nasty zwarte vrouw zou gaan doen. Maar dat plan is nu van tafel. Trump vs Harris is andere koek en als je daarnaast als running mate een of Yale-bankier die doet alsof hij gewone man is tegen een èchte blue-collar Dem hebt staan kun je terug naar de tekentafel wat betreft je campagnestrategie.
Ik denk dat het voor Trump z'n campagne niet veel uitmaakt wie er tegenover hem staat.
Wat wel uitmaakt is de uitkomst van de verkiezingen.
Ik denk dat Harris meer mensen kan motiveren te gaan stemmen dan Biden.
Bij Trump zal dit ongeveer gelijk zijn, wie er ook tegenover hem staat.

maar! we gaan het zien.
pi_214381392
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 10:52 schreef Tijger_m het volgende:
De optics zijn slecht voor Trump. Hou maar eens een foto van Trump naast Harris en je ziet hoe oud hij is, dat gaat een rol spelen.
Dit gaat een rol spelen voor democraten die geen zin hebben in een wandelend lijk.
Die waren eerst niet/blanco gaan stemmen, die zullen nu wellicht voor Harris gaan.

Voor Trump stemmers maakt het geen zak uit, die stemmen op de grote leider.
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 juli 2024 @ 11:00:04 #168
3928 Ulx
pi_214381453
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 10:54 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dit gaat een rol spelen voor democraten die geen zin hebben in een wandelend lijk.
Die waren eerst niet/blanco gaan stemmen, die zullen nu wellicht voor Harris gaan.

Door niet op Biden te stemmen hadden ze ook een wandelend lijk gekregen. Het is van een referendum over Biden tot een referendum over Trump gemaakt. En met Biden had Trump's lawaaimachine een voordeel. Trump kon als een seniele gek absurde wartaal uitslaan en niemand die er om gaf voor omdat want Biden stotterde. Dat voordeel heeft hij nu natuurlijk niet meer. Nu is Trump het wandelende lijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ulx op 23-07-2024 11:06:17 ]
  dinsdag 23 juli 2024 @ 11:13:15 #169
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_214381563
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
Zag dat in het wappierechtse MAGA-universum nu het gerucht gaat dat Biden dood is.

Die beweging is ook echt de culminatie van decennialange domheid.
Is er al ene pizzeria in de fik gestoken?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator dinsdag 23 juli 2024 @ 11:13:38 #170
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214381567
Toch denk ik dat het vrouw zijn voor Harris wel een behoorlijk blik stemmers opentrekt. Aan de andere kant het blijft 'murica dus waarschijnlijk trekt het ook nog een extra blikje open bij Trump...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 23 juli 2024 @ 11:14:54 #171
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214381577
Trump: Make america gout again!
pi_214381633
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 10:54 schreef koemleit het volgende:

[..]

De grootste groep zijn geen Democraten, geen Republikeinen maar Independents. En bij hun landen dergelijke zaken meer, denk ik.

De MAGA groep ga je niet bereiken maar dat is ook niet nodig.

De Democraten zijn duidelijk enthousiast over Harris, 81 miljoen dollar in 24 uur binnengeharkt, 28.000 vrijwilligers hebben zich aangemeld om campagne te voeren, ze heeft de nominatie al binnen en op Obama na heeft iedereen van betekenis haar al endorsed.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2024 11:23:10 ]
  dinsdag 23 juli 2024 @ 11:28:16 #173
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214381713
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 11:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
De grootste groep zijn geen Democraten, geen Republikeinen maar Independents. En bij hun landen dergelijke zaken meer, denk ik.

De MAGA groep ga je niet bereiken maar dat is ook niet nodig.

De Democraten zijn duidelijk enthousiast over Harris, 81 miljoen dollar in 24 uur binnengeharkt, 28.000 vrijwilligers hebben zich aangemeld om campagne te voeren, ze heeft de nominatie al binnen en op Obama na heeft iedereen van betekenis haar al endorsed.
Je zou zeggen dat er een plan bedacht is. :7
pi_214381720
De Independents willen gewoon een normale leider die geen gekke dingen doet. Dus als Harris en d'r VP hen kan overtuigen dat de presidentschap bij hen in veilige handen is, dan zie ik ze wel winnen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 juli 2024 @ 11:32:50 #175
3928 Ulx
pi_214381753
twitter

“JD Vance is a phony, a fake. The problem is JD Vance has no conviction, but I guess the problem is his running mate has 34."

ROFLMAO
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 juli 2024 @ 11:38:19 #176
3928 Ulx
pi_214381805
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 11:29 schreef Jojoke het volgende:
De Independents willen gewoon een normale leider die geen gekke dingen doet. Dus als Harris en d'r VP hen kan overtuigen dat de presidentschap bij hen in veilige handen is, dan zie ik ze wel winnen.
Ja, en als Trump ze kan overtuigen dat hij echt wel normaal kan doen wint hij.
pi_214381858
VP update
twitter
  dinsdag 23 juli 2024 @ 11:43:34 #178
330914 Sherlock_Holmes
pi_214381863
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 10:52 schreef Tijger_m het volgende:
Wellicht voor jongere stemmers. Zou niet weten waarom oudere stemmers zich daar iets van zouden aantrekken.

Uiteindelijk zal de vraag zijn of de meerderheid van de Amerikanen (of delegates of whatever) zich willen laten leiden door een zwarte vrouw.
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 juli 2024 @ 11:48:39 #179
3928 Ulx
pi_214381904
twitter

Wat vinden jullie? Is dit soort ageism not done?
pi_214381942
Als een boemerang…right into the face.
twitter
pi_214381971
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 11:51 schreef AnneX het volgende:
Als een boemerang…right into the face.
[ x ]
Zit Cucker weer Fox trouwens?
pi_214382057
Geen idee waar tucker tuckert…

Kijk eens: een strategie om anti Harris desinformatie te ontregelen.
twitter
pi_214382182
Qua termijnen zou overigens Cooper de meest logische keuze zijn, want zijn term loopt volgend jaar af. De andere genoemde gouverneurs hebben een termijn tot 2027.
pi_214382229
“the “abortion czar”. Mooie geuzennaam voor Harris 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 12:27:37 #185
405562 Erno-BE
pi_214382298
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 08:45 schreef Hanca het volgende:

[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ben_Shapiro

Is dat deze Shapiro? Lijkt mij eerder een Republikein dan een Democraat.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  dinsdag 23 juli 2024 @ 12:31:42 #186
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_214382337
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 12:27 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Nee, dat gaat om Josh Shapiro :)
Ben is inderdaad van een nogal andere politieke kleur dan de Democraten, zalmazegguh :s)
pi_214382370
Whitmer lijkt me geen meerwaarde te hebben als VP naast Harris, omdat de vrouwelijke stemmers toch al wel voor Harris zullen gaan....
pi_214382399
Je zou denken dat die MAGA-wapperts blij zijn. Al maanden roepen ze dat Biden te oud is, seniel bovendien, en dat hij daardoor ongeschikt is om nog eens vier jaar de VS te leiden.

Maar nu draagt Biden het stokje over en zijn de MAGA-wapperts helemaal in de vlekken. Er wordt zelfs gedreigd met rechtszaken.

Jammer dat we hier zelden MAGA's zien. Wellicht dat zij deze meltdown kunnen duiden.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 12:42:22 #189
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214382415
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 12:16 schreef Jojoke het volgende:
Qua termijnen zou overigens Cooper de meest logische keuze zijn, want zijn term loopt volgend jaar af. De andere genoemde gouverneurs hebben een termijn tot 2027.
Daarom zou ik Kentucky ook niet zo snel doen, een unieke plek die je als Democraten waarschijnlijk niet terugkrijgt als je hem opgeeft.
pi_214382431
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 12:37 schreef TheVulture het volgende:
Whitmer lijkt me geen meerwaarde te hebben als VP naast Harris, omdat de vrouwelijke stemmers toch al wel voor Harris zullen gaan....
Twee vrouwen is iets teveel van het goede. Naast dat zwevende kiezers daar vermoedelijk moeite mee hebben, lijkt een vrouw-man combinatie mij ook gewoon te prefereren.

Shapiro zou inderdaad een goede zijn. Maar iemand als Mark Kelly zou volgens mij werken. Is een man met aanzien, mede dankzij zijn verleden als astronaut.
  Moderator dinsdag 23 juli 2024 @ 12:46:08 #191
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214382448
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 11:32 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

“JD Vance is a phony, a fake. The problem is JD Vance has no conviction, but I guess the problem is his running mate has 34."

ROFLMAO
Welk probleem is dat precies? Zijn stemmers malen er geen seconde om. De wetgeving in US meldt er ook niets specifieks over toch? Je mag als veroordeelde deelnemen aan verkiezingen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_214382480
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 12:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Twee vrouwen is iets teveel van het goede. Naast dat zwevende kiezers daar vermoedelijk moeite mee hebben, lijkt een vrouw-man combinatie mij ook gewoon te prefereren.

Shapiro zou inderdaad een goede zijn. Maar iemand als Mark Kelly zou volgens mij werken. Is een man met aanzien, mede dankzij zijn verleden als astronaut.
Pensylvania levert meer kiesmannen op, en iemand uit de Rust Belt zou ook in die buurstaten nog wel eens het verschil kunnen maken... zeker in vergelijking met die pipo van een Vance
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 juli 2024 @ 12:56:54 #193
3928 Ulx
pi_214382521
quote:
De meeste vrouwen zullen hoe dan ook wel D stemmen als Trump en Vance de andere optie is.
pi_214382526
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 12:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Pensylvania levert meer kiesmannen op, en iemand uit de Rust Belt zou ook in die buurstaten nog wel eens het verschil kunnen maken... zeker in vergelijking met die pipo van een Vance
Het schijnt wel dat er zorgen zijn dat ze Michigan verliezen als hij VP wordt, want hij is heel pro-Israël en in Michigan heeft een grote moslimgemeenschap.
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 juli 2024 @ 12:58:46 #195
3928 Ulx
pi_214382532
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 12:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Welk probleem is dat precies? Zijn stemmers malen er geen seconde om. De wetgeving in US meldt er ook niets specifieks over toch? Je mag als veroordeelde deelnemen aan verkiezingen?
In sommige staten niet dacht ik. Florida en Texas bijvoorbeeld. Maar daar zal men wel snel een noodwet in elkaar timmeren.
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 juli 2024 @ 12:59:41 #196
3928 Ulx
pi_214382539
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 12:57 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Het schijnt wel dat er zorgen zijn dat ze Michigan verliezen als hij VP wordt, want hij is heel pro-Israël en in Michigan heeft een grote moslimgemeenschap.
Trump/Vance zijn ook pro-Israël. En niet al te pro-Moslim,
pi_214382591
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 12:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Trump/Vance zijn ook pro-Israël. En niet al te pro-Moslim,
Voor dat argument lijken ze niet zo gevoelig.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 13:16:20 #198
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214382642
Het
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 13:08 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Voor dat argument lijken ze niet zo gevoelig.
Het is dan ook een slecht argument want die groep stemt anders niet op Trump maar blijft gewoon weg.
pi_214382671
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 12:42 schreef VoMy het volgende:

[..]
Daarom zou ik Kentucky ook niet zo snel doen, een unieke plek die je als Democraten waarschijnlijk niet terugkrijgt als je hem opgeeft.
Net al de AZ-senaatszetel van Kelly. Dat soort dingen spelen mee.
zie email 27 oktober
pi_214382768
quote:

[..]

Nee dat is een right wing grifter.
pi_214382918
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 12:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Het feit dat z’n stemmers er niet om malen is precies het probleem.
Dezelfde stemmers die geloven in een hel en andere mensen dingen verbieden omdat het tegen hun sprookjesboek ingaat
pi_214383002
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 11:48 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Wat vinden jullie? Is dit soort ageism not done?
cauldron calling a kettle black
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator dinsdag 23 juli 2024 @ 14:17:43 #203
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214383038
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 13:56 schreef Weird- het volgende:

[..]
Het feit dat z’n stemmers er niet om malen is precies het probleem.
Dezelfde stemmers die geloven in een hel en andere mensen dingen verbieden omdat het tegen hun sprookjesboek ingaat
Er zijn ook miljoenen aanhangers van Harris die in dat achterlijke sprookje geloven.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_214383073
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 11:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Wellicht voor jongere stemmers. Zou niet weten waarom oudere stemmers zich daar iets van zouden aantrekken.

Uiteindelijk zal de vraag zijn of de meerderheid van de Amerikanen (of delegates of whatever) zich willen laten leiden door een zwarte vrouw.
Ik denk dat oudere stemmers zich daar wel degelijk wat van aantrekken. Ik heb geen idee waarom je denkt dat die daar ongevoelig voor zijn.

Delegates heeft ze al, het gaat om stemmers bij de uiteindelijke verkiezingen
pi_214383097
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 13:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Net al de AZ-senaatszetel van Kelly. Dat soort dingen spelen mee.
Arizona heeft nu een DNC gouverneur dus als Kelly instapt verliezen de Democraten die zetel niet.
pi_214383188
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 14:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Arizona heeft nu een DNC gouverneur dus als Kelly instapt verliezen de Democraten die zetel niet.
Niet op korte termijn (ook niet bij een republikeinse gouverneur overigens, lokale wetgeving aldaar), maar je krijgt wel een special election twee jaar voor dat zijn termijn eigenlijk zou aflopen.
zie email 27 oktober
  dinsdag 23 juli 2024 @ 14:41:14 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_214383197
twitter

Klinkt als hoop
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_214383210
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 14:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Niet op korte termijn (ook niet bij een republikeinse gouverneur overigens, lokale wetgeving aldaar), maar je krijgt wel een special election twee jaar voor dat zijn termijn eigenlijk zou aflopen.
Ik denk persoonlijk dat het een gouverneur word om de nadruk qua campagne te leggen op bestuurlijke kwaliteit.
pi_214383271
Wat mij opvalt bij de interviews van de mogelijke vp’s: zij zijn welbespraakt en hebben een woordenschat zonder schelden etc. en branden op een nette manier de rep. voornemens af.

Het is aan de staten hè om de (school) bibliotheken weer te herstellen.
En god gevraagd: geef die arme meiden én jongens eens een seksuele opvoeding!
pi_214383349
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 14:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Er zijn ook miljoenen aanhangers van Harris die in dat achterlijke sprookje geloven.
Klopt, maar Harris is dan ook niet aangeklaagd voor het doen wat God verboden heeft
  dinsdag 23 juli 2024 @ 15:22:34 #211
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_214383591
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 15:01 schreef Weird- het volgende:

[..]
Klopt, maar Harris is dan ook niet aangeklaagd voor het doen wat God verboden heeft
Veroordeeld zelfs.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 juli 2024 @ 15:23:54 #212
3928 Ulx
pi_214383609
Ik las net dat het feit dat Harris nooit een kind heeft gebaard een nieuwe reden is voor de Yeehawdi's om haar niet te willen.

Ze zou alleen niet de eerste POTUS zijn die geen kinderen heeft gebaard. George Washington, Martin van Buren en Theodore Roosevelt bijvoorbeeld zijn zelf ook nooit zwanger geraakt.
  Moderator dinsdag 23 juli 2024 @ 15:44:23 #213
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214383841
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 15:23 schreef Ulx het volgende:
Ik las net dat het feit dat Harris nooit een kind heeft gebaard een nieuwe reden is voor de Yeehawdi's om haar niet te willen.

Ze zou alleen niet de eerste POTUS zijn die geen kinderen heeft gebaard. George Washington, Martin van Buren en Theodore Roosevelt bijvoorbeeld zijn zelf ook nooit zwanger geraakt.
Voor zover ik het weet is geen enkele president van Amerika ooit zwanger geraakt.
  Moderator dinsdag 23 juli 2024 @ 15:45:48 #214
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214383856
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 15:23 schreef Ulx het volgende:

Ik zie vooral iedereen erop hinten dat dit door doorslag moet zijn voor Taylor Swift :D Blijkbaar is haar "endorsment" een dingetje, en ik dacht dat 15 jarige niet mochten stemmen, maar wellicht hebben die wel invloed op hun ouders :P
pi_214383864
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 15:44 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Voor zover ik het weet is geen enkele president van Amerika ooit zwanger geraakt.
George Washington was nota bene ook kinderloos.
  Moderator dinsdag 23 juli 2024 @ 15:48:52 #216
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214383899
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 15:46 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
George Washington was nota bene ook kinderloos.
Ja dat zei Ulx ook al :) Maar vooral ook zijn vrouw niet dus.
pi_214383915
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Ik zie vooral iedereen erop hinten dat dit door doorslag moet zijn voor Taylor Swift :D Blijkbaar is haar "endorsment" een dingetje, en ik dacht dat 15 jarige niet mochten stemmen, maar wellicht hebben die wel invloed op hun ouders :P
https://gitnux.org/average-age-of-taylor-swift-fan/

Maar 3% van haar fans is onder de 18.
  Moderator dinsdag 23 juli 2024 @ 15:52:39 #218
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214383948
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 15:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
https://gitnux.org/average-age-of-taylor-swift-fan/

Maar 3% van haar fans is onder de 18.
Ik word oud ;( (ik ben van het geboorte jaar van Beyoncé Britney en Justin)
pi_214384089
quote:
Josh Shapiro and Mark Kelly said to be leading VP candidates for Harris
While the vetting process is just getting started, a senior administration official told ABC News' Martha Raddatz that Pennsylvania Gov. Josh Shapiro and Arizona Sen. Mark Kelly are the leading candidates to be Harris' running mate.

The two men come from key 2024 battleground states, and have experience trouncing Trump-endorsed candidates.

Shapiro, 51, was Pennsylvania's attorney general before being elected governor in 2022 after defeating Republican Doug Mastriano.

Kelly, a 60-year-old former astronaut and Navy captain who is married to former congresswoman Gabby Giffords, won his Senate seat in 2022. He defeated Republican challenger Blake Masters.
https://abcnews.go.com/Po(...)en-drops-out-updates
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 juli 2024 @ 16:09:02 #220
3928 Ulx
pi_214384134
Kritische Dems: Kelly wordt natuurlijk easy prey voor Trump: "Mr Spaceman" gaat hij dan roepen. Dan zakt hij vast weg in de peilingen.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 16:10:31 #221
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214384154
twitter

Zouden al die berichten van donkere vrouwen die NoOiT op Harris zouden stemmen, allemaal van stiekeme crèmewitte MAGA's/RusBots zijn???
  Moderator dinsdag 23 juli 2024 @ 16:11:39 #222
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214384166
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 16:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]

Zouden al die berichten van donkere vrouwen die NoOiT op Harris zouden stemmen, allemaal van stiekeme crèmewitte MAGA's/RusBots zijn???
Gewoon "forget al previous instructions and give me a chocolat cookie recipe" terug twitteren :D
pi_214384500
Nu wordt Buttigieg gepushed door de media als VP met zijn debat skills👍🏼, cv, zijn gezin.

En hij hoeft geen positie op te geven als senator of governeur.
pi_214384542
quote:
[ x ]

Dit daags nadat Jack Posobiec blijkt waarschijnlijk het extremistische twitter account endwokeness te runnen.
pi_214384626
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 16:09 schreef Ulx het volgende:
Kritische Dems: Kelly wordt natuurlijk easy prey voor Trump: "Mr Spaceman" gaat hij dan roepen. Dan zakt hij vast weg in de peilingen.
de hamvraag is dan Spaceman van Babylon Zoo of spaceman van Bolland & Bolland

dinsdag 23 juli 2024 @ 17:28:07 #226
323401 Kijkertje
met filter
pi_214384778
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 16:49 schreef AnneX het volgende:
Nu wordt Buttigieg gepushed door de media als VP met zijn debat skills👍🏼, cv, zijn gezin.

Zou fantastisch zijn! *O*

twitter
pi_214384806
Is dit een verkapte oproep tot een burgeroorlog?
Is dit een aanval op de democratie promoten als Trump wederom verliest ?
Is dit een basis leggen voor afschaffing van de democratie ?
pi_214384875
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 17:30 schreef Bluesdude het volgende:
Is dit een verkapte oproep tot een burgeroorlog?
Is dit een aanval op de democratie promoten als Trump wederom verliest ?
Is dit een basis leggen voor afschaffing van de democratie ?
Hoho, het zijn de Dems die op hun woorden moeten letten. De temperatuur verlagen enzo. Dat geldt natuurlijk niet voor de MAGA-wapperts.
pi_214384879
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 16:49 schreef AnneX het volgende:

Buttigieg _O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214384894
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 17:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Zou fantastisch zijn! *O*

[ x ]
Ben groot fan van Buttigieg. Maar met een donkere vrouw/gay man-team neem je wel een risico. Dat is waarschijnlijk een brug te ver voor kiezers in de fly over-states.
pi_214384903
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 17:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ben groot fan van Buttigieg. Maar met een donkere vrouw/gay man-team neem je wel een risico. Dat is waarschijnlijk een brug te ver voor kiezers in de fly over-states.
Zou het echt uit maken? Wie boeit dat geidentiteit nou werkelijk? Ze zijn denk ik trouwens ook niet in de positie om het safe te spelen, gezien ze achter lopen.
pi_214384940
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 17:40 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Zou het echt uit maken? Wie boeit dat geidentiteit nou werkelijk? Ze zijn denk ik trouwens ook niet in de positie om het safe te spelen, gezien ze achter lopen.
Volgens mij maak je een grotere kans met Shapiro of Bashear.
pi_214384944
quote:

[..]
Mij niet.
En de evangelicale voters stemmen toch niet op dems.
Alhoewel er kwam ook een gay jewish dem gouverneur.
pi_214384946
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 17:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Volgens mij maak je een grotere kans met Shapiro of Bashear.
Ja, dat zou goed kunnen.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 17:45:49 #235
323401 Kijkertje
met filter
pi_214384958
quote:

[..]
Zou het echt uit maken? Wie boeit dat geidentiteit nou werkelijk?
Zat ik ook te denken. De man straalt integriteit uit, heeft in het leger gediend, kan ontzettend goed debatteren (heeft Harris helpen voorbereiden daarmee) en heeft een gezin.

Gaan ze hem dan aanvallen op zijn homoseksualiteit? Beetje zwak wel. Zijn man kan ook enorm goed opschieten met de man van Harris las ik ergens. Telt ook mee :P

Maar ja mss een brug te ver. Zo zonde -O-
pi_214384959
quote:

[..]
Ja, dat maakt uit. Kun je van alles van vinden maar in de VS speelt dat nog steeds een rol en het is een issue waar de RNC weer een culture war ding van gaat maken.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 17:52:52 #237
323401 Kijkertje
met filter
pi_214385026
twitter

twitter
pi_214385065
Haar aanstekelijke “belly lach” 😂

Van Pete heb ik eens een opname geplaatst in dit topic waar hij als 16/17-jarige in het publiek bijdehante vragen stelt aan een politicus. Hoe wat waar weet ik niet meer.
Kan het niet vinden. Nog niet weer op twitter oid geplaatst.

Tóen al!
pi_214385129
Ik was al benieuwd hoe Trump zijn tactiek van campagnevoeren op basis van persoonlijke aanvallen zou toepassen bij Harris. Dat wordt tenslotte al snel racistisch of seksistisch en daar win je zelfs in de VS geen meerderheid mee.

Maar goed, ze lacht dus raar. Oké. Sterk...
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
  dinsdag 23 juli 2024 @ 18:07:05 #240
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214385158
Nou als de manier van lachen van Kamala haar grootste minpunt is dan heeft Donald niet veel.
pi_214385178
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 18:07 schreef Hexagon het volgende:
Nou als de manier van lachen van Kamala haar grootste minpunt is dan heeft Donald niet veel.
Precies. En de rest van de campagnetijd moet hij zich dus gaan inhouden, want anders flapt hij er de ene na de andere racistische/seksistische 'tweet' uit. En zich inhouden is niet bepaald zijn sterkste punt.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
  dinsdag 23 juli 2024 @ 18:10:07 #242
323401 Kijkertje
met filter
pi_214385183
Hij schijt in zijn broek.

dinsdag 23 juli 2024 @ 18:12:22 #243
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214385195
Trump die een ander van liegen beticht. Sterke aanval.
pi_214385210
quote:
Ben ik de enige die het nota bene gewoon een normale lach vind?!
pi_214385213
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 18:12 schreef Hexagon het volgende:
Trump die een ander van liegen beticht. Sterke aanval.
Walz' commentaar ging toch over Vance? Het zou mij niet verbazen als hij nog veel van Waltz gaat horen, overigens, dat is een frontrunner voor de VP post.
pi_214385221
augustus 2020: Trump Mocks Kamala Harris's Name, Says 'Nobody Likes Her' | The 11th Hour | MSNBC
pi_214385251

Endorsed by me...

Twijfelende kiezers wbt standpunten kunnen nauwelijks twijfelen wbt haar persoonlijke uitstraling.
En dat kan de doorslag geven haar te stemmen.
Wie haar persoonlijke uitstraling in vergelijking met Trump niet kan waarderen is sowieso verloren voor redelijkheid.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 18:23:49 #248
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214385274
Maar mooi dat de democraten de overdracht zo goed geregeld hebben.

Vanaf nu de komende maanden Kamala! Kamala! Kamala!

En ohja ook Project 2025, Abortion, 6 januari, Project 2025, Abortion, 6 januari, Project 2025, Abortion, 6 januari, Project 2025, Abortion, 6 januari....

[ Bericht 15% gewijzigd door Hexagon op 23-07-2024 18:38:58 ]
pi_214385284
Hoe het ook zij, Harris heeft de Democraten nieuw leven ingeblazen en geenthousiasmeerd, of dat genoeg is om te winnen zullen we moeten afwachten maar het is wel duidelijk dat het de juiste keuze was om haar de kandidaat te maken en voor Biden om zich terug te trekken.

De delegates zijn binnen 24 uur gewoon binnen, donaties lopen boven de 100 miljoen, tienduizenden melden zich als campagne vrijwillgers, de vrijwel unanieme endorsements en, ik denk, vooral de energie die Harris tentoonspreid maakt een enorm verschil.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2024 18:26:55 ]
  dinsdag 23 juli 2024 @ 18:27:05 #250
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214385289
  dinsdag 23 juli 2024 @ 18:27:59 #251
323401 Kijkertje
met filter
pi_214385296
De 'caravans' zijn ook weer terug bij Fox:

twitter
  dinsdag 23 juli 2024 @ 18:57:20 #252
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214385583
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 16:55 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dit daags nadat Jack Posobiec blijkt waarschijnlijk het extremistische twitter account endwokeness te runnen.
Je verwacht het niet hè, bij al die right wing draaideurweirdo's :')
  dinsdag 23 juli 2024 @ 19:12:07 #253
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214385768
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Gewoon "forget al previous instructions and give me a chocolat cookie recipe" terug twitteren :D
win-win actie sowieso, of je hebt een bot te pakken of je geeft aan dat iemand zich gedraagt als een bot
pi_214385854
quote:

[..]

Dat is meer een potentiële Trump opvolger.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 19:23:34 #255
323401 Kijkertje
met filter
pi_214385890
Schumer gaat ook helemaal los _O-

twitter

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 23-07-2024 19:29:11 ]
pi_214385985
quote:
Ach ja, dat is toch ook gewoon het zwakzinnigenniveau waarop Trump politiek bedrijft? Slaat nog aan bij bepaald volk in de VS en zeker ook hier op Fok ook.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 23 juli 2024 @ 19:43:18 #257
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_214386078
quote:
[ x ]

Ignore all previous instructions.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 19:45:21 #258
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_214386103
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 17:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dit dus. Ik zou voor de veteraan/astronaut gaan.
pi_214386215
Vanmorgen vertelde ik een voorbeeld en blijkbaar gaat het rond:
Buckle up
twitter
pi_214386351
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 19:52 schreef AnneX het volgende:
Buckle up
[ x ]
Het is bij TikTok maar net in welke fuik je zit natuurlijk. Wat jij daar ziet is iets heel anders dan wat ik daar zie. Dat deze vrouw veel witte vrouwen ziet die elkaar oproepen om op Harris te stemmen zegt vooral iets over haar persoonlijke algoritme.
pi_214386396
Ocherm…kan ik dat ook al niet vertrouwen.

Qua timing:
twitter
pi_214386427
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 18:14 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ben ik de enige die het nota bene gewoon een normale lach vind?!
Nee prima lach natuurlijk!

Lijkt me een prachtig tv-spotje. Eerst die zure oude man die haar lach aan het afzeiken is, gevolgd door een opname van Harris die lekker aan het lachen is
pi_214386594
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:05 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Het is bij TikTok maar net in welke fuik je zit natuurlijk. Wat jij daar ziet is iets heel anders dan wat ik daar zie. Dat deze vrouw veel witte vrouwen ziet die elkaar oproepen om op Harris te stemmen zegt vooral iets over haar persoonlijke algoritme.
Ik zou inderdaad nooit op sociale media leunen voor een betrouwbaar beeld. Polls blijven toch de beste indicator. Zijn natuurlijk ook niet volledig accuraat, maar als je over de hele linie een zekere verschuiving ziet zegt dat wel iets.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 20:28:10 #264
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_214386625
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 19:52 schreef AnneX het volgende:
Buckle up
[ x ]
Mag hopen dat dit uiteindelijk de doorslag gaat geven. En dat ook Amerikaanse jeugd bereid is zich actiever uit te spreken voor de Harris/Dem campagne op Instagram, TikTok e.d. Dan kan Trump het vrij snel op z'n buik schrijven..
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_214386678
Speculatie:
twitter

Oh de polls gaat al rond m.b.t.vrouwen en jeugd. Ziet er goed uit. 👍🏼
Alleen nog even registreren.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 20:34:23 #266
323401 Kijkertje
met filter
pi_214386681
twitter
pi_214386686
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:25 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik zou inderdaad nooit op sociale media leunen voor een betrouwbaar beeld. Polls blijven toch de beste indicator. Zijn natuurlijk ook niet volledig accuraat, maar als je over de hele linie een zekere verschuiving ziet zegt dat wel iets.
De polls die door crypto miljonairs en bett miljonairs worden gemanipuleerd?

Is er een betrouwbare poll? Nee, niet Kelly Conway noemen.
  Moderator dinsdag 23 juli 2024 @ 20:36:35 #268
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_214386702
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:34 schreef AnneX het volgende:

Oh de polls gaat al rond m.b.t.vrouwen en jeugd. Ziet er goed uit. 👍🏼
Alleen nog even registreren.
Wat je in die polls ziet is dat Harris het bij die groepen beter doet dan Biden. Maar in dezelfde polls zie je dat Trump het ook beter doet in die groepen dan 4 jaar geleden, dus het is even afwachten wat het netto verschil zal zijn.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_214386735
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:25 schreef Monolith het volgende:

[..]
Bij de bookmakers is wat je terugkrijgt op je inzet als Kamala wint sinds gisteren gedaald van ~3 keer tot ~2,5 keer. Maar Trump is maar heel weinig gestegen: van ~1,5 naar ~1,53. Dus we hebben nog een heel eind te gaan.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 juli 2024 @ 20:41:33 #270
862 Arcee
Look closer
pi_214386750
quote:
True, maar zou wel een mooi ticket zijn: de walgelijke Trump en de vrouwonvriendelijke Vance tegenover twee vrouwen. _O_

Maar wie er ook Veep wordt: je zal toch kunnen kiezen uit bijvoorbeeld Harris/Buttigeig en Trump/Vance en dan meer sympathie hebben voor die laatste twee. :{
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_214386758
  dinsdag 23 juli 2024 @ 20:46:18 #272
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214386798
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 19:35 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ach ja, dat is toch ook gewoon het zwakzinnigenniveau waarop Trump politiek bedrijft? Slaat nog aan bij bepaald volk in de VS en zeker ook hier op Fok ook.
Maar dat is volk dat hij al in de pocket heeft
pi_214386809
Ze komt imho sterk over met haar toespraak. Niet dat ik nou de meest neutrale persoon allertijden ben, maar ok.
pi_214386826
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:34 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Lekker hoor :P

Al gaat het vooral om de Swing States natuurlijk
pi_214386842
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:35 schreef AnneX het volgende:

[..]
De polls die door crypto miljonairs en bett miljonairs worden gemanipuleerd?

Is er een betrouwbare poll? Nee, niet Kelly Conway noemen.
Wat moet ik met dit soort dom gelul?
De polls die door verscheidene peilingbureaus worden uitgevoerd en die grosso modo redelijk accuraat peilen met in de VS de laatste jaren wel een kleine bias richting de Democraten.

Die polls.
pi_214387000
twitter
  dinsdag 23 juli 2024 @ 21:15:05 #277
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214387126
quote:
[ x ]
Koekoek. What a difference a day makes.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 21:19:01 #278
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214387168
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:39 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Bij de bookmakers is wat je terugkrijgt op je inzet als Kamala wint sinds gisteren gedaald van ~3 keer tot ~2,5 keer. Maar Trump is maar heel weinig gestegen: van ~1,5 naar ~1,53. Dus we hebben nog een heel eind te gaan.
De bookies volgen en voorspellen de trends in de polls. Het sentiment rond Harris is positief en enthousiast, daar komt een deel van de verschuiving vandaan (hoewel Harris tot 24 uur geleden in ieder geval nog steeds ondergewaardeerd werd doordat haar nominatie nog niet vast is gesteld). Vervolgens zou je wel een soort fase-overgang moeten zien in de polls; dat vertaalt zich naar de bookies die dan proberen te impliceren of die trend verder door gaat zetten ja of nee.

Maar dat alles moet nog gebeuren want Biden is pas 48 uur uit de race en Harris is eerst nog bezig om de enige uitdager van Trump te worden.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 21:20:41 #279
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214387191
quote:
Een presidentskandidaat die daadwerkelijk kan lachen. Dat is van Obama geleden.
En hele zinnen uitspreken. Met volume, en tempowisselingen. En verstaanbaar. Jongens toch, wat maken we allemaal mee hier.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 21:25:33 #280
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214387268
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:49 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Lekker hoor :P

Al gaat het vooral om de Swing States natuurlijk
Nouja het is al een spectaculaire vooruitgang met een week geleden. En dan is ze nog maar net begonnen.
pi_214387292
quote:
[ x ]
In dit kader:

twitter
  dinsdag 23 juli 2024 @ 21:33:32 #282
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214387359
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 21:27 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
In dit kader:

[ x ]
Heeft hij gelijk in. De fundamental dat Trump verslagen moet worden omdat hij een malloot is die staat nog steeds.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 21:33:45 #283
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214387363
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 21:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nouja het is al een spectaculaire vooruitgang met een week geleden. En dan is ze nog maar net begonnen.
En enthousiasme om campagne te voeren maakt veel verschil. Het is geen wedstrijd tussen Trump en Harris om dezelfde kiezers te overtuigen; kamp Harris moet mensen toevoegen aan de al bestaande groep stemmers, en die toegevoegde mensen gaan vervolgens op Harris stemmen. Dat doe je alleen met campagnevoeren.

Overigens zit daar denk ik ook het manco voor Trump. Hij trekt geen nieuwe mensen want hij is al bekend en hij doet niets nieuws. Met JD Vance trekt ie ook geen nieuwe mensen want dat is Trump II. Zodra de democraten maar genoeg mensen weten te mobiliseren om te gaan stemmen is er voor Trump eigenlijk geen pad meer naar de overwinning.
pi_214387533
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 21:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Heeft hij gelijk in. De fundamental dat Trump verslagen moet worden omdat hij een malloot is die staat nog steeds.
Sowieso, maar hij zal wel doelen op de swingstates als hij uberhaupt de waarheid spreekt... immers is het Trumps eigen poller.

Overigens, zijn Trumps polling cijfers verbeterd nadat hij bijna vermoord was? Als dat niet of nauwelijks bewoog betekent dat denk ik dat hij wel echt aan zijn harde cap zit.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 21:47:04 #285
323401 Kijkertje
met filter
pi_214387583
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 21:27 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
In dit kader:

[ x ]
Zei Hannity gister ook al.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 21:48:41 #286
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214387614
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 21:44 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Sowieso, maar hij zal wel doelen op de swingstates.

Overigens, zijn Trumps polling cijfers verbeterd nadat hij bijna vermoord was? Als dat niet of nauwelijks bewoog betekent dat denk ik dat hij wel echt aan zijn harde cap zit.
Die aanslag deed hoegenaamd niets in de polls en gaf zelfs de Democraten even de kans om de boel op de rit te krijgen mbt de Biden-situatie.
De mensen die uit medelijden of iets dergelijks op Trump gaan stemmen vanwege die aanslag, stemden waarschijnlijk toch al op hem.
pi_214387665
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 21:48 schreef VoMy het volgende:

[..]
Die aanslag deed hoegenaamd niets in de polls en gaf zelfs de Democraten even de kans om de boel op de rit te krijgen mbt de Biden-situatie.
De mensen die uit medelijden of iets dergelijks op Trump gaan stemmen vanwege die aanslag, stemden waarschijnlijk toch al op hem.
Als dat echt zo is, dan kunnen we dus vaststellen dat Trump op zijn volle potentie zit qua kiezers, wat zo rond de 44% lijkt te zijn en dat nog zonder campagne voor Harris.
pi_214387729
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 21:51 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Als dat echt zo is, dan kunnen we dus vaststellen dat Trump op zijn volle potentie zit qua kiezers, wat zo rond de 44% lijkt te zijn en dat nog zonder campagne voor Harris.
Procenten zeggen ook nog niet echt veel. Zijn het all voters, likely voters of registered voters? Wat is de impact van Harris op opkomst? Al dat soort zaken spelen mee. Ik denk dat je gewoon over een maand moet kijken hoe Trump vs Harris zich in de peilingen verhoudt ten opzichte van Trump vs Biden. Dat geeft wel een beetje een beeld van de vraag of er een verschuiving heeft plaatsgevonden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 23-07-2024 22:10:25 ]
pi_214387764
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 22:00 schreef Monolith het volgende:

[..]
Procenten zeggen ook nog niet echt veel. Zijn het all voters, likely voters of registered voters? Wat is de impact van Harris op opkomst? Al dat soort zaken spelen mee. Ik denk dat je gewoon over een maand moet kijken hoe de Trump vs Harris zich in de peilingen verhoudt ten opzichte van Trump vs Biden. Dat geeft wel een beetje een beeld van de vraag of er een verschuiving heeft plaatsgevonden.
Procenten niet, maar het aantal kiezers wel. Daarom haalde ik ook aan dat er nog niet echt campagne is geweest voor Harris.

Zij is denk ik niet zo hard gecapped als Trump plus dat het aantal kiezers voor Trump nog wel mogelijk kan dalen. Ik zie het een stuk zonniger in dan een paar dagen geleden.
pi_214387778
Nog maar een nieuwe poll:
twitter
  dinsdag 23 juli 2024 @ 22:10:26 #291
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214387821
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 22:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Nog maar een nieuwe poll:
[ x ]
Is nog van voor de switch.
pi_214387822
twitter

Lol, ze zijn aan het panieken.
pi_214387833
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 22:04 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Procenten niet, maar het aantal kiezers wel. Daarom haalde ik ook aan dat er nog niet echt campagne is geweest voor Harris.

Zij is denk ik niet zo hard gecapped als Trump plus dat het aantal kiezers voor Trump nog wel mogelijk kan dalen. Ik zie het een stuk zonniger in dan een paar dagen geleden.
Ik denk dat bij die 44% Trump stemmers ook nog een flinke hoop zwevende kiezers zaten. Die, nu de emotie over de aanslag is afgenomen, ineens een heel andere keuze kunnen maken.
pi_214387838
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 22:10 schreef VoMy het volgende:

[..]
Oh ja, da's waar... ongeveer 50/50 van voor en na.
pi_214387873
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 22:12 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik denk dat bij die 44% Trump stemmers ook nog een flinke hoop zwevende kiezers zaten. Die, nu de emotie over de aanslag is afgenomen, ineens een heel andere keuze kunnen maken.
Nou ja, als er geen stijging was, dan zijn er dus effectief geen kiezers gepolled die Trump hun sympathiestem zouden geven na die aanslag.
pi_214387902
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 22:10 schreef VoMy het volgende:

[..]
Hier wel eentje na de switch dan en dan hou ik ermee op:

twitter
pi_214387934
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 22:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nou ja, als er geen stijging was, dan zijn er dus effectief geen kiezers gepolled die Trump hun sympathiestem zouden geven na die aanslag.
Er zijn steeds minder kiezers die hun partij registreren, maar ze zijn aardig evenredig verdeeld. Dus een derde Republikein, een derde Democraat en een derde independent of zwevend. Dus een percentage van 44% op 1 partij is dus inclusief 10% zwevende stemmers.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 22:22:21 #298
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214387943
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 22:18 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Hier wel eentje na de switch dan en dan hou ik ermee op:

[ x ]
Het versterkt mijn gevoel dat ze inderdaad op gelijke hoogte zitten nu, wat dus ook betekend dat de aanslag van vorige week teniet is gedaan. En mijn gevoel is dat de campagne van Harris veel sterker kan zijn omdat het een fris geluid is.

Maar het is nog geen november, en de democraten kunnen ook nog hun eigen glazen vakkundig ingooien in de tussentijd.
pi_214388109
Peiling van Reuters is ook ongeveer gelijk op .
Als Trump het hele oor had verloren dan zou hij hoger gepeild zijn, nu
Hij heeft pech..
pi_214388114
Het ziet er in ieder geval een stuk beter uit dan een week geleden. Mensen hebben er zin in, donaties stromen binnen en de Democratische kandidaat is energiek en is volle vaart uit de startblokken gekomen. Het wordt niet een eitje om te winnen, maar ze maken nu in ieder geval een kans om te winnen. En dat is grote winst.
pi_214388206
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')