SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Genotsmoment van de dag, het autoritjequote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
Moet vanmiddag ook nog even naar de stad toe 🥵
Gelukkig wel airco in de auto.
Denk dat ik daarna door rij naar de McDonald's in Delfzijl voor een ijsje, en via Epen weer terug maar huisquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Genotsmoment van de dag, het autoritje
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Denk dat ik daarna door rij naar de McDonald's in Delfzijl voor een ijsje, en via Epen weer terug maar huis
Hardlopenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Herstel van wat?
Gewoon daarna zo min mogelijk en poar neem'n
Epen daar kwam de hond van mijn ouders vandaan.quote:
Eindelijk iemand die het snapt. Al zou ik Gelderland wel zeker boven Brabant verkiezen ivm de Veluwequote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Epen daar kwam de hond van mijn ouders vandaan.
Maar die dachten in eerste instantie aan Epe en een spelvaut, want Epe is te doen vanuit Nijmegen.
Bleek dat het toch geen spelvaut was
Wel schitterend en on-Nederlands mooi daar![]()
![]()
Limbabwe, de mooiste provincie van het land, gevolgd door Braboland en en Gelderland.
Tussen 20.000 andere halve zolen niet te vergeten.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
Dit heb ik echt nooit begrepen, maar ieder z'n ding. Eerst file rijden, dan gekut met parkeren en vervolgens ga je met hitte op een handdoek in mul zand liggen en volle bak zon.
[ x ]
Wij gingen vroeger altijd naar Zoutelande, daar was het nooit zo druk en massaal als in Zandvoort, Scheveningen en zulks.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
Dit heb ik echt nooit begrepen, maar ieder z'n ding. Eerst file rijden, dan gekut met parkeren en vervolgens ga je met hitte op een handdoek in mul zand liggen en volle bak zon.
[ x ]
Ja, je kunt het beste zorgen dat je er al om 9 uur ‘s morgens bent ofzo.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Naja je kan onder een parasol liggen, doen wij hier ook. En dan lekker in de zee dobberen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Het is voor kinderen heel leuk.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ftfyquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, je kunt het beste zorgen dat je er al om 9 uur ‘s morgens bent weer vertrekt ofzo.
Op naar Zeelandquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:22 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mag geen onweerskansen runeren!
Ik ben in 5 minuten op het strand en neem uiteraard een ligbed. De Leven.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Blessed.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben in 5 minuten op het strand en neem uiteraard een ligbed. De Leven.
Zeker.quote:
@Geschiedkundige DROOMT van dobberen in die 18quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja je kan onder een parasol liggen, doen wij hier ook. En dan lekker in de zee dobberen.
Gaat niks boven een beetje chill dobberen in een lauwe zee(dus niet de ijskoude noordzee van krap 18 graden
)
Strand heeft een uniek sfeertje met deze temperaturen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ik douche me kouder.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:geschiedkundige DROOMT van dobberen in die 18
Met of zonder vest?quote:
Omdat die bijna in het water ligt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
Waarom heeft dat station in Zeeland eigenlijk als enige nog een fatsoenlijke temperatuur.
Dat is lang geledenquote:
Vindt ie wss nog steeds te warmquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:geschiedkundige DROOMT van dobberen in die 18
Parkzicht tijd. Wat had ik dat graag meegemaakt.quote:
Klassiekertjequote:
Prima temperatuur om in te zwemmen. Die mensen die bij 24 graden zo "ieeeee koud" het water ingaanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vindt ie wss nog steeds te warm
Met n hand om de neus dicht te knijpen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Prima temperatuur om in te zwemmen. Die mensen die bij 24 graden zo "ieeeee koud" het water ingaan
Blijf dan op de kant.
Hier is ie 26 momenteel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Prima temperatuur om in te zwemmen. Die mensen die bij 24 graden zo "ieeeee koud" het water ingaan
Blijf dan op de kant.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Parkzicht tijd. Wat had ik dat graag meegemaakt.
Waarom zou je je neus ook dichtknijpen. Dat is me echt een raadsel. Proberen die anders te ademen onder water ofzoquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met n hand om de neus dicht te knijpen.
Gelukkig maar. Ik zag al een beeld voor me van iemand die z'n teen in de zee stak en begon te gillenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier is ie 26 momenteel.
Maar bij 24 heb ik er ook al in gezwommen ergens in juni hoor, z erg ben ik nou ook weer niet
Anders komt er water in je neus.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Waarom zou je je neus ook dichtknijpen. Dat is me echt een raadsel. Proberen die anders te ademen onder water ofzo
Water hoort niet in de neusquote:
Haha. Maar ik vind in de zee zwemmen echt super chill. Beetje op de golven heen een weer bouncen. Af en toe een klats zout water in je ogen (auw)quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik zag al een beeld voor me van iemand die z'n teen in de zee stak en begon te gillen
Warmte trekt ook het lichaam in. 's nachts niet kunnen slapen zweten als een otter genot. @Cocoquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ik prefereer dan echt een meer met zoet water. 2 weken geleden tijdens vakantie gezwommen in het lac van Annecy. Zoveel beter dan die lauwwarme zoute zooi. Lac was overigens een graad of 18/19. Niet warm, maar wel verfrissend en heerlijk om in te zwemmen. Dat meer heeft overigens ligweides i.p.v zand. Gras is ook fijner dan zandquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha. Maar ik vind in de zee zwemmen echt super chill. Beetje op de golven heen een weer bouncen. Af en toe een klats zout water in je ogen (auw)en de oneindige blik van het water als je voor je uit kijkt. Beautiful
Met een zwembad heb ik dan dus helemaal niks. Vind ik heel snel saai om daar in te zitten. Wij hebben ook (als een vd weinigen in onze straat) er geen in de tuin ingebouwd.
Wel een kleine jacuzzi, die kan ook verwarmen dus kan je ook lekker in de winter savonds buiten "chillen in het bubbelbad".
@:stateofmind gooi hem er maar in
Dat gaat wel tegenvallen. Komende nacht koelt het niet zo af en de verwachte minima zijn 18/19 graden. Een bui brengt wel verkoeling, maar dan is het gelijk weer intens benauwd en vochtigquote:
IJskoud bergmeertje trotseren als je in de bergen aan het wandelen bentquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik prefereer dan echt een meer met zoet water. 2 weken geleden tijdens vakantie gezwommen in het lac van Annecy. Zoveel beter dan die lauwwarme zoute zooi. Lac was overigens een graad of 18/19. Niet warm, maar wel verfrissend en heerlijk om in te zwemmen. Dat meer heeft overigens ligweides i.p.v zand. Gras is ook fijner dan zand. maar ik hou dat nooit lang vol en verveel me dan vrij snel en ga ik alweer andere dingen doen. Leuk voor een uurtje
Tijdens het lopen van de TMB wel eens in zo'n gletsjerwater afvoer beek gestaan bij gebrek aan douche. Verfrissend.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
IJskoud bergmeertje trotseren als je in de bergen aan het wandelen bent
En sowieso gras >>>>>>> zand.
Ik ben drie jaar geleden de Drachensee ingedoken. Wist niet hoe snel ik weer op de kant moest komenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Tijdens het lopen van de TMB wel eens in zo'n gletsjerwater afvoer beek gestaan bij gebrek aan douche. Verfrissend.
De Bilt zal de 30 wel weer net niet halen vandaag
je leeft nog, misschien bevroren door de koelvesten en andere koelingsapparatuur.....quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zwembad hier is 28 graden ofzo nu
"Voor de kleine".
Kan er net zo goed beton in storten. Heb er niks aan zo.
Wij gingen vroeger altijd met een hele groep naar de Nurburgring voor bijna een week voor de F1. Ging er iemand voor het eerst mee, en die had een klein vrachtwagentje bij. Dus daar het bier en alle andere eerste levensbehoeften in gedaan. En wij maar wachten. Was hij naar Neurenberg gereden in plaats van Nurburg.... Gelukkig hadden we aardige buren op de "camping".quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Epen daar kwam de hond van mijn ouders vandaan.
Maar die dachten in eerste instantie aan Epe en een spelvaut, want Epe is te doen vanuit Nijmegen.
Bleek dat het toch geen spelvaut was
Wel schitterend en on-Nederlands mooi daar![]()
![]()
Limbabwe, de mooiste provincie van het land, gevolgd door Braboland en en Gelderland.
In NL begrijp ik dat ook niet. In Itali heb je heerlijke stranden. Zoveel dat het er rustig is (in juni). Een eigen plekje met ligbedjes en parasol, toilet, douche, eten en drinken alles bij de hand. Voor een plek betaal je voor een hele dag afhankelijk van waar het is (heel toeristisch of niet) tussen de 15 of 25 met zijn tween.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Komende week iig heerlijk 22-24 gradenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat gaat wel tegenvallen. Komende nacht koelt het niet zo af en de verwachte minima zijn 18/19 graden. Een bui brengt wel verkoeling, maar dan is het gelijk weer intens benauwd en vochtig
Dus t koud bestaat dus toch voor jou?? 😮quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik ben drie jaar geleden de Drachensee ingedoken. Wist niet hoe snel ik weer op de kant moest komen
Was een graadje of 2 blijkbaar, maar eigenwijs als ik ben dacht ik.. ach valt wel mee.
Lag nog ijs in een deel van het meer.
Kroketje.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanmorgen nog lekker met het paard het bos in geweest. Heerlijk, daar is het toch altijd zo'n 5 graden frisser. Daarna hem lekker afgespoten en in het zand laten rollen. Soort gepaneerde frikandel heb je dan.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger altijd met een hele groep naar de Nurburgring voor bijna een week voor de F1. Ging er iemand voor het eerst mee, en die had een klein vrachtwagentje bij. Dus daar het bier en alle andere eerste levensbehoeften in gedaan. En wij maar wachten. Was hij naar Neurenberg gereden in plaats van Nurburg.... Gelukkig hadden we aardige buren op de "camping".
Hij vertelde hoe warm het ergens anders is?quote:
Zoiets jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij vertelde hoe warm het ergens anders is?
Debieltquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij gaat De Bilt de 30 net niet redden vandaag
Mijn lokale weerstation is ook al blijven steken op 29,8
Hier hopelijk ook. Geen zin om de tuinkussens weer binnen te leggen voor even en bovendien gaat de bbq aan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat het hier droog gaat blijven vandaag.
Ja blijkbaar. Al vind ik een ijsbad wel lekkerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dus t koud bestaat dus toch voor jou?? 😮
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger altijd met een hele groep naar de Nurburgring voor bijna een week voor de F1. Ging er iemand voor het eerst mee, en die had een klein vrachtwagentje bij. Dus daar het bier en alle andere eerste levensbehoeften in gedaan. En wij maar wachten. Was hij naar Neurenberg gereden in plaats van Nurburg.... Gelukkig hadden we aardige buren op de "camping".
RAL 7035quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wordt het nou licht of donker?
Gelukkig hier geen last van die kutzee. Het bederft alleen maar de onweerspotentie.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:55 schreef Rnie het volgende:
Het begint ineens flink af te koelen aan de kust. Tijd voor een vestje.![]()
een lichte kleur donkerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wordt het nou licht of donker?
Waar ben je?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:18 schreef THEFXR het volgende:
megastorm nu, het water knalt tegen de ramen
Waar ergens woon jij?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:18 schreef THEFXR het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:53 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Echt? Ik zag net 29,9 op buienradar
De meest voorkomende oorzaak (als je geen amfetamines gebruikt) is een overactieve schildklier (hyperthyroidism).quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga dat wel laten doen.
Verleden afgescheept met 'sommige mensen hebben nu eenmaal meer last'.
Psychologisch zal het niet zo zeer zijn. Zodra ik buiten kom nu ga ik al koken en binnen vijf minuten stroomt het zweet van mijn kop. Zonder dat ik iets doe
Staat me hier misschien ook te wachten. De lucht wordt nu alsmaar donkerder richting het zuiden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:18 schreef THEFXR het volgende:
Limbabwequote:
In semi-Limbabwenezenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In zijn huis denk ik.
Oh. In Limburg. Jemig wat een boel limburgers in dit topic 😳
Dat was ook wel te voelenquote:
Dat heeft mijn moeder wel volgens mij..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:24 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De meest voorkomende oorzaak (als je geen amfetamines gebruikt) is een overactieve schildklier (hyperthyroidism).
Sow! Lekker buitje hoorquote:
En daarna mokerbenauwdquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:49 schreef StateOfMind het volgende:
Begint nu licht te rommelen, over een kwartier langdurige regen volgens Buienalarm.
Hopelijk met flinke temperatuur drop.
Erg mooi. Hopelijk stijgt de temperatuur nog even met 0,2 graden zodat we hier een heel oeuvre aan ziedende posts krijgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
Onweer allemaal via Duitsland. Grr.. stelt weer amper wat voor dit
Alsjeblieft zeg! Mag minstens een graad of 8 van af. En dan heel augustus idd.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:03 schreef Zwoerd het volgende:
Hopenlijk na volgende week weer naar de 30 graden en dan heel augustus zo.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een speciale plek in hel voor mensen die hotlinken.
@:frutsel kan hier niets mee
Ziedend ben ik ja dat het niet langer regentquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Erg mooi. Hopelijk stijgt de temperatuur nog even met 0,2 graden zodat we hier een heel oeuvre aan ziedende posts krijgen.
Op basis van jouw posts in deze reeks de laatste dagen beeld ik me iemand in die dag (en nacht) naar zijn thermostaat staat te gluren en bij de kleinste schommeling naar dit topic rent om met allerlei superlatieven te strooien. Positief dan wel negatief.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ziedend ben ik ja dat het niet langer regent
Jeetje GRUN.quote:
Als je mij de keuze geeft tussen 20-21 graden of 30+, kies ik 100% voor dat laatste. Maar het beste is zo tussen de 25 en 30.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Mag minstens een graad of 8 van af. En dan heel augustus idd.
Wat moet ik anders met zulk baggerweerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op basis van jouw posts in deze reeks de laatste dagen beeld ik me iemand in die dag (en nacht) naar zijn thermostaat staat te gluren en bij de kleinste schommeling naar dit topic rent om met allerlei superlatieven te strooien. Positief dan wel negatief.
Oh, ik snap best dat veel mensen zweren bij die warmte, maar alles boven de 24 vind ik persoonlijk niet aangenaam meerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:30 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als je mij de keuze geeft tussen 20-21 graden of 30+, kies ik 100% voor dat laatste. Maar het beste is zo tussen de 25 en 30.
Jezelf er overeen proberen te zetten ipv zo obsessief er mee bezig te zijn. Misschien is dit jouw manier om er mee om te gaan, maar ik denk dat je jezelf alleen maar loopt op te fokken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat moet ik anders met zulk baggerweer
Nee joh, mijn posts zijn melodramatisch. Maar ik zit 98% van de tijd gewoon megachill binnen met dit weerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jezelf er overeen proberen te zetten ipv zo obsessief er mee bezig te zijn. Misschien is dit jouw manier om er mee om te gaan, maar ik denk dat je jezelf alleen maar loopt op te fokken.
Ik vond gisteren lekkerderquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:57 schreef GarlandBriggs het volgende:
Beste dag van het jaar tot nu toe!
Het waren 5 mooie spetters in De Bilt, wel wat geknetter en 1 mega grote kronkel net voor mijn neus schrok me de rambamquote:
Ik heb net even een uurtje gefietst door ons prachtige Twentse land, het was echt goed zweten. Vooral als je even stilstond.quote:
28,8 hier, niet te doenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:13 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, we zijn nt onder de 30 gedoken inmiddels. Nu is het lekker buiten.
Zonder vestje uiteraard.
Keertje openmaken en wegblazen/zuigen, luiwammesquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:25 schreef crystal_meth het volgende:
irritant gejank van de ventilatoren van m'n pc, door de hitte en waarschijnlijk een dikke laag stof.
Veeeel te warm om te stofzuigen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Keertje openmaken en wegblazen/zuigen, luiwammes
Daarom bekijk ik in deze tijd van het jaar de vooruitzichten vaak niet, is alleen maar slecht voor het humeur als er weer eens van dat warme weer aan zit te komen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:02 schreef Maver24 het volgende:
Mensen die blijven zeuren dat het warm is zijn er zo mee bezig dat je het nog warmer krijgt dan wanneer je er totaal niet druk om maakt
Ik mag hopen dat dat een beetje opschiet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat komt daar allemaal nog aan vanuit Frankrijk?
https://www.blitzortung.org/nl/live_lightning_maps.php?map=13quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat komt daar allemaal nog aan vanuit Frankrijk?
Sorryquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een speciale plek in hel voor mensen die hotlinken.
@:frutsel kan hier niets mee
Ik heb zin in een nachtelijk MCS. Dat geeft altijd zo'n mooi onweer.quote:Op zondag 21 juli 2024 00:37 schreef quirina het volgende:
[..]
https://www.blitzortung.org/nl/live_lightning_maps.php?map=13
Mooi vuurwerk
Maar daar gaat nu niks van inkomen, al die buien kakken in voor ze NL bereiken.quote:Op zondag 21 juli 2024 01:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik heb zin in een nachtelijk MCS. Dat geeft altijd zo'n mooi onweer.
Gefinisht na 21 uur lopen. Maar wel volbracht. petje afquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo dan 😱
Ik begin al te zweten als ik het lees.
Maar heel goed kan zo'n enorme lichamelijke inspanning niet zijn met hoge temperaturen lijkt mij.
Nee, dat valt allemaal hier.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:24 schreef Haags het volgende:
Het lijkt wel nacht hier. Maar er valt echt werkelijk niets.
quote:Op zondag 21 juli 2024 09:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gefinisht na 21 uur lopen. Maar wel volbracht. petje af
Ik wordt dus net wakker door onweerquote:Op zondag 21 juli 2024 05:25 schreef Houtenbeen het volgende:
En wakker worden door het onweer, nu weer slapen
Inmiddels wl. Hier (een paar km verderop) i.i.g..quote:Op zondag 21 juli 2024 09:24 schreef Haags het volgende:
Het lijkt wel nacht hier. Maar er valt echt werkelijk niets.
Hier ook maar de lucht wordt in rap tempo donker. Zal zo wel het een en ander gaan vallenquote:Op zondag 21 juli 2024 09:40 schreef Remco het volgende:
Het is hier in het oosten nu gewoon al 25 graden plus, ik dacht dat het zou afkoelen.
Niet zo zeuren, ben blij met de zomerse temperaturen. Straks stoot je nog iemandctegen het hoofd hier.quote:
Nog warmer dan gisteren om dezelfde tijd daarquote:Op zondag 21 juli 2024 09:40 schreef Remco het volgende:
Het is hier in het oosten nu gewoon al 25 graden plus, ik dacht dat het zou afkoelen.
20 =/= zomersquote:Op zondag 21 juli 2024 10:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ben blij met de zomerse temperaturen. Straks stoot je nog iemandctegen het hoofd hier.
Het is je gegundquote:Op zondag 21 juli 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
94% bij 21 graden is ook wel echt achterlijk
Stuur hulp
Omdat je mij ook kutweer gundequote:Op zondag 21 juli 2024 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar heb ik dit zeikweer aan te danken?
Ik gun jou prachtig zomerweerquote:Op zondag 21 juli 2024 10:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Omdat je mij ook kutweer gunde
En, wat zei Onze Vader?quote:Op zondag 21 juli 2024 10:21 schreef heywoodu het volgende:
De hele fucking hemel komt in een paar minuten naar beneden, tering zeg. Zo veel beter dan gisteren wel.
"Alsjeblieft", denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Toch vind ik klam en 19 graden net iets beter uit te houden dan niet klam en 30..quote:Op zondag 21 juli 2024 10:39 schreef _UserName_ het volgende:
Wat is het ongelooflijk vies klam. Die 5 druppels regen maken het er niet minder van, integendeel zelfs.
Dat idee heb ik welquote:Op zondag 21 juli 2024 10:30 schreef heywoodu het volgende:
Is dit een beetje wat gisteravond verwacht werd trouwens? Onweer, helse regen, alles
Hier zelfs niet eens die vijf spettersquote:Op zondag 21 juli 2024 10:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel
..waren gisteren echt 5 spetters..wel onweer..windstil en benauwd.
Werd hoog tijd na die 24 hele droge uren inderdaadquote:Op zondag 21 juli 2024 10:57 schreef MissHobje het volgende:
Heerlijke plensbui gehad, stof is weer uit de bomen. En ik ga zo na de nog komende bui lekker ff naar de plas zwemmen. Zal nu wel lekker rustig zijn.
Airco temperatuur dus, maar dan buiten.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:15 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag nog geen regen gehad, wel vies klam weer.
Nu graad of 23, wordt maximaal 25.
Binnen warmer dan buiten, dus sowieso lekker de hele dag ramen en deuren openquote:Op zondag 21 juli 2024 12:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Airco temperatuur dus, maar dan buiten.
Komt eraan. Wees gerust.quote:Op zondag 21 juli 2024 12:19 schreef R-woud93 het volgende:
Flinke klappen hier, maar nog steeds geen regen.
ik was gisteren op dit festival (Dominator), niet op de camping trouwens, maar het was bizar hoe snel het omsloeg en de hoeveelheid regen die naar beneden kwamquote:Op zondag 21 juli 2024 13:14 schreef Momo het volgende:
Lekker kamperen op een festival dit weekend
[ x ]
Ja en dan heb je een auto waar je minder mee kunt dan een doorsnee Toyota.quote:Op zondag 21 juli 2024 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
Met dit druilerige weer maar besloten om een andere tweedehands waggie te kopen, je moet toch wat.
https://bernardsexclusive(...)-3-v12-nero-daytona/
Is maar 6,3 miljoen euro.
Jij klinkt eigenlijk altijd als een gepensioneerde man.quote:Op zondag 21 juli 2024 13:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja en dan heb je een auto waar je minder mee kunt dan een doorsnee Toyota.
Neh, ik hou het geld op zak
Kmstand na 6 jaar: 192 km
Speel niet met zijn priv.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij klinkt eigenlijk altijd als een gepensioneerde man.In welke leeftijdscategorie zit je?
De vraag passen mag uiteraard altijd.quote:
Ik woon in het oosten waar het om 11 uur al tegen de 30 graden was met een dauwpunt van 21.5 graden. Bij klam en 19 graden heb je het idee dat het gewoon zomers is, da's prima te behappen.quote:Op zondag 21 juli 2024 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch vind ik klam en 19 graden net iets beter uit te houden dan niet klam en 30..
Dit dus.quote:Op zondag 21 juli 2024 10:53 schreef heywoodu het volgende:
Hoe de fuck is het in het oosten van het land alweer bijna 30 graden?
Ik ben 33quote:Op zondag 21 juli 2024 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij klinkt eigenlijk altijd als een gepensioneerde man.In welke leeftijdscategorie zit je?
Oh ik dacht dat het je gewone auto was. (Ja al die dagboekstukken skip ik soms.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik ben 33
Maar wat moet ik met zo'n auto. Ik kom daarmee de wijk niet eens uit met al die drempels.
Gewoon lekker simpele auto, rijdt prima, voldoende ruimte voor het gezin. Hoeft allemaal niet snel en ben al helemaal niet van al die snufjes in de auto. Verschrikkelijk vind ik dat. We hebben een Nissan van volgens mij nog geen 20k
Ook best bewolkt.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
Het is hier benauwder en vochtiger dan gister, erg jammer.
Aito's boeien me echt totaal niet. Ik hoef niet dit en dat erop, van x-merk en de luxe uitvoering. Ondanks dat het financieel geen probleem is om iets erg luxe te kopen, rij ik liever gewoon in dat ding wat ik nu hebquote:Op zondag 21 juli 2024 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het je gewone auto was. (Ja al die dagboekstukken skip ik soms.)
Lente + zomer helemaal niks. Misschien nog een nazomer.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ook best bewolkt.
Deze zomer nog geen week stabiel, droog en aangename 24-26 graden temperaturen gehad. Toch sneu
door de LV is het nu vies plakkerig weerquote:Op zondag 21 juli 2024 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lente + zomer helemaal niks. Misschien nog een nazomer.
Volle zon hier.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:51 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier OPEENS heel donker. @:coco
Ik las iets anders.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
Het is hier benauwder en vochtiger dan gister, erg jammer.
Voor vakantiegangers in eigen land en als je vrij bent is het inderdaad een vrij matige zomer tot nu toe. Zou het nog geen voldoende geven. Misschien dat augustus nog wat beters in petto heeft.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lente + zomer helemaal niks. Misschien nog een nazomer.
Ik zal jou even lezen.quote:
Hier blaast alles lekker door.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
De wind staat ook echt compleet uit.
Dat het maar gauw weer herfst is.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:48 schreef INViCTuS het volgende:
Volgend weekend misschien weer smerige hitte
[ x ]
Jij mag niet klagen. Sinds vorig jaar juli is ongeveer 70% van de tijd het weerbeeld vrij herfstig geweest. 10 oktober tot half april zelfs wel 85%quote:Op zondag 21 juli 2024 19:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat het maar gauw weer herfst is.
Beter dan zo'n pleurishittequote:Op zondag 21 juli 2024 19:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen. Sinds vorig jaar juli is ongeveer 70% van de tijd het weerbeeld vrij herfstig geweest. 10 oktober tot half april zelfs wel 85%
15-20 is voor begin mei tot eind mei en half september tot half oktober wel lekker, jaquote:Op zondag 21 juli 2024 19:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gewoon die smerige warmte weg. 15-20 graden. Dikke zon erbij.
ja jammer wel he, ga je morgen mee zwemmen? Dan schijnt de zon welquote:Op zondag 21 juli 2024 21:24 schreef Paul het volgende:
Het weer viel me zwaar tegen vandaag
Wilde zonnen met @:misshobje maar steeds wat regenbuitjes en de zon was ver te zoeken
1 augustus weer ff storm geloof ikquote:Op zondag 21 juli 2024 19:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat het maar gauw weer herfst is.
is goed wijffie, henschotermeerquote:Op zondag 21 juli 2024 21:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja jammer wel he, ga je morgen mee zwemmen? Dan schijnt de zon wel
Oeh! Hopelijk dan hier ook weer wat leuke onweerssituatiesquote:Op zondag 21 juli 2024 19:48 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Zeg dat! Nog nooit zoveel tunnels ondergelopen ook!quote:Op zondag 21 juli 2024 19:25 schreef Frutsel het volgende:
Lang geleden dat hier zoveel water naar beneden kwam afgelopen uur.
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg dat! Nog nooit zoveel tunnels ondergelopen ook!
Rondweg, fietstunnel op de Thij, beide spoortunnels…
(Oldenzaal)
Kut, ik zit dan in Limburg in plaats van de milde Bermudadriehoekquote:Op zondag 21 juli 2024 19:48 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Hier ook! Alle ramen en deuren open. In 2 uur tijd van 24.5 naar 22 graden binnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |