Alsjeblieft zeg! Mag minstens een graad of 8 van af. En dan heel augustus idd.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:03 schreef Zwoerd het volgende:
Hopenlijk na volgende week weer naar de 30 graden en dan heel augustus zo.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een speciale plek in hel voor mensen die hotlinken.
@:frutsel kan hier niets mee
Ziedend ben ik ja dat het niet langer regentquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Erg mooi. Hopelijk stijgt de temperatuur nog even met 0,2 graden zodat we hier een heel oeuvre aan ziedende posts krijgen.
Op basis van jouw posts in deze reeks de laatste dagen beeld ik me iemand in die dag (en nacht) naar zijn thermostaat staat te gluren en bij de kleinste schommeling naar dit topic rent om met allerlei superlatieven te strooien. Positief dan wel negatief.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ziedend ben ik ja dat het niet langer regent
Jeetje GRUN.quote:
Als je mij de keuze geeft tussen 20-21 graden of 30+, kies ik 100% voor dat laatste. Maar het beste is zo tussen de 25 en 30.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Mag minstens een graad of 8 van af. En dan heel augustus idd.
Wat moet ik anders met zulk baggerweerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op basis van jouw posts in deze reeks de laatste dagen beeld ik me iemand in die dag (en nacht) naar zijn thermostaat staat te gluren en bij de kleinste schommeling naar dit topic rent om met allerlei superlatieven te strooien. Positief dan wel negatief.
Oh, ik snap best dat veel mensen zweren bij die warmte, maar alles boven de 24 vind ik persoonlijk niet aangenaam meerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:30 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als je mij de keuze geeft tussen 20-21 graden of 30+, kies ik 100% voor dat laatste. Maar het beste is zo tussen de 25 en 30.
Jezelf er overeen proberen te zetten ipv zo obsessief er mee bezig te zijn. Misschien is dit jouw manier om er mee om te gaan, maar ik denk dat je jezelf alleen maar loopt op te fokken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat moet ik anders met zulk baggerweer
Nee joh, mijn posts zijn melodramatisch. Maar ik zit 98% van de tijd gewoon megachill binnen met dit weerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jezelf er overeen proberen te zetten ipv zo obsessief er mee bezig te zijn. Misschien is dit jouw manier om er mee om te gaan, maar ik denk dat je jezelf alleen maar loopt op te fokken.
Ik vond gisteren lekkerderquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:57 schreef GarlandBriggs het volgende:
Beste dag van het jaar tot nu toe!
Het waren 5 mooie spetters in De Bilt, wel wat geknetter en 1 mega grote kronkel net voor mijn neus schrok me de rambamquote:
Ik heb net even een uurtje gefietst door ons prachtige Twentse land, het was echt goed zweten. Vooral als je even stilstond.quote:
28,8 hier, niet te doenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:13 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, we zijn nèt onder de 30 gedoken inmiddels. Nu is het lekker buiten.
Zonder vestje uiteraard.
Keertje openmaken en wegblazen/zuigen, luiwammesquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:25 schreef crystal_meth het volgende:
irritant gejank van de ventilatoren van m'n pc, door de hitte en waarschijnlijk een dikke laag stof.
Veeeel te warm om te stofzuigen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Keertje openmaken en wegblazen/zuigen, luiwammes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |