Wat moet ik anders met zulk baggerweerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op basis van jouw posts in deze reeks de laatste dagen beeld ik me iemand in die dag (en nacht) naar zijn thermostaat staat te gluren en bij de kleinste schommeling naar dit topic rent om met allerlei superlatieven te strooien. Positief dan wel negatief.
Oh, ik snap best dat veel mensen zweren bij die warmte, maar alles boven de 24 vind ik persoonlijk niet aangenaam meerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:30 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als je mij de keuze geeft tussen 20-21 graden of 30+, kies ik 100% voor dat laatste. Maar het beste is zo tussen de 25 en 30.
Jezelf er overeen proberen te zetten ipv zo obsessief er mee bezig te zijn. Misschien is dit jouw manier om er mee om te gaan, maar ik denk dat je jezelf alleen maar loopt op te fokken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat moet ik anders met zulk baggerweer
Nee joh, mijn posts zijn melodramatisch. Maar ik zit 98% van de tijd gewoon megachill binnen met dit weerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jezelf er overeen proberen te zetten ipv zo obsessief er mee bezig te zijn. Misschien is dit jouw manier om er mee om te gaan, maar ik denk dat je jezelf alleen maar loopt op te fokken.
Ik vond gisteren lekkerderquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:57 schreef GarlandBriggs het volgende:
Beste dag van het jaar tot nu toe!
Het waren 5 mooie spetters in De Bilt, wel wat geknetter en 1 mega grote kronkel net voor mijn neus schrok me de rambamquote:
Ik heb net even een uurtje gefietst door ons prachtige Twentse land, het was echt goed zweten. Vooral als je even stilstond.quote:
28,8 hier, niet te doenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:13 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, we zijn nèt onder de 30 gedoken inmiddels. Nu is het lekker buiten.
Zonder vestje uiteraard.
Keertje openmaken en wegblazen/zuigen, luiwammesquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:25 schreef crystal_meth het volgende:
irritant gejank van de ventilatoren van m'n pc, door de hitte en waarschijnlijk een dikke laag stof.
Veeeel te warm om te stofzuigen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Keertje openmaken en wegblazen/zuigen, luiwammes
Daarom bekijk ik in deze tijd van het jaar de vooruitzichten vaak niet, is alleen maar slecht voor het humeur als er weer eens van dat warme weer aan zit te komen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:02 schreef Maver24 het volgende:
Mensen die blijven zeuren dat het warm is zijn er zo mee bezig dat je het nog warmer krijgt dan wanneer je er totaal niet druk om maakt
Ik mag hopen dat dat een beetje opschiet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat komt daar allemaal nog aan vanuit Frankrijk?
https://www.blitzortung.org/nl/live_lightning_maps.php?map=13quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat komt daar allemaal nog aan vanuit Frankrijk?
Sorryquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een speciale plek in hel voor mensen die hotlinken.
@:frutsel kan hier niets mee
Ik heb zin in een nachtelijk MCS. Dat geeft altijd zo'n mooi onweer.quote:Op zondag 21 juli 2024 00:37 schreef quirina het volgende:
[..]
https://www.blitzortung.org/nl/live_lightning_maps.php?map=13
Mooi vuurwerk
Maar daar gaat nu niks van inkomen, al die buien kakken in voor ze NL bereiken.quote:Op zondag 21 juli 2024 01:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik heb zin in een nachtelijk MCS. Dat geeft altijd zo'n mooi onweer.
Gefinisht na 21 uur lopen. Maar wel volbracht. petje afquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo dan 😱
Ik begin al te zweten als ik het lees.
Maar heel goed kan zo'n enorme lichamelijke inspanning niet zijn met hoge temperaturen lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |