oh heb een hersteltrainingquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:27 schreef Evangelion het volgende:
Je had een week de tijd om te zorgen dat je vandaag niks "hoeft" te doen, behalve genieton.
Ok, wie gaat het hem vertellen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boh, dat zou geweldig zijn
Dit weekeinde overleven wordt ineens een stuk makkelijker
Ik geloof het ook niet hoor, als het in elk geval 's nachts maar een beetje normaal afkoeltquote:
Je wil zeggen dat 19 niet normaal is?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet hoor, als het in elk geval 's nachts maar een beetje normaal afkoelt
Nieuwe pluim stort mijn droom al in de afgrond. Nog maar één nachtje 10 gradenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet hoor, als het in elk geval 's nachts maar een beetje normaal afkoelt
Nee, dat is het niet nee. Laat het in elk geval 's nachts dusdanig afkoelen dat het in de vroege ochtend gewoon nog maximaal 15 graden is ofzo, kun je in elk geval een beetje de boel goed door laten tochtenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat 19 niet normaal is?
Dat is normaal, maar wel warm. Abnormaal is het zeker niet, aangezien het vaker voorkomt. Denk dat ~15 graden 's nachts het meest 'normaal' is, maar 19 of een keer 12 is echt niet abnormaal.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat 19 niet normaal is?
Ligt al in het water, dadelijk drogen en dan kan ie aanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:37 schreef THEFXR het volgende:
nu al heet, op naar de 32 graden hopen dat er genoeg koelvesten zijn
Tussen 5:00 en 6:30 is het onder de 16 geweest bij jou, je hebt je kans gemistquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet nee. Laat het in elk geval 's nachts dusdanig afkoelen dat het in de vroege ochtend gewoon nog maximaal 15 graden is ofzo, kun je in elk geval een beetje de boel goed door laten tochten
wacht maar tot na het onweer, sta je buiten om zuurstof te zoekenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel een iets beter begin van de dag dan gisteren
Jammer van de benauwdheid.
Onweer is afgelast vanavond hier.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wacht maar tot na het onweer, sta je buiten om zuurstof te zoeken
Hoe in godesnaam is een hoge nacht temperatuur een issue voor een man met NEGEN airco's in zijn huis??quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is normaal, maar wel warm. Abnormaal is het zeker niet, aangezien het vaker voorkomt. Denk dat ~15 graden 's nachts het meest 'normaal' is, maar 19 of een keer 12 is echt niet abnormaal.
Maar lekker is iets anders.
Na overleg tussen de organisator, de gemeente en de hulpdiensten 😱quote:
Was wel warmquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat valt onder genieten. Ik ga ook lopen.
Ik voel een licht briesje maar voelt niet echt als een verkoelend windjequote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
Het gaat waaien. Nou even niet hoor, godverdomme
Slechts één buitenunit?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe in godesnaam is een hoge nacht temperatuur een issue voor een man met NEGEN airco's in zijn huis??![]()
![]()
Dat is standaard in dit topic. De grootste klagers zijn airco bezitters.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe in godesnaam is een hoge nacht temperatuur een issue voor een man met NEGEN airco's in zijn huis??![]()
![]()
Omdat ik meestal om 5 uur 's morgens al buiten ben. Dan wil ik niet al 19 graden hebbenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is standaard in dit topic. De grootste klagers zijn airco bezitters.Al gaat dit echt nergens meer over.
Die zijn uiteindelijk wel het meest prettig.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
3 nachten ca 10 graden (woe t/m vrij)
Dan ga je toch lekker buiten rondbanjeren met je koelvest aan…quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Omdat ik meestal om 5 uur 's morgens al buiten ben. Dan wil ik niet al 19 graden hebben
Gewoon 10 graden kouder, probleem opgelostquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker buiten rondbanjeren met je koelvest aan…
In het weekend of tijdens vakantie vind ik dit echt niet erg. Luchtvochtigheid mag nog wel wat lager, maar verder is het bij niet te veel inspanning en straks een koude weizen eigenlijk best goed uit en vol te houden. Tijdens werken buiten is het wel wat aan de warme kant en neemt de productiviteit afquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pleurisweer. Dat mensen dit lekker vinden
Ik zie hier een paar nachten van 12-14 graden staan komende week. Als het dan overdag 22-24 is, dan is dat helemaal perfect. Relatief koele nachten, dus het raam kan mooi open en aangenaam warmte overdag. Perfect zomerweer. Mits LV niet te hoog. En er valt ook nog wel in te werken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Komende week nachten van <10 graden
Ik heb zo'n ding wel eens aan gehad. Was een soort proef/test met werk. Het koelt wel, maar ben er niet kapot van. Je hebt toch een "aardig" ding aan en ik vond het draagcomfort niet heel "chill" als het eigenlijk heet is en je gewoon zo min mogelijk wilt dragen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker buiten rondbanjeren met je koelvest aan…
Zijn best wel verschillende soorten. Met icepacks of zonder bijv. Vind het beter dan niksquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding wel eens aan gehad. Was een soort proef/test met werk. Het koelt wel, maar ben er niet kapot van. Je hebt toch een "aardig" ding aan en ik vond het draagcomfort niet heel "chill" als het eigenlijk heet is en je gewoon zo min mogelijk wilt dragen.
Ja zo'n ding is ook alleen voor mensen met een afwijking, denk ik danquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding wel eens aan gehad. Was een soort proef/test met werk. Het koelt wel, maar ben er niet kapot van. Je hebt toch een "aardig" ding aan en ik vond het draagcomfort niet heel "chill" als het eigenlijk heet is en je gewoon zo min mogelijk wilt dragen.
Ik was voorheen niet zo'n fan van slapen met airco aan, maar tijdens vakantie met 3 man op de kamer en een warm huis hadden we dat ding in nacht 2 toch maar aangezet. Op eco stand merk je er echt vrijwel niks van dat ie aanstaat, maar het is wel zeer aangenaam koel. 1 nacht stond ie per ongeluk op 16 graden, dat was wel fris, merkte we in de ochtend. en een groot verschil buiten de deurquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesprokenNachten komen hier in de zomer standaard niet onder de 22 graden. Slaap gewoon met airco'tje aan op eco stand en niks aan het handje verder
Heb ik dan ook he. M'n interne thermostaat wijkt behoorlijk af van de standaard.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja zo'n ding is ook alleen voor mensen met een afwijking, denk ik dan
Just curious, maar heb je je daar ook wel eens medisch op laten testen? Weet trouwens eigenlijk niet eens of dat kan…. Maar wel interessant of zoiets wat jij hebt ook echt fysiologisch is, of toch psychologischquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Heb ik dan ook he. M'n interne thermostaat wijkt behoorlijk af van de standaard.
Herstel van wat?quote:
Nee jij jankt minder sinds je verhuisd bent.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesprokenNachten komen hier in de zomer standaard niet onder de 22 graden. Slaap gewoon met airco'tje aan op eco stand en niks aan het handje verder
Goed plan, ik zet meteen een paar Radlers koud, die gaan er goed in met dit warme weer.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Herstel van wat?
Gewoon daarna zo min mogelijk en poar neem'n
Nee, maar ik ga dat wel laten doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Just curious, maar heb je je daar ook wel eens medisch op laten testen? Weet trouwens eigenlijk niet eens of dat kan…. Maar wel interessant of zoiets wat jij hebt ook echt fysiologisch is, of toch psychologisch
Vriend van mij loopt momenteel een ultra run, dus wij mogen niet klagen. Kiest hij natuurlijk zelf voor, maar daar is het ook wel heet. Hij loopt de Eiger ultra trail 101. Wel respect voor maar je moet het maar willen, 101 km hardlopen en 6700 hoogtemeters. Hij mag er max 25 uur over doen en is 4 uur vanochtend gestartquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Goed plan, ik zet meteen een paar Radlers koud, die gaan er goed in met dit warme weer.
Zo dan 😱quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vriend van mij loopt momenteel een ultra run, dus wij mogen niet klagen. Kiest hij natuurlijk zelf voor, maar daar is het ook wel heet. Hij loopt de Eiger ultra trail 101. Wel respect voor maar je moet het maar willen, 101 km hardlopen en 6700 hoogtemeters. Hij mag er max 25 uur over doen en is 4 uur vanochtend gestart
Ik denk wel dat er veel meer mensen zijn die hier "last" van hebben. Sommige mensen zweten zo snel of veel bij vrijwel niks doen of heel veel doen, dat is wel apart als je ziet dat ze er ook zijn die dat dan amper doen. Toen ik vroegah voetbalde kon je dat altijd mooi zien. Ik heb dat met dit weer op zich ook wel. Maar dat is inherent aan het weer.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga dat wel laten doen.
Verleden afgescheept met 'sommige mensen hebben nu eenmaal meer last'.
Psychologisch zal het niet zo zeer zijn. Zodra ik buiten kom nu ga ik al koken en binnen vijf minuten stroomt het zweet van mijn kop. Zonder dat ik iets doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |