Zoiets jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij vertelde hoe warm het ergens anders is?
Debieltquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij gaat De Bilt de 30 net niet redden vandaag
Mijn lokale weerstation is ook al blijven steken op 29,8
Hier hopelijk ook. Geen zin om de tuinkussens weer binnen te leggen voor even en bovendien gaat de bbq aan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat het hier droog gaat blijven vandaag.
Ja blijkbaar. Al vind ik een ijsbad wel lekkerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dus té koud bestaat dus toch voor jou?? 😮
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger altijd met een hele groep naar de Nurburgring voor bijna een week voor de F1. Ging er iemand voor het eerst mee, en die had een klein vrachtwagentje bij. Dus daar het bier en alle andere eerste levensbehoeften in gedaan. En wij maar wachten. Was hij naar Neurenberg gereden in plaats van Nurburg.... Gelukkig hadden we aardige buren op de "camping".
RAL 7035quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wordt het nou licht of donker?
Gelukkig hier geen last van die kutzee. Het bederft alleen maar de onweerspotentie.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:55 schreef Rnie het volgende:
Het begint ineens flink af te koelen aan de kust. Tijd voor een vestje.![]()
een lichte kleur donkerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wordt het nou licht of donker?
Waar ben je?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:18 schreef THEFXR het volgende:
megastorm nu, het water knalt tegen de ramen
Waar ergens woon jij?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:18 schreef THEFXR het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:53 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Echt? Ik zag net 29,9 op buienradar
De meest voorkomende oorzaak (als je geen amfetamines gebruikt) is een overactieve schildklier (hyperthyroidism).quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga dat wel laten doen.
Verleden afgescheept met 'sommige mensen hebben nu eenmaal meer last'.
Psychologisch zal het niet zo zeer zijn. Zodra ik buiten kom nu ga ik al koken en binnen vijf minuten stroomt het zweet van mijn kop. Zonder dat ik iets doe
Staat me hier misschien ook te wachten. De lucht wordt nu alsmaar donkerder richting het zuiden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:18 schreef THEFXR het volgende:
Limbabwequote:
In semi-Limbabwenezenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In zijn huis denk ik.
Oh. In Limburg. Jemig wat een boel limburgers in dit topic 😳
Dat was ook wel te voelenquote:
Dat heeft mijn moeder wel volgens mij..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:24 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De meest voorkomende oorzaak (als je geen amfetamines gebruikt) is een overactieve schildklier (hyperthyroidism).
Sow! Lekker buitje hoorquote:
En daarna mokerbenauwdquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:49 schreef StateOfMind het volgende:
Begint nu licht te rommelen, over een kwartier langdurige regen volgens Buienalarm.
Hopelijk met flinke temperatuur drop.
Erg mooi. Hopelijk stijgt de temperatuur nog even met 0,2 graden zodat we hier een heel oeuvre aan ziedende posts krijgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
Onweer allemaal via Duitsland. Grr.. stelt weer amper wat voor dit
Alsjeblieft zeg! Mag minstens een graad of 8 van af. En dan heel augustus idd.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:03 schreef Zwoerd het volgende:
Hopenlijk na volgende week weer naar de 30 graden en dan heel augustus zo.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een speciale plek in hel voor mensen die hotlinken.
@:frutsel kan hier niets mee
Ziedend ben ik ja dat het niet langer regentquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Erg mooi. Hopelijk stijgt de temperatuur nog even met 0,2 graden zodat we hier een heel oeuvre aan ziedende posts krijgen.
Op basis van jouw posts in deze reeks de laatste dagen beeld ik me iemand in die dag (en nacht) naar zijn thermostaat staat te gluren en bij de kleinste schommeling naar dit topic rent om met allerlei superlatieven te strooien. Positief dan wel negatief.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ziedend ben ik ja dat het niet langer regent
Jeetje GRUN.quote:
Als je mij de keuze geeft tussen 20-21 graden of 30+, kies ik 100% voor dat laatste. Maar het beste is zo tussen de 25 en 30.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Mag minstens een graad of 8 van af. En dan heel augustus idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |