Toch vind ik klam en 19 graden net iets beter uit te houden dan niet klam en 30..quote:Op zondag 21 juli 2024 10:39 schreef _UserName_ het volgende:
Wat is het ongelooflijk vies klam. Die 5 druppels regen maken het er niet minder van, integendeel zelfs.
Dat idee heb ik welquote:Op zondag 21 juli 2024 10:30 schreef heywoodu het volgende:
Is dit een beetje wat gisteravond verwacht werd trouwens? Onweer, helse regen, alles
Hier zelfs niet eens die vijf spettersquote:Op zondag 21 juli 2024 10:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel
..waren gisteren echt 5 spetters..wel onweer..windstil en benauwd.
Werd hoog tijd na die 24 hele droge uren inderdaadquote:Op zondag 21 juli 2024 10:57 schreef MissHobje het volgende:
Heerlijke plensbui gehad, stof is weer uit de bomen. En ik ga zo na de nog komende bui lekker ff naar de plas zwemmen. Zal nu wel lekker rustig zijn.
Airco temperatuur dus, maar dan buiten.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:15 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag nog geen regen gehad, wel vies klam weer.
Nu graad of 23, wordt maximaal 25.
Binnen warmer dan buiten, dus sowieso lekker de hele dag ramen en deuren openquote:Op zondag 21 juli 2024 12:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Airco temperatuur dus, maar dan buiten.
Komt eraan. Wees gerust.quote:Op zondag 21 juli 2024 12:19 schreef R-woud93 het volgende:
Flinke klappen hier, maar nog steeds geen regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |