Blessed.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben in 5 minuten op het strand en neem uiteraard een ligbed. De Leven.
Zeker.quote:
@Geschiedkundige DROOMT van dobberen in die 18quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja je kan onder een parasol liggen, doen wij hier ook. En dan lekker in de zee dobberen.
Gaat niks boven een beetje chill dobberen in een lauwe zee(dus niet de ijskoude noordzee van krap 18 graden
)
Strand heeft een uniek sfeertje met deze temperaturen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
Dit heb ik echt nooit begrepen, maar ieder z'n ding. Eerst file rijden, dan gekut met parkeren en vervolgens ga je met hitte op een handdoek in mul zand liggen en volle bak zon.
[ x ]
Ik douche me kouder.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:geschiedkundige DROOMT van dobberen in die 18
Met of zonder vest?quote:
Omdat die bijna in het water ligt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
Waarom heeft dat station in Zeeland eigenlijk als enige nog een fatsoenlijke temperatuur.
Dat is lang geledenquote:
Vindt ie wss nog steeds te warmquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:geschiedkundige DROOMT van dobberen in die 18
Parkzicht tijd. Wat had ik dat graag meegemaakt.quote:
Klassiekertjequote:
Prima temperatuur om in te zwemmen. Die mensen die bij 24 graden zo "ieeeee koud" het water ingaanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vindt ie wss nog steeds te warm
Met één hand om de neus dicht te knijpen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Prima temperatuur om in te zwemmen. Die mensen die bij 24 graden zo "ieeeee koud" het water ingaan
Blijf dan op de kant.
Hier is ie 26 momenteel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Prima temperatuur om in te zwemmen. Die mensen die bij 24 graden zo "ieeeee koud" het water ingaan
Blijf dan op de kant.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Parkzicht tijd. Wat had ik dat graag meegemaakt.
Waarom zou je je neus ook dichtknijpen. Dat is me echt een raadsel. Proberen die anders te ademen onder water ofzoquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met één hand om de neus dicht te knijpen.
Gelukkig maar. Ik zag al een beeld voor me van iemand die z'n teen in de zee stak en begon te gillenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier is ie 26 momenteel.
Maar bij 24 heb ik er ook al in gezwommen ergens in juni hoor, zó erg ben ik nou ook weer niet
Anders komt er water in je neus.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Waarom zou je je neus ook dichtknijpen. Dat is me echt een raadsel. Proberen die anders te ademen onder water ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |