Nee, dat valt allemaal hier.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:24 schreef Haags het volgende:
Het lijkt wel nacht hier. Maar er valt echt werkelijk niets.
quote:Op zondag 21 juli 2024 09:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gefinisht na 21 uur lopen. Maar wel volbracht. petje af
Ik wordt dus net wakker door onweerquote:Op zondag 21 juli 2024 05:25 schreef Houtenbeen het volgende:
En wakker worden door het onweer, nu weer slapen
Inmiddels wél. Hier (een paar km verderop) i.i.g..quote:Op zondag 21 juli 2024 09:24 schreef Haags het volgende:
Het lijkt wel nacht hier. Maar er valt echt werkelijk niets.
Hier ook maar de lucht wordt in rap tempo donker. Zal zo wel het een en ander gaan vallenquote:Op zondag 21 juli 2024 09:40 schreef Remco het volgende:
Het is hier in het oosten nu gewoon al 25 graden plus, ik dacht dat het zou afkoelen.
Niet zo zeuren, ben blij met de zomerse temperaturen. Straks stoot je nog iemandctegen het hoofd hier.quote:
Nog warmer dan gisteren om dezelfde tijd daarquote:Op zondag 21 juli 2024 09:40 schreef Remco het volgende:
Het is hier in het oosten nu gewoon al 25 graden plus, ik dacht dat het zou afkoelen.
20 =/= zomersquote:Op zondag 21 juli 2024 10:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ben blij met de zomerse temperaturen. Straks stoot je nog iemandctegen het hoofd hier.
Het is je gegundquote:Op zondag 21 juli 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
94% bij 21 graden is ook wel echt achterlijk
Stuur hulp
Omdat je mij ook kutweer gundequote:Op zondag 21 juli 2024 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar heb ik dit zeikweer aan te danken?
Ik gun jou prachtig zomerweerquote:Op zondag 21 juli 2024 10:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Omdat je mij ook kutweer gunde
En, wat zei Onze Vader?quote:Op zondag 21 juli 2024 10:21 schreef heywoodu het volgende:
De hele fucking hemel komt in een paar minuten naar beneden, tering zeg. Zo veel beter dan gisteren wel.
"Alsjeblieft", denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Toch vind ik klam en 19 graden net iets beter uit te houden dan niet klam en 30..quote:Op zondag 21 juli 2024 10:39 schreef _UserName_ het volgende:
Wat is het ongelooflijk vies klam. Die 5 druppels regen maken het er niet minder van, integendeel zelfs.
Dat idee heb ik welquote:Op zondag 21 juli 2024 10:30 schreef heywoodu het volgende:
Is dit een beetje wat gisteravond verwacht werd trouwens? Onweer, helse regen, alles
Hier zelfs niet eens die vijf spettersquote:Op zondag 21 juli 2024 10:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel
..waren gisteren echt 5 spetters..wel onweer..windstil en benauwd.
Werd hoog tijd na die 24 hele droge uren inderdaadquote:Op zondag 21 juli 2024 10:57 schreef MissHobje het volgende:
Heerlijke plensbui gehad, stof is weer uit de bomen. En ik ga zo na de nog komende bui lekker ff naar de plas zwemmen. Zal nu wel lekker rustig zijn.
Airco temperatuur dus, maar dan buiten.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:15 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag nog geen regen gehad, wel vies klam weer.
Nu graad of 23, wordt maximaal 25.
Binnen warmer dan buiten, dus sowieso lekker de hele dag ramen en deuren openquote:Op zondag 21 juli 2024 12:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Airco temperatuur dus, maar dan buiten.
Komt eraan. Wees gerust.quote:Op zondag 21 juli 2024 12:19 schreef R-woud93 het volgende:
Flinke klappen hier, maar nog steeds geen regen.
ik was gisteren op dit festival (Dominator), niet op de camping trouwens, maar het was bizar hoe snel het omsloeg en de hoeveelheid regen die naar beneden kwamquote:Op zondag 21 juli 2024 13:14 schreef Momo het volgende:
Lekker kamperen op een festival dit weekend
[ x ]
Ja en dan heb je een auto waar je minder mee kunt dan een doorsnee Toyota.quote:Op zondag 21 juli 2024 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
Met dit druilerige weer maar besloten om een andere tweedehands waggie te kopen, je moet toch wat.
https://bernardsexclusive(...)-3-v12-nero-daytona/
Is maar 6,3 miljoen euro.
Jij klinkt eigenlijk altijd als een gepensioneerde man.quote:Op zondag 21 juli 2024 13:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja en dan heb je een auto waar je minder mee kunt dan een doorsnee Toyota.
Neh, ik hou het geld op zak
Kmstand na 6 jaar: 192 km
Speel niet met zijn privé.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij klinkt eigenlijk altijd als een gepensioneerde man.In welke leeftijdscategorie zit je?
De vraag passen mag uiteraard altijd.quote:
Ik woon in het oosten waar het om 11 uur al tegen de 30 graden was met een dauwpunt van 21.5 graden. Bij klam en 19 graden heb je het idee dat het gewoon zomers is, da's prima te behappen.quote:Op zondag 21 juli 2024 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch vind ik klam en 19 graden net iets beter uit te houden dan niet klam en 30..
Dit dus.quote:Op zondag 21 juli 2024 10:53 schreef heywoodu het volgende:
Hoe de fuck is het in het oosten van het land alweer bijna 30 graden?
Ik ben 33quote:Op zondag 21 juli 2024 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij klinkt eigenlijk altijd als een gepensioneerde man.In welke leeftijdscategorie zit je?
Oh ik dacht dat het je gewone auto was. (Ja al die dagboekstukken skip ik soms.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik ben 33
Maar wat moet ik met zo'n auto. Ik kom daarmee de wijk niet eens uit met al die drempels.
Gewoon lekker simpele auto, rijdt prima, voldoende ruimte voor het gezin. Hoeft allemaal niet snel en ben al helemaal niet van al die snufjes in de auto. Verschrikkelijk vind ik dat. We hebben een Nissan van volgens mij nog geen 20k
Ook best bewolkt.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
Het is hier benauwder en vochtiger dan gister, erg jammer.
Aito's boeien me echt totaal niet. Ik hoef niet dit en dat erop, van x-merk en de luxe uitvoering. Ondanks dat het financieel geen probleem is om iets erg luxe te kopen, rij ik liever gewoon in dat ding wat ik nu hebquote:Op zondag 21 juli 2024 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het je gewone auto was. (Ja al die dagboekstukken skip ik soms.)
Lente + zomer helemaal niks. Misschien nog een nazomer.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ook best bewolkt.
Deze zomer nog geen week stabiel, droog en aangename 24-26 graden temperaturen gehad. Toch sneu
door de LV is het nu vies plakkerig weerquote:Op zondag 21 juli 2024 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lente + zomer helemaal niks. Misschien nog een nazomer.
Volle zon hier.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:51 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier OPEENS heel donker. @:coco
Ik las iets anders.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
Het is hier benauwder en vochtiger dan gister, erg jammer.
Voor vakantiegangers in eigen land en als je vrij bent is het inderdaad een vrij matige zomer tot nu toe. Zou het nog geen voldoende geven. Misschien dat augustus nog wat beters in petto heeft.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lente + zomer helemaal niks. Misschien nog een nazomer.
Ik zal jou even lezen.quote:
Hier blaast alles lekker door.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
De wind staat ook echt compleet uit.
Dat het maar gauw weer herfst is.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:48 schreef INViCTuS het volgende:
Volgend weekend misschien weer smerige hitte
[ x ]
Jij mag niet klagen. Sinds vorig jaar juli is ongeveer 70% van de tijd het weerbeeld vrij herfstig geweest. 10 oktober tot half april zelfs wel 85%quote:Op zondag 21 juli 2024 19:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat het maar gauw weer herfst is.
Beter dan zo'n pleurishittequote:Op zondag 21 juli 2024 19:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen. Sinds vorig jaar juli is ongeveer 70% van de tijd het weerbeeld vrij herfstig geweest. 10 oktober tot half april zelfs wel 85%
15-20 is voor begin mei tot eind mei en half september tot half oktober wel lekker, jaquote:Op zondag 21 juli 2024 19:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gewoon die smerige warmte weg. 15-20 graden. Dikke zon erbij.
ja jammer wel he, ga je morgen mee zwemmen? Dan schijnt de zon welquote:Op zondag 21 juli 2024 21:24 schreef Paul het volgende:
Het weer viel me zwaar tegen vandaag
Wilde zonnen met @:misshobje maar steeds wat regenbuitjes en de zon was ver te zoeken
1 augustus weer ff storm geloof ikquote:Op zondag 21 juli 2024 19:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat het maar gauw weer herfst is.
is goed wijffie, henschotermeerquote:Op zondag 21 juli 2024 21:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja jammer wel he, ga je morgen mee zwemmen? Dan schijnt de zon wel
Oeh! Hopelijk dan hier ook weer wat leuke onweerssituatiesquote:Op zondag 21 juli 2024 19:48 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Zeg dat! Nog nooit zoveel tunnels ondergelopen ook!quote:Op zondag 21 juli 2024 19:25 schreef Frutsel het volgende:
Lang geleden dat hier zoveel water naar beneden kwam afgelopen uur.
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg dat! Nog nooit zoveel tunnels ondergelopen ook!
Rondweg, fietstunnel op de Thij, beide spoortunnels…
(Oldenzaal)
Kut, ik zit dan in Limburg in plaats van de milde Bermudadriehoekquote:Op zondag 21 juli 2024 19:48 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |