SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Past niet op het schermquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Moet iedereen nu een foto van zijn kont maken?
laten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Moet iedereen nu een foto van zijn kont maken?
Voor de grap morgen bij hem aanbellenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:35 schreef Ama het volgende:
Buurman belt random aan. Zegt die wil alleen even goeiedag zeggen want lang niet gezien.
Uh oke.
Hij is er bijna nooit.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Voor de grap morgen bij hem aanbellen
Oh je hebt een airco ja?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Mijn slippers zijn lekker warm
Ze lagen voor de balkondeur waar de airco ook staat, dus dit zegt wel wat over hoe warm het buiten is tov binnen.
wist je al dat hij op vakantie was geweest en daarna een jetlag had?quote:
HUHquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
wist je al dat hij op vakantie was geweest en daarna een jetlag had?
Je bent nog steeds niet grappig.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik had het ook helemaal gemist eerst. was goed dat hij het van de week nog even benoemdequote:
Ze zal trots op je zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Speciaal voor @:4EverBlackEyed moet ik dagelijks even flexen.
quote:
Denk ik ookquote:
dat valt gelukkig mee, hoewel wel dom precies tijdens de siėsta tijdquote:
tja.. op mn vorige adres zaten we aan het begin of einde van de ritquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat valt gelukkig mee, hoewel wel dom precies tijdens de siėsta tijd
Welke vervoerder?quote:
postnlquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke vervoerder?
Zo kunnen we een betere inschatting maken of het pakketje wel of niet komt en hoe laat..
ik treiter gewoon bijna altijd mijn ouders door hun adres op te gevenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. op mn vorige adres zaten we aan het begin of einde van de rit
ze komme nie ze komme wel ze komme nie ze komme welquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke vervoerder?
Zo kunnen we een betere inschatting maken of het pakketje wel of niet komt en hoe laat..
Okee, die komen gewoonlijk meestal wel ja.quote:
ik laat normaal gesproken op de zaak bezorgen, maar dit was gisteren besteld en verzonden via marktplaats en op zaterdag levert postnl niet op de zaak (serieus, die proberen het niet eens; staat intern gewoon notitie dat we dicht zijn)quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik treiter gewoon bijna altijd mijn ouders door hun adres op te geven
bij postnl kies ik dan nog wel voor het afleverpunt bij mij om de hoek, dan kan ik hem er in de avond weg halen.
ook optie idd... maar ja ik werk thuis dus voor mij niet van toepassingquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik laat normaal gesproken op de zaak bezorgen, maar dit was gisteren besteld en verzonden via marktplaats en op zaterdag levert postnl niet op de zaak (serieus, die proberen het niet eens; staat intern gewoon notitie dat we dicht zijn)
Flex flex flexquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Mijn slippers zijn lekker warm
Ze lagen voor de balkondeur waar de airco ook staat, dus dit zegt wel wat over hoe warm het buiten is tov binnen.
Potver ik mis echt van alles hierquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit bij mijn ouders van de arico te genieten met F1TV op de mobiel en hun IPTV die een minuut achter ligt...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grappig hoe dat werkt, alles is interessanter dan het ene ding wat ik moet doen
Ik heb nu de was opgehangen, de koelkast schoongemaakt (ruikt lekker), pannenafwas gedaan, caafs gevoederd (dikke side eye van Arizona) en de tweede was zit erin
FML
15.685quote:
Flex flex flexquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit bij mijn ouders van de arico te genieten met F1TV op de mobiel en hun IPTV die een minuut achter ligt...
uhuhquote:
Doe normie broquote:
Nee wel op het industrieterrein, de zon is hier nu wel grotendeels wegquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe normie bro
3.892 hier, al was het gisteren 16.270![]()
Ben je al weggebrand in de tuin?
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe normie bro
3.892 hier, al was het gisteren 16.270![]()
Ben je al weggebrand in de tuin?
quote:
47quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wel op het industrieterrein, de zon is hier nu wel grotendeels weg
Donna Summer.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze komme nie ze komme wel ze komme nie ze komme wel
Niznoquote:
Ik wil niet naar de supermarktquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Supermarkt was koud
Daar zijn ze pas aan het flexen. Stond ook vol met trage bejaarden
Hier was de manager net begonnen met het vullen van de verspil me niet zakjes voor een euro. Ik zei met een bak aardbeien en een tros bananen ben ik tevreden en dat pakte ze zonder aarzelen voor me inquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Supermarkt was koud
Daar zijn ze pas aan het flexen. Stond ook vol met trage bejaarden
Nou op het industrieterrein stond een lekker windje dus dat was prima. Het laatste stuk langs de provinciale weg was wel afzien, de bomen waar je geen schaduw van kreeg blokkeerden ook de wind, toen was het wel echt zwetenquote:
Is een bekende Mamma appelsap.quote:
Klinkt echt heerlie de peerliequote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou op het industrieterrein stond een lekker windje dus dat was prima. Het laatste stuk langs de provinciale weg was wel afzien, de bomen waar je geen schaduw van kreeg blokkeerden ook de wind, toen was het wel echt zweten
ach ik dacht dat jij je voorstelde.quote:
Alsnog beter wandelweer dan als het regentquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt echt heerlie de peerlie
Gewoon een klein capeje opdoen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsnog beter wandelweer dan als het regent
Je mag mijn zon wel hebben.quote:
Ja, that's a no thanks...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:11 schreef bitterbal het volgende:
hoek van holland is lekker vol
https://www.google.com/se(...)vid:TftVX53D6wY,st:0
Ik heb helaas die superhelden krachten niet geėrfd zoals jijquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een klein capeje opdoen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb helaas die superhelden krachten niet geėrfd zoals jij
De horrorquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:11 schreef bitterbal het volgende:
hoek van holland is lekker vol
https://www.google.com/se(...)vid:TftVX53D6wY,st:0
Eet smakelijk alvastquote:
Hoeveel liter water zou je tijdens het lopen verliezen met dit weer?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen blijf gehydrateerd en drink veel water
volgens mijn garmin had ik 2,75l moeten drinken tijdens het fietsenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm goede vraagquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel liter water zou je tijdens het lopen verliezen met dit weer?
En hoeveel water had je gedronken?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn garmin had ik 2,75l moeten drinken tijdens het fietsen
quote:
quote:
Het rare is dat de meeste mensen ook daar willen liggen. Als je meer naar rechts loopt heb je veel meer ruimtequote:
dat zonder ticket is een belangrijke toevoeging. met ticket was er niets aan de hand geweestquote:
Bij hiken is de regel: drinken als je dorst hebt, niet eerder. En een liter per uur als het bloedverziekend heet is.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm goede vraag
Het is dat ik geen weegschaal mee had in de jungle, maar anders had ik daar wel antwoord op kunnen geven.
Er werd ook aangeraden om 1,5 liter water mee te nemen tijdens het hiken, maar ik kon echt goed toe met mn 0,9 fles en ik had geen dorst. Drinken is ook weer veel naar de wc gaan en dat is vervelend.
Ja met ticket was dat geen issue natuurlijkquote:
Ja, dan kan ik heel goed heel lang niets drinkenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij hiken is de regel: drinken als je dorst hebt, niet eerder. En een liter per uur als het bloedverziekend heet is.
En elektrolytenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, dan mag alles.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja met ticket was dat geen issue natuurlijk
Met dit weer wordt 1 liter per uur aangeraden, dan had ik dus te weinig want ik had maar 1 liter bij en ruim 2 uur gelopenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm goede vraag
Het is dat ik geen weegschaal mee had in de jungle, maar anders had ik daar wel antwoord op kunnen geven.
Er werd ook aangeraden om 1,5 liter water mee te nemen tijdens het hiken, maar ik kon echt goed toe met mn 0,9 fles en ik had geen dorst. Drinken is ook weer veel naar de wc gaan en dat is vervelend.
Ik heb een schijfje citroen in mn spa gemiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Jij bent zo'n figuur dat met een flesje water in de woestijn gaat wandelen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik heel goed heel lang niets drinken![]()
En het was daar 30-35 graden, maar ik denk niet dat ik dan aan een liter per uur kwam..
Maar je voelt je wel goed toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dit weer wordt 1 liter per uur aangeraden, dan had ik dus te weinig want ik had maar 1 liter bij en ruim 2 uur gelopen
Ja omdat ze te lui zijn om een paar meter verder te lopen. Dat zie je bij stranden altijd, op de plek waar je er op komt is het stervensdruk maar loop je even een paar 100 meter de andere kant op is het veel rustigerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het rare is dat de meeste mensen ook daar willen liggen. Als je meer naar rechts loopt heb je veel meer ruimte
Nou, ik ga ten eerste al niet naar de woestijn, maar ik zou dan wel wat meer water meenemenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent zo'n figuur dat met een flesje water in de woestijn gaat wandelen?
Dat is alleen als je actief bent.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dit weer wordt 1 liter per uur aangeraden, dan had ik dus te weinig want ik had maar 1 liter bij en ruim 2 uur gelopen
ik denk zo'n 1,25 tijdens het fietsen, en vooraf 0,5quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En hoeveel water had je gedronken?
Ik vind bijna 3 liter wel heel veel, maar ok.
HDPquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
Kapotstukgemaakt door de PT![]()
Kon niet eens meer normaal lopen zo zwaar
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een schijfje citroen in mn spa gemikt
Inb4 iedereen met: Spa is goorrrrrrSpa blauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spa rood
-XOXO-
NEE GEEN COLA GEVENquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk zo'n 1,25 tijdens het fietsen, en vooraf 0,5
en bij thuiskomst een blikje cola
je moet wat om de TT te winnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
Kapotstukgemaakt door de PT![]()
Kon niet eens meer normaal lopen zo zwaar
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een schijfje citroen in mn spa gemikt
Inb4 iedereen met: Spa is goorrrrrrIk heb tabletjes met elektrolyten om mijn bloedvolume omhoog te krikken. Werkt als een tierelier. Gebruik ze met name op vastendagen. En nu ook met die hitte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot glas water, tabletje elektrolyten. En ik ben gelijk veel minder beroerd in die hitte
Ik heb het wel nog belachelijk heet. Maar niet meer ronduit beroerd."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik zit nu idd zo stil mogelijk op een bureaustoelquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is alleen als je actief bent.
Ik overleef vandaag op de helft. Gisteren ook.
Als je tijdens het hiken pas drinkt wanneer je dorst hebt dan zit je al op uitdrogingquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Bij hiken is de regel: drinken als je dorst hebt, niet eerder.
Heb je nog steeds je melk met vloeibare vezels?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb tabletjes met elektrolyten om mijn bloedvolume omhoog te krikken. Werkt als een tierelier. Gebruik ze met name op vastendagen. En nu ook met die hitte.
Groot glas water, tabletje elektrolyten. En ik ben gelijk veel minder beroerd in die hitte
Ik heb het wel nog belachelijk heet. Maar niet meer ronduit beroerd.
Ik zou nooit iets doen waar ik meer dan 4 liter water voor nodig heb. Dan is het ook gewoon niet leuk meer.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik ga ten eerste al niet naar de woestijn, maar ik zou dan wel wat meer water meenemen
Ook omdat ik bang ben dat ik dan daar zou stranden
Dus ik zou zo'n grote tank met water op wieltjes meenemen
Met de trein ookquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat ze te lui zijn om een paar meter verder te lopen. Dat zie je bij stranden altijd, op de plek waar je er op komt is het stervensdruk maar loop je even een paar 100 meter de andere kant op is het veel rustiger
Ik weet niet hoe dat met jou zit, maar ik krijg gewoon ruim op tijd dorstquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je tijdens het hiken pas drinkt wanneer je dorst hebt dan zit je al op uitdroging. Die regel is meer bedoeld voor als je maar een beperkte hoeveelheid water bij hebt om er spaarzaam mee te zijn.
Ik kan ook niet echt bedenken wat je dan zou moeten doenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou nooit iets doen waar ik meer dan 4 liter water voor nodig heb. Dan is het ook gewoon niet leuk meer.
nee, dimmy, dat is valsspelenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja.
Kan ook gewoon een BBL nemen
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog steeds je melk met vloeibare vezels?
Zwemmen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou nooit iets doen waar ik meer dan 4 liter water voor nodig heb. Dan is het ook gewoon niet leuk meer.
Ja voor het lopen ook al een goede hoeveelheid water genomen en toen ik terugkwam ook een paar glazen water en een halve liter melkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je voelt je wel goed toch?
Grote meidquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Mijn zak van 1,5 kilo is bijna op
Hike van 4 uur als het 30+ graden isquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook niet echt bedenken wat je dan zou moeten doen
Misschien 24 km ergens in Belgiė lopen of zo![]()
@:LTVDK
Ik had laatst dat een Surinaamse man mij inhaalde en naar mij brulde dat ik een goede Surinaamse kont hadquote:
Oh, niets aan het handje.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor het lopen ook al een goede hoeveelheid water genomen en toen ik terugkwam ook een paar glazen water en een halve liter melk
melk met vloeibare vezels?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Mijn zak van 1,5 kilo is bijna op
Ik heb destijds langer dan 4 uur gehiked (bijna ook van de afgrond afgerold, echt fun times, maar goed) en dat kon ik goed redden met 0,9 liter waterquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hike van 4 uur als het 30+ graden is
Dezelfde hike die ik in mei heb gedaan toen het veel koeler was.
Nja, gewoon psyllium die ik in de melk doe.quote:
melk met vloeibare vezelsquote:
Zo opdrinken die vezelsquote:
lange zomers.... nee doe mij maar lekker lange wintersquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:27 schreef bitterbal het volgende:
Nieuw spelletje, vind het nu al leuk![]()
[ afbeelding ]
moest ik ook even googlen, maar okequote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja, gewoon psyllium die ik in de melk doe.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat met jou zit, maar ik krijg gewoon ruim op tijd dorst
quote:4. Drink Water before Feeling Thirsty
You shouldn’t wait until you’re thirsty to drink water, because that means you’re already dehydrated and not performing at the top of your game. You should replenish fluids and electrolytes by drinking one half to one quart of water every hour you’re hiking. You may need to drink more depending upon the temperature and the intensity of the hike (e.g. hiking in warmer environments increases your water intake needs).
48 km tochquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook niet echt bedenken wat je dan zou moeten doen
Misschien 24 km ergens in Belgiė lopen of zo![]()
@:LTVDK
uhm. okequote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had laatst dat een Surinaamse man mij inhaalde en naar mij brulde dat ik een goede Surinaamse kont had
Goed voor je darmen, wel voldoende vocht erbij innemenquote:
Ja dat was ook mijn reactiequote:
Kan dat ook met iets anders dan melk?quote:
Mag ik na 40 km op je rug dan?quote:
jij mag het met karnemelkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan dat ook met iets anders dan melk?
Ja kan ook door je yoghurt of kwark oid doenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan dat ook met iets anders dan melk?
Ook goedemorgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had laatst dat een Surinaamse man mij inhaalde en naar mij brulde dat ik een goede Surinaamse kont had
quote:
Kan ook njet anders, ik eet veel kiep en watermiloenquote:
Zat er aan te denken om dat spul mee te nemen op vakantie, daar gaat het toiletbezoek altijd wat minder soepeltjes dan thuis. Maar weet niet of het veel nut heeft, heb hier nog een hele doos staan van nadat mijn darm was teruggezet, al zal die wel over de datum zijn inmiddels.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed voor je darmen, wel voldoende vocht erbij innemen
Ik ben toch geen paardquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik na 40 km op je rug dan?
@RockNijntjequote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ook njet anders, ik eet veel kiep en watermiloen
ik ga straks ook even langs de winkel.... zit nu mooi dicht bij.... maar eerst nog even genieten van de aircoquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oh ja bedankt voor de reminder
* Schrijft op boodschappenlijstje
Waarschijnlijk vergeet ik dat boodschappenlijstje voor de 3e keer en heb ik weer een onvrijwillige geheugentraining in de winkel
kan dat glas ook van te voren?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja kan ook door je yoghurt of kwark oid doen
Glas water erachteraan
Het geeft wel meer volume en soepelheid iigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat er aan te denken om dat spul mee te nemen op vakantie, daar gaat het toiletbezoek altijd wat minder soepeltjes dan thuis. Maar weet niet of het veel nut heeft, heb hier nog een hele doos staan van nadat mijn darm was teruggezet, al zal die wel over de datum zijn inmiddels.
Daarom doe ik als ik bij de Appie boodschappen ga doen, mijn lijstje maken via de app, waardoor ik deze kan zien op de handscanner..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk vergeet ik dat boodschappenlijstje voor de 3e keer en heb ik weer een onvrijwillige geheugentraining in de winkel
Neequote:
@Nattekatquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga straks ook even langs de winkel.... zit nu mooi dicht bij.... maar eerst nog even genieten van de airco
Ik hoor geen neequote:
Ja een vliegreis, amerikaans voer en niet je eigen vertrouwde toilet maken het er allemaal niet makkelijker opquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het geeft wel meer volume en soepelheid iigals je daar op vakantir last van hebt dan zal het zeker geen kwaad kunnen
das nog wel een een idee om te doen... ah zit hier ook dichtbij genoeg...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom doe ik als ik bij de Appie boodschappen ga doen, mijn lijstje maken via de app, waardoor ik deze kan zien op de handscanner..
Niet dat ik dan nog iets vergeet...![]()
Wel met de platte handquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
4E geeft je wel een suikerklontje hoor
Boodschappenlijstjes makenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee.quote:
Ja, slimquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom doe ik als ik bij de Appie boodschappen ga doen, mijn lijstje maken via de app, waardoor ik deze kan zien op de handscanner..
Niet dat ik dan nog iets vergeet...![]()
if you have it flaunt itquote:
Met name dat Amerikaanse voer zal de boosdoener zijn denkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een vliegreis, amerikaans voer en niet je eigen vertrouwde toilet maken het er allemaal niet makkelijker op
Wat staat hier?quote:
Ik ga niet elke dag naar de supermarktquote:
Moet je daar ook al een ticket voor hebbenquote:
hij heb een druiperquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ohkeee.. sorry dat ik het vroeg hoor..
*druipt af naar zijn hoek
Ja met name het ontbijt met alle spek, ei, cakejes, kwark en als je geluk hebt een banaan of appelquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met name dat Amerikaanse voer zal de boosdoener zijn denk
Gewoon omdat het kan?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga niet elke dag naar de supermarktWat ben je mij nou aan het uitlachen ?
Ja, kan wel.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met name het ontbijt met alle spek, ei, cakejes, kwark en als je geluk hebt een banaan of appel
Klinkt als een dreigement ditquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kan wel.
Heeft wel consequenties
Nee, meer een beloftequote:
Ja je hebt natuurlijk niet gezegd wat de consequenties zijn, kan ook zijn dat de consequentie is dat ik een koekje krijgquote:
Heb je boven geen kraan?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n water is op
Nu moet ik weer naar beneden om nieuwe te halen
Preciesquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt natuurlijk niet gezegd wat de consequenties zijn, kan ook zijn dat de consequentie is dat ik een koekje krijg
Neequote:
Nee, allemaal een stoma.quote:
externe verkopers van bol.com?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, m'n sporthandschoentjes zjin verstuurd![]()
Nu m'n jaarvoorraad vaatwastabletten nog
Ja, Body Supplies, maar dat klinkt gelijk weer zo shady AFquote:
We?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee we gaan niet naar Evenepoel luisterenWe gaan nu even buiten lopen.
de website van body supplies ziet er prima uit. Mijn favoriete sportvoeding website verkoopt ook via bol.com. Het is toch een goede optie voor extra inkomsten, alleen gewoon oppassen voor die dropship dingetjes met goedkope elektronische shit.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Body Supplies, maar dat klinkt gelijk weer zo shady AF
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zegt de man die vond dat vrouwen gewoon assertief moeten zijn als mannen hun lusten niet kunnen bedwingenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu kreeg ik de wind van voren.
Tuurlijk zie ik in een ooghoek ook wel soms knappe vrouwen. Maar om nou finaal gefixeerd te zijn om “een lekkere kont” te spotten vind ik ook wel wat smeerpeuk achtigs hebben.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zegt de man die vond dat vrouwen gewoon assertief moeten zijn als mannen hun lusten niet kunnen bedwingen
Meestal wel goede ervaringen met Bol en ik betaal ook altijd pas achterafquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
de website van body supplies ziet er prima uit. Mijn favoriete sportvoeding website verkoopt ook via bol.com. Het is toch een goede optie voor extra inkomsten, alleen gewoon oppassen voor die dropship dingetjes met goedkope elektronische shit.
Ja, is het ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu kreeg ik de wind van voren.
Tuurlijk zie ik in een ooghoek ook wel soms knappe vrouwen. Maar om nou finaal gefixeerd te zijn om “een lekkere kont” te spotten vind ik ook wel wat smeerpeuk achtigs hebben.
Ik heb bij die webshop gewerkt en het gaat ook grotendeels gewoon heel goed, alleen zaten er wel eens wat fraudecases tussen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal wel goede ervaringen met Bol en ik betaal ook altijd pas achteraf
De groetjes
Nee, mannen moeten gewoon hun handen thuis houden, idioot.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt.
Wat moeten ze volgens jou dan? Benen spreiden en kop houden zeker? Doen ze dat zo in Grun?
Is wel gewoon een gerenommeerde webwinkel, bestel er vaak electrolyten en vitaminestjes en die komen altijd vlot binnenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ook bij de klantenservice van de NSquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb bij die webshop gewerkt en het gaat ook grotendeels gewoon heel goed, alleen zaten er wel eens wat fraudecases tussen.
En als ze dat niet doen benen spreiden zeker?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, mannen moeten gewoon hun handen thuis houden, idioot.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is wel gewoon een gerenommeerde webwinkel, bestel er vaak electrolyten en vitaminestjes en die komen altijd vlot binnen
Hm, had net zo goed rechtstreeks kunnen bestellenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
de website van body supplies ziet er prima uit.
Bedankt voor het delen van uw ervaring met de klantenservice van de NS!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ook bij de klantenservice van de NS
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En als ze dat niet doen benen spreiden zeker?
Smeerpijp.
Jaaa, issie weerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van uw ervaring met de klantenservice van de NS!
Sowieso altijd wel slim om te kijken of zo'n reseller een eigen site heeft, vaak gooien ze er een paar euro bovenop om de commissie bij bol te compenserenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
de website van body supplies ziet er prima uit. Mijn favoriete sportvoeding website verkoopt ook via bol.com. Het is toch een goede optie voor extra inkomsten, alleen gewoon oppassen voor die dropship dingetjes met goedkope elektronische shit.
Als u een klacht heeft, kunt u deze indienen bij NS Klantenservice via telefoonnummer 030 751 51 55.quote:
snap ik wel want zij willen ook eraan verdienen natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso altijd wel slim om te kijken of zo'n reseller een eigen site heeft, vaak gooien ze er een paar euro bovenop om de commissie bij bol te compenseren
Ja en de reviews op bol.com, niet alleen bij het product, maar ook van de verkoper.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso altijd wel slim om te kijken of zo'n reseller een eigen site heeft, vaak gooien ze er een paar euro bovenop om de commissie bij bol te compenseren
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als u een klacht heeft, kunt u deze indienen bij NS Klantenservice via telefoonnummer 030 751 51 55.
twijfel nog steeds over no man's skyquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik ga weer "ruzie" zoeken, that's what I do!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou
laten we het gezellig houden
Ik bestel sowieso wel graag bij bol, vrijwel altijd gewoon alles op tijd en zonder gezeik in huis, en als er een keer iets is wordt het vrij soepeltjes opgelost.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal wel goede ervaringen met Bol en ik betaal ook altijd pas achteraf
De groetjes
ik heb nog nooit problemen gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bestel sowieso wel graag bij bol, vrijwel altijd gewoon alles op tijd en zonder gezeik in huis, en als er een keer iets is wordt het vrij soepeltjes opgelost.
Body Supplies krijgt een 9.2 op bol.com, dus gewoon primaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja jongens.. ik heb hier toch allemaal geen tijd voor ?![]()
Het gaat maar om sporthandschoentjes en niet om een Arabische Volbloed merrie
@:IJsdraakje
Is wel een spel waar waarschijnlijk heel veel tijd in gaat zittenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
twijfel nog steeds over no man's sky
Ja ik heb die ervaring ookquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bestel sowieso wel graag bij bol, vrijwel altijd gewoon alles op tijd en zonder gezeik in huis, en als er een keer iets is wordt het vrij soepeltjes opgelost.
Ik snap het punt wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je gewoon een bord voor je kop hebt, dat je het punt niet snapt.
Heb jij keelpijn van de airco ?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb wel een ijsje verdiend. Goed tegen de keelpijn
Bij mij is er een keer een klein pakketje kwijtgeraakt bij de PostNL, een hometrainerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik heb nog nooit problemen gehad.
*Klopt even af
Ja dat doe ik ook altijd. Al is het dan soms via Bol alsnog goedkoperquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze een hometrainer nou weer kwijtrakenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is er een keer een klein pakketje kwijtgeraakt bij de PostNL, een hometrainerWerd toen zonder morren gelijk een nieuwe opgestuurd
HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap het punt wel.
Echter heeft het geen zin om “foute” mannen te veroordelen, die zullen er altijd zijn, daarom is het van belang dat vrouwen aan hun weerbaarheid werken, of zorgen voor backup bij een “onbekend” bezoek.
Maar dat snap je niet met de kleine kippenhersens.
Nou ben ik er ook wel klaar mee, jij begon er (weer) over en nu beėindig ik je poging om een ander in een slecht licht te zetten zodat je zelf in een broekje van een fokster kunt komen.
Ik zou haast denken dat jij dan wc-rollen opeetquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik heb die ervaring ook
Onlangs nog wel 96 wc rollen in huis gehaald (want waarom niet) en dat duurde wat langer
Nou oke, geen man overboord
Moest ik het ophalen bij een ophaalpunt (winkel)
"hoi ik kom een bestelling ophalen voor [ adres ] "
OH JA BEN JIJ VAN AL DAT TOILETPAPIER (dwars door de winkel)
Ja, dat ben ik, hoi
ai ai aiquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap het punt wel.
Echter heeft het geen zin om “foute” mannen te veroordelen, die zullen er altijd zijn, daarom is het van belang dat vrouwen aan hun weerbaarheid werken, of zorgen voor backup bij een “onbekend” bezoek.
Nou ben ik er ook wel klaar mee, jij begon er (weer) over en nu beėindig ik je poging om een ander in een slecht licht te zetten zodat je zelf in een broekje van een fokster kunt komen.
Geen idee of het van de airco komt, had gisteren al een beetje verkoudheidsverschijnselen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij keelpijn van de airco ?
Je bent nu aan het trollen toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap het punt wel.
Of C.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee of het van de airco komt, had gisteren al een beetje verkoudheidsverschijnselen.
Had jij die ook besteldquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik heb die ervaring ook
Onlangs nog wel 96 wc rollen in huis gehaald (want waarom niet) en dat duurde wat langer
Nou oke, geen man overboord
Moest ik het ophalen bij een ophaalpunt (winkel)
"hoi ik kom een bestelling ophalen voor [ adres ] "
OH JA BEN JIJ VAN AL DAT TOILETPAPIER (dwars door de winkel)
Ja, dat ben ik, hoi
Ik vraag me altijd hoe dat dan kan, maar goed.. misschien niet te lang stil bij blijven staanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is er een keer een klein pakketje kwijtgeraakt bij de PostNL, een hometrainerWerd toen zonder morren gelijk een nieuwe opgestuurd
Avondbezorging werkt meestal ook welquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef McGrath het volgende:
Overigens een gratis tip voor bol.com, je kan niet filteren op verkoop van bol.com of externe verkoper, maar je kan wel filteren op levering en externe verkoper levert nooit op zondag. Dus als je "zondaglevering" aanklikt krijg je alleen dingen die door bol.com verzonden worden.
Ik heb 1x gezeik met ze gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook nog steeds af, is nou niet een pakketje wat per ongeluk tussen de stoelen valtquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze een hometrainer nou weer kwijtraken
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had jij die ook besteldBij mij kwamen ze toen gewoon netjes op de afgesproken dag dat ik thuis was. Alleen zat het dit keer in zo'n onmogelijk grote kartonnen doos, normaal pakken ze wc-papier in zulke hoeveelheden niet eens in
Ja, weet ik veel.. dat heerst ook weer toch?quote:
Nee hij is echt bezig om in een broekje te komen bij iemand hier.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent nu aan het trollen toch?
Kan RockNijntje of Los een samenvatting geven van deze meet?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Plottwist: RockNijntje heeft Los gemeet.
red redemption ga ik wel doenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook nog steeds af, is nou niet een pakketje wat per ongeluk tussen de stoelen valt
Nou ja, ik kan wel wat lekkerdere dingen bedenken dan wc-rollen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zou haast denken dat jij dan wc-rollen opeet
Kloptquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.. dat heerst ook weer toch?
Ik volg het niet meerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hij is echt bezig om in een broekje te komen bij iemand hier.
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.. dat heerst ook weer toch?
Gelukkigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan wel wat lekkerdere dingen bedenken dan wc-rollen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan wel wat lekkerdere dingen bedenken dan wc-rollen.
1 of 2?quote:
quote:
Lang geleden wel dat ik iets dubbel heb gehadquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 1x gezeik met ze gehad.
Toen had ik iets dubbelgeleverd gekregen. Netjes teruggestuurd maar toen raakte hun systeem vervolgens daarvan in de war.
Aanmaningen enzo, iedere keer contact met ze opgenomen "nee hoor mag u negeren"
En toen kwam er een incassobureau bovenop![]()
Uiteindelijk in overleg met Bol die maar gewoon betaald, de extra kosten + wat extra vergoed gekregen enzo.
Maar toen ik nog eens iets dubbel kreeg die 2e ook maar gehouden
Heb ze allebei, 2 heb ik echt geweldig van genoten, die kwam toen precies uit tijdens mijn eerste revalidatie toen ik nog nauwelijks iets kon dus die heb ik helemaal kapot gespeeldquote:
oh echtquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ze allebei, 2 heb ik echt geweldig van genoten, die kwam toen precies uit tijdens mijn eerste revalidatie toen ik nog nauwelijks iets kon dus die heb ik helemaal kapot gespeeldZo'n heerlijk rustgevend spel met een beetje ronddwalen door de natuur
Ja al heb ik het online nooit gespeeld. Je moet alleen soms wel schattige pluizige beestjes afschieten om een hip jasje te makenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh echt![]()
ja zag iets met een paard. Ze hebben ook een online player toch?
moet denk ik maar een geheugenkaart ook gaan kopen voor de steam
hmmzquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al heb ik het online nooit gespeeld. Je moet alleen soms wel schattige pluizige beestjes afschieten om een hip jasje te maken
Ja lijkt me primaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:18 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills, zou dit ok zijn voor een vakantie? https://www.kruidvat.nl/k(...)liumvezels/p/4966221
Er zitten ook beren inquote:
Ik heb nu nog een hele tros bananen liggen uit mijn anti verspillingszakje, moet denk ik maar bananenbrood ofzo maken, al jaren niet meer gemaaktquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Overnight (of mja.. overday) oats met pindakaas en banaan
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een hele tros bananen liggen uit mijn anti verspillingszakje, moet denk ik maar bananenbrood ofzo maken, al jaren niet meer gemaakt
Wat heb jij tegen beren?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die kan ik wel doodvermoorden, mag ik die neerknuppelen?
ik heb volgende week 2 keer weekend zie ikquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een hele tros bananen liggen uit mijn anti verspillingszakje, moet denk ik maar bananenbrood ofzo maken, al jaren niet meer gemaakt
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel goed je best doen, zijn gevaarlijke beesten hequote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die kan ik wel doodvermoorden, mag ik die neerknuppelen?
En na een aantal centimeter groter zijn ze ineens gevaarlijk en de andere kant van schattigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/reel/273386255838348
kijk hoe schattig
Dat heb je tegenwoordig toch bijna elke weekquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb volgende week 2 keer weekend zie ik
Zwarte beren zijn banger voor jou dan andersom. Grizzlies zijn wat anders inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En na een aantal centimeter groter zijn ze ineens gevaarlijk en de andere kant van schattig
Weet het recept niet meer, te lang geleden, heb jij er nog eentje, of @essnhills?quote:
FTFYquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja jongens.. ik heb hier toch allemaal geen tijd voor ?![]()
Het gaat maar om sporthandschoentjes en niet om een Arabische Volbloed pismerrie
@:IJsdraakje
neuh, net roti opquote:
ja maar mama beer is het probleemquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/reel/273386255838348
kijk hoe schattig
ja maar nu valt het mij voor het eerst opquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb je tegenwoordig toch bijna elke week
quote:
Ik maakte altijd deze: https://chickslovefood.com/recept/healthy-banana-bread/quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet het recept niet meer, te lang geleden, heb jij er nog eentje, of @:essnhills?
Dat stinkt vast heel ergquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, vanavond maar even bananenbrood maken, want die bananen zijn wel erg zwart
Moet je het niet even wegleggen, dan weet je niet meer of het roggebrood is of bananenbroodquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, vanavond maar even bananenbrood maken, want die bananen zijn wel erg zwart
Denk dat ik het morgen pas ga maken, hoop van die ingrediėnten niet in huisquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik maakte altijd deze: https://chickslovefood.com/recept/healthy-banana-bread/
Maar deze is ook lekker: https://miljuschka.nl/het-beste-bananenbrood-recept-ooit/
En dan met chocolade natuurlijk
Oeh, roggebrood.. ook lang niet opquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet je het niet even wegleggen, dan weet je niet meer of het roggebrood is of bananenbrood
Als bananen overrijp zijn gaan ze wel heel naar ruiken vaakquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze liggen in de koelkast en zij vrij geurloos
Hoezo heb jij stinkende bananen ?
er zitten veel vezels in iigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, roggebrood.. ook lang niet op
Maar ik weet eigenlijk helemaal niet of roggebrood nou zo gezond is
Bilal?
Ja is heel gezond, maar ik vind het ranzigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, roggebrood.. ook lang niet op
Maar ik weet eigenlijk helemaal niet of roggebrood nou zo gezond is
Bilal?
Je moet bananen ook niet in de koelkast leggen, dan worden ze zwartquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze liggen in de koelkast en zij vrij geurloos
Hoezo heb jij stinkende bananen ?
Oeh, ziet er goed uit en ik heb nog cacaonibs en zelfs nog pure chocolade (of ik gooi er gewoon wat PFEFFERMINZ doorheen).quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik het morgen pas ga maken, hoop van die ingrediėnten niet in huis
Dit is trouwens ook wel wat voor jouhttps://www.ah.nl/allerha(...)brood-overnight-oats
Uhhhhmmquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet het recept niet meer, te lang geleden, heb jij er nog eentje, of @:essnhills?
Roggebrood met karnemelkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja is heel gezond, maar ik vind het ranzig
Ja, maarquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet bananen ook niet in de koelkast leggen, dan worden ze zwart
Hij heeft wel gelijkquote:
Hallo vader van Bilalquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja dit is mijn vader (al heeft hij de karnemelk vervangen door kefir)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |