quote:
Lang geleden wel dat ik iets dubbel heb gehadquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 1x gezeik met ze gehad.
Toen had ik iets dubbelgeleverd gekregen. Netjes teruggestuurd maar toen raakte hun systeem vervolgens daarvan in de war.
Aanmaningen enzo, iedere keer contact met ze opgenomen "nee hoor mag u negeren"
En toen kwam er een incassobureau bovenop![]()
Uiteindelijk in overleg met Bol die maar gewoon betaald, de extra kosten + wat extra vergoed gekregen enzo.
Maar toen ik nog eens iets dubbel kreeg die 2e ook maar gehouden
Heb ze allebei, 2 heb ik echt geweldig van genoten, die kwam toen precies uit tijdens mijn eerste revalidatie toen ik nog nauwelijks iets kon dus die heb ik helemaal kapot gespeeldquote:
oh echtquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ze allebei, 2 heb ik echt geweldig van genoten, die kwam toen precies uit tijdens mijn eerste revalidatie toen ik nog nauwelijks iets kon dus die heb ik helemaal kapot gespeeldZo'n heerlijk rustgevend spel met een beetje ronddwalen door de natuur
Ja al heb ik het online nooit gespeeld. Je moet alleen soms wel schattige pluizige beestjes afschieten om een hip jasje te makenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh echt![]()
ja zag iets met een paard. Ze hebben ook een online player toch?
moet denk ik maar een geheugenkaart ook gaan kopen voor de steam
hmmzquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al heb ik het online nooit gespeeld. Je moet alleen soms wel schattige pluizige beestjes afschieten om een hip jasje te maken
Ja lijkt me primaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:18 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills, zou dit ok zijn voor een vakantie? https://www.kruidvat.nl/k(...)liumvezels/p/4966221
Er zitten ook beren inquote:
Ik heb nu nog een hele tros bananen liggen uit mijn anti verspillingszakje, moet denk ik maar bananenbrood ofzo maken, al jaren niet meer gemaaktquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Overnight (of mja.. overday) oats met pindakaas en banaan
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een hele tros bananen liggen uit mijn anti verspillingszakje, moet denk ik maar bananenbrood ofzo maken, al jaren niet meer gemaakt
Wat heb jij tegen beren?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die kan ik wel doodvermoorden, mag ik die neerknuppelen?
ik heb volgende week 2 keer weekend zie ikquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een hele tros bananen liggen uit mijn anti verspillingszakje, moet denk ik maar bananenbrood ofzo maken, al jaren niet meer gemaakt
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel goed je best doen, zijn gevaarlijke beesten hequote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die kan ik wel doodvermoorden, mag ik die neerknuppelen?
En na een aantal centimeter groter zijn ze ineens gevaarlijk en de andere kant van schattigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/reel/273386255838348
kijk hoe schattig
Dat heb je tegenwoordig toch bijna elke weekquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb volgende week 2 keer weekend zie ik
Zwarte beren zijn banger voor jou dan andersom. Grizzlies zijn wat anders inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En na een aantal centimeter groter zijn ze ineens gevaarlijk en de andere kant van schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |