Ik zou haast denken dat jij dan wc-rollen opeetquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik heb die ervaring ook
Onlangs nog wel 96 wc rollen in huis gehaald (want waarom niet) en dat duurde wat langer
Nou oke, geen man overboord
Moest ik het ophalen bij een ophaalpunt (winkel)
"hoi ik kom een bestelling ophalen voor [ adres ] "
OH JA BEN JIJ VAN AL DAT TOILETPAPIER (dwars door de winkel)
Ja, dat ben ik, hoi
ai ai aiquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap het punt wel.
Echter heeft het geen zin om “foute” mannen te veroordelen, die zullen er altijd zijn, daarom is het van belang dat vrouwen aan hun weerbaarheid werken, of zorgen voor backup bij een “onbekend” bezoek.
Maar dat snap je niet met de kleine kippenhersens.
Nou ben ik er ook wel klaar mee, jij begon er (weer) over en nu beëindig ik je poging om een ander in een slecht licht te zetten zodat je zelf in een broekje van een fokster kunt komen.
Geen idee of het van de airco komt, had gisteren al een beetje verkoudheidsverschijnselen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij keelpijn van de airco ?
Je bent nu aan het trollen toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap het punt wel.
Echter heeft het geen zin om “foute” mannen te veroordelen, die zullen er altijd zijn, daarom is het van belang dat vrouwen aan hun weerbaarheid werken, of zorgen voor backup bij een “onbekend” bezoek.
Maar dat snap je niet met de kleine kippenhersens.
Nou ben ik er ook wel klaar mee, jij begon er (weer) over en nu beëindig ik je poging om een ander in een slecht licht te zetten zodat je zelf in een broekje van een fokster kunt komen.
Of C.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee of het van de airco komt, had gisteren al een beetje verkoudheidsverschijnselen.
Had jij die ook besteldquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik heb die ervaring ook
Onlangs nog wel 96 wc rollen in huis gehaald (want waarom niet) en dat duurde wat langer
Nou oke, geen man overboord
Moest ik het ophalen bij een ophaalpunt (winkel)
"hoi ik kom een bestelling ophalen voor [ adres ] "
OH JA BEN JIJ VAN AL DAT TOILETPAPIER (dwars door de winkel)
Ja, dat ben ik, hoi
Ik vraag me altijd hoe dat dan kan, maar goed.. misschien niet te lang stil bij blijven staanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is er een keer een klein pakketje kwijtgeraakt bij de PostNL, een hometrainerWerd toen zonder morren gelijk een nieuwe opgestuurd
Avondbezorging werkt meestal ook welquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef McGrath het volgende:
Overigens een gratis tip voor bol.com, je kan niet filteren op verkoop van bol.com of externe verkoper, maar je kan wel filteren op levering en externe verkoper levert nooit op zondag. Dus als je "zondaglevering" aanklikt krijg je alleen dingen die door bol.com verzonden worden.
Ik heb 1x gezeik met ze gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bestel sowieso wel graag bij bol, vrijwel altijd gewoon alles op tijd en zonder gezeik in huis, en als er een keer iets is wordt het vrij soepeltjes opgelost.
Ja dat vraag ik me ook nog steeds af, is nou niet een pakketje wat per ongeluk tussen de stoelen valtquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze een hometrainer nou weer kwijtraken
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had jij die ook besteldBij mij kwamen ze toen gewoon netjes op de afgesproken dag dat ik thuis was. Alleen zat het dit keer in zo'n onmogelijk grote kartonnen doos, normaal pakken ze wc-papier in zulke hoeveelheden niet eens in
Ja, weet ik veel.. dat heerst ook weer toch?quote:
Nee hij is echt bezig om in een broekje te komen bij iemand hier.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent nu aan het trollen toch?
Kan RockNijntje of Los een samenvatting geven van deze meet?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Plottwist: RockNijntje heeft Los gemeet.
red redemption ga ik wel doenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook nog steeds af, is nou niet een pakketje wat per ongeluk tussen de stoelen valt
Nou ja, ik kan wel wat lekkerdere dingen bedenken dan wc-rollen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zou haast denken dat jij dan wc-rollen opeet
Kloptquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.. dat heerst ook weer toch?
Ik volg het niet meerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hij is echt bezig om in een broekje te komen bij iemand hier.
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.. dat heerst ook weer toch?
Gelukkigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan wel wat lekkerdere dingen bedenken dan wc-rollen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan wel wat lekkerdere dingen bedenken dan wc-rollen.
1 of 2?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |