Jaaa, issie weerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van uw ervaring met de klantenservice van de NS!
Sowieso altijd wel slim om te kijken of zo'n reseller een eigen site heeft, vaak gooien ze er een paar euro bovenop om de commissie bij bol te compenserenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
de website van body supplies ziet er prima uit. Mijn favoriete sportvoeding website verkoopt ook via bol.com. Het is toch een goede optie voor extra inkomsten, alleen gewoon oppassen voor die dropship dingetjes met goedkope elektronische shit.
Als u een klacht heeft, kunt u deze indienen bij NS Klantenservice via telefoonnummer 030 751 51 55.quote:
snap ik wel want zij willen ook eraan verdienen natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso altijd wel slim om te kijken of zo'n reseller een eigen site heeft, vaak gooien ze er een paar euro bovenop om de commissie bij bol te compenseren
Ja en de reviews op bol.com, niet alleen bij het product, maar ook van de verkoper.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso altijd wel slim om te kijken of zo'n reseller een eigen site heeft, vaak gooien ze er een paar euro bovenop om de commissie bij bol te compenseren
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als u een klacht heeft, kunt u deze indienen bij NS Klantenservice via telefoonnummer 030 751 51 55.
twijfel nog steeds over no man's skyquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik ga weer "ruzie" zoeken, that's what I do!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou
laten we het gezellig houden
Ik bestel sowieso wel graag bij bol, vrijwel altijd gewoon alles op tijd en zonder gezeik in huis, en als er een keer iets is wordt het vrij soepeltjes opgelost.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal wel goede ervaringen met Bol en ik betaal ook altijd pas achteraf
De groetjes
ik heb nog nooit problemen gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bestel sowieso wel graag bij bol, vrijwel altijd gewoon alles op tijd en zonder gezeik in huis, en als er een keer iets is wordt het vrij soepeltjes opgelost.
Body Supplies krijgt een 9.2 op bol.com, dus gewoon primaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja jongens.. ik heb hier toch allemaal geen tijd voor ?![]()
Het gaat maar om sporthandschoentjes en niet om een Arabische Volbloed merrie
@:IJsdraakje
Is wel een spel waar waarschijnlijk heel veel tijd in gaat zittenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
twijfel nog steeds over no man's sky
Ja ik heb die ervaring ookquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bestel sowieso wel graag bij bol, vrijwel altijd gewoon alles op tijd en zonder gezeik in huis, en als er een keer iets is wordt het vrij soepeltjes opgelost.
Ik snap het punt wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je gewoon een bord voor je kop hebt, dat je het punt niet snapt.
Heb jij keelpijn van de airco ?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb wel een ijsje verdiend. Goed tegen de keelpijn
Bij mij is er een keer een klein pakketje kwijtgeraakt bij de PostNL, een hometrainerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik heb nog nooit problemen gehad.
*Klopt even af
Ja dat doe ik ook altijd. Al is het dan soms via Bol alsnog goedkoperquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze een hometrainer nou weer kwijtrakenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is er een keer een klein pakketje kwijtgeraakt bij de PostNL, een hometrainerWerd toen zonder morren gelijk een nieuwe opgestuurd
HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap het punt wel.
Echter heeft het geen zin om “foute” mannen te veroordelen, die zullen er altijd zijn, daarom is het van belang dat vrouwen aan hun weerbaarheid werken, of zorgen voor backup bij een “onbekend” bezoek.
Maar dat snap je niet met de kleine kippenhersens.
Nou ben ik er ook wel klaar mee, jij begon er (weer) over en nu beėindig ik je poging om een ander in een slecht licht te zetten zodat je zelf in een broekje van een fokster kunt komen.
Ik zou haast denken dat jij dan wc-rollen opeetquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik heb die ervaring ook
Onlangs nog wel 96 wc rollen in huis gehaald (want waarom niet) en dat duurde wat langer
Nou oke, geen man overboord
Moest ik het ophalen bij een ophaalpunt (winkel)
"hoi ik kom een bestelling ophalen voor [ adres ] "
OH JA BEN JIJ VAN AL DAT TOILETPAPIER (dwars door de winkel)
Ja, dat ben ik, hoi
ai ai aiquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap het punt wel.
Echter heeft het geen zin om “foute” mannen te veroordelen, die zullen er altijd zijn, daarom is het van belang dat vrouwen aan hun weerbaarheid werken, of zorgen voor backup bij een “onbekend” bezoek.
Nou ben ik er ook wel klaar mee, jij begon er (weer) over en nu beėindig ik je poging om een ander in een slecht licht te zetten zodat je zelf in een broekje van een fokster kunt komen.
Geen idee of het van de airco komt, had gisteren al een beetje verkoudheidsverschijnselen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij keelpijn van de airco ?
Je bent nu aan het trollen toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap het punt wel.
Of C.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee of het van de airco komt, had gisteren al een beetje verkoudheidsverschijnselen.
Had jij die ook besteldquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik heb die ervaring ook
Onlangs nog wel 96 wc rollen in huis gehaald (want waarom niet) en dat duurde wat langer
Nou oke, geen man overboord
Moest ik het ophalen bij een ophaalpunt (winkel)
"hoi ik kom een bestelling ophalen voor [ adres ] "
OH JA BEN JIJ VAN AL DAT TOILETPAPIER (dwars door de winkel)
Ja, dat ben ik, hoi
Ik vraag me altijd hoe dat dan kan, maar goed.. misschien niet te lang stil bij blijven staanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is er een keer een klein pakketje kwijtgeraakt bij de PostNL, een hometrainerWerd toen zonder morren gelijk een nieuwe opgestuurd
Avondbezorging werkt meestal ook welquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef McGrath het volgende:
Overigens een gratis tip voor bol.com, je kan niet filteren op verkoop van bol.com of externe verkoper, maar je kan wel filteren op levering en externe verkoper levert nooit op zondag. Dus als je "zondaglevering" aanklikt krijg je alleen dingen die door bol.com verzonden worden.
Ik heb 1x gezeik met ze gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook nog steeds af, is nou niet een pakketje wat per ongeluk tussen de stoelen valtquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze een hometrainer nou weer kwijtraken
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had jij die ook besteldBij mij kwamen ze toen gewoon netjes op de afgesproken dag dat ik thuis was. Alleen zat het dit keer in zo'n onmogelijk grote kartonnen doos, normaal pakken ze wc-papier in zulke hoeveelheden niet eens in
Ja, weet ik veel.. dat heerst ook weer toch?quote:
Nee hij is echt bezig om in een broekje te komen bij iemand hier.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent nu aan het trollen toch?
Kan RockNijntje of Los een samenvatting geven van deze meet?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Plottwist: RockNijntje heeft Los gemeet.
red redemption ga ik wel doenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook nog steeds af, is nou niet een pakketje wat per ongeluk tussen de stoelen valt
Nou ja, ik kan wel wat lekkerdere dingen bedenken dan wc-rollen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zou haast denken dat jij dan wc-rollen opeet
Kloptquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.. dat heerst ook weer toch?
Ik volg het niet meerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hij is echt bezig om in een broekje te komen bij iemand hier.
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.. dat heerst ook weer toch?
Gelukkigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan wel wat lekkerdere dingen bedenken dan wc-rollen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan wel wat lekkerdere dingen bedenken dan wc-rollen.
1 of 2?quote:
quote:
Lang geleden wel dat ik iets dubbel heb gehadquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 1x gezeik met ze gehad.
Toen had ik iets dubbelgeleverd gekregen. Netjes teruggestuurd maar toen raakte hun systeem vervolgens daarvan in de war.
Aanmaningen enzo, iedere keer contact met ze opgenomen "nee hoor mag u negeren"
En toen kwam er een incassobureau bovenop![]()
Uiteindelijk in overleg met Bol die maar gewoon betaald, de extra kosten + wat extra vergoed gekregen enzo.
Maar toen ik nog eens iets dubbel kreeg die 2e ook maar gehouden
Heb ze allebei, 2 heb ik echt geweldig van genoten, die kwam toen precies uit tijdens mijn eerste revalidatie toen ik nog nauwelijks iets kon dus die heb ik helemaal kapot gespeeldquote:
oh echtquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ze allebei, 2 heb ik echt geweldig van genoten, die kwam toen precies uit tijdens mijn eerste revalidatie toen ik nog nauwelijks iets kon dus die heb ik helemaal kapot gespeeldZo'n heerlijk rustgevend spel met een beetje ronddwalen door de natuur
Ja al heb ik het online nooit gespeeld. Je moet alleen soms wel schattige pluizige beestjes afschieten om een hip jasje te makenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh echt![]()
ja zag iets met een paard. Ze hebben ook een online player toch?
moet denk ik maar een geheugenkaart ook gaan kopen voor de steam
hmmzquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al heb ik het online nooit gespeeld. Je moet alleen soms wel schattige pluizige beestjes afschieten om een hip jasje te maken
Ja lijkt me primaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:18 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills, zou dit ok zijn voor een vakantie? https://www.kruidvat.nl/k(...)liumvezels/p/4966221
Er zitten ook beren inquote:
Ik heb nu nog een hele tros bananen liggen uit mijn anti verspillingszakje, moet denk ik maar bananenbrood ofzo maken, al jaren niet meer gemaaktquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Overnight (of mja.. overday) oats met pindakaas en banaan
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een hele tros bananen liggen uit mijn anti verspillingszakje, moet denk ik maar bananenbrood ofzo maken, al jaren niet meer gemaakt
Wat heb jij tegen beren?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die kan ik wel doodvermoorden, mag ik die neerknuppelen?
ik heb volgende week 2 keer weekend zie ikquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een hele tros bananen liggen uit mijn anti verspillingszakje, moet denk ik maar bananenbrood ofzo maken, al jaren niet meer gemaakt
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel goed je best doen, zijn gevaarlijke beesten hequote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die kan ik wel doodvermoorden, mag ik die neerknuppelen?
En na een aantal centimeter groter zijn ze ineens gevaarlijk en de andere kant van schattigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/reel/273386255838348
kijk hoe schattig
Dat heb je tegenwoordig toch bijna elke weekquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb volgende week 2 keer weekend zie ik
Zwarte beren zijn banger voor jou dan andersom. Grizzlies zijn wat anders inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En na een aantal centimeter groter zijn ze ineens gevaarlijk en de andere kant van schattig
Weet het recept niet meer, te lang geleden, heb jij er nog eentje, of @essnhills?quote:
FTFYquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja jongens.. ik heb hier toch allemaal geen tijd voor ?![]()
Het gaat maar om sporthandschoentjes en niet om een Arabische Volbloed pismerrie
@:IJsdraakje
neuh, net roti opquote:
ja maar mama beer is het probleemquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/reel/273386255838348
kijk hoe schattig
ja maar nu valt het mij voor het eerst opquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb je tegenwoordig toch bijna elke week
quote:
Ik maakte altijd deze: https://chickslovefood.com/recept/healthy-banana-bread/quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet het recept niet meer, te lang geleden, heb jij er nog eentje, of @:essnhills?
Dat stinkt vast heel ergquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, vanavond maar even bananenbrood maken, want die bananen zijn wel erg zwart
Moet je het niet even wegleggen, dan weet je niet meer of het roggebrood is of bananenbroodquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, vanavond maar even bananenbrood maken, want die bananen zijn wel erg zwart
Denk dat ik het morgen pas ga maken, hoop van die ingrediėnten niet in huisquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik maakte altijd deze: https://chickslovefood.com/recept/healthy-banana-bread/
Maar deze is ook lekker: https://miljuschka.nl/het-beste-bananenbrood-recept-ooit/
En dan met chocolade natuurlijk
Oeh, roggebrood.. ook lang niet opquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet je het niet even wegleggen, dan weet je niet meer of het roggebrood is of bananenbrood
Als bananen overrijp zijn gaan ze wel heel naar ruiken vaakquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze liggen in de koelkast en zij vrij geurloos
Hoezo heb jij stinkende bananen ?
er zitten veel vezels in iigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, roggebrood.. ook lang niet op
Maar ik weet eigenlijk helemaal niet of roggebrood nou zo gezond is
Bilal?
Ja is heel gezond, maar ik vind het ranzigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, roggebrood.. ook lang niet op
Maar ik weet eigenlijk helemaal niet of roggebrood nou zo gezond is
Bilal?
Je moet bananen ook niet in de koelkast leggen, dan worden ze zwartquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze liggen in de koelkast en zij vrij geurloos
Hoezo heb jij stinkende bananen ?
Oeh, ziet er goed uit en ik heb nog cacaonibs en zelfs nog pure chocolade (of ik gooi er gewoon wat PFEFFERMINZ doorheen).quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik het morgen pas ga maken, hoop van die ingrediėnten niet in huis
Dit is trouwens ook wel wat voor jouhttps://www.ah.nl/allerha(...)brood-overnight-oats
Uhhhhmmquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet het recept niet meer, te lang geleden, heb jij er nog eentje, of @:essnhills?
Roggebrood met karnemelkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja is heel gezond, maar ik vind het ranzig
Ja, maarquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet bananen ook niet in de koelkast leggen, dan worden ze zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |