Jaaa, issie weerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van uw ervaring met de klantenservice van de NS!
Sowieso altijd wel slim om te kijken of zo'n reseller een eigen site heeft, vaak gooien ze er een paar euro bovenop om de commissie bij bol te compenserenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
de website van body supplies ziet er prima uit. Mijn favoriete sportvoeding website verkoopt ook via bol.com. Het is toch een goede optie voor extra inkomsten, alleen gewoon oppassen voor die dropship dingetjes met goedkope elektronische shit.
Als u een klacht heeft, kunt u deze indienen bij NS Klantenservice via telefoonnummer 030 751 51 55.quote:
snap ik wel want zij willen ook eraan verdienen natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso altijd wel slim om te kijken of zo'n reseller een eigen site heeft, vaak gooien ze er een paar euro bovenop om de commissie bij bol te compenseren
Ja en de reviews op bol.com, niet alleen bij het product, maar ook van de verkoper.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso altijd wel slim om te kijken of zo'n reseller een eigen site heeft, vaak gooien ze er een paar euro bovenop om de commissie bij bol te compenseren
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als u een klacht heeft, kunt u deze indienen bij NS Klantenservice via telefoonnummer 030 751 51 55.
twijfel nog steeds over no man's skyquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik ga weer "ruzie" zoeken, that's what I do!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou
laten we het gezellig houden
Ik bestel sowieso wel graag bij bol, vrijwel altijd gewoon alles op tijd en zonder gezeik in huis, en als er een keer iets is wordt het vrij soepeltjes opgelost.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal wel goede ervaringen met Bol en ik betaal ook altijd pas achteraf
De groetjes
ik heb nog nooit problemen gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bestel sowieso wel graag bij bol, vrijwel altijd gewoon alles op tijd en zonder gezeik in huis, en als er een keer iets is wordt het vrij soepeltjes opgelost.
Body Supplies krijgt een 9.2 op bol.com, dus gewoon primaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja jongens.. ik heb hier toch allemaal geen tijd voor ?![]()
Het gaat maar om sporthandschoentjes en niet om een Arabische Volbloed merrie
@:IJsdraakje
Is wel een spel waar waarschijnlijk heel veel tijd in gaat zittenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
twijfel nog steeds over no man's sky
Ja ik heb die ervaring ookquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bestel sowieso wel graag bij bol, vrijwel altijd gewoon alles op tijd en zonder gezeik in huis, en als er een keer iets is wordt het vrij soepeltjes opgelost.
Ik snap het punt wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je gewoon een bord voor je kop hebt, dat je het punt niet snapt.
Heb jij keelpijn van de airco ?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb wel een ijsje verdiend. Goed tegen de keelpijn
Bij mij is er een keer een klein pakketje kwijtgeraakt bij de PostNL, een hometrainerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik heb nog nooit problemen gehad.
*Klopt even af
Ja dat doe ik ook altijd. Al is het dan soms via Bol alsnog goedkoperquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze een hometrainer nou weer kwijtrakenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is er een keer een klein pakketje kwijtgeraakt bij de PostNL, een hometrainerWerd toen zonder morren gelijk een nieuwe opgestuurd
HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap het punt wel.
Echter heeft het geen zin om “foute” mannen te veroordelen, die zullen er altijd zijn, daarom is het van belang dat vrouwen aan hun weerbaarheid werken, of zorgen voor backup bij een “onbekend” bezoek.
Maar dat snap je niet met de kleine kippenhersens.
Nou ben ik er ook wel klaar mee, jij begon er (weer) over en nu beëindig ik je poging om een ander in een slecht licht te zetten zodat je zelf in een broekje van een fokster kunt komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |