Ik wil niet naar de supermarktquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Supermarkt was koud
Daar zijn ze pas aan het flexen. Stond ook vol met trage bejaarden
Hier was de manager net begonnen met het vullen van de verspil me niet zakjes voor een euro. Ik zei met een bak aardbeien en een tros bananen ben ik tevreden en dat pakte ze zonder aarzelen voor me inquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Supermarkt was koud
Daar zijn ze pas aan het flexen. Stond ook vol met trage bejaarden
Nou op het industrieterrein stond een lekker windje dus dat was prima. Het laatste stuk langs de provinciale weg was wel afzien, de bomen waar je geen schaduw van kreeg blokkeerden ook de wind, toen was het wel echt zwetenquote:
Is een bekende Mamma appelsap.quote:
Klinkt echt heerlie de peerliequote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou op het industrieterrein stond een lekker windje dus dat was prima. Het laatste stuk langs de provinciale weg was wel afzien, de bomen waar je geen schaduw van kreeg blokkeerden ook de wind, toen was het wel echt zweten
ach ik dacht dat jij je voorstelde.quote:
Alsnog beter wandelweer dan als het regentquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt echt heerlie de peerlie
Gewoon een klein capeje opdoen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsnog beter wandelweer dan als het regent
Je mag mijn zon wel hebben.quote:
Ja, that's a no thanks...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:11 schreef bitterbal het volgende:
hoek van holland is lekker vol
https://www.google.com/se(...)vid:TftVX53D6wY,st:0
Ik heb helaas die superhelden krachten niet geërfd zoals jijquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een klein capeje opdoen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb helaas die superhelden krachten niet geërfd zoals jij
De horrorquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:11 schreef bitterbal het volgende:
hoek van holland is lekker vol
https://www.google.com/se(...)vid:TftVX53D6wY,st:0
Eet smakelijk alvastquote:
Hoeveel liter water zou je tijdens het lopen verliezen met dit weer?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen blijf gehydrateerd en drink veel water
volgens mijn garmin had ik 2,75l moeten drinken tijdens het fietsenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen blijf gehydrateerd en drink veel water
Hm goede vraagquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel liter water zou je tijdens het lopen verliezen met dit weer?
En hoeveel water had je gedronken?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn garmin had ik 2,75l moeten drinken tijdens het fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |