melk met vloeibare vezelsquote:
Zo opdrinken die vezelsquote:
lange zomers.... nee doe mij maar lekker lange wintersquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:27 schreef bitterbal het volgende:
Nieuw spelletje, vind het nu al leuk![]()
[ afbeelding ]
moest ik ook even googlen, maar okequote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja, gewoon psyllium die ik in de melk doe.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat met jou zit, maar ik krijg gewoon ruim op tijd dorst
quote:4. Drink Water before Feeling Thirsty
You shouldn’t wait until you’re thirsty to drink water, because that means you’re already dehydrated and not performing at the top of your game. You should replenish fluids and electrolytes by drinking one half to one quart of water every hour you’re hiking. You may need to drink more depending upon the temperature and the intensity of the hike (e.g. hiking in warmer environments increases your water intake needs).
48 km tochquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook niet echt bedenken wat je dan zou moeten doen
Misschien 24 km ergens in België lopen of zo![]()
@:LTVDK
uhm. okequote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had laatst dat een Surinaamse man mij inhaalde en naar mij brulde dat ik een goede Surinaamse kont had
Goed voor je darmen, wel voldoende vocht erbij innemenquote:
Ja dat was ook mijn reactiequote:
Kan dat ook met iets anders dan melk?quote:
Mag ik na 40 km op je rug dan?quote:
jij mag het met karnemelkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan dat ook met iets anders dan melk?
Ja kan ook door je yoghurt of kwark oid doenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan dat ook met iets anders dan melk?
Ook goedemorgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had laatst dat een Surinaamse man mij inhaalde en naar mij brulde dat ik een goede Surinaamse kont had
quote:
Kan ook njet anders, ik eet veel kiep en watermiloenquote:
Zat er aan te denken om dat spul mee te nemen op vakantie, daar gaat het toiletbezoek altijd wat minder soepeltjes dan thuis. Maar weet niet of het veel nut heeft, heb hier nog een hele doos staan van nadat mijn darm was teruggezet, al zal die wel over de datum zijn inmiddels.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed voor je darmen, wel voldoende vocht erbij innemen
Ik ben toch geen paardquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik na 40 km op je rug dan?
@RockNijntjequote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ook njet anders, ik eet veel kiep en watermiloen
ik ga straks ook even langs de winkel.... zit nu mooi dicht bij.... maar eerst nog even genieten van de aircoquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oh ja bedankt voor de reminder
* Schrijft op boodschappenlijstje
Waarschijnlijk vergeet ik dat boodschappenlijstje voor de 3e keer en heb ik weer een onvrijwillige geheugentraining in de winkel
kan dat glas ook van te voren?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja kan ook door je yoghurt of kwark oid doen
Glas water erachteraan
Het geeft wel meer volume en soepelheid iigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat er aan te denken om dat spul mee te nemen op vakantie, daar gaat het toiletbezoek altijd wat minder soepeltjes dan thuis. Maar weet niet of het veel nut heeft, heb hier nog een hele doos staan van nadat mijn darm was teruggezet, al zal die wel over de datum zijn inmiddels.
Daarom doe ik als ik bij de Appie boodschappen ga doen, mijn lijstje maken via de app, waardoor ik deze kan zien op de handscanner..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oh ja bedankt voor de reminder
* Schrijft op boodschappenlijstje
Waarschijnlijk vergeet ik dat boodschappenlijstje voor de 3e keer en heb ik weer een onvrijwillige geheugentraining in de winkel
Neequote:
@Nattekatquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga straks ook even langs de winkel.... zit nu mooi dicht bij.... maar eerst nog even genieten van de airco
Ik hoor geen neequote:
Ja een vliegreis, amerikaans voer en niet je eigen vertrouwde toilet maken het er allemaal niet makkelijker opquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het geeft wel meer volume en soepelheid iigals je daar op vakantir last van hebt dan zal het zeker geen kwaad kunnen
das nog wel een een idee om te doen... ah zit hier ook dichtbij genoeg...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom doe ik als ik bij de Appie boodschappen ga doen, mijn lijstje maken via de app, waardoor ik deze kan zien op de handscanner..
Niet dat ik dan nog iets vergeet...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |