Als je tijdens het hiken pas drinkt wanneer je dorst hebt dan zit je al op uitdrogingquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Bij hiken is de regel: drinken als je dorst hebt, niet eerder.
Heb je nog steeds je melk met vloeibare vezels?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb tabletjes met elektrolyten om mijn bloedvolume omhoog te krikken. Werkt als een tierelier. Gebruik ze met name op vastendagen. En nu ook met die hitte.
Groot glas water, tabletje elektrolyten. En ik ben gelijk veel minder beroerd in die hitte
Ik heb het wel nog belachelijk heet. Maar niet meer ronduit beroerd.
Ik zou nooit iets doen waar ik meer dan 4 liter water voor nodig heb. Dan is het ook gewoon niet leuk meer.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik ga ten eerste al niet naar de woestijn, maar ik zou dan wel wat meer water meenemen
Ook omdat ik bang ben dat ik dan daar zou stranden
Dus ik zou zo'n grote tank met water op wieltjes meenemen
Met de trein ookquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat ze te lui zijn om een paar meter verder te lopen. Dat zie je bij stranden altijd, op de plek waar je er op komt is het stervensdruk maar loop je even een paar 100 meter de andere kant op is het veel rustiger
Ik weet niet hoe dat met jou zit, maar ik krijg gewoon ruim op tijd dorstquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je tijdens het hiken pas drinkt wanneer je dorst hebt dan zit je al op uitdroging. Die regel is meer bedoeld voor als je maar een beperkte hoeveelheid water bij hebt om er spaarzaam mee te zijn.
Ik kan ook niet echt bedenken wat je dan zou moeten doenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou nooit iets doen waar ik meer dan 4 liter water voor nodig heb. Dan is het ook gewoon niet leuk meer.
nee, dimmy, dat is valsspelenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja.
Kan ook gewoon een BBL nemen
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog steeds je melk met vloeibare vezels?
Zwemmen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou nooit iets doen waar ik meer dan 4 liter water voor nodig heb. Dan is het ook gewoon niet leuk meer.
Ja voor het lopen ook al een goede hoeveelheid water genomen en toen ik terugkwam ook een paar glazen water en een halve liter melkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je voelt je wel goed toch?
Grote meidquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Mijn zak van 1,5 kilo is bijna op
Hike van 4 uur als het 30+ graden isquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook niet echt bedenken wat je dan zou moeten doen
Misschien 24 km ergens in België lopen of zo![]()
@:LTVDK
Ik had laatst dat een Surinaamse man mij inhaalde en naar mij brulde dat ik een goede Surinaamse kont hadquote:
Oh, niets aan het handje.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor het lopen ook al een goede hoeveelheid water genomen en toen ik terugkwam ook een paar glazen water en een halve liter melk
melk met vloeibare vezels?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Mijn zak van 1,5 kilo is bijna op
Ik heb destijds langer dan 4 uur gehiked (bijna ook van de afgrond afgerold, echt fun times, maar goed) en dat kon ik goed redden met 0,9 liter waterquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hike van 4 uur als het 30+ graden is
Dezelfde hike die ik in mei heb gedaan toen het veel koeler was.
Nja, gewoon psyllium die ik in de melk doe.quote:
melk met vloeibare vezelsquote:
Zo opdrinken die vezelsquote:
lange zomers.... nee doe mij maar lekker lange wintersquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:27 schreef bitterbal het volgende:
Nieuw spelletje, vind het nu al leuk![]()
[ afbeelding ]
moest ik ook even googlen, maar okequote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja, gewoon psyllium die ik in de melk doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |