SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Past niet op het schermquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Moet iedereen nu een foto van zijn kont maken?
laten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Moet iedereen nu een foto van zijn kont maken?
Voor de grap morgen bij hem aanbellenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:35 schreef Ama het volgende:
Buurman belt random aan. Zegt die wil alleen even goeiedag zeggen want lang niet gezien.
Uh oke.
Hij is er bijna nooit.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Voor de grap morgen bij hem aanbellen
Oh je hebt een airco ja?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Mijn slippers zijn lekker warm
Ze lagen voor de balkondeur waar de airco ook staat, dus dit zegt wel wat over hoe warm het buiten is tov binnen.
wist je al dat hij op vakantie was geweest en daarna een jetlag had?quote:
HUHquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
wist je al dat hij op vakantie was geweest en daarna een jetlag had?
Je bent nog steeds niet grappig.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik had het ook helemaal gemist eerst. was goed dat hij het van de week nog even benoemdequote:
Ze zal trots op je zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Speciaal voor @:4EverBlackEyed moet ik dagelijks even flexen.
quote:
Denk ik ookquote:
dat valt gelukkig mee, hoewel wel dom precies tijdens de siësta tijdquote:
tja.. op mn vorige adres zaten we aan het begin of einde van de ritquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat valt gelukkig mee, hoewel wel dom precies tijdens de siësta tijd
Welke vervoerder?quote:
postnlquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke vervoerder?
Zo kunnen we een betere inschatting maken of het pakketje wel of niet komt en hoe laat..
ik treiter gewoon bijna altijd mijn ouders door hun adres op te gevenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. op mn vorige adres zaten we aan het begin of einde van de rit
ze komme nie ze komme wel ze komme nie ze komme welquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke vervoerder?
Zo kunnen we een betere inschatting maken of het pakketje wel of niet komt en hoe laat..
Okee, die komen gewoonlijk meestal wel ja.quote:
ik laat normaal gesproken op de zaak bezorgen, maar dit was gisteren besteld en verzonden via marktplaats en op zaterdag levert postnl niet op de zaak (serieus, die proberen het niet eens; staat intern gewoon notitie dat we dicht zijn)quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik treiter gewoon bijna altijd mijn ouders door hun adres op te geven
bij postnl kies ik dan nog wel voor het afleverpunt bij mij om de hoek, dan kan ik hem er in de avond weg halen.
ook optie idd... maar ja ik werk thuis dus voor mij niet van toepassingquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik laat normaal gesproken op de zaak bezorgen, maar dit was gisteren besteld en verzonden via marktplaats en op zaterdag levert postnl niet op de zaak (serieus, die proberen het niet eens; staat intern gewoon notitie dat we dicht zijn)
Flex flex flexquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Mijn slippers zijn lekker warm
Ze lagen voor de balkondeur waar de airco ook staat, dus dit zegt wel wat over hoe warm het buiten is tov binnen.
Potver ik mis echt van alles hierquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit bij mijn ouders van de arico te genieten met F1TV op de mobiel en hun IPTV die een minuut achter ligt...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grappig hoe dat werkt, alles is interessanter dan het ene ding wat ik moet doen
Ik heb nu de was opgehangen, de koelkast schoongemaakt (ruikt lekker), pannenafwas gedaan, caafs gevoederd (dikke side eye van Arizona) en de tweede was zit erin
FML
15.685quote:
Flex flex flexquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit bij mijn ouders van de arico te genieten met F1TV op de mobiel en hun IPTV die een minuut achter ligt...
uhuhquote:
Doe normie broquote:
Nee wel op het industrieterrein, de zon is hier nu wel grotendeels wegquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe normie bro
3.892 hier, al was het gisteren 16.270![]()
Ben je al weggebrand in de tuin?
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe normie bro
3.892 hier, al was het gisteren 16.270![]()
Ben je al weggebrand in de tuin?
quote:
47quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wel op het industrieterrein, de zon is hier nu wel grotendeels weg
Donna Summer.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze komme nie ze komme wel ze komme nie ze komme wel
Niznoquote:
Ik wil niet naar de supermarktquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Supermarkt was koud
Daar zijn ze pas aan het flexen. Stond ook vol met trage bejaarden
Hier was de manager net begonnen met het vullen van de verspil me niet zakjes voor een euro. Ik zei met een bak aardbeien en een tros bananen ben ik tevreden en dat pakte ze zonder aarzelen voor me inquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Supermarkt was koud
Daar zijn ze pas aan het flexen. Stond ook vol met trage bejaarden
Nou op het industrieterrein stond een lekker windje dus dat was prima. Het laatste stuk langs de provinciale weg was wel afzien, de bomen waar je geen schaduw van kreeg blokkeerden ook de wind, toen was het wel echt zwetenquote:
Is een bekende Mamma appelsap.quote:
Klinkt echt heerlie de peerliequote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou op het industrieterrein stond een lekker windje dus dat was prima. Het laatste stuk langs de provinciale weg was wel afzien, de bomen waar je geen schaduw van kreeg blokkeerden ook de wind, toen was het wel echt zweten
ach ik dacht dat jij je voorstelde.quote:
Alsnog beter wandelweer dan als het regentquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt echt heerlie de peerlie
Gewoon een klein capeje opdoen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsnog beter wandelweer dan als het regent
Je mag mijn zon wel hebben.quote:
Ja, that's a no thanks...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:11 schreef bitterbal het volgende:
hoek van holland is lekker vol
https://www.google.com/se(...)vid:TftVX53D6wY,st:0
Ik heb helaas die superhelden krachten niet geërfd zoals jijquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een klein capeje opdoen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb helaas die superhelden krachten niet geërfd zoals jij
De horrorquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:11 schreef bitterbal het volgende:
hoek van holland is lekker vol
https://www.google.com/se(...)vid:TftVX53D6wY,st:0
Eet smakelijk alvastquote:
Hoeveel liter water zou je tijdens het lopen verliezen met dit weer?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen blijf gehydrateerd en drink veel water
volgens mijn garmin had ik 2,75l moeten drinken tijdens het fietsenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm goede vraagquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel liter water zou je tijdens het lopen verliezen met dit weer?
En hoeveel water had je gedronken?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn garmin had ik 2,75l moeten drinken tijdens het fietsen
quote:
quote:
Het rare is dat de meeste mensen ook daar willen liggen. Als je meer naar rechts loopt heb je veel meer ruimtequote:
dat zonder ticket is een belangrijke toevoeging. met ticket was er niets aan de hand geweestquote:
Bij hiken is de regel: drinken als je dorst hebt, niet eerder. En een liter per uur als het bloedverziekend heet is.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm goede vraag
Het is dat ik geen weegschaal mee had in de jungle, maar anders had ik daar wel antwoord op kunnen geven.
Er werd ook aangeraden om 1,5 liter water mee te nemen tijdens het hiken, maar ik kon echt goed toe met mn 0,9 fles en ik had geen dorst. Drinken is ook weer veel naar de wc gaan en dat is vervelend.
Ja met ticket was dat geen issue natuurlijkquote:
Ja, dan kan ik heel goed heel lang niets drinkenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij hiken is de regel: drinken als je dorst hebt, niet eerder. En een liter per uur als het bloedverziekend heet is.
En elektrolytenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, dan mag alles.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja met ticket was dat geen issue natuurlijk
Met dit weer wordt 1 liter per uur aangeraden, dan had ik dus te weinig want ik had maar 1 liter bij en ruim 2 uur gelopenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm goede vraag
Het is dat ik geen weegschaal mee had in de jungle, maar anders had ik daar wel antwoord op kunnen geven.
Er werd ook aangeraden om 1,5 liter water mee te nemen tijdens het hiken, maar ik kon echt goed toe met mn 0,9 fles en ik had geen dorst. Drinken is ook weer veel naar de wc gaan en dat is vervelend.
Ik heb een schijfje citroen in mn spa gemiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Jij bent zo'n figuur dat met een flesje water in de woestijn gaat wandelen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik heel goed heel lang niets drinken![]()
En het was daar 30-35 graden, maar ik denk niet dat ik dan aan een liter per uur kwam..
Maar je voelt je wel goed toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dit weer wordt 1 liter per uur aangeraden, dan had ik dus te weinig want ik had maar 1 liter bij en ruim 2 uur gelopen
Ja omdat ze te lui zijn om een paar meter verder te lopen. Dat zie je bij stranden altijd, op de plek waar je er op komt is het stervensdruk maar loop je even een paar 100 meter de andere kant op is het veel rustigerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het rare is dat de meeste mensen ook daar willen liggen. Als je meer naar rechts loopt heb je veel meer ruimte
Nou, ik ga ten eerste al niet naar de woestijn, maar ik zou dan wel wat meer water meenemenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent zo'n figuur dat met een flesje water in de woestijn gaat wandelen?
Dat is alleen als je actief bent.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dit weer wordt 1 liter per uur aangeraden, dan had ik dus te weinig want ik had maar 1 liter bij en ruim 2 uur gelopen
ik denk zo'n 1,25 tijdens het fietsen, en vooraf 0,5quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En hoeveel water had je gedronken?
Ik vind bijna 3 liter wel heel veel, maar ok.
HDPquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
Kapotstukgemaakt door de PT![]()
Kon niet eens meer normaal lopen zo zwaar
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een schijfje citroen in mn spa gemikt
Inb4 iedereen met: Spa is goorrrrrrSpa blauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spa rood
-XOXO-
NEE GEEN COLA GEVENquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk zo'n 1,25 tijdens het fietsen, en vooraf 0,5
en bij thuiskomst een blikje cola
je moet wat om de TT te winnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
Kapotstukgemaakt door de PT![]()
Kon niet eens meer normaal lopen zo zwaar
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een schijfje citroen in mn spa gemikt
Inb4 iedereen met: Spa is goorrrrrrIk heb tabletjes met elektrolyten om mijn bloedvolume omhoog te krikken. Werkt als een tierelier. Gebruik ze met name op vastendagen. En nu ook met die hitte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot glas water, tabletje elektrolyten. En ik ben gelijk veel minder beroerd in die hitte
Ik heb het wel nog belachelijk heet. Maar niet meer ronduit beroerd."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik zit nu idd zo stil mogelijk op een bureaustoelquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is alleen als je actief bent.
Ik overleef vandaag op de helft. Gisteren ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |