SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Past niet op het schermquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Moet iedereen nu een foto van zijn kont maken?
laten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Moet iedereen nu een foto van zijn kont maken?
Voor de grap morgen bij hem aanbellenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:35 schreef Ama het volgende:
Buurman belt random aan. Zegt die wil alleen even goeiedag zeggen want lang niet gezien.
Uh oke.
Hij is er bijna nooit.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Voor de grap morgen bij hem aanbellen
Oh je hebt een airco ja?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Mijn slippers zijn lekker warm
Ze lagen voor de balkondeur waar de airco ook staat, dus dit zegt wel wat over hoe warm het buiten is tov binnen.
wist je al dat hij op vakantie was geweest en daarna een jetlag had?quote:
HUHquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
wist je al dat hij op vakantie was geweest en daarna een jetlag had?
Je bent nog steeds niet grappig.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
wist je al dat hij op vakantie was geweest en daarna een jetlag had?
ja ik had het ook helemaal gemist eerst. was goed dat hij het van de week nog even benoemdequote:
Ze zal trots op je zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Speciaal voor @:4EverBlackEyed moet ik dagelijks even flexen.
quote:
Denk ik ookquote:
dat valt gelukkig mee, hoewel wel dom precies tijdens de siësta tijdquote:
tja.. op mn vorige adres zaten we aan het begin of einde van de ritquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat valt gelukkig mee, hoewel wel dom precies tijdens de siësta tijd
Welke vervoerder?quote:
postnlquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke vervoerder?
Zo kunnen we een betere inschatting maken of het pakketje wel of niet komt en hoe laat..
ik treiter gewoon bijna altijd mijn ouders door hun adres op te gevenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. op mn vorige adres zaten we aan het begin of einde van de rit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |