Wel met de platte handquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
4E geeft je wel een suikerklontje hoor
Boodschappenlijstjes makenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oh ja bedankt voor de reminder
* Schrijft op boodschappenlijstje
Waarschijnlijk vergeet ik dat boodschappenlijstje voor de 3e keer en heb ik weer een onvrijwillige geheugentraining in de winkel
Nee.quote:
Ja, slimquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom doe ik als ik bij de Appie boodschappen ga doen, mijn lijstje maken via de app, waardoor ik deze kan zien op de handscanner..
Niet dat ik dan nog iets vergeet...![]()
if you have it flaunt itquote:
Met name dat Amerikaanse voer zal de boosdoener zijn denkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een vliegreis, amerikaans voer en niet je eigen vertrouwde toilet maken het er allemaal niet makkelijker op
Wat staat hier?quote:
Ik ga niet elke dag naar de supermarktquote:
Moet je daar ook al een ticket voor hebbenquote:
hij heb een druiperquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ohkeee.. sorry dat ik het vroeg hoor..
*druipt af naar zijn hoek
Ja met name het ontbijt met alle spek, ei, cakejes, kwark en als je geluk hebt een banaan of appelquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met name dat Amerikaanse voer zal de boosdoener zijn denk
Gewoon omdat het kan?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga niet elke dag naar de supermarktWat ben je mij nou aan het uitlachen ?
Ja, kan wel.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met name het ontbijt met alle spek, ei, cakejes, kwark en als je geluk hebt een banaan of appel
Klinkt als een dreigement ditquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kan wel.
Heeft wel consequenties
Nee, meer een beloftequote:
Ja je hebt natuurlijk niet gezegd wat de consequenties zijn, kan ook zijn dat de consequentie is dat ik een koekje krijgquote:
Heb je boven geen kraan?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n water is op
Nu moet ik weer naar beneden om nieuwe te halen
Preciesquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt natuurlijk niet gezegd wat de consequenties zijn, kan ook zijn dat de consequentie is dat ik een koekje krijg
Neequote:
Nee, allemaal een stoma.quote:
externe verkopers van bol.com?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, m'n sporthandschoentjes zjin verstuurd![]()
Nu m'n jaarvoorraad vaatwastabletten nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |