SPOILER: Spoedcursus 'Help, ik snap er niks van?!'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij nodigen u uit om uw inzichten en verwachtingen te delen over deze editie van de Olympische Spelen. Welke prestaties verwacht u van TeamNL? Zijn er internationale turners waar we bijzondere aandacht aan moeten besteden? Laten we samen vooruitblikken op deze spannende wedstrijden.
Meer informatie over de Olympische gymnastiekwedstrijden vindt u hier.
Met vriendelijke groet,
Uw FOK!-Sport AI (en een beetje van Moira)
Input voor deze tekst: dit, dit en deze pagina. (En ook deze eerdere Moira OP)
[ Bericht 54% gewijzigd door Moira op 30-07-2024 19:45:30 ]Your beauty never ever scared me.
Ik heb al meerdere mensen gevraagd maar niemand kan het of heeft tijd en ik ben er gewoon heel slecht in. Dus nee sorry beter gaat het niet worden.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:51 schreef Fok-it het volgende:
Hopelijk wordt de OP nog wel omgeturnd dan (lol)
Geen zorgen joh, als iemand later toch nog tijd heeft om er wat van te maken met een tijdschema enzo kunnen we dat er gewoon in plakken toch, niks aan de handquote:Op maandag 15 juli 2024 21:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere mensen gevraagd maar niemand kan het of heeft tijd en ik ben er gewoon heel slecht in. Dus nee sorry beter gaat het niet worden.
Die komt wel bovendrijven tijdens de OS zelf.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kijken naar @:Moira
Al is die niet meer zo vaak online geweest de laatste tijd.
Zou ze posters van Yuri van Gelder boven haar bed hebben?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:18 schreef Szura het volgende:
De Japanse Shoko Miyata gaat toch niet deelnemen, want ze heeft gerookt en gedronken tijdens een trainingskamp en is weggestuurd
Ik las het ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:18 schreef Szura het volgende:
De Japanse Shoko Miyata gaat toch niet deelnemen, want ze heeft gerookt en gedronken tijdens een trainingskamp en is weggestuurd
Roken als topsporterquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:18 schreef Szura het volgende:
Of als niet-topsporter.quote:
Überhaupt roken.quote:
Kijken of het de speeltuin van Biles gaat worden.quote:
Ik ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijken of het de speeltuin van Biles gaat worden.
Je hoopt het wel voor haar na de vorige spelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijken of het de speeltuin van Biles gaat worden.
Dan hoop ik ook dat ze al haar meest spectaculaire oefeningen foutloos laat zien. Ik snap dat ze zich door de gigantische D-scores altijd wel een val kan permitteren, maar dat doet toch wel een beetje afbreuk aan de overwinning vind ik. Dus daarom gewoon foutloos en geen discussie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hoopt het wel voor haar na de vorige spelen.
Voor het EK was juist Volleman geselecteerd en Van Pol reserve, volgens mij zijn deze twee standaard de nummers 5 en 6 van de turnselectie.quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdomme, van Pol was juist diegene die ik graag zag na haar goede vorm afgelopen tijd.
Tis niet anders, maar dan wordt de teamfinale helemaal onmogelijk.
Van Pol is wel echt een stuk beter dan Volleman, was ook goed in vorm afgelopen weken. Maar goed, Lieke en Naomi zijn wel beter.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Voor het EK was juist Volleman geselecteerd en Van Pol reserve, volgens mij zijn deze twee standaard de nummers 5 en 6 van de turnselectie.
Ik baal trouwens nog steeds dat Thorsdottir er niet is, die is op vloer echt geweldig om naar te kijken.
Zeer jammer. Daar gaat een Nostradamusvraag denk ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:04 schreef heywoodu het volgende:
Abu Al-Soud is van het voltigepaard gevallen in de kwalificatie, daar gaat een uiterst zeldzame medaillekans voor Jordanië(brons op het WK, dus daadwerkelijk een kans)
Verder staan de Britten verrassend bovenaan na subdivisie 1, zowel individueel als bij de teams. Boven de VS dus.
Ligt aan jou. En aan mij, want ik vind het ook lastigquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Die meerkamp is maar een heel matig onderdeel voor de kijkers thuis om te volgen
Of ligt dat aan mij
Ja, tenzij je Moira bent.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
Je weet pas aan het eind van alle roulaties wat de punten waard zijn?
Lijkt me ook sterk maar wel de enige kans op een vinale denk ik buiten natuurlijk De Munck op voltige. Misschien sprong als ie er 2 doet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt me dat Schmidt de meerkampfinale niet gaat halen?
Er is nog de teamfinale.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk maar wel de enige kans op een vinale denk ik buiten natuurlijk De Munck op voltige. Misschien sprong als ie er 2 doet.
Kun je rekenen?quote:
Bokquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezien de afschuwelijke scores op de bok, heb ik zo'n vermoeden.
Wie staan er nu boven?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:38 schreef TheVulture het volgende:
De Munck nu 4e op voltige en daar moeten de Chinezen en Japanners nog komen, dat gaat toch krap worden denk ik...
Ik kan hem nergens in het programma vinden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Rhys moet ook nog dus? Dat wordt spannend dan
Subdivisie 3 rotatie 5quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan hem nergens in het programma vinden.
Dat lag wel heel erg in lijn der verwachting. Die andere landen hadden nog niet hun volle punten, dus nogal logisch dat ze er onder bleven tot de laatste rotatiequote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:56 schreef Starflyer het volgende:
Geen teamfinale voor Nederland.Tot na de 5de rotatie lagen ze nog 7de, maar in de laatste rotatie werden ze nog door Zwitserland, Italië en Turkije gepasseerd. Nederland eindigt als 10de.
Dit is eigenlijk nog beter dan verwacht.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:59 schreef TheArt het volgende:
Voltigefinale voor De Munck en allroundfinale voor Schmidt en Rijken. Dat is gewoon een keurig resultaat. Jammer dat het team het net niet haalt, maar dat al wel verwacht.
Allroundfinale voor Rijken vind ik een mooi resultaat.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:59 schreef TheArt het volgende:
Voltigefinale voor De Munck en allroundfinale voor Schmidt en Rijken. Dat is gewoon een keurig resultaat. Jammer dat het team het net niet haalt, maar dat al wel verwacht.
Ze is wel echt verdomd goed ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:58 schreef kilon het volgende:
Ik ben nog altijd van mening dat Biles valsspeelt door zoveel meer talent te hebben. Wat een fenomeen
Überhaupt al de hoogte die Biles haalt in de sprongen.quote:
Altijd goedquote:Op zondag 28 juli 2024 12:48 schreef Zipportal het volgende:
Snoop Dogg in the house. @:de_boswachter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een situatieschets. @RamboDirk
quote:Op zondag 28 juli 2024 13:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]Ik denk wel dat Biles beter zou basketballen, relatief gezien, dan Shaq aan de brug met ongelijke leggers zou turnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een situatieschets. @:rambodirkVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
[..]
[ x ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een situatieschets. @:rambodirk![]()
U MAD?
[..]
[ x ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een situatieschets. @:rambodirk
ik zou het wel willen zienMja
quote:Op maandag 15 juli 2024 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kijken naar @:Moira
Al is die niet meer zo vaak online geweest de laatste tijd.
Halloquote:Op maandag 15 juli 2024 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die komt wel bovendrijven tijdens de OS zelf.![]()
Duurde nog langquote:
Nee, jij moet ons allemaal inlichten over het hoe en wat en waaromquote:Op zondag 28 juli 2024 15:13 schreef Moira het volgende:
Ik ben ook gewoon echt alleen op zoek naar een linkje om die kutkwalificaties te kijken
quote:Op zondag 28 juli 2024 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, jij moet ons allemaal inlichten over het hoe en wat en waarom
Moet je HBO voor kopen.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:25 schreef Moira het volgende:
Die AI tekst in de OP is trouwens wel hilarischMaar geen linkje naar de kwali's
Heb ik net gedaan en OMG EMMA MALABUYO DOET VOOR DE FILIPIJNENquote:
'We' zijn aan het boogschieten.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:04 schreef Moira het volgende:
Gaat niemand zo kijken of Sanne Wevers kwalificeert op balk of dat ze weer als 14e eindigt?
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:13 schreef Moira het volgende:
Met deze score 7e van de divisies tot nu toe, ik denk dat dit misschien wel het laatste was wat we van Sanne zagen
Er zijn nu 26 sporten tegelijkertijd bezig, dus dan kun je nog weleens wat missen hequote:Op zondag 28 juli 2024 16:04 schreef Moira het volgende:
Gaat niemand zo kijken of Sanne Wevers kwalificeert op balk of dat ze weer als 14e eindigt?
Denk dat we daarin misschien alleen Naomi Visser zullen zien dan (in de meerkamp)quote:Op zondag 28 juli 2024 16:23 schreef Ama het volgende:
Ik ga de finales wel allemaal kijken, van de vrouwen iig.
Geen Nederlands tintje dus.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk dat we daarin misschien alleen Naomi Visser zullen zien dan (in de meerkamp)
Toestelfinales sowieso, dat is superfijn te volgen met één ding tegelijkquote:Op zondag 28 juli 2024 16:23 schreef Ama het volgende:
Ik ga de finales wel allemaal kijken, van de vrouwen iig.
Tsja geen Vera en Lieke op de bips, dan wordt dat lastig.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk dat we daarin misschien alleen Naomi Visser zullen zien dan (in de meerkamp)
Sanne op de balk met heel veel mazzelquote:Op zondag 28 juli 2024 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja geen Vera en Lieke op de bips, dan wordt dat lastig.
Maken we kans op toestelfinales met e huidige scores?
Jepquote:Op zondag 28 juli 2024 19:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kan geen tussenstanden zien op de Olympische site, meer mensen last van?
Van wie?quote:
Verdommequote:
Ik juich graag voor Flavinha Saraiva.quote:
Ze dreigden de finale te missen?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat er nog weinig fout kan gaan voor Brazilië als team
Alsof iemand nog een teamvinale verwachtte.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat er nog weinig fout kan gaan voor Brazilië als team, krijgt die dekselse @:Mexicanobakker toch gelijk.
Dus alleen Visser in een finale.
Vier tiende punt achter Roemenië maar, zo vergezocht was het niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof iemand nog een teamvinale verwachtte.
Ja, nee, vooraf was het wel mogelijk. Als je geen val op vloer hebt, dat soort dingenquote:Op zondag 28 juli 2024 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vier tiende punt achter Roemenië maar, zo vergezocht was het niet.
Nouja, nu dus alleen nog kans op balkfinale voor Sanne als 1 van de top 8 uitvaltquote:Op zondag 28 juli 2024 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja geen Vera en Lieke op de bips, dan wordt dat lastig.
Maken we kans op toestelfinales met e huidige scores?
quote:Turnen op de Olympische Spelen 2024 in Parijs
Geachte forumleden,
De Olympische Spelen 2024 in Parijs staan voor de deur! Ook deze editie belooft het turnen een van de hoogtepunten van de Spelen te worden. Met getalenteerde turners van over de hele wereld die strijden om de felbegeerde medailles, zal het ongetwijfeld een spektakel worden.
Wat zijn jullie verwachtingen en voorspellingen voor deze editie? Welke turners en turnsters moeten we in de gaten houden?
De turners en turnsters komen van 27 juli tot en met 5 augustus in actie. De wedstrijden vinden plaats in de Bercy Arena.
TeamNL bestaat uit:
Vera van Pol | Sanna Veerman | Naomi Visser | Lieke Wevers | Sanne Wevers
Casimir Schmidt | Loran de Munck | Frank Rijken | Jermain Grünberg | Martijn de Veer
Wedstrijdschema:
Zaterdag 27 juli 2024 | Resultaten |
11:00 | Kwalificatie heren (subdivisie 1)
15:30 | Kwalificatie heren (subdivisie 2)
20:00 | Kwalificatie heren (subdivisie 3)
Zondag 28 juli 2024 | Resultaten |
09:30 | Kwalificatie dames (subdivisie 1)
11:40 | Kwalificatie dames (subdivisie 2)
14:50 | Kwalificatie dames (subdivisie 3)
18:00 | Kwalificatie dames (subdivisie 4)
21:10 | Kwalificatie dames (subdivisie 5)
Maandag 29 juli 2024
17:30 | Team finale heren | Kwalificatiescores | Resultaten |
Dinsdag 30 juli 2024
18:15 | Team finale dames | Kwalificatiescores | Resultaten |
Woensdag 31 juli 2024
17:30 | Meerkamp finale heren(Casimir Schmidt, Frank Rijken) | Kwalificatiescores | Resultaten |
Donderdag 1 augustus 2024
18:15 | Meerkamp finale dames(Naomi Visser) | Kwalificatiescores | Resultaten |
Zaterdag 3 augustus 2024
15:30 | Vloer finale heren | Kwalificatiescores | Resultaten |
16:20 | Sprong finale dames | Kwalificatiescores | Resultaten |
17:16 | Paard finale heren(Loran de Munck) | Kwalificatiescores | Resultaten |
Zondag 4 augustus 2024
15:00 | Ringen finale heren | Kwalificatiescores | Resultaten |
15:40 | Brug finale dames | Kwalificatiescores | Resultaten |
16:24 | Sprong finale heren | Kwalificatiescores | Resultaten |
Maandag 5 augustus 2024
11:45 | Brug finale heren | Kwalificatiescores | Resultaten |
12:38 | Balk finale dames (Sanne Wevers 1e reserve) | Kwalificatiescores | Resultaten |
13:33 | Rekstok finale heren | Kwalificatiescores | Resultaten |
14:23 | Vloer finale dames | Kwalificatiescores | Resultaten |
Voor ¤6 kun je op HBO Max álle onderdelen in kwalificaties zien: https://hbo.max.com/nl/nl/olympics (https://play.max.com/olympic-sport/artistic-gymnastics)
De NOS zendt de finales uit op zowel NPO1 als op https://nos.nl/sport/
Dit maal zonder commentaar van Hans van Zetten, het is ongekend. Wel met Céline van Gerner, die geen ongepaste boomer is.
SPOILER: Spoedcursus 'Help, ik snap er niks van?!'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij nodigen u uit om uw inzichten en verwachtingen te delen over deze editie van de Olympische Spelen. Welke prestaties verwacht u van TeamNL? Zijn er internationale turners waar we bijzondere aandacht aan moeten besteden? Laten we samen vooruitblikken op deze spannende wedstrijden.
Meer informatie over de Olympische gymnastiekwedstrijden vindt u hier.
Met vriendelijke groet,
Uw FOK!-Sport AI (en een beetje van Moira)
Input voor deze tekst: dit, dit en deze pagina. (En ook deze eerdere Moira OP)Fuck the EBU.
Lieke ook nog 2e reserve voor meerkamp zag ikquote:Op maandag 29 juli 2024 01:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Nouja, nu dus alleen nog kans op balkfinale voor Sanne als 1 van de top 8 uitvalt
Ik zag gisteren alleen dat Dos Santos viel van de brug en op de vloer. Misschien een combinatie van de druk in het thuisland, concentratie een beetje weg door dit 'incident' en dan sportief ook nog eens vroeg in de wedstrijd een foutje. Doe het maar eens even dan.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:29 schreef heywoodu het volgende:
Maar uh, Frankrijk bij de vrouwen dus he-le-maal niks wat finales betreft, dat is best bizar, vorig jaar nog WK-brons met het team
Volgens de kranten een 'technisch incident' vlak voor ze moesten beginnen, zonder meer info.
[ x ]
Aaah jammer van Dos Santos, die had anders een mooie AA score neer kunnen zettenquote:Op maandag 29 juli 2024 09:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik zag gisteren alleen dat Dos Santos viel van de brug en op de vloer. Misschien een combinatie van de druk in het thuisland, concentratie een beetje weg door dit 'incident' en dan sportief ook nog eens vroeg in de wedstrijd een foutje. Doe het maar eens even dan.
Blijft speculeren maar heel jammer is het hoe dan ook.
Kan je terugkijken op HBOquote:Op maandag 29 juli 2024 10:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Aaah jammer van Dos Santos, die had anders een mooie AA score neer kunnen zetten
Ik heb gister niet alles gezien, maar weet iemand of het nieuwe element van Simone op brug toegekend is, en of Andrade de triple twisting yurchenko heeft gesprongen?
Ook daar kan je terugkijken.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Ben aan het werk![]()
@:koffieleuk weet het antwoord wss wel
Op de HBO stream? Hier gelukkig wel: https://nos.nl/livestream(...)rnen-meerkamp-mannenquote:Op maandag 29 juli 2024 17:35 schreef Pino112 het volgende:
Geen Nederlands commentaar op de stream, jammer
Ah top, daar wel idd.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Op de HBO stream? Hier gelukkig wel: https://nos.nl/livestream(...)rnen-meerkamp-mannen
Celine
Ik herkende hem eerst ff nietquote:Op maandag 29 juli 2024 18:19 schreef koffieleuk het volgende:
Verniaiev heeft altijd een redelijk bos haar gehad, dat was lichtelijk wennen zeg
Schroeiende Chinees op de ringen.quote:
Jappen staan vrij ver jaquote:Op maandag 29 juli 2024 18:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hashimoto is van het voltigepaard gevallen.
Ik kijk op Sporza, geen idee wie daar commentaar geven maar vind ze altijd wel fijn bij het turnen.quote:
Geen idee, vrouwen moeten ook danspasjes doen en worden volgens mij ook beoordeeld op elegantie en zo.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:19 schreef superniger het volgende:
Waarom turnen de mannen niet op muziek?
Yes, nog wel een aantal landen die er kunnen gerakenquote:
嗆quote:
Neequote:
2 punten aftrek alleen van het twee keer vallen toch? Ze hadden ook al 1 punt goedgemaakt bij de eerste atleet.quote:
Zilver lijkt mij.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:08 schreef koffieleuk het volgende:
China heeft nodig
15,265 voor goud
13,464 voor zilver
11,198 voor brons
Als mijn oom wieltjes had dan was het een karretje.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:09 schreef TAmaru het volgende:
Wel erg, als die ene maar 1 ipv 2 keer gevallen was ... maar als bestaat niet in de sport
daar valt nog wel over de discussiërenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als mijn oom wieltjes had dan was het een karretje.
Zelfs in choken zijn we geen olympisch kampioen.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach China.
Ik neem aan dat ze de geldkraan voor het Turnen nu VOLLEDIG dichtdraaien, stelletje walgelijke chokers. Slechtste spelen ooit.
Gewoon naar het binnenzwembad natuurlijkquote:Op maandag 29 juli 2024 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op naar schitterende golven in Tahiti
Dat is over 18 minuten + uitloop directquote:Op maandag 29 juli 2024 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon naar het binnenzwembad natuurlijk
Tussendoor nog even kijken naar met een stok tegen een balletje meppen dusquote:Op maandag 29 juli 2024 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is over 18 minuten + uitloop directpas
Boksen is geen sport.quote:
Hockey boycot je?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op naar schitterende golven in Tahiti
Wel als er een Nederlandse aan meedoet.quote:
Ik vond dit niet per se legendarisch, wel een bizarre choke.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:15 schreef TAmaru het volgende:
zou de NOS vandaag zowel de legendarische mountainbikewedstrijd, als de legendarische turnfinale én de zwemfinales gaan missen?
ik vond het wel een prachtig einde in elk geval, en nogal bizar inderdaad. maar was een schitterende wedstrijd om te volgen.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dit niet per se legendarisch, wel een bizarre choke.
Enige wat ze moesten doen is niet 3 keer vallen.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dit niet per se legendarisch, wel een bizarre choke.
Nou ja, er was een choke voor nodig schijnbaar, dus ik ga niet bij jou inleg advies inwinnenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Bij een herenmeerkamp niet op Japan inzetten
quote:Op zondag 28 juli 2024 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, jij moet ons allemaal inlichten over het hoe en wat en waarom
Tegenstrijdige berichtgevingquote:Op maandag 29 juli 2024 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, er was een choke voor nodig schijnbaar, dus ik ga niet bij jou inleg advies inwinnen
Je weet nog steeds veel meer dan ik, dus voor al het andere advies kom ik nog bij jouquote:
Neuh, als ze blijven staan komt het goed. Vooral de strijd voor de podium plaatsen wordt spannend, met China, Italië en Brazilië en heul misschien de Brittenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is er ook maar enige tegenstand voor USA?
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met de moeilijkheid die Biles laat zien kan ze zelfs vallen en nog een monsterscore neerzetten. Nou ja bijna dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik dacht dat je uberhaupt maar met 4 mochtquote:
Nee, uit het team gegooid omdat ze aan het roken en drinken was.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uberhaupt maar met 4 mochtMaar blijkbaar met 5. Eentje is geblesseerd denk ik
Ik inmiddels niet meer, de mannen daarentegen welquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
VS in het turnen gun ik wel een stuk meer dan in de meeste andere sporten
Daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:15 schreef superniger het volgende:
Is Biles genezen van haar mentale problemen?
Oh ja, dat was hem iddquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, uit het team gegooid omdat ze aan het roken en drinken was.
Biles en Carey toch zeker wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:15 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik inmiddels niet meer, de mannen daarentegen wel
Jeetjequote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja de vijfde was eruit gezet omdat ze gerookt had
Terecht. Rokenquote:
Japan, Ordnung muss sein.quote:
Ohja thanks, zal hem aanpassen zodra FOK! vindt dat ik wat mag klikken hierquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:21 schreef kilon het volgende:
De topic pointer is trouwens nog van gisteren. Geen idee of er een nos stream is trouwens ik kijk op HBO Max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |