SPOILER: Spoedcursus 'Help, ik snap er niks van?!'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij nodigen u uit om uw inzichten en verwachtingen te delen over deze editie van de Olympische Spelen. Welke prestaties verwacht u van TeamNL? Zijn er internationale turners waar we bijzondere aandacht aan moeten besteden? Laten we samen vooruitblikken op deze spannende wedstrijden.
Meer informatie over de Olympische gymnastiekwedstrijden vindt u hier.
Met vriendelijke groet,
Uw FOK!-Sport AI (en een beetje van Moira)
Input voor deze tekst: dit, dit en deze pagina. (En ook deze eerdere Moira OP)
[ Bericht 54% gewijzigd door Moira op 30-07-2024 19:45:30 ]Your beauty never ever scared me.
Ik heb al meerdere mensen gevraagd maar niemand kan het of heeft tijd en ik ben er gewoon heel slecht in. Dus nee sorry beter gaat het niet worden.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:51 schreef Fok-it het volgende:
Hopelijk wordt de OP nog wel omgeturnd dan (lol)
Geen zorgen joh, als iemand later toch nog tijd heeft om er wat van te maken met een tijdschema enzo kunnen we dat er gewoon in plakken toch, niks aan de handquote:Op maandag 15 juli 2024 21:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere mensen gevraagd maar niemand kan het of heeft tijd en ik ben er gewoon heel slecht in. Dus nee sorry beter gaat het niet worden.
Die komt wel bovendrijven tijdens de OS zelf.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kijken naar @:Moira
Al is die niet meer zo vaak online geweest de laatste tijd.
Zou ze posters van Yuri van Gelder boven haar bed hebben?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:18 schreef Szura het volgende:
De Japanse Shoko Miyata gaat toch niet deelnemen, want ze heeft gerookt en gedronken tijdens een trainingskamp en is weggestuurd
Ik las het ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:18 schreef Szura het volgende:
De Japanse Shoko Miyata gaat toch niet deelnemen, want ze heeft gerookt en gedronken tijdens een trainingskamp en is weggestuurd
Roken als topsporterquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:18 schreef Szura het volgende:
Of als niet-topsporter.quote:
Überhaupt roken.quote:
Kijken of het de speeltuin van Biles gaat worden.quote:
Ik ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijken of het de speeltuin van Biles gaat worden.
Je hoopt het wel voor haar na de vorige spelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijken of het de speeltuin van Biles gaat worden.
Dan hoop ik ook dat ze al haar meest spectaculaire oefeningen foutloos laat zien. Ik snap dat ze zich door de gigantische D-scores altijd wel een val kan permitteren, maar dat doet toch wel een beetje afbreuk aan de overwinning vind ik. Dus daarom gewoon foutloos en geen discussie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hoopt het wel voor haar na de vorige spelen.
Voor het EK was juist Volleman geselecteerd en Van Pol reserve, volgens mij zijn deze twee standaard de nummers 5 en 6 van de turnselectie.quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdomme, van Pol was juist diegene die ik graag zag na haar goede vorm afgelopen tijd.
Tis niet anders, maar dan wordt de teamfinale helemaal onmogelijk.
Van Pol is wel echt een stuk beter dan Volleman, was ook goed in vorm afgelopen weken. Maar goed, Lieke en Naomi zijn wel beter.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Voor het EK was juist Volleman geselecteerd en Van Pol reserve, volgens mij zijn deze twee standaard de nummers 5 en 6 van de turnselectie.
Ik baal trouwens nog steeds dat Thorsdottir er niet is, die is op vloer echt geweldig om naar te kijken.
Zeer jammer. Daar gaat een Nostradamusvraag denk ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:04 schreef heywoodu het volgende:
Abu Al-Soud is van het voltigepaard gevallen in de kwalificatie, daar gaat een uiterst zeldzame medaillekans voor Jordaniė(brons op het WK, dus daadwerkelijk een kans)
Verder staan de Britten verrassend bovenaan na subdivisie 1, zowel individueel als bij de teams. Boven de VS dus.
Ligt aan jou. En aan mij, want ik vind het ook lastigquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Die meerkamp is maar een heel matig onderdeel voor de kijkers thuis om te volgen
Of ligt dat aan mij
Ja, tenzij je Moira bent.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
Je weet pas aan het eind van alle roulaties wat de punten waard zijn?
Lijkt me ook sterk maar wel de enige kans op een vinale denk ik buiten natuurlijk De Munck op voltige. Misschien sprong als ie er 2 doet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt me dat Schmidt de meerkampfinale niet gaat halen?
Er is nog de teamfinale.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk maar wel de enige kans op een vinale denk ik buiten natuurlijk De Munck op voltige. Misschien sprong als ie er 2 doet.
Kun je rekenen?quote:
Bokquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezien de afschuwelijke scores op de bok, heb ik zo'n vermoeden.
Wie staan er nu boven?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:38 schreef TheVulture het volgende:
De Munck nu 4e op voltige en daar moeten de Chinezen en Japanners nog komen, dat gaat toch krap worden denk ik...
Ik kan hem nergens in het programma vinden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Rhys moet ook nog dus? Dat wordt spannend dan
Subdivisie 3 rotatie 5quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan hem nergens in het programma vinden.
Dat lag wel heel erg in lijn der verwachting. Die andere landen hadden nog niet hun volle punten, dus nogal logisch dat ze er onder bleven tot de laatste rotatiequote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:56 schreef Starflyer het volgende:
Geen teamfinale voor Nederland.Tot na de 5de rotatie lagen ze nog 7de, maar in de laatste rotatie werden ze nog door Zwitserland, Italiė en Turkije gepasseerd. Nederland eindigt als 10de.
Dit is eigenlijk nog beter dan verwacht.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:59 schreef TheArt het volgende:
Voltigefinale voor De Munck en allroundfinale voor Schmidt en Rijken. Dat is gewoon een keurig resultaat. Jammer dat het team het net niet haalt, maar dat al wel verwacht.
Allroundfinale voor Rijken vind ik een mooi resultaat.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:59 schreef TheArt het volgende:
Voltigefinale voor De Munck en allroundfinale voor Schmidt en Rijken. Dat is gewoon een keurig resultaat. Jammer dat het team het net niet haalt, maar dat al wel verwacht.
Ze is wel echt verdomd goed ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:58 schreef kilon het volgende:
Ik ben nog altijd van mening dat Biles valsspeelt door zoveel meer talent te hebben. Wat een fenomeen
Überhaupt al de hoogte die Biles haalt in de sprongen.quote:
Altijd goedquote:Op zondag 28 juli 2024 12:48 schreef Zipportal het volgende:
Snoop Dogg in the house. @:de_boswachter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een situatieschets. @RamboDirk
quote:Op zondag 28 juli 2024 13:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]Ik denk wel dat Biles beter zou basketballen, relatief gezien, dan Shaq aan de brug met ongelijke leggers zou turnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een situatieschets. @:rambodirkVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
[..]
[ x ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een situatieschets. @:rambodirk![]()
U MAD?
[..]
[ x ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een situatieschets. @:rambodirk
ik zou het wel willen zienMja
quote:Op maandag 15 juli 2024 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kijken naar @:Moira
Al is die niet meer zo vaak online geweest de laatste tijd.
Halloquote:Op maandag 15 juli 2024 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die komt wel bovendrijven tijdens de OS zelf.![]()
Duurde nog langquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |