Zeer jammer. Daar gaat een Nostradamusvraag denk ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:04 schreef heywoodu het volgende:
Abu Al-Soud is van het voltigepaard gevallen in de kwalificatie, daar gaat een uiterst zeldzame medaillekans voor Jordanië(brons op het WK, dus daadwerkelijk een kans)
Verder staan de Britten verrassend bovenaan na subdivisie 1, zowel individueel als bij de teams. Boven de VS dus.
Ligt aan jou. En aan mij, want ik vind het ook lastigquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Die meerkamp is maar een heel matig onderdeel voor de kijkers thuis om te volgen
Of ligt dat aan mij
Ja, tenzij je Moira bent.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
Je weet pas aan het eind van alle roulaties wat de punten waard zijn?
Lijkt me ook sterk maar wel de enige kans op een vinale denk ik buiten natuurlijk De Munck op voltige. Misschien sprong als ie er 2 doet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt me dat Schmidt de meerkampfinale niet gaat halen?
Er is nog de teamfinale.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk maar wel de enige kans op een vinale denk ik buiten natuurlijk De Munck op voltige. Misschien sprong als ie er 2 doet.
Kun je rekenen?quote:
Bokquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezien de afschuwelijke scores op de bok, heb ik zo'n vermoeden.
Wie staan er nu boven?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:38 schreef TheVulture het volgende:
De Munck nu 4e op voltige en daar moeten de Chinezen en Japanners nog komen, dat gaat toch krap worden denk ik...
Ik kan hem nergens in het programma vinden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Rhys moet ook nog dus? Dat wordt spannend dan
Subdivisie 3 rotatie 5quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan hem nergens in het programma vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |