Ooh ok! Dank.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik weet niet of je meteen lid bent, maar je hebt ieder geval dan wel het recht om te stemmen in de primaries.
In flink wat staten (maar volgens mij niet allemaal) kun je je bij lokale overheden registreren bij een politieke partij, waardoor je vervolgens kunt stemmen in de lokale gesloten voorverkiezingen (primaries) die beperkt zijn tot de geregistreerde leden van die partij. Er zijn geen contributies of andere verplichtingen aan verbonden.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:33 schreef Starhopper het volgende:
Iemand in POL die misschien weet wat 'geregistreerd republikein' is? Ik snap het niet helemaal. Dat is blijkbaar niet iemand die lid is van de partij en dat hij erop gestemd heeft lijkt mij ook niet want dat is toch anoniem? Maar hoe/wat is het dan?
Je moet je registeren als stemmer om te kunnen stemmen. Daarbij moet je in flink wat Staten aangeven of je geregistreerd wil worden als "Republican", "Democrat" of "Independent". Dat heeft gevolgen voor in welke verkiezingen je kunt stemmen.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:33 schreef Starhopper het volgende:
Iemand in POL die misschien weet wat 'geregistreerd republikein' is? Ik snap het niet helemaal. Dat is blijkbaar niet iemand die lid is van de partij en dat hij erop gestemd heeft lijkt mij ook niet want dat is toch anoniem? Maar hoe/wat is het dan?
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In flink wat staten (maar volgens mij niet allemaal) kun je je bij lokale overheden registreren bij een politieke partij, waardoor je vervolgens kunt stemmen in de lokale gesloten voorverkiezingen (primaries) die beperkt zijn tot de geregistreerde leden van die partij. Er zijn geen contributies of andere verplichtingen aan verbonden.
In andere staten is het voldoende om je als geregistreerd kiezer te registreren. Dan kun je volgens mij aan alles meedoen.
(Zo herinner ik het mij van school, heel erg lang geleden. Ik ben te lui om het helemaal uit te zoeken. Wat de foutmarge van mijn antwoord is, weet ik niet.)
Dankl! Helderquote:Op zondag 14 juli 2024 12:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je moet je registeren als stemmer om te kunnen stemmen. Daarbij moet je aangeven of je geregistreerd wil worden als "Republican", "Democrat" of "Independent". Dat geeft gebolgen voor in welke verkiezingen je kunt stemmen.
We weten de intentie niet. Waarom wil je zo graag dat de intentie moord is? Ik zie Trump graag in een bodybag wat een walgelijk stuk vreten is dat qua dat aangaat is het niet onwaarschijnlijk. Maar met de feiten die we hebben, er is geschoten, Trump is geschampt, er zijn onschuldige doden gevallen. Kan ik niet zeggen wat de intentie was. Geen van die feiten zegt iets over wat de dader probeerde te doen. Als het Trump vermoorden was is dat in ieder geval niet gelukt.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
de intentie was om Trump te vermoorden, daar hoeft niemand omheen te draaien
[..]
Je bent hier in POL, een serieus forumdeel. Onzin zet je maar in ONZ.
Paywall. Maar hoe een foto je dichter bij de intentie van de schutter brengt mag je uitleggen.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:57 schreef Hanca het volgende:
Hier een foto waar de kogel die Trump geraakt heeft te zien is: https://www.nytimes.com/2(...)p-assassination.html
Als je dan nog ontkent dat dit een moordaanslag is, hoor je echt wel in inrichting thuis.
AR-15quote:Op zondag 14 juli 2024 13:01 schreef ExTec het volgende:
Al bekend wat voor wapen de schutter had?
Van die afstand moet je wel heel erg goed kunnen schieten als je bewust alleen zijn oor wil raken.
Wie dan?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:03 schreef AchJa het volgende:
Het is wel weer bijzonder dat de grootste "iedereen is een wappie" brullers nu denken dat het allemaal in scene is gezet en een soort nieuwe grassy knoll hebben verzonnen...
Bij mij geen paywall.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Paywall. Maar hoe een foto je dichter bij de intentie van de schutter brengt mag je uitleggen.
Misschien wilde hij hem wel heilig maken door hem dichter bij de schepper te brengen. Misschien gelooft de schutter in reincarnatie ala Jezus voor Trump.
Ook grappig dat het de mensen die al 1000 complotten hebben gepost het zo stoort als een ander ze eens een spiegel voorhoud.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:03 schreef AchJa het volgende:
Het is wel weer bijzonder dat de grootste "iedereen is een wappie" brullers nu denken dat het allemaal in scene is gezet en een soort nieuwe grassy knoll hebben verzonnen...
AR-15...quote:Op zondag 14 juli 2024 13:01 schreef ExTec het volgende:
Al bekend wat voor wapen de schutter had?
Van die afstand moet je wel heel erg goed kunnen schieten als je bewust alleen zijn oor wil raken.
Probeer deze.quote:
Wie zijn dat dan die al 1000 complotten hebben gepost?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ook grappig dat het de mensen die al 1000 complotten hebben gepost het zo stoort als een ander ze eens een spiegel voorhoud.
Kennedy werd door LHO vermoord. National Geographic heeft dit al eens helemaal met berekeningen van het pad van het schot tot de positie van de stoelen in de auto uitgerekend. LHO had ook een prima profiel als geoefend schutter en een verstoorde sympathie voor de Russen (heeft ook even in de Sovjet-Unie gewoond).quote:Op zondag 14 juli 2024 13:03 schreef AchJa het volgende:
Wat was de afstand?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
AR-15...
Dan moet je wel een heel beroerde schutter zijn om iets niet te raken op dat matige afstandje...
100 a 150 Meter begreep ik.quote:
quote:The roof was less than 150 meters (yards) from where Trump was speaking, a distance from which a decent marksman could reasonably hit a human-sized target. For reference, 150 meters is a distance at which U.S. Army recruits must hit a scaled human-sized silhouette to qualify with the M16 assault rifle in basic training. The AR-15, like the shooter at the Trump rally had, is the semi-automatic civilian version of the military M16.
Ik ga geen namen noemen. Maar hoeveel posts zijn er wel niet geweid hier aan Burisma of Hunter Bidens laptop bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan die al 1000 complotten hebben gepost?
Tx. Dan ben je geen geoefende schutter. En dan heeft trump echt geluk gehad. Hij mag dat engeltje/duiveltje op z'n schouder bedanken.quote:
Vooral bizar dat je binnen een afstand van minder dan 500 meter open en bloot met een geweer op een dak kunt liggen om zo’n aanslag te plegen. Lijkt toch wel behoorlijk incompetent van de betrokken dienstenquote:
Die zijn er toch al uren?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:15 schreef zalkc het volgende:
Waar blijven de achtergrondverhalen over de dader? Ik neem aan dat diverse groepen, personen druk op zoek zijn naar de achtergrond van de dader, waarbij ze misschien een site als dit vinden waar hij hele politieke betogen heeft gepost?
Ik neem toch aan dat hij een digitale voetafdruk heeft die de zaak kan verhelderen. De kans dat hij vanuit het niets ineens op een dak is gaan liggen lijkt me nogal klein.
Nou ja, in theorie kan ie het nog op een persoon in het publiek gemunt hebben bijvoorbeeld, maar dat lijkt dit me wel zo ongeveer het slechtste moment om je slag te slaan dus niet erg waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Bij mij geen paywall.
De intentie was om hem te doden. Waarom hij hem wilde doden is wat anders, maar de intentie om hem te doden in twijfel trekken kan gewoon echt niet.
Hij was een republikein die een AR-15 had gekocht.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:15 schreef zalkc het volgende:
Waar blijven de achtergrondverhalen over de dader? Ik neem aan dat diverse groepen, personen druk op zoek zijn naar de achtergrond van de dader, waarbij ze misschien een site als dit vinden waar hij hele politieke betogen heeft gepost?
Ik neem toch aan dat hij een digitale voetafdruk heeft die de zaak kan verhelderen. De kans dat hij vanuit het niets ineens op een dak is gaan liggen lijkt me nogal klein.
Dus geregistreerd Republikein. Maar geen geoefende schutter. Dat gaat een hoop fantasin levendig los laten lopen denk ik. Lijkt dus eigenlijk vrijwel zeker gewoon een lone wolf, gestoorde gek. Met in ieder geval aspiraties om de verkiezing te beinvloeden.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tx. Dan ben je geen geoefende schutter. En dan heeft trump echt geluk gehad. Hij mag dat engeltje/duiveltje op z'n schouder bedanken.
Oliver Stone kan weer aan de slag.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:03 schreef AchJa het volgende:
Daar zijn er, geloof ik, meer van. Het gaat mij er om wat er nog meer achter zit, en daar hoor ik nog weinig van.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij was een republikein die een AR-15 had gekocht.
quote:Op zondag 14 juli 2024 11:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
6 januari is een uit de hand gelopen protest waar Trump opgeroepen heeft tot vreedzaam protest. Daar is overigens wel handig gebruik gemaakt van de media en de democraten, je hebt het er nog steeds over en je bent van mening dat Trump heeft opgeroepen tot het plegen van een coup. Je bent vol in de propaganda getrapt helaas.
quote:How did Trump respond when the mob chanted Pence’s name?
Vice President Mike Pence heads through the Capitol Rotunda into the House chamber for the electoral college count on Jan. 6, 2021. PHOTO BY AMANDA VOISARD /For The Washington Post
Pence was presiding over the formal counting of Electoral College votes during the joint session of Congress on Jan. 6 when it was interrupted by the rioters breaching the Capitol.
Pence and his family had to be whisked out of the Senate chamber to a safe location inside the Capitol complex as rioters rampaging through the building closed in on him. Trump tweeted that Pence “didn’t have the courage to do what should have been done,” prompting rioters to chant “hang Mike Pence” and erect mock gallows.
https://nationalpost.com/(...)nted-hang-mike-pence
Vertel, wat was zijn motivatie? Waar stond hij voor?quote:
Weet ik veel, misschien was hij het niet met alles in project 2025 eens. Er staan ook wat dingen in die veel republikeinen niet waarderen.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:24 schreef zalkc het volgende:
[..]
Daar zijn er, geloof ik, meer van. Het gaat mij er om wat er nog meer achter zit, en daar hoor ik nog weinig van.
De peilingen zeggen niets op dit momentquote:Op zondag 14 juli 2024 12:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Even serieus, je bent dus serieus van mening dat Trump dit in scene heeft gezet. Dus hij laat voor politiek gewin een kogel door zijn oor schieten en mensen in het publiek in gevaar brengen? En om dat te regelen heeft hij een sukkel gevonden die bereid was om te sterven voor de goede zaak? En al dit alles doet hij terwijl hij voorop loopt in de peilingen en het flink rommelt bij de democraten?
Vertel dan ook meteen waarom dan? Voor de peilingen die voor hem bijzonder gunstig waren?
We kunnen het ook omdraaien, het wappie narratief:quote:Op zondag 14 juli 2024 13:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dus geregistreerd Republikein. Maar geen geoefende schutter.
*schaterlach* jij komt duidelijk niet zo vaak in het voetbaltopic wel? Klaas een biden aanhanger noemenquote:Op zondag 14 juli 2024 13:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het niveau van de gemiddelde biden aanhanger hier te zien, nondeju, nog hopen ook dat Trump met een voltreffer geraakt was. levert weer mooi veel mails naar de AIVD op afgelopen nacht over potentiele gevaren voor onze politici in Nederland. Als er al hier zo gereageerd wordt zit dit forum vol met potentile volkertjes.
Tja, jullie waren serieus dat de verkiezingen frauduleus waren en dat de capitoolbestorming slechts een toeristisch uitje was. Iemand die frequent BNW visiteert mag NIETS zeggen over vermeende complottheorieen. Een wappie die een andere wappie terecht wijstquote:Op zondag 14 juli 2024 12:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Even serieus, je bent dus serieus van mening dat Trump dit in scene heeft gezet. Dus hij laat voor politiek gewin een kogel door zijn oor schieten en mensen in het publiek in gevaar brengen? En om dat te regelen heeft hij een sukkel gevonden die bereid was om te sterven voor de goede zaak? En al dit alles doet hij terwijl hij voorop loopt in de peilingen en het flink rommelt bij de democraten?
Vertel dan ook meteen waarom dan? Voor de peilingen die voor hem bijzonder gunstig waren?
Tjongejonge, maak je niet zo druk. Dit was gewoon een republikein. Waarschijnlijk n van die second amendment people waar Trump het ooit over had. Maar dan eentje die het niet zo goed snapte en op Trump begon te schieten in plaats van op de andere kandidaat. He loves the poorly educated en zo.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het niveau van de gemiddelde biden aanhanger hier te zien, nondeju, nog hopen ook dat Trump met een voltreffer geraakt was. levert weer mooi veel mails naar de AIVD op afgelopen nacht over potentiele gevaren voor onze politici in Nederland. Als er al hier zo gereageerd wordt zit dit forum vol met potentile volkertjes.
quote:Op zondag 14 juli 2024 13:57 schreef epicbeardman het volgende:
Republikeinen kunnen ook democraat zijn trouwens
Is weer eens wat anders dan een narcistische psychopaat.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 14:02 schreef Viesdik het volgende:
[..]
at heeft verder niks te maken of iemand veel donuts eet. Die horen ook niet thuis bij de politie. Maar dat heeft met fysieke eigenschappen te maken, niet met de mentale eigenschappen.
Sheriff Harry S. Truman and Special Agent Dale Cooper disagree.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:02 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat heeft verder niks te maken of iemand veel donuts eet. Die horen ook niet thuis bij de politie.
[...]
Trump is de eerlijkste president die ik ooit gekend heb. Maar nog steeds is zelds Trump voor mij niet eerlijk genoeg.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een narcistische psychopaat.
Die laatste is meer van de Cherry pie dan van donuts.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Sheriff Harry S. Truman and Special Agent Dale Cooper disagree.
Als die gast een goed jachtgeweer had gebruikt, zo'n ding waar je herten mee afschiet, had de TT geweest: Trump dood, ipv wat het nu is. Voor jacht zelf is de ar-15 een nogal aparte keuze.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:51 schreef GarlandBriggs het volgende:
Republikeinse congresleden uit Louisiana en Texas hebben destijds aangegeven na Uvalde dat AR-15's ab-so-luut noodzakelijk zijn voor het afschieten van zwijnen...
https://www.quora.com/Oft(...)-the-meat-Leave-them
Het is wat....
wat als ik je vertel dat rutte en wilders van dezelfde vvd machine komen en wilders de mentor was van ruttequote:Op zondag 14 juli 2024 14:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Trump is de eerlijkste president die ik ooit gekend heb. Maar nog steeds is zelds Trump voor mij niet eerlijk genoeg.
Net als Wilders. Ik zou nooit op hem stemmen, maar mensen houden niet van de waarheid, omdat dat niet past in hun levenswijze. De waarheid doet hen te veel verdriet in het onderbuikje.
Daarom is Mark Rutte ook zo populair. Mensen vertrouwen eerder een grappige en charmante leugenaar dan een botte boer die de waarheid spreekt.
Maakt niet uit, maar ik kies optie 2.
Ik vind mezelf redelijk evenwichtig in het leven staan, maar bizar hoe ver sommige werelden van die van mij afstaan.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Trump is de eerlijkste president die ik ooit gekend heb.
Toen hij voor het eerst met de door Lucy bereide donuts kennismaakte, waren zijn woorden: "A policeman's dream."quote:Op zondag 14 juli 2024 14:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die laatste is meer van de Cherry pie dan van donuts.
Zodra ik het idee krijg dat een politicus of een partij corrupt is of onder invloed is van externe machtsblokken die niet handelen in mijn belang of het belang van mijn land, zal ik nooit op dit soort partijen stemmen.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
wat als ik je vertel dat rutte en wilders van dezelfde vvd machine komen en wilders de mentor was van rutte
dat is het probleem met hedendaagse politici (en ministers). Meer oog voor de vorm om stemmen te krijgen dan de inhoud. Hebben allemaal een leger aan adviseurs en spindoctors.
Zelfs een Jimmy van Dijk is voor mij te gemaakt
Hij is altijd zichzelf.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:11 schreef Albertooo het volgende:
[..]
Ik vind mezelf redelijk evenwichtig in het leven staan, maar bizar hoe ver sommige werelden van die van mij afstaan.
LOL.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Zodra ik het idee krijg dat een politicus of een partij corrupt is of onder invloed is van externe machtsblokken die niet handelen in mijn belang of het belang van mijn land, zal ik nooit op dit soort partijen stemmen.
Trump is minder onbetrouwbaar dan Biden, maar ik zou desondanks niet op Trump stemmen vanwege zijn rol in de coronapandemie. Ik zou eerder op een Kennedy of Gabbard. Maar ook Kennedy begint voor mij in populariteit af te nemen.
Aaah, daarom werd Trump zo vaak uitgenodigd voor Amerikaanse rechtbanken, om weer eens de waarheid te komen spreken.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Trump is de eerlijkste president die ik ooit gekend heb. Maar nog steeds is zelds Trump voor mij niet eerlijk genoeg.
Net als Wilders. Ik zou nooit op hem stemmen, maar mensen houden niet van de waarheid, omdat dat niet past in hun levenswijze. De waarheid doet hen te veel verdriet en pijn in het onderbuikje.
Daarom is Mark Rutte ook zo populair. Mensen vertrouwen eerder een grappige en charmante leugenaar dan een botte boer die de waarheid spreekt.
Maakt niet uit, maar ik kies optie 2.
Een patroon die je ook ziet in Europa. Als je niet meedoet met de gevestigde orde en er tegenin gaat, word je leven zuur gemaakt.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:20 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Aaah, daarom werd Trump zo vaak uitgenodigd voor Amerikaanse rechtbanken, om weer eens de waarheid te komen spreken.
Personal and business legal affairs of Donald Trump
En met vooruitziende blik h, aangezien hij vr 2000 waarschijnlijk al een eigen koffiehoekje had laten installeren in de US courts.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:22 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Een patroon die je ook ziet in Europa. Als je niet meedoet met de gevestigde orde en er tegenin gaat, word je leven zuur gemaakt.
Allemaal politieke processen.
wat?quote:Op zondag 14 juli 2024 14:24 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
En met vooruitziende blik h, aangezien hij vr 2000 waarschijnlijk al een eigen koffiehoekje had laten installeren in de US courts.
OK, ik spel het wel uit: Jouw goudeerlijke Trump heeft zoveel partijen gedupeerd, ook ruim vr 2000, dat hij of zijn advocaten inmidddels al 4 decennia lang de deur platlopen bij verschillende amerikaanse gerechtshoven. Dan zou je eens in overweging kunnen nemen of er, misschien, strikt gesproken, sprake is van een patroon dat wijst op een niet al te integere inborst.quote:
Que? Zwarte stemmers gaan op Trump stemmen omdat een blanke man op Trump schiet? Die logica volg ik niet.quote:
Nee.quote:
Ja, maar er is nu op hem geschoten. Net zoals zwarten worden beschoten. Dat schept toch een band?quote:Op zondag 14 juli 2024 14:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Que? Zwarte stemmers gaan op Trump stemmen omdat een blanke man op Trump schiet? Die logica volg ik niet.
Meh, Amerikaanse kiezers die snappen wat Trump doet en wil doen zijn dun gezaaid bij zijn aanhang, de miljarden aan belastingverlaging voor miljardairs is ze ook compleet ontgaan net als het feit dat hij de economie in de puin had geholpen voor Covid.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee.
Ik geloof er ook geen bal van. Met z'n fantastische plan voor 2025 willen hij en z'n clan oa. gewoon overtime pay afschaffen.
Ik denk niet dat amerikanen die wel nadenken daar trek in hebben.
Hmm...ik betwijfel het maar hey, iedereen heeft een mening.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, maar er is nu op hem geschoten. Net zoals zwarten worden beschoten. Dat schept toch een band?
Zwarte mensen hebben nogal ervaring met neergeschoten politieke leiders, en wellicht dat die sympathie overslaat naar een rabiate racist, puur en alleen omdat hij nu ook een slachtoffer van een aanslag is?quote:Op zondag 14 juli 2024 14:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Que? Zwarte stemmers gaan op Trump stemmen omdat een blanke man op Trump schiet? Die logica volg ik niet.
quote:Op zondag 14 juli 2024 14:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, maar er is nu op hem geschoten. Net zoals zwarten worden beschoten. Dat schept toch een band?
Natuurlijk, maar je zegt het goed: zijn aanhang. Die gingen toch wel al op hem stemmen.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:42 schreef Tijger_m het volgende:
Meh, Amerikaanse kiezers die snappen wat Trump doet en wil doen zijn dun gezaaid bij zijn aanhang,
Ik beoordeel Trump in zijn rol als President, niet met wie hij genikkerd heeft op de basisschool.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:35 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
OK, ik spel het wel uit: Jouw goudeerlijke Trump heeft zoveel partijen gedupeerd, ook ruim vr 2000, dat hij of zijn advocaten inmidddels al 4 decennia lang de deur platlopen bij verschillende amerikaanse gerechtshoven. Dan zou je eens in overweging kunnen nemen of er, misschien, strikt gesproken, sprake is van een patroon dat wijst op een niet al te integere inborst.
De reactie van Trump vind ik vrij normaal eigenlijk ja. Je rolt uiteraard met je ogen als hij het over god heeft. Maar hij houdt het toch onkarakteristiek netjes.quote:
Tussen zijn knikker tijd en presidentschap zit ook nog 45 jaar geschiedenis.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik beoordeel Trump in zijn rol als President, niet met wie hij genikkerd heeft op de basisschool.
Alsof Trump dat zelf geschreven heeft.quote:
Walgelijke reactie van die Trumpers. De dems reageren toch een stuk civieler. Ongekend dat Amerika. Met de sympathie die ze nu zullen krijgen, acht ik de kans groot dat ze de verkiezingen winnen. Dan heb je dus dit soort kinderachtige maar ook gevaarlijke gekken die aan de knoppen draaien.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:49 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Een dagje of zo de spotjes een beetje inhouden is wel zo netjes, maar fuck it, deze beelden moet Team Biden gewoon gaan gebruiken vanaf maandag.
Het gaat mij dan ook om de reactie van 'die lui in Arizona', niet om die van Trump.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
De reactie van Trump vind ik vrij normaal eigenlijk ja. Je rolt uiteraard met je ogen als hij het over god heeft. Maar hij houdt het toch onkarakteristiek netjes.
Die lui in Arizona zijn denk ik iets meer gelovig dan Trump.
Zou dat echt zo zijn? Een man die zijn echtgenote bedriegt met een porno actrice?quote:Op zondag 14 juli 2024 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat mij dan ook om de reactie van 'die lui in Arizona', niet om die van Trump.
Zoals ik vanochtend al schreef: voor het christenfundamentalistische deel van zijn aanhang is dit het bewijs dat hij door God gezonden is.
Dat is verontrustend.
Dat is een vrij gebruikelijke tekst bij tegenspoed. Bij rouw, maar ook bij ziekte e.d. Ik heb ook wel kaartjes met die tekst verstuurd, 2 weken geleden nog. Meer zou ik er niet achter zoeken.quote:
Dat moet je er niet in lezen. Deze tekst gaat juist over dat je in tegenspoed God nodig hebt en Hij bij je is, niet dat je zelf God bent.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat mij dan ook om de reactie van 'die lui in Arizona', niet om die van Trump.
Zoals ik vanochtend al schreef: voor het christenfundamentalistische deel van zijn aanhang is dit het bewijs dat hij door God gezonden is.
Dat is verontrustend.
Want. Alsof die ooit op biden zouden stemmen, ongeacht.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is verontrustend.
Heb je weleens geschoten? Het is lastig hoor iemands oor te schampen van zo’n afstand. Lolquote:Op zondag 14 juli 2024 13:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De peilingen zeggen niets op dit moment
Trump is 1 van de meest gehate personen op deze aardbol Dat een seniele gek als biden het zelfs van trump kon winnen zegt al genoeg.
De schutter is sowieso iemand met een psychische afwijking die helemaal gehersenspoeld is om deze actie uit te voeren. Waarschijnlijk met beloftes voor miljoenen voor zijn familie. We zullen het nooit weten want hij is dood.
Vraag je af waarom die kogels in zijn oren kwamen en niet in zijn hoofd, Die kogels zijn gewoon geschampt
kijk goed naar de beelden en hoe trump zijn hoofd houdt hij lijkt bewust zijn hoofd in bepaalde posities te houden voor de schutter
waarom richt de man op zijn hoofd? hij had gewoon op zijn romp kunnen richten dan was het sowieso klaar en was de raak kans vele malen groter om het doel te bereiken
Daar gaat het ook niet om. Dat sektarische, extreem-religieuze sfeertje in de Trump-hoek is eng en ongezond.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want. Alsof die ooit op biden zouden stemmen, ongeacht.
Kom op, jij weet ook best dat een deel van zijn aanhang Trump beschouwt als de second coming.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat moet je er niet in lezen. Deze tekst gaat juist over dat je in tegenspoed God nodig hebt en Hij bij je is, niet dat je zelf God bent.
Ja, en in ander nieuws: bomen zijn van hout, water is nat, vuur is heet.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om. Dat sektarische, extreem-religieuze sfeertje in de Trump-hoek is eng en ongezond.
Dan is het voor Trump wel verloren. Denk niet dat hij zich vaak tot god keert. Thanks voor de uitleg trouwens zo las ik hem niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat moet je er niet in lezen. Deze tekst gaat juist over dat je in tegenspoed God nodig hebt en Hij bij je is, niet dat je zelf God bent.
Dat weet ik niet, ik ben het in elk geval ook in de 4 christelijke Amerikaanse nieuwsbrieven waar ik op ben geabonneerd nog nooit tegen gekomen. Dat er niemand zo gek is durf ik niet te zeggen, dat het er hooguit een paar zijn wel.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op, jij weet ook best dat een deel van zijn aanhang Trump beschouwt als de second coming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |