abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214282725
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wat lul je man. Dit is echt precies iets wat showman Trump in scene zet. Doe niet zo zielig dat je meteen over wartaal begint. Jij denkt dat Trump niet gehaaid genoeg is hiervoor?

Sowieso jammer dat Trump het overleeft natuurlijk daar zullen we het over eens zijn. Zou een hoop ellende schelen als het raak was. Maargoed dit was geen moordaanslag maar een PR moment. 2 Onschuldige doden, belachelijk!
Nee, als dit in scène is gezet is Trump medeplichtig aan moord. Wat voor ziek figuur moet je zijn om iemand te laten schieten in een menigte waar ook vrouwen en kinderen rondlopen om vervolgens daar een boost voor te krijgen die je op dit moment totaal niet nodig hebt?
pi_214282752
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nee, als dit in scène is gezet is Trump medeplichtig aan moord. Wat voor ziek figuur moet je zijn om iemand te laten schieten in een menigte waar ook vrouwen en kinderen rondlopen om vervolgens daar een boost voor te krijgen die je op dit moment totaal niet nodig hebt?
Ongeveer net zo ziek als een bestorming van het capitool uren door laten gaan en niet de opgejutte massa eerder op te roepen normaal te doen. ;)
pi_214282770
quote:

[..]
Nee, als dit in scène is gezet is Trump medeplichtig aan moord.
6 januari nu alweer vergeten dus...
pi_214282783
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:08 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
6 januari nu alweer vergeten dus...
Ja maar dat is heel anders natuurlijk, dat waren gewoon echte patriotten die zo veel om hun land geven dat ze in een waan van verstandsverbijstering alleen maar ff zonder te kloppen naar binnen zijn gelopen.
pi_214282802
De dader was een geregistreerde Republikein lees ik net. Misschien één van de 2A mensen waar Trump het over had?

Nou ja, het komt hem wel goed uit.
  zondag 14 juli 2024 @ 11:12:56 #156
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_214282812
quote:

[..]
Dat lijkt mij nou de slechtste reden waarom dit niet in scène is gezet. Daar zou trump geen moment mee zitten heeft 6 januari al bewezen.
pi_214282832
quote:

[..]
Nee, als dit in scène is gezet is Trump medeplichtig aan moord.
Alito en Thomas zullen daar eerst wat over te zeggen hebben.
pi_214282879
quote:

[..]
Trump is al supervaak medeplichtig aan moord. 6 Januari is daar een voorbeeld van. Maar hij was ook maar wat trots als hij weer eens iemand had laten opblazen door het leger. Alsof het hem iets kan schelen als er vrouwen of kinderen doodgaan, zolang hij er maar winst uit haalt.

Wat ben jij voor naieveling dat je denkt dat Trump zo onschuldig is.

In elk geval zijn de Republikeinen met een massieve polarisatie en PR push bezig om dit de schuld te maken van democraten. Ze hopen natuurlijk dat mensen uit hun achterban ook gaan schieten op Joe.
pi_214282888
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Bijzondere stunt om dan lukraak iemand te laten schieten die vervolgens wel iemand anders in het hoofd heeft geraakt.
we hebben het over de vs

alles is daar mogelijk

hier worden vast een paar hollywood films van gemaakt de komende jaren
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214282921
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:12 schreef mcmlxiv[/url[quote]0s.gif [b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2714743/7/25#p214282812]zondag 14 juli 2024 11:12 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Dat lijkt mij nou de slechtste reden waarom dit niet in scène is gezet. Daar zou trump geen moment mee zitten heeft 6 januari al bewezen.
6 januari is een uit de hand gelopen protest waar Trump opgeroepen heeft tot vreedzaam protest. Daar is overigens wel handig gebruik gemaakt van de media en de democraten, je hebt het er nog steeds over en je bent van mening dat Trump heeft opgeroepen tot het plegen van een coup. Je bent vol in de propaganda getrapt helaas.
pi_214282934
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:12 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
waarom raakt de schutter zijn oor?

waarom raakte hij niet zijn hoofd?

waarom waarom waarom?

trump moest blijven leven dat is waarom

ik verbaas me ook helemaal dat het publiek op een of andere manier helemaal niet in paniek was

Meestal worden dit soort locaties helemaal gesloten gemaakt zodat er helemaal geen risico is

er zijn teveel gaten in deze aanslag is mijn eerste conclusie
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_214282974
Wie denk je nou voor de gek te houden met je opmerkingen over 6 januari, Chivaz?

Toen het Capitool werd bestormd, hield Trump zich stil. Mensen uit z'n directe omgeving smeekten hem om zijn aanhanger op te roepen zich terug te trekken, maar daar voelde meneer niets voor.

Pas later, toen de bestorming al geruime tijd aan de gang was, kwam Trump met een verklaring. En zelfs die was halfbakken, want hij wilde vooral benadrukken hoezeer hij van z'n aanhangers hield. Geen boosheid, geen verontwaardiging.

Denk niet dat wij blind en achterlijk zijn, Chivaz.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214283035
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
Wie denk je nou voor de gek te houden met je opmerkingen over 6 januari, Chivaz?

Toen het Capitool werd bestormd, hield Trump zich stil. Mensen uit z'n directe omgeving smeekten hem om zijn aanhanger op te roepen zich terug te trekken, maar daar voelde meneer niets voor.

Pas later, toen de bestorming al geruime tijd aan de gang was, kwam Trump met een verklaring. En zelfs die was halfbakken, want hij wilde vooral benadrukken hoezeer hij van z'n aanhangers hield. Geen boosheid, geen verontwaardiging.

Denk niet dat wij blind en achterlijk zijn, Chivaz.
Trump hield zich niet stil, hij had een statement gemaakt en kort daarna werd zijn twitteraccount verwijdert. In dat filmpje riep hij de betogers op om naar huis te gaan. Nogmaals jullie zitten collectief veel te diep in de propaganda die de media over jullie uit heeft gebraakt.
pi_214283044
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
6 januari is een uit de hand gelopen protest waar Trump opgeroepen heeft tot vreedzaam protest. Daar is overigens wel handig gebruik gemaakt van de media en de democraten, je hebt het er nog steeds over en je bent van mening dat Trump heeft opgeroepen tot het plegen van een coup. Je bent vol in de propaganda getrapt helaas.
Wat is er vreedzaam aan "You have to fight like hell"? ?
pi_214283059
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Trump hield zich niet stil, hij had een statement gemaakt en kort daarna werd zijn twitteraccount verwijdert. In dat filmpje riep hij de betogers op om naar huis te gaan. Nogmaals jullie zitten collectief veel te diep in de propaganda die de media over jullie uit heeft gebraakt.
Ok, maar als we die logica doortrekken treffen Biden en de Democraten in dit hele akkefietje ook geen enkele blaam toch? Biden heeft immers een speech gegeven waarin hij de aanslag veroordeeld.
pi_214283065
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dat Trump heeft opgeroepen tot een coup is een feit. Jij wil het niet zien want Trump is je idool. Dat jij geen weerstand tegen propaganda hebt weten we ook al jaren. Jij gelooft echt alles wat je team je oplepelt.
Dit zal vermoedelijk precies de reden zijn wat deze republikein tot deze daad heeft gebracht. Zijn partij wordt geleid door een crimineel en in plaats van daar iets aan te doen blijft de partij zijn hielen likken en alles eraan doen om te voorkomen dat hij verantwoording moet afleggen voor zijn misdrijven Een mens zou er wanhopig van worden en dan doen sommige mensen soms rare dingen, zeker in een land waar elke idioot kinderlijk eenvoudig aan een moordwapen kan komen.
pi_214283066
quote:

[..]
Gast :') Hou op jezelf elke keer voor lul te zetten man.

Die statement kwam uren later en hij sloot het af met "I love you" tegen die idioten die het net hadden bestormd.
pi_214283080
quote:

[..]
Dat filmpje werd geplaatst 3 uren nadat de bestorming van het capitool begon! Dat kun je toch niet serieus nemen als maatregel om de betogers tot rust te manen. 3 uren erna!
  zondag 14 juli 2024 @ 11:42:28 #169
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214283132
Volgens mij is z’n oor niet eens doorboort, maar is de kogel er net langs gegaan en is z’n oorlel een beetje geschampt ofzo.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214283149
quote:

[..]
Lees nou eens wat ik schrijf. In de post die je citeert komt die verklaring uitgebreid aan bod.

Doe nog maar een poging.

En het heeft niets te maken met 'de media', want we hebben op 6 januari zelf gezien hoe lang Trump wachtte met zijn verklaring. En ik heb met eigen ogen gezien hoe halfbakken die was.

Verder hebben mensen uit de directe omgeving van Trump verklaringen afgelegd.

Dus kap eens met het trekken van die onzinnige 'de media'-kaart. Dat werkt misschien bij domme, ongeïnformeerde mensen, maar ik heb 6/1 van begin tot eind gevolgd.
  zondag 14 juli 2024 @ 11:49:11 #171
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_214283216
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 08:55 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Nou, nee.

Verder; dit gaat gewoon keihard gebruikt worden. In de afgelopen 8 jaar is alles uit de kast gehaald om de tegenstander te beschadigen, van feit tot fictie. Dan zal hier ook wel een spin aan worden gegeven. Misschien een soort van martelaarschap in een mild scenario of als ze helemaal bonkers gaan dan komt deze aanslag alsnog van de democraten. Je ziet nu degenen die hopen op de Vp-positie al op deze wijze glibberen.
Echt he
"Ik vergeef hem. Hij was gebrainwashed door Biden!"
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_214283256
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:49 schreef wdn het volgende:

[..]
Echt he
"Ik vergeef hem. Hij was gebrainwashed door Biden!"
Als ze Biden de schuld geven kan die toch gewoon de official act kaart trekken?
pi_214283273
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
lach maar

waarom wordt zijn oor geraakt

volgens mij wordt er helemaal niets geraakt

hij gaat ineens naar beneden en ineens zit heel zijn hoofd met heinz tomato kethup

echt trump verdient een oscar bij de volgende editie[ afbeelding ]
Een oor kan goed bloeden maat.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  zondag 14 juli 2024 @ 11:59:02 #174
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214283314
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Heb je mij conclusies zien trekken?
Vrijwel dagelijks :D

Voorbeeldje van de afgelopen 24 uur.
"Nu wint hij zeker!"
"Je bent in propaganda getrapt"
"6 januari was een protest"

Kerel echt... :D
pi_214283319
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Denk dat je meer ellende had als hij echt dood was geschoten. En dat het een PR moment was komt uit je dikke duim.
Je hebt blijkbaar de fotos gemist. Dat het een PR moment was niet te ontkennen.
Heeft weinig met mijn duim te maken.

Dat het meer ellende op zou leveren valt te betwijfelen. Dan komt er een minder gestoorde Republikeinse kandidaat.
pi_214283378

vanaf 13. 33 een getuige verklaring van een getuige die de schutter op het dak zag en diverse keren de politie waarschuwde maar die bleef niets doen....tot dat de schoten echt af gingen

dit begint steeds merkwaardiger en merkwaardiger te worden
pi_214283384
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:59 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Vrijwel dagelijks :D

Voorbeeldje van de afgelopen 24 uur. "Nu wint hij zeker!"
Ja een seniele Biden als president, de democraten die verdeeld zijn en met hun handen in het haar zitten, teleurstellende peilingen van Biden en de media die flink inhakt op Biden en dan deze moordaanslag. Ik denk dat het wel redelijk zeker is dat hij de verkiezingen wint.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:07:39 #178
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214283445
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:30 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ziek van de media om zelfs dit tragische moment te misbruiken om iemand af te fakkelen.
Dus jij mag wel vinden dat het zo geniaal van Trump is dat hij hier meteen zo media-savvy op reageert, ook al is hij net bijna doodgeschoten, maar media mogen geen kritiek hebben op de inhoud van zn media-savvy actie. Je maakt wel weer duidelijk waar je staat, woordvoerder van Donald.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_214283451
Een aanslag op een politicus in een democratisch land: één dode, 2 zwaar gewonden, 1 licht gewonde.

Dat is een zeer heftige en serieuze zaak.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_214283509
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:09 schreef Szura het volgende:

[..]
Oké Hans Wiegel, dank je
Graag gedaan.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_214283523
Trump is de man van de wapen propaganda in de vs

Dit is zijn eigen schuld
pi_214283533
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:13 schreef Hanca het volgende:

[..]
Iemand wordt zo goed als in zijn slaap geraakt, een ander komt om. Als je dat nog geen moordaanslag noemt, dan ben je de feiten behoorlijk kwijt.
Het past prima in de trucendoos van ome Donald. Het is eerder naief om meteen van de hand te wijzen. Volgens mij loopt het onderzoek nog dus jij speculeert net zo hard.

Vind je het zelf wel geloofwaardig dan dat het doel van de moordaanslag niks heeft behalve extreem positieve publiciteit.
pi_214283536
Pfff kantje boord voor Trump. Gelukkig niet ernstig gewond of erger...
pi_214283569
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Het past prima in de trucendoos van ome Donald. Het is eerder naief om meteen van de hand te wijzen. Volgens mij loopt het onderzoek nog dus jij speculeert net zo hard.
Er loopt ook alleen nog een onderzoek naar het motief van de dader, zowel de feiten (moordaanslag op Trump) als de dader zijn al bekend.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_214283575
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:07 schreef Szura het volgende:

[..]
Dus jij mag wel vinden dat het zo geniaal van Trump is dat hij hier meteen zo media-savvy op reageert, ook al is hij net bijna doodgeschoten, maar media mogen geen kritiek hebben op de inhoud van zn media-savvy actie. Je maakt wel weer duidelijk waar je staat, woordvoerder van Donald.
De media doet net alsof hij aan het opruien is, alsof hij nu oproept tot politiek geweld terwijl hij net aan de dood ontsnapt is. Een beetje terughoudendheid lijkt mij dan wel op z’n plaats.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:19:06 #186
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214283582
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja een seniele Biden als president, de democraten die verdeeld zijn en met hun handen in het haar zitten, teleurstellende peilingen van Biden en de media die flink inhakt op Biden en dan deze moordaanslag. Ik denk dat het wel redelijk zeker is dat hij de verkiezingen wint.
Nou...het verstandigste met dit soort zaken is altijd om even te wachten wat er werkelijk speelt.
pi_214283590
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De haat zit zo diep dat zelfs een moordaanslag uitgelegd word als een campagnestunt. Gewoon totaal voorbij gaan aan het feit dat er doden zijn gevallen en dat Trump hier keihard medeplichtig zou zijn aan moord. En al dat alles doet hij natuurlijk als hij voorop loopt in de race want Trump wilt aandacht. Compleet van God los de mensen die dit beweren.
Denk je nou echt dat trump 1 cent geeft om die doden die er gevallen zijn......

zal wel ingecalculeerd in heel deze stunt

het moest zo echt mogelijk lijken ...ja dan moeten er ook doden vallen

zolang het maar niet zijn eigen familie is

waarom hij alleen maar aan zijn oor is geraakt is voor mij een raadsel

waarom de kogel niet 2 mm meer naar rechts is gedaan ........leg het mij maar uit......was dat toeval>? kon de man echt niet beter richten?
pi_214283594
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De haat zit zo diep dat zelfs een moordaanslag uitgelegd word als een campagnestunt. Gewoon totaal voorbij gaan aan het feit dat er doden zijn gevallen en dat Trump hier keihard medeplichtig zou zijn aan moord. En al dat alles doet hij natuurlijk als hij voorop loopt in de race want Trump wilt aandacht. Compleet van God los de mensen die dit beweren.
Ik haat Trump niet hoor, ik ben realistisch. Trump is al vaker medeplichtig aan moord.
Ik ben in ieder geval van god los ja. Doe mij maar de realiteit.
pi_214283613
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De media doet net alsof hij aan het opruien is, alsof hij nu oproept tot politiek geweld terwijl hij net aan de dood ontsnapt is. Een beetje terughoudendheid lijkt mij dan wel op z’n plaats.
Ik heb niks met Trump, zou hem graag in de gevangenis zien en vrees het moment dat hij herkozen wordt, maar dat de eerste reactie na het overleven van een aanslag bij politici iets is als 'ik zal blijven vechten' is volgens mij vrij standaard. En veel meer haal ik niet uit dat gebaar en woord.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_214283674
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Denk je nou echt dat trump 1 cent geeft om die doden die er gevallen zijn......

zal wel ingecalculeerd in heel deze stunt

het moest zo echt mogelijk lijken ...ja dan moeten er ook doden vallen

zolang het maar niet zijn eigen familie is

waarom hij alleen maar aan zijn oor is geraakt is voor mij een raadsel

waarom de kogel niet 2 mm meer naar rechts is gedaan ........leg het mij maar uit......was dat toeval>? kon de man echt niet beter richten?
Even serieus, je bent dus serieus van mening dat Trump dit in scene heeft gezet. Dus hij laat voor politiek gewin een kogel door zijn oor schieten en mensen in het publiek in gevaar brengen? En om dat te regelen heeft hij een sukkel gevonden die bereid was om te sterven voor de goede zaak? En al dit alles doet hij terwijl hij voorop loopt in de peilingen en het flink rommelt bij de democraten?
Vertel dan ook meteen waarom dan? Voor de peilingen die voor hem bijzonder gunstig waren?
pi_214283690
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:17 schreef Hanca het volgende:

[..]
Er loopt ook alleen nog een onderzoek naar het motief van de dader, zowel de feiten (moordaanslag op Trump) als de dader zijn al bekend.
Er zijn schoten gelost. Waarschijnlijk op Trump. De intentie van de schutter weten we uiteraard nog niet. Dus om het een moordaanslag te noemen is voorbarig. De pers zou dat ook wel wat voorzichtiger mogen benaderen.

Maar ik ben hier gewoon op Fok! dus ik hoef niet bij elke post volledig serieus te zijn.
pi_214283699
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Even serieus, je bent dus serieus van mening dat Trump dit in scene heeft gezet. Dus hij laat voor politiek gewin een kogel door zijn oor schieten en mensen in het publiek in gevaar brengen? En om dat te regelen heeft hij een sukkel gevonden die bereid was om te sterven voor de goede zaak? En al dit alles doet hij terwijl hij voorop loopt in de peilingen en het flink rommelt bij de democraten?
Vertel dan ook meteen waarom dan? Voor de peilingen die voor hem bijzonder gunstig waren?
Nog los van het feit dat vanaf 150 meter iemand op een paar milimeter na in zijn slaap schieten nooit bewust kan zijn. Een beweging van 0,01mm van de loop bij het schot betekent namelijk dat het dan wel raak was. Of een beweging van 2mm van Trump de verkeerde kant op.
pi_214283719
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:29 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nog los van het feit dat vanaf 150 meter iemand op een paar milimeter na in zijn slaap schieten nooit bewust kan zijn. Een beweging van 0,01mm van de loop bij het schot betekent namelijk dat het dan wel raak was. Of een beweging van 2mm van Trump de verkeerde kant op.
Klaas heeft teveel films gezien, het is dat Trump met zijn hoofd bewoog anders had het veel anders afgelopen.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:31:36 #194
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_214283720
quote:

[..]
De kans dat dit in scène gezet is is even klein als dat 6 januari geen poging tot staatsgreep was.
pi_214283721
Goede vraag.. ik vond dit ook merkwaardig.
Iemand in de menigte probeert de secret service en/of beveiliging te waarschuwen dat er iemand op het dak zit met mogelijk een wapen.
De sniperrifle dude op het dak heeft hem al een poosje in het vizier, maar onderneemt geen actie.
Hij onderneemt pas actie nadat de dader geschoten heeft.

twitter
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_214283722
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Er zijn schoten gelost. Waarschijnlijk op Trump. De intentie van de schutter weten we uiteraard nog niet. Dus om het een moordaanslag te noemen is voorbarig. De pers zou dat ook wel wat voorzichtiger mogen benaderen.
de intentie was om Trump te vermoorden, daar hoeft niemand omheen te draaien

quote:
Maar ik ben hier gewoon op Fok! dus ik hoef niet bij elke post volledig serieus te zijn.
Je bent hier in POL, een serieus forumdeel. Onzin zet je maar in ONZ.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:33:43 #197
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214283737
Iemand in POL die misschien weet wat 'geregistreerd republikein' is? Ik snap het niet helemaal. Dat is blijkbaar niet iemand die lid is van de partij en dat hij erop gestemd heeft lijkt mij ook niet want dat is toch anoniem? Maar hoe/wat is het dan?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_214283746
Dit is natuurlijk koren op de molen van Trumps toch al extreem fanatieke aanhangers. Die dichten hem nu helemaal Messiaanse eigenschappen toe. Voor christenfundamentalisten is dit het ultieme bewijs dat Trump door God gezonden is.

Het is nooit gezond als een politiek leider in die mate wordt verafgood.
pi_214283767
quote:

[..]
Er is toevallig een leuk boek van James Rollins uitgekomen in 2008. Last Oracle. Daarin wordt op bijna precies dezelfde manier een mislukte aanslag op een in dit geval Russische presidents kandidaat gepleegd. De sukkel in kwestie is in dat boek "geprepareerd" om de kandidaat in kwestie te haten en dat wordt door de campagne van de kandidaat inderdaad in een overwinning omgezet. Tuurlijk, het zou inderdaad HEEEEL toevallig zijn als dit hier gebeurt en ik kan het me ook niet voorstellen dat Trump zo'n stunt uit durft halen. Maar je kan wel stellen dat dit eigenlijk zijn overwinningskansen 90% vergroot en dat die foto eind 2024 world press foto wordt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214283778
quote:
84s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:33 schreef Starhopper het volgende:
Iemand in POL die misschien weet wat 'geregistreerd republikein' is? Ik snap het niet helemaal. Dat is blijkbaar niet iemand die lid is van de partij en dat hij erop gestemd heeft lijkt mij ook niet want dat is toch anoniem? Maar hoe/wat is het dan?
Ik weet niet of je meteen lid bent, maar je hebt ieder geval dan wel het recht om te stemmen in de primaries.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')