Ooh ok! Dank.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik weet niet of je meteen lid bent, maar je hebt ieder geval dan wel het recht om te stemmen in de primaries.
In flink wat staten (maar volgens mij niet allemaal) kun je je bij lokale overheden registreren bij een politieke partij, waardoor je vervolgens kunt stemmen in de lokale gesloten voorverkiezingen (primaries) die beperkt zijn tot de geregistreerde leden van die partij. Er zijn geen contributies of andere verplichtingen aan verbonden.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:33 schreef Starhopper het volgende:
Iemand in POL die misschien weet wat 'geregistreerd republikein' is? Ik snap het niet helemaal. Dat is blijkbaar niet iemand die lid is van de partij en dat hij erop gestemd heeft lijkt mij ook niet want dat is toch anoniem? Maar hoe/wat is het dan?
Je moet je registeren als stemmer om te kunnen stemmen. Daarbij moet je in flink wat Staten aangeven of je geregistreerd wil worden als "Republican", "Democrat" of "Independent". Dat heeft gevolgen voor in welke verkiezingen je kunt stemmen.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:33 schreef Starhopper het volgende:
Iemand in POL die misschien weet wat 'geregistreerd republikein' is? Ik snap het niet helemaal. Dat is blijkbaar niet iemand die lid is van de partij en dat hij erop gestemd heeft lijkt mij ook niet want dat is toch anoniem? Maar hoe/wat is het dan?
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In flink wat staten (maar volgens mij niet allemaal) kun je je bij lokale overheden registreren bij een politieke partij, waardoor je vervolgens kunt stemmen in de lokale gesloten voorverkiezingen (primaries) die beperkt zijn tot de geregistreerde leden van die partij. Er zijn geen contributies of andere verplichtingen aan verbonden.
In andere staten is het voldoende om je als geregistreerd kiezer te registreren. Dan kun je volgens mij aan alles meedoen.
(Zo herinner ik het mij van school, heel erg lang geleden. Ik ben te lui om het helemaal uit te zoeken. Wat de foutmarge van mijn antwoord is, weet ik niet.)
Dankl! Helderquote:Op zondag 14 juli 2024 12:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je moet je registeren als stemmer om te kunnen stemmen. Daarbij moet je aangeven of je geregistreerd wil worden als "Republican", "Democrat" of "Independent". Dat geeft gebolgen voor in welke verkiezingen je kunt stemmen.
We weten de intentie niet. Waarom wil je zo graag dat de intentie moord is? Ik zie Trump graag in een bodybag wat een walgelijk stuk vreten is dat qua dat aangaat is het niet onwaarschijnlijk. Maar met de feiten die we hebben, er is geschoten, Trump is geschampt, er zijn onschuldige doden gevallen. Kan ik niet zeggen wat de intentie was. Geen van die feiten zegt iets over wat de dader probeerde te doen. Als het Trump vermoorden was is dat in ieder geval niet gelukt.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
de intentie was om Trump te vermoorden, daar hoeft niemand omheen te draaien
[..]
Je bent hier in POL, een serieus forumdeel. Onzin zet je maar in ONZ.
Paywall. Maar hoe een foto je dichter bij de intentie van de schutter brengt mag je uitleggen.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:57 schreef Hanca het volgende:
Hier een foto waar de kogel die Trump geraakt heeft te zien is: https://www.nytimes.com/2(...)p-assassination.html
Als je dan nog ontkent dat dit een moordaanslag is, hoor je echt wel in inrichting thuis.
AR-15quote:Op zondag 14 juli 2024 13:01 schreef ExTec het volgende:
Al bekend wat voor wapen de schutter had?
Van die afstand moet je wel heel erg goed kunnen schieten als je bewust alleen zijn oor wil raken.
Wie dan?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:03 schreef AchJa het volgende:
Het is wel weer bijzonder dat de grootste "iedereen is een wappie" brullers nu denken dat het allemaal in scene is gezet en een soort nieuwe grassy knoll hebben verzonnen...
Bij mij geen paywall.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Paywall. Maar hoe een foto je dichter bij de intentie van de schutter brengt mag je uitleggen.
Misschien wilde hij hem wel heilig maken door hem dichter bij de schepper te brengen. Misschien gelooft de schutter in reincarnatie ala Jezus voor Trump.
Ook grappig dat het de mensen die al 1000 complotten hebben gepost het zo stoort als een ander ze eens een spiegel voorhoud.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:03 schreef AchJa het volgende:
Het is wel weer bijzonder dat de grootste "iedereen is een wappie" brullers nu denken dat het allemaal in scene is gezet en een soort nieuwe grassy knoll hebben verzonnen...
AR-15...quote:Op zondag 14 juli 2024 13:01 schreef ExTec het volgende:
Al bekend wat voor wapen de schutter had?
Van die afstand moet je wel heel erg goed kunnen schieten als je bewust alleen zijn oor wil raken.
Probeer deze.quote:
Wie zijn dat dan die al 1000 complotten hebben gepost?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ook grappig dat het de mensen die al 1000 complotten hebben gepost het zo stoort als een ander ze eens een spiegel voorhoud.
Kennedy werd door LHO vermoord. National Geographic heeft dit al eens helemaal met berekeningen van het pad van het schot tot de positie van de stoelen in de auto uitgerekend. LHO had ook een prima profiel als geoefend schutter en een verstoorde sympathie voor de Russen (heeft ook even in de Sovjet-Unie gewoond).quote:Op zondag 14 juli 2024 13:03 schreef AchJa het volgende:
Wat was de afstand?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
AR-15...
Dan moet je wel een heel beroerde schutter zijn om iets niet te raken op dat matige afstandje...
100 a 150 Meter begreep ik.quote:
quote:The roof was less than 150 meters (yards) from where Trump was speaking, a distance from which a decent marksman could reasonably hit a human-sized target. For reference, 150 meters is a distance at which U.S. Army recruits must hit a scaled human-sized silhouette to qualify with the M16 assault rifle in basic training. The AR-15, like the shooter at the Trump rally had, is the semi-automatic civilian version of the military M16.
Ik ga geen namen noemen. Maar hoeveel posts zijn er wel niet geweid hier aan Burisma of Hunter Bidens laptop bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan die al 1000 complotten hebben gepost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |