Vooral bizar dat je binnen een afstand van minder dan 500 meter open en bloot met een geweer op een dak kunt liggen om zo’n aanslag te plegen. Lijkt toch wel behoorlijk incompetent van de betrokken dienstenquote:
Die zijn er toch al uren?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:15 schreef zalkc het volgende:
Waar blijven de achtergrondverhalen over de dader? Ik neem aan dat diverse groepen, personen druk op zoek zijn naar de achtergrond van de dader, waarbij ze misschien een site als dit vinden waar hij hele politieke betogen heeft gepost?
Ik neem toch aan dat hij een digitale voetafdruk heeft die de zaak kan verhelderen. De kans dat hij vanuit het niets ineens op een dak is gaan liggen lijkt me nogal klein.
Nou ja, in theorie kan ie het nog op een persoon in het publiek gemunt hebben bijvoorbeeld, maar dat lijkt dit me wel zo ongeveer het slechtste moment om je slag te slaan dus niet erg waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Bij mij geen paywall.
De intentie was om hem te doden. Waarom hij hem wilde doden is wat anders, maar de intentie om hem te doden in twijfel trekken kan gewoon echt niet.
Hij was een republikein die een AR-15 had gekocht.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:15 schreef zalkc het volgende:
Waar blijven de achtergrondverhalen over de dader? Ik neem aan dat diverse groepen, personen druk op zoek zijn naar de achtergrond van de dader, waarbij ze misschien een site als dit vinden waar hij hele politieke betogen heeft gepost?
Ik neem toch aan dat hij een digitale voetafdruk heeft die de zaak kan verhelderen. De kans dat hij vanuit het niets ineens op een dak is gaan liggen lijkt me nogal klein.
Dus geregistreerd Republikein. Maar geen geoefende schutter. Dat gaat een hoop fantasiën levendig los laten lopen denk ik. Lijkt dus eigenlijk vrijwel zeker gewoon een lone wolf, gestoorde gek. Met in ieder geval aspiraties om de verkiezing te beinvloeden.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tx. Dan ben je geen geoefende schutter. En dan heeft trump echt geluk gehad. Hij mag dat engeltje/duiveltje op z'n schouder bedanken.
Oliver Stone kan weer aan de slag.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:03 schreef AchJa het volgende:
Het is wel weer bijzonder dat de grootste "iedereen is een wappie" brullers nu denken dat het allemaal in scene is gezet en een soort nieuwe grassy knoll hebben verzonnen...
Daar zijn er, geloof ik, meer van. Het gaat mij er om wat er nog meer achter zit, en daar hoor ik nog weinig van.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij was een republikein die een AR-15 had gekocht.
quote:Op zondag 14 juli 2024 11:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
6 januari is een uit de hand gelopen protest waar Trump opgeroepen heeft tot vreedzaam protest. Daar is overigens wel handig gebruik gemaakt van de media en de democraten, je hebt het er nog steeds over en je bent van mening dat Trump heeft opgeroepen tot het plegen van een coup. Je bent vol in de propaganda getrapt helaas.
quote:How did Trump respond when the mob chanted Pence’s name?
Vice President Mike Pence heads through the Capitol Rotunda into the House chamber for the electoral college count on Jan. 6, 2021. PHOTO BY AMANDA VOISARD /For The Washington Post
Pence was presiding over the formal counting of Electoral College votes during the joint session of Congress on Jan. 6 when it was interrupted by the rioters breaching the Capitol.
Pence and his family had to be whisked out of the Senate chamber to a safe location inside the Capitol complex as rioters rampaging through the building closed in on him. Trump tweeted that Pence “didn’t have the courage to do what should have been done,” prompting rioters to chant “hang Mike Pence” and erect mock gallows.
https://nationalpost.com/(...)nted-hang-mike-pence
Vertel, wat was zijn motivatie? Waar stond hij voor?quote:
Weet ik veel, misschien was hij het niet met alles in project 2025 eens. Er staan ook wat dingen in die veel republikeinen niet waarderen.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:24 schreef zalkc het volgende:
[..]
Daar zijn er, geloof ik, meer van. Het gaat mij er om wat er nog meer achter zit, en daar hoor ik nog weinig van.
De peilingen zeggen niets op dit momentquote:Op zondag 14 juli 2024 12:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Even serieus, je bent dus serieus van mening dat Trump dit in scene heeft gezet. Dus hij laat voor politiek gewin een kogel door zijn oor schieten en mensen in het publiek in gevaar brengen? En om dat te regelen heeft hij een sukkel gevonden die bereid was om te sterven voor de goede zaak? En al dit alles doet hij terwijl hij voorop loopt in de peilingen en het flink rommelt bij de democraten?
Vertel dan ook meteen waarom dan? Voor de peilingen die voor hem bijzonder gunstig waren?
We kunnen het ook omdraaien, het wappie narratief:quote:Op zondag 14 juli 2024 13:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dus geregistreerd Republikein. Maar geen geoefende schutter.
*schaterlach* jij komt duidelijk niet zo vaak in het voetbaltopic wel? Klaas een biden aanhanger noemenquote:Op zondag 14 juli 2024 13:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het niveau van de gemiddelde biden aanhanger hier te zien, nondeju, nog hopen ook dat Trump met een voltreffer geraakt was. levert weer mooi veel mails naar de AIVD op afgelopen nacht over potentiele gevaren voor onze politici in Nederland. Als er al hier zo gereageerd wordt zit dit forum vol met potentiële volkertjes.
Tja, jullie waren serieus dat de verkiezingen frauduleus waren en dat de capitoolbestorming slechts een toeristisch uitje was. Iemand die frequent BNW visiteert mag NIETS zeggen over vermeende complottheorieen. Een wappie die een andere wappie terecht wijstquote:Op zondag 14 juli 2024 12:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Even serieus, je bent dus serieus van mening dat Trump dit in scene heeft gezet. Dus hij laat voor politiek gewin een kogel door zijn oor schieten en mensen in het publiek in gevaar brengen? En om dat te regelen heeft hij een sukkel gevonden die bereid was om te sterven voor de goede zaak? En al dit alles doet hij terwijl hij voorop loopt in de peilingen en het flink rommelt bij de democraten?
Vertel dan ook meteen waarom dan? Voor de peilingen die voor hem bijzonder gunstig waren?
Tjongejonge, maak je niet zo druk. Dit was gewoon een republikein. Waarschijnlijk één van die second amendment people waar Trump het ooit over had. Maar dan eentje die het niet zo goed snapte en op Trump begon te schieten in plaats van op de andere kandidaat. He loves the poorly educated en zo.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het niveau van de gemiddelde biden aanhanger hier te zien, nondeju, nog hopen ook dat Trump met een voltreffer geraakt was. levert weer mooi veel mails naar de AIVD op afgelopen nacht over potentiele gevaren voor onze politici in Nederland. Als er al hier zo gereageerd wordt zit dit forum vol met potentiële volkertjes.
quote:Op zondag 14 juli 2024 13:57 schreef epicbeardman het volgende:
Republikeinen kunnen ook democraat zijn trouwens
Is weer eens wat anders dan een narcistische psychopaat.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 14:02 schreef Viesdik het volgende:
[..]
at heeft verder niks te maken of iemand veel donuts eet. Die horen ook niet thuis bij de politie. Maar dat heeft met fysieke eigenschappen te maken, niet met de mentale eigenschappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |