abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214284267
Anyway, thoughts & prayers en zo. Maar net als bij een schoolshooting moet je niet blijven hangen bij zoiets. Het leven moet gewoon doorgaan.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:15:55 #227
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214284269
Waar blijven de achtergrondverhalen over de dader? Ik neem aan dat diverse groepen, personen druk op zoek zijn naar de achtergrond van de dader, waarbij ze misschien een site als dit vinden waar hij hele politieke betogen heeft gepost?

Ik neem toch aan dat hij een digitale voetafdruk heeft die de zaak kan verhelderen. De kans dat hij vanuit het niets ineens op een dak is gaan liggen lijkt me nogal klein.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  zondag 14 juli 2024 @ 13:16:18 #228
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_214284275
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:09 schreef AchJa het volgende:

[..]
100 a 150 Meter begreep ik.
[..]

Vooral bizar dat je binnen een afstand van minder dan 500 meter open en bloot met een geweer op een dak kunt liggen om zo’n aanslag te plegen. Lijkt toch wel behoorlijk incompetent van de betrokken diensten
  zondag 14 juli 2024 @ 13:17:00 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214284284
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:15 schreef zalkc het volgende:
Waar blijven de achtergrondverhalen over de dader? Ik neem aan dat diverse groepen, personen druk op zoek zijn naar de achtergrond van de dader, waarbij ze misschien een site als dit vinden waar hij hele politieke betogen heeft gepost?

Ik neem toch aan dat hij een digitale voetafdruk heeft die de zaak kan verhelderen. De kans dat hij vanuit het niets ineens op een dak is gaan liggen lijkt me nogal klein.
Die zijn er toch al uren?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_214284286
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:05 schreef Hanca het volgende:

[..]
Bij mij geen paywall.

De intentie was om hem te doden. Waarom hij hem wilde doden is wat anders, maar de intentie om hem te doden in twijfel trekken kan gewoon echt niet.
Nou ja, in theorie kan ie het nog op een persoon in het publiek gemunt hebben bijvoorbeeld, maar dat lijkt dit me wel zo ongeveer het slechtste moment om je slag te slaan dus niet erg waarschijnlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214284292
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:15 schreef zalkc het volgende:

Hij was een republikein die een AR-15 had gekocht.
pi_214284301
quote:
12s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:12 schreef ExTec het volgende:

[..]
Tx. Dan ben je geen geoefende schutter. En dan heeft trump echt geluk gehad. Hij mag dat engeltje/duiveltje op z'n schouder bedanken.
Dus geregistreerd Republikein. Maar geen geoefende schutter. Dat gaat een hoop fantasiën levendig los laten lopen denk ik. Lijkt dus eigenlijk vrijwel zeker gewoon een lone wolf, gestoorde gek. Met in ieder geval aspiraties om de verkiezing te beinvloeden.
Als je die getuigeverklaring hoort is het wonderbaarlijk dat het alweer zo lang goed gaat in Amerika waar iedereen een wapen heeft.

Qua dat aangaat is de polarisatie extreem laag. Presidentskandidaten lijken hun leven een stuk zekerder dan schoolgaande kinderen.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:23:13 #233
13309 nostra
ask why
pi_214284364
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:03 schreef AchJa het volgende:
Het is wel weer bijzonder dat de grootste "iedereen is een wappie" brullers nu denken dat het allemaal in scene is gezet en een soort nieuwe grassy knoll hebben verzonnen... _O-
Oliver Stone kan weer aan de slag.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zondag 14 juli 2024 @ 13:24:40 #234
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214284383
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:17 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hij was een republikein die een AR-15 had gekocht.
Daar zijn er, geloof ik, meer van. Het gaat mij er om wat er nog meer achter zit, en daar hoor ik nog weinig van.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  zondag 14 juli 2024 @ 13:26:42 #235
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_214284406
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
6 januari is een uit de hand gelopen protest waar Trump opgeroepen heeft tot vreedzaam protest. Daar is overigens wel handig gebruik gemaakt van de media en de democraten, je hebt het er nog steeds over en je bent van mening dat Trump heeft opgeroepen tot het plegen van een coup. Je bent vol in de propaganda getrapt helaas.
quote:
How did Trump respond when the mob chanted Pence’s name?

Vice President Mike Pence heads through the Capitol Rotunda into the House chamber for the electoral college count on Jan. 6, 2021. PHOTO BY AMANDA VOISARD /For The Washington Post
Pence was presiding over the formal counting of Electoral College votes during the joint session of Congress on Jan. 6 when it was interrupted by the rioters breaching the Capitol.

Pence and his family had to be whisked out of the Senate chamber to a safe location inside the Capitol complex as rioters rampaging through the building closed in on him. Trump tweeted that Pence “didn’t have the courage to do what should have been done,” prompting rioters to chant “hang Mike Pence” and erect mock gallows.
https://nationalpost.com/(...)nted-hang-mike-pence
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:26:52 #236
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214284409
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Die zijn er toch al uren?
Vertel, wat was zijn motivatie? Waar stond hij voor?
pi_214284434
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:24 schreef zalkc het volgende:

[..]
Daar zijn er, geloof ik, meer van. Het gaat mij er om wat er nog meer achter zit, en daar hoor ik nog weinig van.
Weet ik veel, misschien was hij het niet met alles in project 2025 eens. Er staan ook wat dingen in die veel republikeinen niet waarderen.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:28:49 #238
393053 De_Pel
Is weg.
pi_214284438
Hier gaan we nog jaren (complot)theorieën over. Horen hè? -O-

Wat een berg maffies, aan weerszijden
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214284476
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Even serieus, je bent dus serieus van mening dat Trump dit in scene heeft gezet. Dus hij laat voor politiek gewin een kogel door zijn oor schieten en mensen in het publiek in gevaar brengen? En om dat te regelen heeft hij een sukkel gevonden die bereid was om te sterven voor de goede zaak? En al dit alles doet hij terwijl hij voorop loopt in de peilingen en het flink rommelt bij de democraten?
Vertel dan ook meteen waarom dan? Voor de peilingen die voor hem bijzonder gunstig waren?
De peilingen zeggen niets op dit moment

Trump is 1 van de meest gehate personen op deze aardbol Dat een seniele gek als biden het zelfs van trump kon winnen zegt al genoeg.

De schutter is sowieso iemand met een psychische afwijking die helemaal gehersenspoeld is om deze actie uit te voeren. Waarschijnlijk met beloftes voor miljoenen voor zijn familie. We zullen het nooit weten want hij is dood.

Vraag je af waarom die kogels in zijn oren kwamen en niet in zijn hoofd, Die kogels zijn gewoon geschampt

kijk goed naar de beelden en hoe trump zijn hoofd houdt hij lijkt bewust zijn hoofd in bepaalde posities te houden voor de schutter

waarom richt de man op zijn hoofd? hij had gewoon op zijn romp kunnen richten dan was het sowieso klaar en was de raak kans vele malen groter om het doel te bereiken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214284503
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dus geregistreerd Republikein. Maar geen geoefende schutter.
We kunnen het ook omdraaien, het wappie narratief:

Hij kon ontzettend goed schieten, dat hij met dat wapen op 150m precies z'n oor schampt.

Zelf jaren zo'n ding gehad, een colt, sportschutter. Schietbaan was 100m. Dan heb je zo'n lopende band aan plafond, stop je kaart in druk op knop, kaart gaat naar overkant, je kent het.

En als ik dan lui was en yolo'de, dan raakte ik de kaart zelf altijd wel. Kaart is ongeveer wel zo groot als een hoofd. Midden van de kaart raken, niet echt, dat was dan all over the place. Wat dat betreft is ar-15 fijn wapen. Afstand was hier 1,5 keer dat, dan bewust niet z'n hoofd raken, maar oor schampen, ben je heel goed. Had de schutter mm meer naar links(?) gericht, was het een headshot.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_214284578
Hij lag wel, altijd verstandig voor je accuratesse.

I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_214284630
quote:
13s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het niveau van de gemiddelde biden aanhanger hier te zien, nondeju, nog hopen ook dat Trump met een voltreffer geraakt was. levert weer mooi veel mails naar de AIVD op afgelopen nacht over potentiele gevaren voor onze politici in Nederland. Als er al hier zo gereageerd wordt zit dit forum vol met potentiële volkertjes.
*schaterlach* jij komt duidelijk niet zo vaak in het voetbaltopic wel? Klaas een biden aanhanger noemen _O- dankje voor het lachmoment
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214284647
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Even serieus, je bent dus serieus van mening dat Trump dit in scene heeft gezet. Dus hij laat voor politiek gewin een kogel door zijn oor schieten en mensen in het publiek in gevaar brengen? En om dat te regelen heeft hij een sukkel gevonden die bereid was om te sterven voor de goede zaak? En al dit alles doet hij terwijl hij voorop loopt in de peilingen en het flink rommelt bij de democraten?
Vertel dan ook meteen waarom dan? Voor de peilingen die voor hem bijzonder gunstig waren?
Tja, jullie waren serieus dat de verkiezingen frauduleus waren en dat de capitoolbestorming slechts een toeristisch uitje was. Iemand die frequent BNW visiteert mag NIETS zeggen over vermeende complottheorieen. Een wappie die een andere wappie terecht wijst :')

Vergeet bovendien niet dat Trump medeplichtig was aan het veroorzaken van tienduizenden extra coronadoden door mondkapjes e.d. politiek te maken met je fophef over deze complottheorie dat het Trump 'medeplichtig aan moord' zou maken. Dat is ie al min of meer.

Dat gezegd hebbende is het natuurlijk inderdaad totale onzin dat dit in scene is gezet. Of andersom, de politie + SS het expres hebben laten gebeuren. Too many people need to be in on it

[ Bericht 7% gewijzigd door Knipoogje op 14-07-2024 13:57:42 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_214284657
Heftig.

Politiek geweld zou in een democratie geen plek moeten hebben. Ik vind ook dat politici de taak hebben om de verharding in het debat tegen te gaan. Helaas zie ik dat het tegenovergestelde gebeurt.

Wij weten er ook alles van helaas. En hoewel ik politiek diametraal tegenover Trump sta, vind ik dit echt eng. Wat dat aangaat ben ik opgelucht dat de schutter een republikein is. Net zo als ik opgelucht was dat Volkert van der G geen mocro was. Maar al met al is dit een zwarte dag voor de democratie. De USA had ik na Jan-6 eigenlijk al opgegeven, maar dit maakt het er niet beter op.

Wat ook niet geruststellend is, is dat er veel mensen zijn die hier een of ander ingewikkeld complot in zien. Zegt wat over de huidige stand van onze maatschappij........
pi_214284668
quote:
13s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het niveau van de gemiddelde biden aanhanger hier te zien, nondeju, nog hopen ook dat Trump met een voltreffer geraakt was. levert weer mooi veel mails naar de AIVD op afgelopen nacht over potentiele gevaren voor onze politici in Nederland. Als er al hier zo gereageerd wordt zit dit forum vol met potentiële volkertjes.
Tjongejonge, maak je niet zo druk. Dit was gewoon een republikein. Waarschijnlijk één van die second amendment people waar Trump het ooit over had. Maar dan eentje die het niet zo goed snapte en op Trump begon te schieten in plaats van op de andere kandidaat. He loves the poorly educated en zo.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2024 13:52:15 ]
  zondag 14 juli 2024 @ 13:51:52 #246
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214284676
Republikeinse congresleden uit Louisiana en Texas hebben destijds aangegeven na Uvalde dat AR-15's ab-so-luut noodzakelijk zijn voor het afschieten van zwijnen...

https://www.quora.com/Oft(...)-the-meat-Leave-them

Het is wat....
pi_214284741
quote:
15s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:57 schreef epicbeardman het volgende:
Republikeinen kunnen ook democraat zijn trouwens
:')
"Pools are perfect for holding water"
pi_214284750
Maarre, die Biden hè. Die is dus oud.
pi_214284785
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 14:00 schreef Ulx het volgende:
Maarre, die Biden hè. Die is dus oud.
Is weer eens wat anders dan een narcistische psychopaat.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214284797
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 14:02 schreef Viesdik het volgende:

[..]
at heeft verder niks te maken of iemand veel donuts eet. Die horen ook niet thuis bij de politie. Maar dat heeft met fysieke eigenschappen te maken, niet met de mentale eigenschappen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')