Sheriff Harry S. Truman and Special Agent Dale Cooper disagree.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:02 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat heeft verder niks te maken of iemand veel donuts eet. Die horen ook niet thuis bij de politie.
[...]
Trump is de eerlijkste president die ik ooit gekend heb. Maar nog steeds is zelds Trump voor mij niet eerlijk genoeg.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een narcistische psychopaat.
Die laatste is meer van de Cherry pie dan van donuts.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Sheriff Harry S. Truman and Special Agent Dale Cooper disagree.
Als die gast een goed jachtgeweer had gebruikt, zo'n ding waar je herten mee afschiet, had de TT geweest: Trump dood, ipv wat het nu is. Voor jacht zelf is de ar-15 een nogal aparte keuze.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:51 schreef GarlandBriggs het volgende:
Republikeinse congresleden uit Louisiana en Texas hebben destijds aangegeven na Uvalde dat AR-15's ab-so-luut noodzakelijk zijn voor het afschieten van zwijnen...
https://www.quora.com/Oft(...)-the-meat-Leave-them
Het is wat....
wat als ik je vertel dat rutte en wilders van dezelfde vvd machine komen en wilders de mentor was van ruttequote:Op zondag 14 juli 2024 14:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Trump is de eerlijkste president die ik ooit gekend heb. Maar nog steeds is zelds Trump voor mij niet eerlijk genoeg.
Net als Wilders. Ik zou nooit op hem stemmen, maar mensen houden niet van de waarheid, omdat dat niet past in hun levenswijze. De waarheid doet hen te veel verdriet in het onderbuikje.
Daarom is Mark Rutte ook zo populair. Mensen vertrouwen eerder een grappige en charmante leugenaar dan een botte boer die de waarheid spreekt.
Maakt niet uit, maar ik kies optie 2.
Ik vind mezelf redelijk evenwichtig in het leven staan, maar bizar hoe ver sommige werelden van die van mij afstaan.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Trump is de eerlijkste president die ik ooit gekend heb.
Toen hij voor het eerst met de door Lucy bereide donuts kennismaakte, waren zijn woorden: "A policeman's dream."quote:Op zondag 14 juli 2024 14:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die laatste is meer van de Cherry pie dan van donuts.
Zodra ik het idee krijg dat een politicus of een partij corrupt is of onder invloed is van externe machtsblokken die niet handelen in mijn belang of het belang van mijn land, zal ik nooit op dit soort partijen stemmen.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
wat als ik je vertel dat rutte en wilders van dezelfde vvd machine komen en wilders de mentor was van rutte
dat is het probleem met hedendaagse politici (en ministers). Meer oog voor de vorm om stemmen te krijgen dan de inhoud. Hebben allemaal een leger aan adviseurs en spindoctors.
Zelfs een Jimmy van Dijk is voor mij te gemaakt
Hij is altijd zichzelf.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:11 schreef Albertooo het volgende:
[..]
Ik vind mezelf redelijk evenwichtig in het leven staan, maar bizar hoe ver sommige werelden van die van mij afstaan.
LOL.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Zodra ik het idee krijg dat een politicus of een partij corrupt is of onder invloed is van externe machtsblokken die niet handelen in mijn belang of het belang van mijn land, zal ik nooit op dit soort partijen stemmen.
Trump is minder onbetrouwbaar dan Biden, maar ik zou desondanks niet op Trump stemmen vanwege zijn rol in de coronapandemie. Ik zou eerder op een Kennedy of Gabbard. Maar ook Kennedy begint voor mij in populariteit af te nemen.
Aaah, daarom werd Trump zo vaak uitgenodigd voor Amerikaanse rechtbanken, om weer eens de waarheid te komen spreken.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Trump is de eerlijkste president die ik ooit gekend heb. Maar nog steeds is zelds Trump voor mij niet eerlijk genoeg.
Net als Wilders. Ik zou nooit op hem stemmen, maar mensen houden niet van de waarheid, omdat dat niet past in hun levenswijze. De waarheid doet hen te veel verdriet en pijn in het onderbuikje.
Daarom is Mark Rutte ook zo populair. Mensen vertrouwen eerder een grappige en charmante leugenaar dan een botte boer die de waarheid spreekt.
Maakt niet uit, maar ik kies optie 2.
Een patroon die je ook ziet in Europa. Als je niet meedoet met de gevestigde orde en er tegenin gaat, word je leven zuur gemaakt.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:20 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Aaah, daarom werd Trump zo vaak uitgenodigd voor Amerikaanse rechtbanken, om weer eens de waarheid te komen spreken.
Personal and business legal affairs of Donald Trump
En met vooruitziende blik hé, aangezien hij vóór 2000 waarschijnlijk al een eigen koffiehoekje had laten installeren in de US courts.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:22 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Een patroon die je ook ziet in Europa. Als je niet meedoet met de gevestigde orde en er tegenin gaat, word je leven zuur gemaakt.
Allemaal politieke processen.
wat?quote:Op zondag 14 juli 2024 14:24 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
En met vooruitziende blik hé, aangezien hij vóór 2000 waarschijnlijk al een eigen koffiehoekje had laten installeren in de US courts.
OK, ik spel het wel uit: Jouw goudeerlijke Trump heeft zoveel partijen gedupeerd, ook ruim vóór 2000, dat hij of zijn advocaten inmidddels al 4 decennia lang de deur platlopen bij verschillende amerikaanse gerechtshoven. Dan zou je eens in overweging kunnen nemen of er, misschien, strikt gesproken, sprake is van een patroon dat wijst op een niet al te integere inborst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |