SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Ja. Wel een beetje laat. Rutte zou sneller zijn.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:10 schreef capricia het volgende:
Heeft onze @:minpres al iets gezegd op X over deze laffe aanval?
Ik zag wel Yezilgoz en onze Min. van Defensie.
Ja. Die mensen zijn van de pot gerukt. Totaal geen belemmering om er wat dan ook uit te gooien.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:12 schreef Starhopper het volgende:
Ik zie nu net de reacties onder de tweet. Manmanman![]()
![]()
Lijkt me juist verstandig om niet meteen te reageren voordat zaken geverifieerd zijn. Schoof doet het gewoon prima.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:10 schreef capricia het volgende:
Ik zag wel Yezilgoz en onze Min. van Defensie 's middags hun afschuw uitspreken.
Edit:
Oh, ik zie het. Een uurtje geleden al.
[ x ]
Heeft Wilders al gereageerd of wacht die eerst op instructies uit het Kremlin over wat ie mag zeggen?quote:Op maandag 8 juli 2024 23:10 schreef capricia het volgende:
Ik zag wel Yezilgoz en onze Min. van Defensie 's middags hun afschuw uitspreken.
Edit:
Oh, ik zie het. Een uurtje geleden al.
[ x ]
Wilders zegt sws weinig over die Russische misdaden. Nooit eigenlijk.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heeft Wilders al gereageerd of wacht die eerst op instructies uit het Kremlin over wat ie mag zeggen?
Echt?!quote:Op maandag 8 juli 2024 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Die mensen zijn van de pot gerukt. Totaal geen belemmering om er wat dan ook uit te gooien.
Ik kreeg er gisteren een nieuwe volger bij.
Dilan Yezilgoz. De echte.
En nu durf ik niets meer te tweeten.![]()
Beetje overdreven, maar ik ben opeens voorzichtiger. Raar hoe dat onbewust werkt bij mij.
Ja hier heb je mee te maken, shag rokers die de lagere school niet af hebben gemaakt maar op internet wel de professor gaan uithangen.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:12 schreef Starhopper het volgende:
Ik zie nu net de reacties onder de tweet. Manmanman![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2024 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik schrok er gewoon van.![]()
[ link | afbeelding ]
Maar wel tof.![]()
Stier222. Dat is een nepprofiel neem ik aan? Wia ook echtquote:Op maandag 8 juli 2024 23:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja hier heb je mee te maken, shag rokers die de lagere school niet af hebben gemaakt maar op internet wel de professor gaan uithangen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oorlogsmisdaden.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:26 schreef takura het volgende:
[ x ]
Hier te zien hoe 3 raketten achter elkaar die inslaan. Duidelijk een gerichte aanval.
Ik denk dat hij geen enkel contact (meer) heeft gezien zijn partij in een kabinet zit met deze 'onvolwaardelijke steun'.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heeft Wilders al gereageerd of wacht die eerst op instructies uit het Kremlin over wat ie mag zeggen?
Jamaar escalatie en noeksquote:Op maandag 8 juli 2024 23:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oorlogsmisdaden.
En dat kinderziekenhuis een misdaad tegen de menselijkheid
De zoveelste. Buscha, dat station, de markt, dit.
Hoeveel lijnen moeten er nog over voor de internationale gemeenschap om rusland/de putler admin gericht te gaan aanvallen?
Dat is ontstaan tijdens de coronacrisis. Boomer-oma'tjes die amper hun basisschool af hebben gemaakt ontdekten internet en complotten en wanen zich plots virologen en geopolitieke deskundigen.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja hier heb je mee te maken, shag rokers die de lagere school niet af hebben gemaakt maar op internet wel de professor gaan uithangen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker ook verwijten gehad dat je zelf geen onderzoek hebt gedaan en alleen maar blind maar de MSM luistert? Ik ken dat ondertussen wel, het bekende stokpaardje.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is ontstaan tijdens de coronacrisis. Boomer-oma'tjes die amper hun basisschool af hebben gemaakt ontdekten internet en complotten wanen zich plots virologen geopolitieke deskundigen.
Ik heb twee van zulke tantes, die mij tijdens de verjaardag van m'n vader gingen vertellen dat ik 'helemaal niks weet' (het liep nogal uit de hand omdat ik flink commentaar had op de wappieaanse die ze uit liepen te kramen).
Precies dat ja.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zeker ook verwijten gehad dat je zelf geen onderzoek hebt gedaan en alleen maar blind maar de MSM luistert? Ik ken dat ondertussen wel, het bekende stokpaardje.
Een paar bommen op het kremlin lijkt mij een mooi begin.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:44 schreef capricia het volgende:
Wat mij betreft sluiten we dat luchtruim. Onder mandaat van de VN of zo. Ook zonder Ruslands instemming.
Of als een coalition of the willing.
Verzin maar iets.
Ja graag.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:44 schreef capricia het volgende:
Wat mij betreft sluiten we dat luchtruim. Onder mandaat van de VN of zo. Ook zonder Ruslands instemming.
Verzin maar iets.
Je lijkt nogal hongerig naar een atoomoorlog, weet je zeker dat je dat wel wil?quote:Op maandag 8 juli 2024 23:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een paar bommen op het kremlin lijkt mij een mooi begin.
Nog nooit zo over nagedacht, het zijn inderdaad vaak personen die hun hele leven hebben geleefd in hun eigen streek en op 50,60,70 jarige leeftijd voor het eerst op het internet zijn gekomen en dan de meest debiele shit gaan geloven.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is ontstaan tijdens de coronacrisis. Boomer-oma'tjes die amper hun basisschool af hebben gemaakt ontdekten internet en complotten wanen zich plots virologen geopolitieke deskundigen.
Ik heb twee van zulke tantes, die mij tijdens de verjaardag van m'n vader gingen vertellen dat ik 'helemaal niks weet' (het liep nogal uit de hand omdat ik flink commentaar had op de wappieaanse onzin die ze uit liepen te kramen).
Tja het is alleen maar te verslaan als je grondtroepen gaat inzetten via de NAVO. De vraag is willen we dat? Om alleen Oekraense grondtroepen dit te laten opknappen is niet te doen. Maar dat gaat je natuurlijk ook heel wat gesneuvelde manschappen kosten. Of je moet hopen dat je het economisch gaat lukken om Rusland stuk te krijgen. Maar dat is ook niet zeker vanwege de steun uit China, NK, Iran etc. Het is een grote clusterfuck. Ik volg het amper nog want je word er mismoedig van.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 00:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja graag.
En bij ieder russisch vliegtuig wat over ukraine vliegt, krijgt rusland op kruisraketten op moskou en de industriele hotspots.
Klaar met dat land.
Dat zou idd de beste actie zijn. Probleem is hoe dat vorm als uitwerking te geven.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:44 schreef capricia het volgende:
Verzin maar iets.
Jij blijft liever toekijken hoe rusland kinderen vermoord?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 00:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je lijkt nogal hongerig naar een atoomoorlog, weet je zeker dat je dat wel wil?
Jij gaat liever preventief Moskou bombarderen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 00:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij blijft liever toekijken hoe rusland kinderen vermoord?
Dat ga je krijgen met mensen die volledig van buitenlands nieuws zijn afgesloten.quote:
De markt in Kostiantinivka was overigens wel degelijk een afzwaaier van de Oekraners zelf aldus de New York Times:quote:Op maandag 8 juli 2024 23:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oorlogsmisdaden.
En dat kinderziekenhuis een misdaad tegen de menselijkheid
De zoveelste. Buscha, dat station, de markt, dit.
Hoeveel lijnen moeten er nog over voor de internationale gemeenschap om rusland/de putler admin gericht te gaan aanvallen?
En waarom heb jij meer aandacht voor de kinderen van Gaza dan voor de kinderen in Darfur?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 04:33 schreef Alicia76 het volgende:
In gaza gebeuren deze dingen dagelijks. Waarom is daar veel minder verontwaardiging over? In gaza sterven dagelijk kinderen door bommen van Israel. Tot op dit moment zijn ongeveer 20.000 kinderen gestorven door aanvallen van Israel. En nu sterven een tiental kinderen door een bombardement in Oekraine en de wereld spreekt er schande van? Wat is hier heel erg scheef? Is het leven van een kind in Oekraine veel meer waard dan het leven van een kind in Gaza? Wij moeten ons kapot schamen. Ja mensen, wat betreft de oorlog in Gaza staan wij massaal aan de verkeerde kant van de geschiedenis!
"Bommen op het Kremlin" is zo'n populistisch gelul, dat levert helemaal niets op. Er zijn betere doelwitten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 00:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij blijft liever toekijken hoe rusland kinderen vermoord?
Srsly?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 04:33 schreef Alicia76 het volgende:
In gaza gebeuren deze dingen dagelijks. Waarom is daar veel minder verontwaardiging over? In gaza sterven dagelijk kinderen door bommen van Israel. Tot op dit moment zijn ongeveer 20.000 kinderen gestorven door aanvallen van Israel. En nu sterven een tiental kinderen door een bombardement in Oekraine en de wereld spreekt er schande van? Wat is hier heel erg scheef? Is het leven van een kind in Oekraine veel meer waard dan het leven van een kind in Gaza? Wij moeten ons kapot schamen. Ja mensen, wat betreft de oorlog in Gaza staan wij massaal aan de verkeerde kant van de geschiedenis!
Die 'ja maar Gaza' takes beginnen ook vermoeiend te wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 04:33 schreef Alicia76 het volgende:
Victim blamingquote:Op dinsdag 9 juli 2024 05:27 schreef sp3c het volgende:
Omdat ze het in Gaza een beetje over zichzelf hebben afgeroepen
Grapjas.quote:
Dat doen ze al een aantal weken. Poetin ook. Wei op het niveau van 'Als Oekrane zich gewoon overgeeft hebben we vrede' dus echt veel heb je er niet aan. Maar het is inderdaad opvallend.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:20 schreef DrMarten het volgende:
Het begint me op te vallen dat de Russische botjes/anoniempjes/cryptoaccountjes op twitter nu beginnen te roepen dat het tijd wordt voor vrede (naast de onzin dat het patriotraket zou zijn geweest). Begint Rusland in te zien dat ze niet gaan winnen?
Nou en?quote:
In Syri had Rusland het platgooien van ziekenhuizen ook tot strategie gemaakt. Hoor je de jamaargaza-roepers zelden over. Alsof de Russische steun voor Iran/Hezbollah/Hamas veel goedmaakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 04:33 schreef Alicia76 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 04:33 schreef Alicia76 het volgende:
Omdat er vanuit de Gazastrook een oorlog gevoerd wordt tegen Isral met de intentie om de staat Isral te vernietigen en zijn bevolking uit te roeien, m.a.w. dezelfde intentie als wat de Russen met Oekrane hebben. De Palestijnen zijn de agressor in deze, niet het slachtoffer.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 04:33 schreef Alicia76 het volgende:
Rusland doet het om hulpverleners te vermoorden. Er zijn voorbeelden genoeg van nieuwe raketinslagen net als de hulpverlening op gang is gekomen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:13 schreef sp3c het volgende:
double taps zijn niet zo heel bijzonder, dat doen wij zelf ook
in 1999 werden sommige doelen bij gebrek aan meer soms 2 of zelfs 3 keer geraakt gewoon om de druk op de ketel te houden, gewoon zodat er wat ontploft
Israel doet dit ook en ik vermoed dat de Oekrainers dit ook doen al is het met hun tekorten wat minder waarschijnlijk
hulpverleners doden heeft niet zo heel veel zin
nou ik geloof niet dat het een afzwaaier was, ze hebben dit gebouw doelbewust aangevallenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Rusland doet het om hulpverleners te vermoorden. Er zijn voorbeelden genoeg van nieuwe raketinslagen net als de hulpverlening op gang is gekomen.
En dit laat ook weer zien dat de Russen bewust burgerdoelen aanvallen. Als de 1e raket een afzwaaier zou zijn en per ongeluk een flat raakt, dan zou de 2e niet op dezelfde plek inslaan.
Omdat mensen nogal snel in paniek vluchten als er geen ziekenhuizen in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ik geloof niet dat het een afzwaaier was, ze hebben dit gebouw doelbewust aangevallen
waarom weet ik niet
Terreur en het proberen te veroorzaken van een politieke crisis in Oekrane.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Omdat ze dat altijd doen, da's gewoon hun MO.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ik geloof niet dat het een afzwaaier was, ze hebben dit gebouw doelbewust aangevallen
waarom weet ik niet
Russen zien ziekenhuizen als een militair doelwit. Kunnen ook militairen geholpen worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:38 schreef sp3c het volgende:
ik geloof niet in militairen die doelbewust hulpverleners aanvallen, zelfs Russen niet want als je in vijandig gebied op een mijn stapt dan wil je dat ze je komen helpen
dit is gewoon de pest aan vechten met drones en kruisraketten en weet ik wat ver beyond visual range
intel zegt dat het een doel is dus je schiet er een raket tegenaan, als het dan nog niet kapot is schiet je er nog een raket tegenaan
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:38 schreef sp3c het volgende:
ik geloof niet in militairen die doelbewust hulpverleners aanvallen, zelfs Russen niet want als je in vijandig gebied op een mijn stapt dan wil je dat ze je komen helpen
dit is gewoon de pest aan vechten met drones en kruisraketten en weet ik wat ver beyond visual range
intel zegt dat het een doel is dus je schiet er een raket tegenaan, als het dan nog niet kapot is schiet je er nog een raket tegenaan
Dat doen ze wel. We hebben daar genoeg voorbeelden van gezien.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:38 schreef sp3c het volgende:
En militairen en intel zijn 2 hele andere dingen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:38 schreef sp3c het volgende:
Maakt dat iets uit??quote:Op dinsdag 9 juli 2024 03:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De markt in Kostiantinivka was overigens wel degelijk een afzwaaier van de Oekraners zelf aldus de New York Times:
https://www.nytimes.com/2(...)ntynivka-market.html
geen idee wat hier allemaal staatquote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
En militairen en intel zijn 2 hele andere dingen?
Dit is btw precies diezelfde cognitieve dissonantie die maakt dat rusland de beerput is die het is, want je hebt russen en die staan 'buiten de politiek', en je hebt de haatdwerg in het kremlin, en dat zijn ook 2 dingen die niets, nada, noppes met elkaar te maken hebben.
Ow, kijk nou! "Intel" zijn gewoon "militairen"!
[ x ]
[ x ]
The Remote Control Killers Behind Russia’s Cruise Missile Strikes on Ukraine
bewustquote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:50 schreef phpmystyle het volgende:
Is dat ziekenhuis bewust of onbewust geraakt?
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:50 schreef phpmystyle het volgende:
Is dat ziekenhuis bewust of onbewust geraakt?
Het is heel simpel: omdat de Russen kinderbloed willen zien.quote:
neequote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
U bent onbekend met het woordje 'terreur'?
Was een mooie weerlegging van deze:quote:
Ja, militairen doen dat wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:38 schreef sp3c het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Was een mooie weerlegging van deze:
[..]
Ja, militairen doen dat wel.
En in de begin dagen kan ik me filmpje nog herinneren van door oekraine neergeschoten piloot. Oekrainers wijzen hem erop dat hij burgerdoelen aan het bestoken was. Antwoord van de piloot: ik had geen idee, ik kreeg gewoon een doel.
Maar zowel de piloot, als het vuilnis dat de doelen uitkiest, maken deel uit van hetzelfde militaire apparaat.
Dit soort shit entertainen faciliteert dat je als het straks over is en er rekenschap afgelegd moet worden, werkelijk iedereen naar de haatdwerg wijst.
"Ja, ik moest die kinderen verkrachten van putin!"
quote:
Ik geloof niet dat degenen die in Rusland het beleid bepalen heel erg begaan zijn met het wel en wee van hun soldaten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:38 schreef sp3c het volgende:
Ik weet het, bij laaggeletterde mensen moet je niet al te veel woorden en complexe zinsconstructies gebruiken ofzo?quote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat degenen die in Rusland het beleid bepalen heel erg begaan zijn met het wel en wee van hun soldaten.
denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik weet het, bij laaggeletterde mensen moet je niet al te veel woorden en complexe zinsconstructies gebruiken ofzo?
Ja, doen ze wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:38 schreef sp3c het volgende:
makkelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, doen ze wel.
Dat zijn 4 woorden, kan je dat bolwerken?
Nee, precies, het is de haatdwerg in het kremlin, die van genocides in bucha, via kinderverkrachtingen, tot aan bombarderen van het kinderziekenhuis, het allemaal micromanaged.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:57 schreef sp3c het volgende:
ik geloof ook niet dat de mensen die het beleid bepalen de doelen uitkiezen
Ja, dat is het. Je ziet de mensen met de leger pakjes aan, toch?quote:
ja dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, precies, het is de haatdwerg in het kremlin, die van genocides in bucha, via kinderverkrachtingen, tot aan bombarderen van het kinderziekenhuis, het allemaal micromanaged.
Lastig, meer dan 4 woorden.
ik ben niet zo laaggeletterd denk ik danquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, dat is het. Je ziet de mensen met de leger pakjes aan, toch?
Da's visueel, dat moet het toch extra duidelijk maken voor laaggeletterd volk?
wat moet ik zien hier?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ben je slechtziend, voor de gelegenheid?
[ afbeelding ]
Dat is een standaard goto bij hem. Als het tricky wordt: doen alsof ik dom ben.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
Een mod die zit te zuigen zie je niet zo vaak moet ik zeggen.
dom niet maar van oorlogvoeren heb je niet zo heel veel verstand vanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is een standaard goto bij hem. Als het tricky wordt: doen alsof ik dom ben.
Jij-bak, classy.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
dom niet maar van oorlogvoeren heb je niet zo heel veel verstand van
jij denkt dat dat ziekenhuis vol zat met militairen?quote:
Ow, en jij wel natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
absoluutquote:
Kun je een beetje opletten?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij denkt dat dat ziekenhuis vol zat met militairen?
ik niet echt
Nee.quote:
nee ik weet niet waarom ze dat ziekenhuis hebben aangevallenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kun je een beetje opletten?
Ik spreek je aan op het feit dat jij doet alsof militairen en "intel" 2 hele andere dingen zijn. Maar dat zijn ze niet.
(Fingers crossed, veelste veel woorden).
denk dat ik het langer aan had dan jou en op moeilijkere plekkenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan tenminste bogen op een tijd dat ik in zo'n groen pakkie heb rondgelopen, jij niet eens.
Da's een antwoord op een vraag die niet gesteld is.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:10 schreef sp3c het volgende:
nee ik weet niet waarom ze dat ziekenhuis hebben aangevallen
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:08 schreef ExTec het volgende:
Ik spreek je aan op het feit dat jij doet alsof militairen en "intel" 2 hele andere dingen zijn. Maar dat zijn ze niet.
ik heb geen idee wat je vraag is tbhquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Da's een antwoord op een vraag die niet gesteld is.
Kan jij niet gewoon wat anders gaan doen als je geen intentie hebt om hier serieus te discuzeuren?
[..]
Ja, playing dumb is een evergreen voor je.quote:
ja?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, playing dumb is een evergreen voor je.
Zijn "intel" en "militairen", beide gewoon "militairen", J/N?
Nee, verder dan je normalequote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:13 schreef sp3c het volgende:
ik probeer te discuzeuren maar er komt weinig uit vandaag
Kom je idd niet.quote:IK DOE GEWOON OF IK DIE LISTIGE VRAGEN ALLEMAAL NIET BEGRIJP
IK DOE HELEMAAL GEEN LISTIGE VRAGEN FLAPDROLquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, verder dan je normale
[..]
Kom je idd niet.
quote:
Hier zeg je eerst dat militairen dat heus niet doen, maar "intel" wat dus gewoon ook militairen zijn, dat wel doen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:38 schreef sp3c het volgende:
ik geloof niet in militairen die doelbewust hulpverleners aanvallen
intel zegt dat het een doel is dus je schiet er een raket tegenaan,
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
IK DOE HELEMAAL GEEN LISTIGE VRAGEN FLAPDROL
Dat klopt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
IK DOE HELEMAAL GEEN LISTIGE VRAGEN FLAPDROL
ja nou we moeten niet blijven praten op een discussieforum, kan echt nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat klopt.
Gewoon laf ontwijken, en maar blijven praten, in de hoop dat louter kwantiteit het van kwaliteit wint.
jij weet er sowieso niks van, ga gewoon ff wegquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
Ga lekker buitenspelen ofzo ipv dit soort domme posts plaatsen in een serieus topic.
Nee, nou worden we natuurlijk tot vervelens toe geconfronteerd met je playing dumb, dat snap ik, maar lees stukje waar ik heb over kwantiteit/kwaliteit nog eens.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nou we moeten niet blijven praten op een discussieforum, kan echt niet
Betekenis 'zwaktebod'quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij weet er sowieso niks van, ga gewoon ff weg
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij weet er sowieso niks van, ga gewoon ff weg
Ik verwacht daar weinig van. Iedereen is boos op Rusland, Rusland ontkent en komt met een lul verhaal, komt misschien een vage motie die niks uit haalt en we gaan weer verder. In de veiligheidsraad heeft het toch geen zin want Rusland heeft een veto. Eigenlijk heeft dit hele conflict aangetoond dat de VN eigenlijk weinig kan bijdragen behalve dat er nog iets van dialoog is.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:29 schreef Starhopper het volgende:
Hoe laat gaat de VN eigenlijk vergaderen?
Ik ben wel benieuwd met wat voor kutsmoes Nebenzya komt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:41 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik verwacht daar weinig van. Iedereen is boos op Rusland, Rusland ontkent en komt met een lul verhaal, komt misschien een vage motie die niks uit haalt en we gaan weer verder. In de veiligheidsraad heeft het toch geen zin want Rusland heeft een veto. Eigenlijk heeft dit hele conflict aangetoond dat de VN eigenlijk weinig kan bijdragen behalve dat er nog iets van dialoog is.
Blijft mooi deze filmpjesquote:
Het bekende riedeltje:quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd met wat voor kutsmoes Nebenzya komt.
Die lul moeten ze, maar goed Ruzzisch gebruik, met bureau en al uit het raam tiefen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het bekende riedeltje:
- Dat hebben wij niet gedaan
- Het is niet gebeurt
- Ze hebben het verdient
je beste argumentquote:
quote:
Let maar op; binnen een paar dagen is er ook een in scene gezet "ernstig incident" van russische kant.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ff voorbeeldje, Dresden februari '45. Ging het de geallieerden om de gebombardeerde doelen, of het effect van die gebombardeerde doelen op de Duitse bevolking?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Correct. Het is pure terreur. Misschien een teken dat de oorlog voor Rusland niet gaat zoals gewenst en zij Oekrane op een andere manier op de knien willen dwingen .quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ff voorbeeldje, Dresden februari '45. Ging het de geallieerden om de gebombardeerde doelen, of het effect van die gebombardeerde doele op de Duitse bevolking?
Beetje narrowminded om te denken dat ze die raketten op een zieke huis gooien omdat ze 4 kinderen dood willen. Het gaat om het effect op iedereen die niet dood gaat. "Dat de vijand zelfs in staat is om dit te doen, wat is dan de volgende stap?".
Pure terreur dus. Niveautje 13 november 2015 (Google maar).
En misschien tijd om mensen aan te nemen in het leger die wel verstand hebben van oorlogvoeren. Die in staat zijn om 2 slagen verder te denken dan "paf, die is dood" (alhoewel, blinde volgers die niet nadenken, zijn verrekte handig in een leger).
quote:
Het is niet gebeurd, Ukraine bestaat niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
"We wisten het niet" is niet zo'n heel sterk excuus. Daarnaast is er ook ergens een militair die besloot het ziekenhuis te beschieten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:38 schreef sp3c het volgende:
Befehl ist befehlquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:11 schreef Ulx het volgende:
Daarnaast is er ook ergens een militair die besloot het ziekenhuis te beschieten.
Tijdens ww2 hadden we ook goed zicht die lui zoals Anton Mussert. Hun tijd komt nog wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik voel pure haat tegenover Russische trollen als Joost Niemoller, anonieme Poetinpijpers en het Russische ambassadepersoneel. Afgelopen nacht kon ik pas om half 2 slapen, omdat ik zo veel kwaadheid in me heb tegenover idioten die de aanval van gisteren goedpraten en/of suggereren dat Oekrane er zelf achter zit.
Wat wil je precies?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Er zijn wel een boel kinderziekenhuizen, ondergrondse zelfs lees ik. Is een gewoon ziekenhuis niet zielig genoeg?
Bij gewone ziekenhuizen bestaat er de kans dat er soldaten in liggen, dus die slaan ze overquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Er zijn wel een boel kinderziekenhuizen, ondergrondse zelfs lees ik. Is een gewoon ziekenhuis niet zielig genoeg?
Zinvol jezelf af te vragen of je de mensen die jou zo boos maken dat de slaap niet is te vatten, de kans daartoe wil geven om jouw psyche te benvloeden. Laat je niet gek maken om anders daarna te worden als zij die niet anders meer kunnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik voel pure haat tegenover Russische trollen als Joost Niemoller, anonieme Poetinpijpers en het Russische ambassadepersoneel. Afgelopen nacht kon ik pas om half 2 slapen, omdat ik zo veel kwaadheid in me heb tegenover idioten die de aanval van gisteren goedpraten en/of suggereren dat Oekrane er zelf achter zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |