Ik ben wel benieuwd met wat voor kutsmoes Nebenzya komt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:41 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik verwacht daar weinig van. Iedereen is boos op Rusland, Rusland ontkent en komt met een lul verhaal, komt misschien een vage motie die niks uit haalt en we gaan weer verder. In de veiligheidsraad heeft het toch geen zin want Rusland heeft een veto. Eigenlijk heeft dit hele conflict aangetoond dat de VN eigenlijk weinig kan bijdragen behalve dat er nog iets van dialoog is.
Blijft mooi deze filmpjesquote:
Het bekende riedeltje:quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd met wat voor kutsmoes Nebenzya komt.
Die lul moeten ze, maar goed Ruzzisch gebruik, met bureau en al uit het raam tiefen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het bekende riedeltje:
- Dat hebben wij niet gedaan
- Het is niet gebeurt
- Ze hebben het verdient
je beste argumentquote:
quote:
Let maar op; binnen een paar dagen is er ook een in scene gezet "ernstig incident" van russische kant.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ff voorbeeldje, Dresden februari '45. Ging het de geallieerden om de gebombardeerde doelen, of het effect van die gebombardeerde doelen op de Duitse bevolking?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
dom niet maar van oorlogvoeren heb je niet zo heel veel verstand van
Correct. Het is pure terreur. Misschien een teken dat de oorlog voor Rusland niet gaat zoals gewenst en zij Oekrane op een andere manier op de knien willen dwingen .quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ff voorbeeldje, Dresden februari '45. Ging het de geallieerden om de gebombardeerde doelen, of het effect van die gebombardeerde doele op de Duitse bevolking?
Beetje narrowminded om te denken dat ze die raketten op een zieke huis gooien omdat ze 4 kinderen dood willen. Het gaat om het effect op iedereen die niet dood gaat. "Dat de vijand zelfs in staat is om dit te doen, wat is dan de volgende stap?".
Pure terreur dus. Niveautje 13 november 2015 (Google maar).
En misschien tijd om mensen aan te nemen in het leger die wel verstand hebben van oorlogvoeren. Die in staat zijn om 2 slagen verder te denken dan "paf, die is dood" (alhoewel, blinde volgers die niet nadenken, zijn verrekte handig in een leger).
quote:
Het is niet gebeurd, Ukraine bestaat niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
"We wisten het niet" is niet zo'n heel sterk excuus. Daarnaast is er ook ergens een militair die besloot het ziekenhuis te beschieten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:38 schreef sp3c het volgende:
ik geloof niet in militairen die doelbewust hulpverleners aanvallen, zelfs Russen niet want als je in vijandig gebied op een mijn stapt dan wil je dat ze je komen helpen
dit is gewoon de pest aan vechten met drones en kruisraketten en weet ik wat ver beyond visual range
intel zegt dat het een doel is dus je schiet er een raket tegenaan, als het dan nog niet kapot is schiet je er nog een raket tegenaan
Befehl ist befehlquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:11 schreef Ulx het volgende:
Daarnaast is er ook ergens een militair die besloot het ziekenhuis te beschieten.
Tijdens ww2 hadden we ook goed zicht die lui zoals Anton Mussert. Hun tijd komt nog wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik voel pure haat tegenover Russische trollen als Joost Niemoller, anonieme Poetinpijpers en het Russische ambassadepersoneel. Afgelopen nacht kon ik pas om half 2 slapen, omdat ik zo veel kwaadheid in me heb tegenover idioten die de aanval van gisteren goedpraten en/of suggereren dat Oekrane er zelf achter zit.
Wat wil je precies?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Er zijn wel een boel kinderziekenhuizen, ondergrondse zelfs lees ik. Is een gewoon ziekenhuis niet zielig genoeg?
Bij gewone ziekenhuizen bestaat er de kans dat er soldaten in liggen, dus die slaan ze overquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Er zijn wel een boel kinderziekenhuizen, ondergrondse zelfs lees ik. Is een gewoon ziekenhuis niet zielig genoeg?
Zinvol jezelf af te vragen of je de mensen die jou zo boos maken dat de slaap niet is te vatten, de kans daartoe wil geven om jouw psyche te benvloeden. Laat je niet gek maken om anders daarna te worden als zij die niet anders meer kunnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik voel pure haat tegenover Russische trollen als Joost Niemoller, anonieme Poetinpijpers en het Russische ambassadepersoneel. Afgelopen nacht kon ik pas om half 2 slapen, omdat ik zo veel kwaadheid in me heb tegenover idioten die de aanval van gisteren goedpraten en/of suggereren dat Oekrane er zelf achter zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |