jij denkt dat dat ziekenhuis vol zat met militairen?quote:
Ow, en jij wel natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
dom niet maar van oorlogvoeren heb je niet zo heel veel verstand van
absoluutquote:
Kun je een beetje opletten?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij denkt dat dat ziekenhuis vol zat met militairen?
ik niet echt
Nee.quote:
nee ik weet niet waarom ze dat ziekenhuis hebben aangevallenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kun je een beetje opletten?
Ik spreek je aan op het feit dat jij doet alsof militairen en "intel" 2 hele andere dingen zijn. Maar dat zijn ze niet.
(Fingers crossed, veelste veel woorden).
denk dat ik het langer aan had dan jou en op moeilijkere plekkenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan tenminste bogen op een tijd dat ik in zo'n groen pakkie heb rondgelopen, jij niet eens.
Da's een antwoord op een vraag die niet gesteld is.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:10 schreef sp3c het volgende:
nee ik weet niet waarom ze dat ziekenhuis hebben aangevallen
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:08 schreef ExTec het volgende:
Ik spreek je aan op het feit dat jij doet alsof militairen en "intel" 2 hele andere dingen zijn. Maar dat zijn ze niet.
ik heb geen idee wat je vraag is tbhquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Da's een antwoord op een vraag die niet gesteld is.
Kan jij niet gewoon wat anders gaan doen als je geen intentie hebt om hier serieus te discuzeuren?
[..]
Ja, playing dumb is een evergreen voor je.quote:
ja?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, playing dumb is een evergreen voor je.
Zijn "intel" en "militairen", beide gewoon "militairen", J/N?
Nee, verder dan je normalequote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:13 schreef sp3c het volgende:
ik probeer te discuzeuren maar er komt weinig uit vandaag
Kom je idd niet.quote:IK DOE GEWOON OF IK DIE LISTIGE VRAGEN ALLEMAAL NIET BEGRIJP
IK DOE HELEMAAL GEEN LISTIGE VRAGEN FLAPDROLquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, verder dan je normale
[..]
Kom je idd niet.
quote:
Hier zeg je eerst dat militairen dat heus niet doen, maar "intel" wat dus gewoon ook militairen zijn, dat wel doen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:38 schreef sp3c het volgende:
ik geloof niet in militairen die doelbewust hulpverleners aanvallen
intel zegt dat het een doel is dus je schiet er een raket tegenaan,
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
IK DOE HELEMAAL GEEN LISTIGE VRAGEN FLAPDROL
Dat klopt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
IK DOE HELEMAAL GEEN LISTIGE VRAGEN FLAPDROL
ja nou we moeten niet blijven praten op een discussieforum, kan echt nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat klopt.
Gewoon laf ontwijken, en maar blijven praten, in de hoop dat louter kwantiteit het van kwaliteit wint.
jij weet er sowieso niks van, ga gewoon ff wegquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
Ga lekker buitenspelen ofzo ipv dit soort domme posts plaatsen in een serieus topic.
Nee, nou worden we natuurlijk tot vervelens toe geconfronteerd met je playing dumb, dat snap ik, maar lees stukje waar ik heb over kwantiteit/kwaliteit nog eens.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nou we moeten niet blijven praten op een discussieforum, kan echt niet
Betekenis 'zwaktebod'quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij weet er sowieso niks van, ga gewoon ff weg
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij weet er sowieso niks van, ga gewoon ff weg
Ik verwacht daar weinig van. Iedereen is boos op Rusland, Rusland ontkent en komt met een lul verhaal, komt misschien een vage motie die niks uit haalt en we gaan weer verder. In de veiligheidsraad heeft het toch geen zin want Rusland heeft een veto. Eigenlijk heeft dit hele conflict aangetoond dat de VN eigenlijk weinig kan bijdragen behalve dat er nog iets van dialoog is.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:29 schreef Starhopper het volgende:
Hoe laat gaat de VN eigenlijk vergaderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |