SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Ja. Wel een beetje laat. Rutte zou sneller zijn.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:10 schreef capricia het volgende:
Heeft onze @:minpres al iets gezegd op X over deze laffe aanval?
Ik zag wel Yezilgoz en onze Min. van Defensie.
Ja. Die mensen zijn van de pot gerukt. Totaal geen belemmering om er wat dan ook uit te gooien.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:12 schreef Starhopper het volgende:
Ik zie nu net de reacties onder de tweet. Manmanman![]()
![]()
Lijkt me juist verstandig om niet meteen te reageren voordat zaken geverifieerd zijn. Schoof doet het gewoon prima.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:10 schreef capricia het volgende:
Ik zag wel Yezilgoz en onze Min. van Defensie 's middags hun afschuw uitspreken.
Edit:
Oh, ik zie het. Een uurtje geleden al.
[ x ]
Heeft Wilders al gereageerd of wacht die eerst op instructies uit het Kremlin over wat ie mag zeggen?quote:Op maandag 8 juli 2024 23:10 schreef capricia het volgende:
Ik zag wel Yezilgoz en onze Min. van Defensie 's middags hun afschuw uitspreken.
Edit:
Oh, ik zie het. Een uurtje geleden al.
[ x ]
Wilders zegt sws weinig over die Russische misdaden. Nooit eigenlijk.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heeft Wilders al gereageerd of wacht die eerst op instructies uit het Kremlin over wat ie mag zeggen?
Echt?!quote:Op maandag 8 juli 2024 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Die mensen zijn van de pot gerukt. Totaal geen belemmering om er wat dan ook uit te gooien.
Ik kreeg er gisteren een nieuwe volger bij.
Dilan Yezilgoz. De echte.
En nu durf ik niets meer te tweeten.![]()
Beetje overdreven, maar ik ben opeens voorzichtiger. Raar hoe dat onbewust werkt bij mij.
Ja hier heb je mee te maken, shag rokers die de lagere school niet af hebben gemaakt maar op internet wel de professor gaan uithangen.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:12 schreef Starhopper het volgende:
Ik zie nu net de reacties onder de tweet. Manmanman![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2024 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik schrok er gewoon van.![]()
[ link | afbeelding ]
Maar wel tof.![]()
Stier222. Dat is een nepprofiel neem ik aan? Wia ook echtquote:Op maandag 8 juli 2024 23:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja hier heb je mee te maken, shag rokers die de lagere school niet af hebben gemaakt maar op internet wel de professor gaan uithangen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oorlogsmisdaden.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:26 schreef takura het volgende:
[ x ]
Hier te zien hoe 3 raketten achter elkaar die inslaan. Duidelijk een gerichte aanval.
Ik denk dat hij geen enkel contact (meer) heeft gezien zijn partij in een kabinet zit met deze 'onvolwaardelijke steun'.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heeft Wilders al gereageerd of wacht die eerst op instructies uit het Kremlin over wat ie mag zeggen?
Jamaar escalatie en noeksquote:Op maandag 8 juli 2024 23:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oorlogsmisdaden.
En dat kinderziekenhuis een misdaad tegen de menselijkheid
De zoveelste. Buscha, dat station, de markt, dit.
Hoeveel lijnen moeten er nog over voor de internationale gemeenschap om rusland/de putler admin gericht te gaan aanvallen?
Dat is ontstaan tijdens de coronacrisis. Boomer-oma'tjes die amper hun basisschool af hebben gemaakt ontdekten internet en complotten en wanen zich plots virologen en geopolitieke deskundigen.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja hier heb je mee te maken, shag rokers die de lagere school niet af hebben gemaakt maar op internet wel de professor gaan uithangen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker ook verwijten gehad dat je zelf geen onderzoek hebt gedaan en alleen maar blind maar de MSM luistert? Ik ken dat ondertussen wel, het bekende stokpaardje.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is ontstaan tijdens de coronacrisis. Boomer-oma'tjes die amper hun basisschool af hebben gemaakt ontdekten internet en complotten wanen zich plots virologen geopolitieke deskundigen.
Ik heb twee van zulke tantes, die mij tijdens de verjaardag van m'n vader gingen vertellen dat ik 'helemaal niks weet' (het liep nogal uit de hand omdat ik flink commentaar had op de wappieaanse die ze uit liepen te kramen).
Precies dat ja.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zeker ook verwijten gehad dat je zelf geen onderzoek hebt gedaan en alleen maar blind maar de MSM luistert? Ik ken dat ondertussen wel, het bekende stokpaardje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |