Welnee, hij speelt het héle EK al beroerdquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:11 schreef voetbalmanager2 het volgende: Depay: het vermoeden van............. [..]
Zit je op tafeltennis ofzo?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:11 schreef Breekfast het volgende:
Maar wie kunnen we aanvallend nog brengen voor Memphis? Alleen Malen toch?
Met dit spel ben je kansloosquote:
Vrees het ook.quote:
Schreeuw niet zoquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:15 schreef Zorro het volgende:
HAAL GODVERDOMME DIE KUTHAARBAND ER NOU EENS AF
Nederland is gewoon mokerslechtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:15 schreef Discombobulate het volgende:
Scheids oogt echt wel een tikkeltje partijdig imo
Denk je dat Koeman me anders hoort dan?quote:
Als ze scoren is het een lucky of een strafschop.quote:
wat mij betreft paspoort afnemen en wegsturen uit nederlandquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:16 schreef Pedroso het volgende:
Klopt het dat Depay hier niet zo geliefd is?
Dit zijn hatersquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:16 schreef Pedroso het volgende:
Koeman hoort alleen waar hij behoefte aan heeftquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Denk je dat Koeman me anders hoort dan?
Een kleine groep gelooft er altijd nog in dat hij mondjes gaat snoeren.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:16 schreef Pedroso het volgende:
een willekeurige rapper die zou het beter doenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:15 schreef Fretwork het volgende:
Memphis voelt aan als een rapper die 10 miljoen heeft betaald om mee te mogen ballen.
scherpquote:
Zijn vader wist het al.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:16 schreef Pedroso het volgende:
Ik vind het een goede voetballer. Maar het komt er gewoon niet uit ofzo...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:16 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt bijna matchfixing, betere wedstrijden in de KKD gezien dit jaar. 🤣quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nederland is gewoon mokerslecht
Uitstekende analyse, dat jij nog niet gevraagd bent door de NOS.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:17 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Ik vind het een goede voetballer. Maar het komt er gewoon niet uit ofzo...
Ik zou ze graag gelijk geven.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:17 schreef Hankster het volgende:
[..]
Een kleine groep gelooft er altijd nog in dat hij mondjes gaat snoeren.
Lekker, ook een bakje mayo zie ikquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:17 schreef NailQueen het volgende:
De volgende ronde. We hebben het nodig. U mag ze uiteraard ook naar de tv gooien
[ afbeelding ]
Ik geloof dat mijn vrouw een stevige mening heeft over het gooien van gefrituurde versnaperingen naar de televisiequote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:17 schreef NailQueen het volgende:
De volgende ronde. We hebben het nodig. U mag ze uiteraard ook naar de tv gooien
[ afbeelding ]
Ik heb geen tv hoofd, sorryquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Uitstekende analyse, dat jij nog niet gevraagd bent door de NOS.
Die eet liever alles op zeker.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:18 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn vrouw een stevige mening heeft over het gooien van gefrituurde versnaperingen naar de televisie
Lekker man. Die staan hier ook op tafel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:17 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ze voor staan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:19 schreef Falco het volgende:
Ik dacht dat die Turken enorm zuiggedrag zouden tonen, maar daar is helemaal geen sprake van.
Geen idee waarom, maar eensquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:16 schreef Wotte het volgende:
Had wel de vrij gewisseld voor de Ligt maar dan krijg ik vast en zeker club voorkeuren naar mijn hoofd geslingerd.
Ik zou ze er wel uithalen alvorens op te etenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
bitterballen in de airfryer zijn ook prima te pruimen
Ben jij Ronald Koeman?quote:
Ben jij @atypischquote:
Hij wordt al jaren onterecht neergezet als de grote ster van Oranje.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:17 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Ik vind het een goede voetballer. Maar het komt er gewoon niet uit ofzo...
Sterktequote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb de tv uitgezet, ik ga zo Braddie kijken denk ik
Dat zouden ze alleen nodig hebben gehad tegen een tegenstander die vooraf heel veel respect inboezemt. (En dat in het veld dan ook laat zien.)quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:19 schreef Falco het volgende:
Ik dacht dat die Turken enorm zuiggedrag zouden tonen, maar daar is helemaal geen sprake van.
Frank de Boer.quote:
weer een of andere oud speler die er geen kut van snapt.quote:
Nummer 2 topscorer Oranjelijstquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:19 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hij wordt al jaren onterecht neergezet als de grote ster van Oranje.
Samen met die mongool Depay aub. Die heeft volgens mij werkelijk nog helemaal niets goed gedaanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:20 schreef -XOR- het volgende:
Wissel De Vrij alsjeblieft. Trager kan niet.
John van 't Schipquote:
Dat zou best een goed idee zijn anders..quote:
GROOTquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:21 schreef Caland het volgende:
Is er iemand die mij de toegevoegde waarde van Dumfries kan uitleggen?
Op zich niet in deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:21 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig missen we Frenkie helemaal niet. Aldus de geleerden
veel te laat allemaalquote:
Snelquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:21 schreef Caland het volgende:
Is er iemand die mij de toegevoegde waarde van Dumfries kan uitleggen?
Als ik dit topic moet geloven moet zowat het hele team gewisseld worden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:20 schreef -XOR- het volgende:
Wissel De Vrij alsjeblieft. Trager kan niet.
Alex Pastoorquote:
Doen we ook niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:21 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig missen we Frenkie helemaal niet. Aldus de geleerden
Als het straks dichter bij de 90 minuten komt, liggen de Turken om de 2 minuten op de grondquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:19 schreef Falco het volgende:
ik had de hele selectie van AGOVV meegenomen, dan had je beter gevoetbald dan dit soepzooitje.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:22 schreef viceversa het volgende:
[..]
Als ik dit topic moet geloven moet zowat het hele team gewisseld worden.
Dan stond Simons niet meer in het veld.quote:
Gaat meer om het afmaken.quote:
ik had Depay ook op het vliegtuig gezet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dan stond Simons niet meer in het veld.
Ik vind het niet leuk meer.quote:
Die fans in het stadion kunnen er wel wat van.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:19 schreef Falco het volgende:
Geen geld aan verspillen, gewoon een fiets geven & uitzwaaienquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik had Depay ook op het vliegtuig gezet.
Zeker niet met een coach die niet ziet wat er voor hem gebeurd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nederland gaat dit echt niet meer ombuigen.
0 kansen jaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nederland gaat dit echt niet meer ombuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |