wat mij betreft paspoort afnemen en wegsturen uit nederlandquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:16 schreef Pedroso het volgende:
Klopt het dat Depay hier niet zo geliefd is?
Dit zijn hatersquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:16 schreef Pedroso het volgende:
Koeman hoort alleen waar hij behoefte aan heeftquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Denk je dat Koeman me anders hoort dan?
Een kleine groep gelooft er altijd nog in dat hij mondjes gaat snoeren.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:16 schreef Pedroso het volgende:
een willekeurige rapper die zou het beter doenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:15 schreef Fretwork het volgende:
Memphis voelt aan als een rapper die 10 miljoen heeft betaald om mee te mogen ballen.
scherpquote:
Zijn vader wist het al.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:16 schreef Pedroso het volgende:
Ik vind het een goede voetballer. Maar het komt er gewoon niet uit ofzo...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:16 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt bijna matchfixing, betere wedstrijden in de KKD gezien dit jaar. 🤣quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nederland is gewoon mokerslecht
Uitstekende analyse, dat jij nog niet gevraagd bent door de NOS.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:17 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Ik vind het een goede voetballer. Maar het komt er gewoon niet uit ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |