Bron?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:08 schreef polderturk het volgende:
Die Kadıoğlu had goed bij Oranje gepast, alleen hij is nooit gevraagd. Het was zijn droom om bij het Nederlands elftal te voetballen.
Omdat Koeman een idioot isquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:09 schreef Discombobulate het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Memphis überhaupt nog speelt en niet gewoon op de bank zit?
Nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:09 schreef Discombobulate het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Memphis überhaupt nog speelt en niet gewoon op de bank zit?
Maakt niet uit. Feit dat je zelfs dat als Memvis zijnde er niet in krijgtquote:
Had je wat anders van hem verwacht?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Feit dat je zelfs dat als Memvis zijnde er niet in krijgt
Bezoekt sameb met de trainer DVP’squote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:09 schreef Discombobulate het volgende:
Bedankt, maar ik vreet geen rauwe bende.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:10 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, neem lekker een bitterbal
Ik zit al tot de nok toe vol met baklavaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:10 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:‘Depay spreekt met Turkse topclub en kan voor drie seizoenen naar Istanbul’
https://www.fcupdate.nl/v(...)zoenen-naar-istanbul
eerst het kapje eraf bijten om de warmte te laten ontsnappenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:10 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Zirkzeequote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:11 schreef Breekfast het volgende:
Maar wie kunnen we aanvallend nog brengen voor Memphis? Alleen Malen toch?
Nog maar een paar goals en hij is topscoorder aller tijden van Oranje. Best wel raar met al die grote namen in het verleden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:10 schreef Scorpie het volgende:
Depay hoef ik echt nooit meer in een oranje shirt te zien. Wat een walgelijk slechte speler.
Die heeft iig nog gescoord dit tournooiquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:11 schreef Breekfast het volgende:
Maar wie kunnen we aanvallend nog brengen voor Memphis? Alleen Malen toch?
Deze zijn nog bevrorenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
eerst het kapje eraf bijten om de warmte te laten ontsnappen
Dat vergeten heeft mij al menig blaar opgeleverdquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
eerst het kapje eraf bijten om de warmte te laten ontsnappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |