Ik zou ze graag gelijk geven.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:17 schreef Hankster het volgende:
[..]
Een kleine groep gelooft er altijd nog in dat hij mondjes gaat snoeren.
Lekker, ook een bakje mayo zie ikquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:17 schreef NailQueen het volgende:
De volgende ronde. We hebben het nodig. U mag ze uiteraard ook naar de tv gooien
[ afbeelding ]
Ik geloof dat mijn vrouw een stevige mening heeft over het gooien van gefrituurde versnaperingen naar de televisiequote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:17 schreef NailQueen het volgende:
De volgende ronde. We hebben het nodig. U mag ze uiteraard ook naar de tv gooien
[ afbeelding ]
Ik heb geen tv hoofd, sorryquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Uitstekende analyse, dat jij nog niet gevraagd bent door de NOS.
Die eet liever alles op zeker.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:18 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn vrouw een stevige mening heeft over het gooien van gefrituurde versnaperingen naar de televisie
Lekker man. Die staan hier ook op tafel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:17 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |