Proceskosten voor Tom Egbers moeten betaald wordenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:55 schreef TLC het volgende:
Npo begint steeds meer een commerciele zender te worden met om de 5 minuten reclame
Malen voor Bergwijn. Weghorst voor Depay.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:54 schreef Scorpie het volgende:
Frimpong of Malen voor Bergwijn
Dieper in gaan staan
Weghorst erin.
boeienquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tja, als jij het woord "racist" tot niets wil devalueren, prima. Ik ben van mening dat woorden daadwerkelijk iets zouden moeten betekenen en daarmee impact hebben.
Het woord "racist" heeft al haar betekenis verloren, mede door dit soort misbruik.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Malen voor Bergwijn. Weghorst voor Depay.
Er moet juist een aanvaller bijquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En Simons? Die is ook niet best.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We moeten bidden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:56 schreef Bezsen het volgende:
HUP HOLLAND HUP
LAAT DE LEEUW NIET IN ZIJN HEMPJE STAAN
Dat is Gakpo, maar die speelt ook heel matigquote:
Daar snap ik ook niets van.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:56 schreef Electric_Eye het volgende:
Wat ik nou niet begrijp: heb je de spits van Borussia Dortmund op de bank zitten, stel je Bergwijn op die het afgelopen jaar bij Ajax al niks heeft laten zien.
Opzich kunnen ze er niks aan doen dat de rechten geheid nogal duur zijn. Maar ze kunnen bijv ook gewoon de salarissen daar wat minderen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:55 schreef TLC het volgende:
Npo begint steeds meer een commerciele zender te worden met om de 5 minuten reclame
Goddank, in het verledenquote:
Ja, ik kreeg net een visioenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:57 schreef KingRoland het volgende:
God zegt dat de 1-1 eraan komt
@:bezsen jij ook die boodschap ontvangen
Nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik de enige die zich mateloos ergert aan Simons?²
F5quote:
Ach kampioen worden we toch niet. Al winnen we dit, dan verliezen we van Engeland. EN al winnen we van Engeland, verliezen we van Spanje. Allemaal NOG zuurder dan nu eruit gaanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:55 schreef Ploplap het volgende:
We liggen er toch al uit. Hoogstens zal het 1-1 worden, en mer penalty's ga je toch nooit winnen
Nu hebben we hesjes/spencers waar niemand een fuck om geeft.quote:
Dat schijnt beter te zijn voor Denzel. Nou, dat hebben we gezien.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:56 schreef Electric_Eye het volgende:
Wat ik nou niet begrijp: heb je de spits van Borussia Dortmund op de bank zitten, stel je Bergwijn op die het afgelopen jaar bij Ajax al niks heeft laten zien.
Valt bij de NOS denk ik nog wel mee, meer omroepen als BNNVARA spelen daarmee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Opzich kunnen ze er niks aan doen dat de rechten geheid nogal duur zijn. Maar ze kunnen bijv ook gewoon de salarissen daar wat minderen.
Nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:58 schreef tjoptjop het volgende:
Nou gaan de trutjes op het veld wat doen de 2e helft? Gewoon in alles overklast door de Turken
Je hebt gelijk. Als we nu verliezen, dan zijn we ook van die Koeman af.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach kampioen worden we toch niet. Al winnen we dit, dan verliezen we van Engeland. EN al winnen we van Engeland, verliezen we van Spanje. Allemaal NOG zuurder dan nu eruit gaan
Nee hier ook. Met die gore visbek van hem. Droplul eerste klas.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik de enige die zich mateloos ergert aan Simons?²
Frimpong mag er nu wel in voor Dumfriesquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Heeft die Frimpong hem er bij Bartina ingehangen of zo? Doe is volledig uit beeld.
slimme turkquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:58 schreef De_Kraam het volgende:
Turken hebben goed door hoe je dit zeer voorspelbare knakenelftal van Koeman afstopt. Gakpo en Simons niet laten voetballen. Memphis en Bergwijn kunnen er geen kut van dus die zijn toch niet gevaarlijk.
Pleur Wijnaldum er maar weer in. @:koeman
Het lijkt wel of Mephis ooit op hetzelfde niveau als Messi/Ronaldo heeft gespeeld. Waar heeft hij al dat krediet aan te danken? Ik weet niet wat hij nog slechter moet doen om gewisseld te worden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:57 schreef Toby56 het volgende:
Van Hooijdonk: met een diepe spits gaan spelen; dan kan Memphis daar omheen.
Punt 1: akkoord.
Punt 2: Memphis moet eruit.
Dit zijn teksten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Er doen 24 landen mee. 23 worden er geen kampioen. De kans op een zure aftocht is bijna 96 %. Wat wil je nou, serieus?
Iedereen snapt dat Bergwijn naar binnen schuift omdat die ook als dubbele tien uit de voeten kan.quote:
De rest is ook niet best.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:57 schreef Haringkop het volgende:
Dumfries handhaven blijkt een dure fout
Even tussen ons, maar ik kan dat wel bevestigen. Toen ik laatst bij Bartina wegging, stond Frimpong al voor de deurquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Heeft die Frimpong hem er bij Bartina ingehangen of zo? Doe is volledig uit beeld.
WANT DE LEEUW OP VOETBALSCHOENEN KAN DE HELE WERELD AANquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben er vrijwel zeker van dat Nederland dit red. Sta eens achter jullie team zeg.
Wat we willen? NIET VERLIEZEN VAN KUTTEGENSTANDERS ZOALS TURKIJE.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Er doen 24 landen mee. 23 worden er geen kampioen. De kans op een zure aftocht is bijna 96 %. Wat wil je nou, serieus?
Houd toch op. Na dit EK de pik op Verbruggen hebbenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:58 schreef CR7 het volgende:
Die Verbruggen en Simons hype hierna hopelijk ook voorbij. Verbruggen is de Noppert van dit toernooi. Simons heeft nog geen 10% van het talent van een Musiala of Wirtz.
Alleen als ze niet zo spelen als de eerste helft.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben er vrijwel zeker van dat Nederland dit red. Sta eens achter jullie team zeg.
Of Depay, die ook werkelijk geen enkele bal fatsoenlijk heeft geraakt vandaag. Wat een mongool is dat.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Caland het volgende:
Je zou denken dat als Simons en Gakpo constant dubbele dekking krijgen er ruimtes ontstaan voor Dumbfries en Bergwijn, maar die delen samen een hersencel.
Op basis waarvan. Die Turken hebben veel meer inzet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jij leest veel sprookjes. Heb je ook nog een speen in je mond?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
@Alaphilippe_ en ik walgen van deze oneliners.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Op basis waarvan. Die Turken hebben veel meer inzet.
Alsof ie continu moet janken. Wat een jankmuilquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee hier ook. Met die gore visbek van hem. Droplul eerste klas.
Om vervolgens de bal kwijt te raken. Hoe vaak is hij deze eerste helft binnendoor gegaan? Ik heb het gemist blijkbaarquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Iedereen snapt dat Bergwijn naar binnen schuift omdat die ook als dubbele tien uit de voeten kan.
Doe maar even niet, ben je te oud voor.quote:
Dit is echt onzin.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Daar is het niveauverschil wat groter. Dit is Spanje tegen 23 gezapige campingteams.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit zijn teksten.
Graag ook deze analyse tijdens het WK darts.
Vastgetekend Cruijffquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Seeburg54 het volgende:
Goddank straks af van die kutreclames. Elk nadeel heeft zijn voordeel.
Dumbfries staat op steeds op de verkeerde plekquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Caland het volgende:
Je zou denken dat als Simons en Gakpo constant dubbele dekking krijgen er ruimtes ontstaan voor Dumbfries en Bergwijn, maar die delen samen een hersencel.
Ga maar Enzo knol kijken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Jij leest veel sprookjes. Heb je ook nog een speen in je mond?
capüçhönquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
En besparen op dionne stentlerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Opzich kunnen ze er niks aan doen dat de rechten geheid nogal duur zijn. Maar ze kunnen bijv ook gewoon de salarissen daar wat minderen.
Matige keeper is hetquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Hankster het volgende:
[..]
Houd toch op. Na dit EK de pik op Verbruggen hebbenHeeft het tot dusver aardig gedaan. Ik kan zo 5 anderen noemen die ik liever niet meer terug zie.
Is bijna elk toernooi copy paste.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:58 schreef MoreDakka het volgende:
Wel typisch weer, tegen een zeer matig land eruit vliegen die een domme goal scoren en dan zich ingraven
Nou nou nou nouquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is het niveauverschil wat groter. Dit is Spanje tegen 23 gezapige campingteams.
Wat natuurlijk al meteen het onvermogen van Koeman laat zien. Je elftal aanpassen aan Dumfries...echt rot op, blind paard is hetquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat schijnt beter te zijn voor Denzel. Nou, dat hebben we gezien.
Die is allang op z'n retourquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik word trouwens ook moe van dat vedette charisma bij van Dijk.²
Echt he terwijl Malen goddelijk bezig isquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Haringkop het volgende:
Koeman die kiest voor Bergwijn vanwege een goede helft tegen de semi-profs van Roemenië![]()
Hij is veel te opgefokt in zijn hoofd; wil persé de leider zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Simons met zijn huilhoofd. Alle ballen springen van zijn voet. Totaal geen verfijnde speler.²
ik ben ook fan hoor.quote:
Hem weer uit de basis halen vanwege die helft is natuurlijk ook debielquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Haringkop het volgende:
Koeman die kiest voor Bergwijn vanwege een goede helft tegen de semi-profs van Roemenië![]()
Aardig idd. Net zoals Noppert het aardig deed. Gewoon net als van Gaal toen is dit een projecten van Koeman.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Hankster het volgende:
[..]
Houd toch op. Na dit EK de pik op Verbruggen hebbenHeeft het tot dusver aardig gedaan. Ik kan zo 5 anderen noemen die ik liever niet meer terug zie.
Wohohohohoquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:Alaphilippe_ en ik walgen van deze oneliners.
Ze moeten het van inzet hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Bel.de woutenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:01 schreef Falco het volgende:
Ter afleiding nog een leuk filmpje met Turken in de hoofdrol:
Dit was nog van voor de klimaatverandering.
Had bij Atletico een prima periode totdat hij geblesseerd raakte.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:01 schreef TAmaru het volgende:
Even voor de mensen die het (club)voetbal beter volgen dan ik, laat Depay wel eens wat goeds zien? Wat in Oranje heb ik eigenlijk nog nooit iets bijzonders van hem gezien.
Liever dan een keer op Brobbey gokken ofzo.
1 of 2 fatsoenlijke seizoenen bij Olympique Lyon voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Mephis ooit op hetzelfde niveau als Messi/Ronaldo heeft gespeeld. Waar heeft hij al dat krediet aan te danken? Ik weet niet wat hij nog slechter moet doen om gewisseld te worden.
Waardeloos spul. Pak dan maar wat benzo's of dexamfetamine!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef tong80 het volgende:
FF een extra pilletje genomen.....
Amitriptyline zorgt voor een betere stemming en het maakt u minder angstig. Hierdoor heeft u minder last van piekeren, slaapproblemen en prikkelbaarheid. Ook werkt amitriptyline tegen pijnklachten.
Bij depressie, posttraumatische stressstoornis, pijn door een zenuw (zenuwpijn) en bedplassen. Ook bij spierpijn door fibromyalgie, hoofdpijn, migraine, maagklachten en prikkelbare-darmsyndroom.
Laters.
Als dubbele tien niet binnendoor. Dat jij niet weet hoe je speelt met een wingback erachter ligt aan jou.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Om vervolgens de bal kwijt te raken. Hoe vaak is hij deze eerste helft binnendoor gegaan? Ik heb het gemist blijkbaar
Is dat online ofzo? Heb werkelijk 0 reclame gezien tijdens 1ste helft.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:55 schreef TLC het volgende:
Die lijkt aardig omdat hij in een middelmatig ploegje speelt. Maar op topniveau komt hij werkelijk alles tekort behalve snelheid en kracht.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Brobbeast gaat met z'n 30 cm scoren @:poepz0r
Gakpo kan echt niks met z'n linkerbeen he, dus die is te voorspelbaar. Zo goed als Robben is hij nog niet en Robben deed die acties ook iets verder weg.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Caland het volgende:
En daarom moet je er twee maken, pro tip zomaar even tussendoorquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:02 schreef Falco het volgende:
Ik heb echt zo'n geen zin in een doelpunt van Oranje, verlening en dan met strafschoppen eruit geknikkerd te worden
Dat is op eindtoernooien al een hele tijd het geval.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Mephis ooit op hetzelfde niveau als Messi/Ronaldo heeft gespeeld. Waar heeft hij al dat krediet aan te danken? Ik weet niet wat hij nog slechter moet doen om gewisseld te worden.
Dan zie ik je graag een keer bij een meet & greet van #Knolpowerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik ben ook fan hoor.
Hebben we iets gemeen.
Dat blijft een raadsel.quote:
Een week?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Had bij Atletico een prima periode totdat hij geblesseerd raakte.
Nou nee.quote:
Wie anders dan Verbruggen?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Aardig idd. Net zoals Noppert het aardig deed. Gewoon net als van Gaal toen is dit een projecten van Koeman.
WK 2014. Als rookie was hij heel erg goed. Misschien omdat hij toen nog wel wilde luisteren naar de coach (Van Gaal)quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:01 schreef TAmaru het volgende:
Even voor de mensen die het (club)voetbal beter volgen dan ik, laat Depay wel eens wat goeds zien? Wat in Oranje heb ik eigenlijk nog nooit iets bijzonders van hem gezien.
Liever dan een keer op Brobbey gokken ofzo.
Schijnt te zijn aangevraagd door Woutquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
Requiem for a dream soundtrack op de achtergrond
Mist nog de nodige ervaring, maar ik hoop van harte dat hij de komende jaren onder de lat staat. Want andersom; wie anders? Bijlow?quote:
Lijkt mij sterk dat hij al zijn goals bij Atletico in 1 week maakte, maar okequote:
Ik herinner het me nu weer een beetje jaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
WK 2014. Als rookie was hij heel erg goed. Misschien omdat hij toen nog wel wilde luisteren naar de coach (Van Gaal)
Daarna werd het in Oranje steeds minder.
Dudequote:
Hij staat er terecht in. Want geen gezeik met blessures en alles. Maar heeft ondertussen al 2 houdbare ballen achter elkaar doorgelaten. Dus laten we niet doen alsof dit de nieuwe Van der Sar is.quote:
Ake moet gewoon goed koppenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:06 schreef Ayreon84 het volgende:
Memphis heeft nog niet 1 hoekschop genomen dit EK waar je iets mee kunt.
Bij City zou daar altijd iemand staanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:06 schreef xFriendx het volgende:
Ake zou toch voor hij kopt al kijken en zien dat daar niemand staat?
Bijlow moet zeker keepen?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij staat er terecht in. Want geen gezeik met blessures en alles. Maar heeft ondertussen al 2 houdbare ballen achter elkaar doorgelaten. Dus laten we niet doen alsof dit de nieuwe Van der Sar is.
100 procent mee eens. Liever dan met 3 - 0 verliezenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:07 schreef FvanS het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik wil echt geen penalty's.
Dan maar gewoon afgaan.
Hij heeft nog goede fases en wedstrijden gehadquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
WK 2014. Als rookie was hij heel erg goed. Misschien omdat hij toen nog wel wilde luisteren naar de coach (Van Gaal)
Daarna werd het in Oranje steeds minder.
Bijna alltime topscorer.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij heeft nog goede fases en wedstrijden gehad
Een lucky schot kan altijd binnenvallen, maar het is wel bijzonder kansloos momenteel.quote:
Alsof dat uitmaakt als je afgaat. Gewoon keihard er tegeninquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:08 schreef NatteLont het volgende:
Nu krijgen we zometeen natuurlijk een shitload aan gele kaarten.
Hoe je dat als keeper voor elkaar krijgt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:08 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als hij niet zo snel stuk zou gaan, ja. Maar dat is niet het geval.
Bron?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:08 schreef polderturk het volgende:
Die Kadıoğlu had goed bij Oranje gepast, alleen hij is nooit gevraagd. Het was zijn droom om bij het Nederlands elftal te voetballen.
Omdat Koeman een idioot isquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:09 schreef Discombobulate het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Memphis überhaupt nog speelt en niet gewoon op de bank zit?
Nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:09 schreef Discombobulate het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Memphis überhaupt nog speelt en niet gewoon op de bank zit?
Maakt niet uit. Feit dat je zelfs dat als Memvis zijnde er niet in krijgtquote:
Had je wat anders van hem verwacht?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Feit dat je zelfs dat als Memvis zijnde er niet in krijgt
Bezoekt sameb met de trainer DVP’squote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:09 schreef Discombobulate het volgende:
Bedankt, maar ik vreet geen rauwe bende.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:10 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, neem lekker een bitterbal
Ik zit al tot de nok toe vol met baklavaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:10 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:‘Depay spreekt met Turkse topclub en kan voor drie seizoenen naar Istanbul’
https://www.fcupdate.nl/v(...)zoenen-naar-istanbul
eerst het kapje eraf bijten om de warmte te laten ontsnappenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:10 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Zirkzeequote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:11 schreef Breekfast het volgende:
Maar wie kunnen we aanvallend nog brengen voor Memphis? Alleen Malen toch?
Nog maar een paar goals en hij is topscoorder aller tijden van Oranje. Best wel raar met al die grote namen in het verleden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:10 schreef Scorpie het volgende:
Depay hoef ik echt nooit meer in een oranje shirt te zien. Wat een walgelijk slechte speler.
Die heeft iig nog gescoord dit tournooiquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:11 schreef Breekfast het volgende:
Maar wie kunnen we aanvallend nog brengen voor Memphis? Alleen Malen toch?
Deze zijn nog bevrorenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
eerst het kapje eraf bijten om de warmte te laten ontsnappen
Dat vergeten heeft mij al menig blaar opgeleverdquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
eerst het kapje eraf bijten om de warmte te laten ontsnappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |