1 of 2 fatsoenlijke seizoenen bij Olympique Lyon voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Mephis ooit op hetzelfde niveau als Messi/Ronaldo heeft gespeeld. Waar heeft hij al dat krediet aan te danken? Ik weet niet wat hij nog slechter moet doen om gewisseld te worden.
Waardeloos spul. Pak dan maar wat benzo's of dexamfetamine!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef tong80 het volgende:
FF een extra pilletje genomen.....
Amitriptyline zorgt voor een betere stemming en het maakt u minder angstig. Hierdoor heeft u minder last van piekeren, slaapproblemen en prikkelbaarheid. Ook werkt amitriptyline tegen pijnklachten.
Bij depressie, posttraumatische stressstoornis, pijn door een zenuw (zenuwpijn) en bedplassen. Ook bij spierpijn door fibromyalgie, hoofdpijn, migraine, maagklachten en prikkelbare-darmsyndroom.
Laters.
Als dubbele tien niet binnendoor. Dat jij niet weet hoe je speelt met een wingback erachter ligt aan jou.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Om vervolgens de bal kwijt te raken. Hoe vaak is hij deze eerste helft binnendoor gegaan? Ik heb het gemist blijkbaar
Is dat online ofzo? Heb werkelijk 0 reclame gezien tijdens 1ste helft.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:55 schreef TLC het volgende:
Npo begint steeds meer een commerciele zender te worden met om de 5 minuten reclame
Die lijkt aardig omdat hij in een middelmatig ploegje speelt. Maar op topniveau komt hij werkelijk alles tekort behalve snelheid en kracht.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Brobbeast gaat met z'n 30 cm scoren @:poepz0r
Gakpo kan echt niks met z'n linkerbeen he, dus die is te voorspelbaar. Zo goed als Robben is hij nog niet en Robben deed die acties ook iets verder weg.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Caland het volgende:
Je zou denken dat als Simons en Gakpo constant dubbele dekking krijgen er ruimtes ontstaan voor Dumbfries en Bergwijn, maar die delen samen een hersencel.
En daarom moet je er twee maken, pro tip zomaar even tussendoorquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:02 schreef Falco het volgende:
Ik heb echt zo'n geen zin in een doelpunt van Oranje, verlening en dan met strafschoppen eruit geknikkerd te worden
Dat is op eindtoernooien al een hele tijd het geval.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Mephis ooit op hetzelfde niveau als Messi/Ronaldo heeft gespeeld. Waar heeft hij al dat krediet aan te danken? Ik weet niet wat hij nog slechter moet doen om gewisseld te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |