Valt bij de NOS denk ik nog wel mee, meer omroepen als BNNVARA spelen daarmee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Opzich kunnen ze er niks aan doen dat de rechten geheid nogal duur zijn. Maar ze kunnen bijv ook gewoon de salarissen daar wat minderen.
Nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:58 schreef tjoptjop het volgende:
Nou gaan de trutjes op het veld wat doen de 2e helft? Gewoon in alles overklast door de Turken
Je hebt gelijk. Als we nu verliezen, dan zijn we ook van die Koeman af.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach kampioen worden we toch niet. Al winnen we dit, dan verliezen we van Engeland. EN al winnen we van Engeland, verliezen we van Spanje. Allemaal NOG zuurder dan nu eruit gaan
Nee hier ook. Met die gore visbek van hem. Droplul eerste klas.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik de enige die zich mateloos ergert aan Simons?²
Frimpong mag er nu wel in voor Dumfriesquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Heeft die Frimpong hem er bij Bartina ingehangen of zo? Doe is volledig uit beeld.
slimme turkquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:58 schreef De_Kraam het volgende:
Turken hebben goed door hoe je dit zeer voorspelbare knakenelftal van Koeman afstopt. Gakpo en Simons niet laten voetballen. Memphis en Bergwijn kunnen er geen kut van dus die zijn toch niet gevaarlijk.
Pleur Wijnaldum er maar weer in. @:koeman
Het lijkt wel of Mephis ooit op hetzelfde niveau als Messi/Ronaldo heeft gespeeld. Waar heeft hij al dat krediet aan te danken? Ik weet niet wat hij nog slechter moet doen om gewisseld te worden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:57 schreef Toby56 het volgende:
Van Hooijdonk: met een diepe spits gaan spelen; dan kan Memphis daar omheen.
Punt 1: akkoord.
Punt 2: Memphis moet eruit.
Dit zijn teksten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Er doen 24 landen mee. 23 worden er geen kampioen. De kans op een zure aftocht is bijna 96 %. Wat wil je nou, serieus?
Iedereen snapt dat Bergwijn naar binnen schuift omdat die ook als dubbele tien uit de voeten kan.quote:
De rest is ook niet best.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:57 schreef Haringkop het volgende:
Dumfries handhaven blijkt een dure fout
Even tussen ons, maar ik kan dat wel bevestigen. Toen ik laatst bij Bartina wegging, stond Frimpong al voor de deurquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Heeft die Frimpong hem er bij Bartina ingehangen of zo? Doe is volledig uit beeld.
WANT DE LEEUW OP VOETBALSCHOENEN KAN DE HELE WERELD AANquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben er vrijwel zeker van dat Nederland dit red. Sta eens achter jullie team zeg.
Wat we willen? NIET VERLIEZEN VAN KUTTEGENSTANDERS ZOALS TURKIJE.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Er doen 24 landen mee. 23 worden er geen kampioen. De kans op een zure aftocht is bijna 96 %. Wat wil je nou, serieus?
Houd toch op. Na dit EK de pik op Verbruggen hebbenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:58 schreef CR7 het volgende:
Die Verbruggen en Simons hype hierna hopelijk ook voorbij. Verbruggen is de Noppert van dit toernooi. Simons heeft nog geen 10% van het talent van een Musiala of Wirtz.
Alleen als ze niet zo spelen als de eerste helft.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben er vrijwel zeker van dat Nederland dit red. Sta eens achter jullie team zeg.
Of Depay, die ook werkelijk geen enkele bal fatsoenlijk heeft geraakt vandaag. Wat een mongool is dat.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Caland het volgende:
Je zou denken dat als Simons en Gakpo constant dubbele dekking krijgen er ruimtes ontstaan voor Dumbfries en Bergwijn, maar die delen samen een hersencel.
Op basis waarvan. Die Turken hebben veel meer inzet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jij leest veel sprookjes. Heb je ook nog een speen in je mond?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
@Alaphilippe_ en ik walgen van deze oneliners.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Op basis waarvan. Die Turken hebben veel meer inzet.
Alsof ie continu moet janken. Wat een jankmuilquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee hier ook. Met die gore visbek van hem. Droplul eerste klas.
Om vervolgens de bal kwijt te raken. Hoe vaak is hij deze eerste helft binnendoor gegaan? Ik heb het gemist blijkbaarquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Iedereen snapt dat Bergwijn naar binnen schuift omdat die ook als dubbele tien uit de voeten kan.
Doe maar even niet, ben je te oud voor.quote:
Dit is echt onzin.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Op basis waarvan. Die Turken hebben veel meer inzet.
Daar is het niveauverschil wat groter. Dit is Spanje tegen 23 gezapige campingteams.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit zijn teksten.
Graag ook deze analyse tijdens het WK darts.
Vastgetekend Cruijffquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Seeburg54 het volgende:
Goddank straks af van die kutreclames. Elk nadeel heeft zijn voordeel.
Dumbfries staat op steeds op de verkeerde plekquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Caland het volgende:
Je zou denken dat als Simons en Gakpo constant dubbele dekking krijgen er ruimtes ontstaan voor Dumbfries en Bergwijn, maar die delen samen een hersencel.
Ga maar Enzo knol kijken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Jij leest veel sprookjes. Heb je ook nog een speen in je mond?
capüçhönquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
En besparen op dionne stentlerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Opzich kunnen ze er niks aan doen dat de rechten geheid nogal duur zijn. Maar ze kunnen bijv ook gewoon de salarissen daar wat minderen.
Matige keeper is hetquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Hankster het volgende:
[..]
Houd toch op. Na dit EK de pik op Verbruggen hebbenHeeft het tot dusver aardig gedaan. Ik kan zo 5 anderen noemen die ik liever niet meer terug zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |