Proceskosten voor Tom Egbers moeten betaald wordenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:55 schreef TLC het volgende:
Npo begint steeds meer een commerciele zender te worden met om de 5 minuten reclame
Malen voor Bergwijn. Weghorst voor Depay.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:54 schreef Scorpie het volgende:
Frimpong of Malen voor Bergwijn
Dieper in gaan staan
Weghorst erin.
boeienquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tja, als jij het woord "racist" tot niets wil devalueren, prima. Ik ben van mening dat woorden daadwerkelijk iets zouden moeten betekenen en daarmee impact hebben.
Het woord "racist" heeft al haar betekenis verloren, mede door dit soort misbruik.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Malen voor Bergwijn. Weghorst voor Depay.
Er moet juist een aanvaller bijquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En Simons? Die is ook niet best.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We moeten bidden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:56 schreef Bezsen het volgende:
HUP HOLLAND HUP
LAAT DE LEEUW NIET IN ZIJN HEMPJE STAAN
Dat is Gakpo, maar die speelt ook heel matigquote:
Daar snap ik ook niets van.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:56 schreef Electric_Eye het volgende:
Wat ik nou niet begrijp: heb je de spits van Borussia Dortmund op de bank zitten, stel je Bergwijn op die het afgelopen jaar bij Ajax al niks heeft laten zien.
Opzich kunnen ze er niks aan doen dat de rechten geheid nogal duur zijn. Maar ze kunnen bijv ook gewoon de salarissen daar wat minderen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:55 schreef TLC het volgende:
Npo begint steeds meer een commerciele zender te worden met om de 5 minuten reclame
Goddank, in het verledenquote:
Ja, ik kreeg net een visioenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:57 schreef KingRoland het volgende:
God zegt dat de 1-1 eraan komt
@:bezsen jij ook die boodschap ontvangen
Nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik de enige die zich mateloos ergert aan Simons?²
F5quote:
Ach kampioen worden we toch niet. Al winnen we dit, dan verliezen we van Engeland. EN al winnen we van Engeland, verliezen we van Spanje. Allemaal NOG zuurder dan nu eruit gaanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:55 schreef Ploplap het volgende:
We liggen er toch al uit. Hoogstens zal het 1-1 worden, en mer penalty's ga je toch nooit winnen
Nu hebben we hesjes/spencers waar niemand een fuck om geeft.quote:
Dat schijnt beter te zijn voor Denzel. Nou, dat hebben we gezien.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:56 schreef Electric_Eye het volgende:
Wat ik nou niet begrijp: heb je de spits van Borussia Dortmund op de bank zitten, stel je Bergwijn op die het afgelopen jaar bij Ajax al niks heeft laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |