Is bijna elk toernooi copy paste.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:58 schreef MoreDakka het volgende:
Wel typisch weer, tegen een zeer matig land eruit vliegen die een domme goal scoren en dan zich ingraven
Nou nou nou nouquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is het niveauverschil wat groter. Dit is Spanje tegen 23 gezapige campingteams.
Wat natuurlijk al meteen het onvermogen van Koeman laat zien. Je elftal aanpassen aan Dumfries...echt rot op, blind paard is hetquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat schijnt beter te zijn voor Denzel. Nou, dat hebben we gezien.
Die is allang op z'n retourquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik word trouwens ook moe van dat vedette charisma bij van Dijk.²
Echt he terwijl Malen goddelijk bezig isquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Haringkop het volgende:
Koeman die kiest voor Bergwijn vanwege een goede helft tegen de semi-profs van Roemenië![]()
Hij is veel te opgefokt in zijn hoofd; wil persé de leider zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Simons met zijn huilhoofd. Alle ballen springen van zijn voet. Totaal geen verfijnde speler.²
ik ben ook fan hoor.quote:
Hem weer uit de basis halen vanwege die helft is natuurlijk ook debielquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Haringkop het volgende:
Koeman die kiest voor Bergwijn vanwege een goede helft tegen de semi-profs van Roemenië![]()
Aardig idd. Net zoals Noppert het aardig deed. Gewoon net als van Gaal toen is dit een projecten van Koeman.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Hankster het volgende:
[..]
Houd toch op. Na dit EK de pik op Verbruggen hebbenHeeft het tot dusver aardig gedaan. Ik kan zo 5 anderen noemen die ik liever niet meer terug zie.
Wohohohohoquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:Alaphilippe_ en ik walgen van deze oneliners.
Ze moeten het van inzet hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Op basis waarvan. Die Turken hebben veel meer inzet.
Bel.de woutenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:01 schreef Falco het volgende:
Ter afleiding nog een leuk filmpje met Turken in de hoofdrol:
Dit was nog van voor de klimaatverandering.
Had bij Atletico een prima periode totdat hij geblesseerd raakte.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:01 schreef TAmaru het volgende:
Even voor de mensen die het (club)voetbal beter volgen dan ik, laat Depay wel eens wat goeds zien? Wat in Oranje heb ik eigenlijk nog nooit iets bijzonders van hem gezien.
Liever dan een keer op Brobbey gokken ofzo.
1 of 2 fatsoenlijke seizoenen bij Olympique Lyon voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Mephis ooit op hetzelfde niveau als Messi/Ronaldo heeft gespeeld. Waar heeft hij al dat krediet aan te danken? Ik weet niet wat hij nog slechter moet doen om gewisseld te worden.
Waardeloos spul. Pak dan maar wat benzo's of dexamfetamine!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef tong80 het volgende:
FF een extra pilletje genomen.....
Amitriptyline zorgt voor een betere stemming en het maakt u minder angstig. Hierdoor heeft u minder last van piekeren, slaapproblemen en prikkelbaarheid. Ook werkt amitriptyline tegen pijnklachten.
Bij depressie, posttraumatische stressstoornis, pijn door een zenuw (zenuwpijn) en bedplassen. Ook bij spierpijn door fibromyalgie, hoofdpijn, migraine, maagklachten en prikkelbare-darmsyndroom.
Laters.
Als dubbele tien niet binnendoor. Dat jij niet weet hoe je speelt met een wingback erachter ligt aan jou.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:00 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Om vervolgens de bal kwijt te raken. Hoe vaak is hij deze eerste helft binnendoor gegaan? Ik heb het gemist blijkbaar
Is dat online ofzo? Heb werkelijk 0 reclame gezien tijdens 1ste helft.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:55 schreef TLC het volgende:
Npo begint steeds meer een commerciele zender te worden met om de 5 minuten reclame
Die lijkt aardig omdat hij in een middelmatig ploegje speelt. Maar op topniveau komt hij werkelijk alles tekort behalve snelheid en kracht.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Brobbeast gaat met z'n 30 cm scoren @:poepz0r
Gakpo kan echt niks met z'n linkerbeen he, dus die is te voorspelbaar. Zo goed als Robben is hij nog niet en Robben deed die acties ook iets verder weg.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Caland het volgende:
Je zou denken dat als Simons en Gakpo constant dubbele dekking krijgen er ruimtes ontstaan voor Dumbfries en Bergwijn, maar die delen samen een hersencel.
En daarom moet je er twee maken, pro tip zomaar even tussendoorquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:02 schreef Falco het volgende:
Ik heb echt zo'n geen zin in een doelpunt van Oranje, verlening en dan met strafschoppen eruit geknikkerd te worden
Dat is op eindtoernooien al een hele tijd het geval.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Mephis ooit op hetzelfde niveau als Messi/Ronaldo heeft gespeeld. Waar heeft hij al dat krediet aan te danken? Ik weet niet wat hij nog slechter moet doen om gewisseld te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |