Dan zie ik je graag een keer bij een meet & greet van #Knolpowerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik ben ook fan hoor.
Hebben we iets gemeen.
Dat blijft een raadsel.quote:
Een week?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Had bij Atletico een prima periode totdat hij geblesseerd raakte.
Nou nee.quote:
Wie anders dan Verbruggen?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Aardig idd. Net zoals Noppert het aardig deed. Gewoon net als van Gaal toen is dit een projecten van Koeman.
WK 2014. Als rookie was hij heel erg goed. Misschien omdat hij toen nog wel wilde luisteren naar de coach (Van Gaal)quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:01 schreef TAmaru het volgende:
Even voor de mensen die het (club)voetbal beter volgen dan ik, laat Depay wel eens wat goeds zien? Wat in Oranje heb ik eigenlijk nog nooit iets bijzonders van hem gezien.
Liever dan een keer op Brobbey gokken ofzo.
Schijnt te zijn aangevraagd door Woutquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
Requiem for a dream soundtrack op de achtergrond
Mist nog de nodige ervaring, maar ik hoop van harte dat hij de komende jaren onder de lat staat. Want andersom; wie anders? Bijlow?quote:
Lijkt mij sterk dat hij al zijn goals bij Atletico in 1 week maakte, maar okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |