Gohquote:Op zondag 30 juni 2024 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Engelsen schreeuwen om een penalty.
Ho, ho. Van de 18 waren er 10 geel voor Argentinië.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit, Nederlanders vergeten altijd dat Nederland de grootste schopploeg van allen is.
Ik heb alle 18 uur wedstrijden fout. Dus ik laat Nederland gewoon verliezen.quote:
Wat ga je eten?quote:
Ik ben alweer klaar.quote:
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mokerdikquote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spareribs besteld. Met donut bites erbij als toetje.
Engeland welquote:
Smerig dik varken!quote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al besproken.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef Nober het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GOAL
GOAL
GOAL
GOAL
GOAL
GOAL
Haggieball lijkt nog oogstrelend vergeleken met ditquote:Op zondag 30 juni 2024 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Spelers moeten in de rust Southgate schoppen.
Ik zei toch dat dit een leuk potje kon worden.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Dik verdiend
Dit wordt een heel raar toernooi
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke?Ellen DeGeneres of hoe heet ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Dan is het huis te klein hier, dus doe maar nietquote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef Richestorags het volgende:
Heerlijk dit. Straks Spanje hopelijk nog onderuit en de avond is compleet.
Het is morgen toch pas kip piri piri?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef Dagoduck het volgende:
Kip piri piri gegeten vandaag, wanneer speelt Portugal?
Joh, mijn huis is al jaren te klein, niet zeuren.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Dan is het huis te klein hier, dus doe maar niet
Italië komt niet eens in de buurt van een topploeg.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef bianconeri het volgende:
Hahhahaha deze helft van het speelschema wordt echt een grap.
Beide topploegen direct uitgeschakeld?
1 van de finalisten gaat echt een grote verrassing worden.
Nederland is het enige grote voetballand dat nog overblijft aan deze kant als we zo doorgaan.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef bianconeri het volgende:
Halve vinale Tsjechoslowakije - Oostenrijkquote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef bianconeri het volgende:
Daarom verliezen ze dus Klaasquote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
engeland moet ajaxcied henderson inbrengen
o wacht
Ik neem alvast een spaans rood wijntjequote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Joh, mijn huis is al jaren te klein, niet zeuren.
Morgen maar waterzooi eten dan.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is morgen toch pas kip piri piri?
NL onder Van Gaal had de finale nu gehaaldquote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef Haags het volgende:
De weg naar de finale ligt helemaal open.
Voor Zwitserland.
Lach ons aller Klaas nog maar eens uit met zijn Anglophiliequote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
engeland moet ajaxcied henderson inbrengen
o wacht
NU laten invliegen, gewoon een Ivoorkustje doenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
NL onder Van Gaal had de finale nu gehaald
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:
vlees noch vis. Totaal geen creativiteit.
Engeland ook niet. Wat zijn die teringslecht zeg.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Italië komt niet eens in de buurt van een topploeg.
Dat was vooraf te verwachten, Italië was kut en Engeland geeft niet thuis. Het kan nog Nederland worden! (lol)quote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef bianconeri het volgende:
Die hebben in ieder geval individueel nog goede spelers maar dit is ook echt een shitshow ja.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Engeland ook niet. Wat zijn die teringslecht zeg.
Taking one for the nation.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb alle 18 uur wedstrijden fout. Dus ik laat Nederland gewoon verliezen.
Het GAAT Nederland worden maatquote:Op zondag 30 juni 2024 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was vooraf te verwachten, Italië was kut en Engeland geeft niet thuis. Het kan nog Nederland worden! (lol)
Engeland heeft goede tot geweldige individuele kwaliteit net als vroeger maar mist altijd een coach die er een collectief van kan maken. Ik heb ook het idee dat het Engelsen altijd aan vechtlust ontbreekt.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Engeland ook niet. Wat zijn die teringslecht zeg.
Zelfs mijn vrouw moest hierom lachenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goeie bal voor Harry Kane ware het niet dat Harry Kane zelf die bal geeft
Ik vind op individuele namen Nederland eigenlijk beter dan Italië. Mag ik dat zeggen?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hebben in ieder geval individueel nog goede spelers maar dit is ook echt een shitshow ja.
Ja dit dusquote:Op zondag 30 juni 2024 18:31 schreef Saekerhett het volgende:
Ben je de baas bij Real Madrid op het middenveld, moet je in je vrije tijd met deze kneuzen mee naar Duitsland
Ja hoor Mart.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind op individuele namen Nederland eigenlijk beter dan Italië. Mag ik dat zeggen?
Doe maar de Alpenderby als halve finalequote:Op zondag 30 juni 2024 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was vooraf te verwachten, Italië was kut en Engeland geeft niet thuis. Het kan nog Nederland worden! (lol)
Dat ben ik met joun eens.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind op individuele namen Nederland eigenlijk beter dan Italië. Mag ik dat zeggen?
Ik acht Duitsland, Frankrijk, Portugal en Spanje sterker dan wij. En Zwitserland speelde gisteren ook sterk.quote:
Ook geen Henderson en als dit toernooi iets bewijst is dat je zonder Ajacieden niet gaat winnenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Kenners wisten natuurlijk al dat Engeland zonder fenomeen Maguire niks te zoeken zouden hebben op dit toernooi.
Georgië-België en Nederland-Slowakijequote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar de Alpenderby als halve finale
Het is ook niet alsof er in de PL zoveel goede Engelse trainers rondlopen. Maar het gerucht gaat dat Potter hoopt het stokje over te nemenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Engeland heeft goede tot geweldige individuele kwaliteit net als vroeger maar mist altijd een coach die er een collectief van kan maken. Ik heb ook het idee dat het Engelsen altijd aan vechtlust ontbreekt.
Dan gaat Kane chokenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Engelsen krijgen vast nog wel een pingel straks
Harry?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof er in de PL zoveel goede Engelse trainers rondlopen. Maar het gerucht gaat dat Potter hoopt het stokje over te nemen
Ging ook fantastisch in de vinale vorige keerquote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Engelsen krijgen vast nog wel een pingel straks
Waarom douche je dan niet met de rust.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Snel gaan douchen
Doelpunt gemist aaaaah
Nog docu over gezien op Netflix geloof ik. Wat een succes die wedstrijd.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ging ook fantastisch in de vinale vorige keer
oefquote:Op zondag 30 juni 2024 18:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ging ook fantastisch in de vinale vorige keer
DAAR HAD DUS HENDERSON MOETEN STAAN KLAASquote:Op zondag 30 juni 2024 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:
die nummer 6 van engeland is echt dom
Primequote:
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik acht Duitsland, Frankrijk, Portugal en Spanje sterker dan wij. En Zwitserland speelde gisteren ook sterk.
Dat zijn in ieder geval allebei ploegen die ik nog wel een kansje geef in een eventuele finale. Slowakije/Roemenië zou wel grappig zijn, maar die zijn wel echt te slecht.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar de Alpenderby als halve finale
Is dat met of zonder masturberen?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom douche je dan niet met de rust.
Voor mij is dat perfect. Wanneer ik klaar ben en zit terug voor de TV dan komen ze uit de kleedkamers
Vandaag nog wat besteld op Amazon, komt wel heel dicht zoquote:
@Amaquote:
Ethiopië?quote:
Nee, ik quote net voor je ninja-editquote:Op zondag 30 juni 2024 18:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je auto-updates doen het niet?
Blijven doneren.
Ik ook! Spider-Man 2 voor de PS5. (Nu nog mijn PS5 vindenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vandaag nog wat besteld op Amazon, komt wel heel dicht zo
Flashback naar toen ze Kane steeds de corners lieten nemen.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goeie bal voor Harry Kane ware het niet dat Harry Kane zelf die bal geeft
Ik heb dat ook bijna niemand zien zeggen eigenlijk.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:38 schreef Kimiko het volgende:
Oke Engeland is gewoon kut. Eens met jullie. Maar om nu te zeggen dat Nederland kampioen wordt is ook
Ik dacht voor ek Engeland. Ach ja je blijft hoop houden.
Al denk ik nu dat spanje een goede kans maakt
Maar Nederland? Uh nee
Nieuwe computermuisquote:Op zondag 30 juni 2024 18:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ook! Spider-Man 2 voor de PS5. (Nu nog mijn PS5 vinden.)
En jij?
Engeland heeft in ieder geval nog de kwaliteit en een paar absolute topspelers dat kunnen wij niet zeggenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:38 schreef Kimiko het volgende:
Oke Engeland is gewoon kut. Eens met jullie. Maar om nu te zeggen dat Nederland kampioen wordt is ook
Maar Nederland? Uh nee
Dat was fantastisch jaquote:Op zondag 30 juni 2024 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Flashback naar toen ze Kane steeds de corners lieten nemen.
Wat? Dat Nederland kampioen wordt? Ja die onlogisch toch? En hoor wel meerdere om mij heen.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb dat ook bijna niemand zien zeggen eigenlijk.
*raises hand*quote:Op zondag 30 juni 2024 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben om nu. Het wordt Slowakije.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:38 schreef Kimiko het volgende:
Maar Nederland? Uh nee
Engeland zou ik m'n geld nooit op zetten, die vallen altijd tegenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:38 schreef Kimiko het volgende:
Maar Nederland? Uh nee
Tsjechoslowakije?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Halve vinale Tsjechoslowakije - Oostenrijk.
Kwalitatief gezien zou Nederland wel de beste ploeg hebben, hoe bagger het ook gaat.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nederland is het enige grote voetballand dat nog overblijft aan deze kant als we zo doorgaan.
Derhalve zullen we deze unieke kans vast totaal gaan verneuken.
Dat is een mokerdebiel.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:40 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Wat? Dat Nederland kampioen wordt? Ja die onlogisch toch? En hoor wel meerdere om mij heen.
Dit.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WK 2018, toen nam ie ook alle vrije trappen, vrijwel altijd pure aidsquote:Op zondag 30 juni 2024 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Flashback naar toen ze Kane steeds de corners lieten nemen.
Omdat ik heerlijk bezweet wasquote:Op zondag 30 juni 2024 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom douche je dan niet met de rust.
Voor mij is dat perfect. Wanneer ik klaar ben en zit terug voor de TV dan komen ze uit de kleedkamers
Jij moet helemaal stil zijn na die afgang van Italiëquote:Op zondag 30 juni 2024 18:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tsjechoslowakije?
[..]
Kwalitatief gezien zou Nederland wel de beste ploeg hebben, hoe bagger het ook gaat.
Dus ze zouden zo maar naar de finale kunnen gaan.
Maar idd ze verknallen het vast.
Nee, wie zegt dat Nederland kampioen wordt?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:38 schreef Kimiko het volgende:
Maar Nederland? Uh nee
Turijke, is dit Belgisch?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
De weg naar de finale ligt volledig open voor Nederland.
Maar ze zullen stugge ploegen zoals Oostenrijk/Turijke, Zwitserland en misschien Slowakije
Ik zal jou eens een stugge ploeg.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
De weg naar de finale ligt volledig open voor Nederland.
Maar ze zullen stugge ploegen zoals Oostenrijk/Turijke, Zwitserland en misschien Slowakije
En je kon geen 40-45 minuten wachten ?quote:
Dat is zeker waar. Had er ook wel meer van verwacht.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Engeland heeft in ieder geval nog de kwaliteit en een paar absolute topspelers dat kunnen wij niet zeggen
Luister vriend, als @Zipportal aangeeft dat het 'tied is voor de 0-2', dan is het in de regel tied voor de 0-2.quote:
Wel leuk dat je de Memph zijn IQ nu goed vanaf zijn haarband kunt aflezen.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:42 schreef -XOR- het volgende:
Zoals die Schranz deze afrondt lukt de Memph in geen 100 jaar meer.
Ow ja geen idee. Zit hier pas sinds ek.quote:
Onlogisch sowiesoquote:Op zondag 30 juni 2024 18:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, wie zegt dat Nederland kampioen wordt?
Alleen de weg naar de finale ligt wel heel erg open. Zeker als Engeland eruit zou vliegen.
Nederland is erg slecht, maar alle andere ploegen buiten Engeland zijn zelfs nog veel slechter.
Beterschap!quote:Op zondag 30 juni 2024 18:42 schreef tong80 het volgende:
Voel me niet zo goed, lig in bed naar NPO1 te luisteren, er uit als er is gescoord. Helaas niet op de BBC. Maar ik hoop nog vaak m'n nest uit te moeten. Heerlijk dit.
Oh ik dacht zijn gemiddelde aantal speelminuten dit seizoen.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wel leuk dat je de Memph zijn IQ nu goed vanaf zijn haarband kunt aflezen.
Je zal het met mij moeten doenquote:
Oef, sterkte en hopen inderdaad dat het verloop van de wedstrijd toch een beetje een goed gemoed kan geven.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:42 schreef tong80 het volgende:
Voel me niet zo goed, lig in bed naar NPO1 te luisteren, er uit als er is gescoord. Helaas niet op de BBC. Maar ik hoop nog vaak m'n nest uit te moeten. Heerlijk dit.
Neequote:Op zondag 30 juni 2024 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En je kon geen 40-45 minuten wachten ?
Alles gaat al vanzelf.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zipportal heeft hier niets te eisen
Zwitserland en Oostenrijk spelen dit EK beter dan Engeland.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, wie zegt dat Nederland kampioen wordt?
Alleen de weg naar de finale ligt wel heel erg open. Zeker als Engeland eruit zou vliegen.
Nederland is erg slecht, maar alle andere ploegen buiten Engeland zijn zelfs nog veel slechter.
beterschap man, Engelse tranen zijn pijnstillend heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:42 schreef tong80 het volgende:
Heeft Sunak op sport bezuinigd?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:44 schreef Perrin het volgende:
Sinds de Brexit is dat voetbal ook niks meer.
Ontopic blijven. Morgen bij Frankrijk-België kan dit welquote:Op zondag 30 juni 2024 18:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgenmop niet gelezen
Oh die is weggehaald
Belg kan er niet tegen
0-3quote:Op zondag 30 juni 2024 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens ONTZETTEND zin in België - Frankrijk morgen.
Het is Frankrijk - België.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ja die ploegen zijn beiden kut. Maar liever de Belgen door danquote:Op zondag 30 juni 2024 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
Niet zo strak modereren maat. Als het 20x gepost wordt dan snap ik jequote:Op zondag 30 juni 2024 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ontopic blijven. Morgen bij Frankrijk-België kan dit wel
Maar dan is het zo voor de hand liggend.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ontopic blijven. Morgen bij Frankrijk-België kan dit wel
Andere wedstrijd pas.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Coco bereidt hopelijk haxball voor
Ontopic graag.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten heeft ie al uitgedeeld?quote:
Hallo makkerquote:Op zondag 30 juni 2024 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5, valt mee.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten heeft ie al uitgedeeld?
Vijf lolquote:Op zondag 30 juni 2024 18:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Net als Engelandquote:
Shearerquote:Op zondag 30 juni 2024 18:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dit Engeland mist een type Teddy Sheringham.
Paar concertkaartjes van Bryan Adamsquote:Op zondag 30 juni 2024 18:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |