Engeland heeft goede tot geweldige individuele kwaliteit net als vroeger maar mist altijd een coach die er een collectief van kan maken. Ik heb ook het idee dat het Engelsen altijd aan vechtlust ontbreekt.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Engeland ook niet. Wat zijn die teringslecht zeg.
Zelfs mijn vrouw moest hierom lachenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goeie bal voor Harry Kane ware het niet dat Harry Kane zelf die bal geeft
Ik vind op individuele namen Nederland eigenlijk beter dan Italië. Mag ik dat zeggen?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hebben in ieder geval individueel nog goede spelers maar dit is ook echt een shitshow ja.
Ja dit dusquote:Op zondag 30 juni 2024 18:31 schreef Saekerhett het volgende:
Ben je de baas bij Real Madrid op het middenveld, moet je in je vrije tijd met deze kneuzen mee naar Duitsland
Ja hoor Mart.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind op individuele namen Nederland eigenlijk beter dan Italië. Mag ik dat zeggen?
Doe maar de Alpenderby als halve finalequote:Op zondag 30 juni 2024 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was vooraf te verwachten, Italië was kut en Engeland geeft niet thuis. Het kan nog Nederland worden! (lol)
Dat ben ik met joun eens.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind op individuele namen Nederland eigenlijk beter dan Italië. Mag ik dat zeggen?
Ik acht Duitsland, Frankrijk, Portugal en Spanje sterker dan wij. En Zwitserland speelde gisteren ook sterk.quote:
Ook geen Henderson en als dit toernooi iets bewijst is dat je zonder Ajacieden niet gaat winnenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Kenners wisten natuurlijk al dat Engeland zonder fenomeen Maguire niks te zoeken zouden hebben op dit toernooi.
Georgië-België en Nederland-Slowakijequote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar de Alpenderby als halve finale
Het is ook niet alsof er in de PL zoveel goede Engelse trainers rondlopen. Maar het gerucht gaat dat Potter hoopt het stokje over te nemenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Engeland heeft goede tot geweldige individuele kwaliteit net als vroeger maar mist altijd een coach die er een collectief van kan maken. Ik heb ook het idee dat het Engelsen altijd aan vechtlust ontbreekt.
Dan gaat Kane chokenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Engelsen krijgen vast nog wel een pingel straks
Harry?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof er in de PL zoveel goede Engelse trainers rondlopen. Maar het gerucht gaat dat Potter hoopt het stokje over te nemen
Ging ook fantastisch in de vinale vorige keerquote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Engelsen krijgen vast nog wel een pingel straks
Waarom douche je dan niet met de rust.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Snel gaan douchen
Doelpunt gemist aaaaah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |