Ik zei toch dat dit een leuk potje kon worden.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Dik verdiend
Dit wordt een heel raar toernooi
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke?Ellen DeGeneres of hoe heet ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Dan is het huis te klein hier, dus doe maar nietquote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef Richestorags het volgende:
Heerlijk dit. Straks Spanje hopelijk nog onderuit en de avond is compleet.
Het is morgen toch pas kip piri piri?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef Dagoduck het volgende:
Kip piri piri gegeten vandaag, wanneer speelt Portugal?
Joh, mijn huis is al jaren te klein, niet zeuren.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Dan is het huis te klein hier, dus doe maar niet
Italië komt niet eens in de buurt van een topploeg.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef bianconeri het volgende:
Hahhahaha deze helft van het speelschema wordt echt een grap.
Beide topploegen direct uitgeschakeld?
1 van de finalisten gaat echt een grote verrassing worden.
Nederland is het enige grote voetballand dat nog overblijft aan deze kant als we zo doorgaan.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef bianconeri het volgende:
Halve vinale Tsjechoslowakije - Oostenrijkquote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef bianconeri het volgende:
Daarom verliezen ze dus Klaasquote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
engeland moet ajaxcied henderson inbrengen
o wacht
Ik neem alvast een spaans rood wijntjequote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Joh, mijn huis is al jaren te klein, niet zeuren.
Morgen maar waterzooi eten dan.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is morgen toch pas kip piri piri?
NL onder Van Gaal had de finale nu gehaaldquote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef Haags het volgende:
De weg naar de finale ligt helemaal open.
Voor Zwitserland.
Lach ons aller Klaas nog maar eens uit met zijn Anglophiliequote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
engeland moet ajaxcied henderson inbrengen
o wacht
NU laten invliegen, gewoon een Ivoorkustje doenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
NL onder Van Gaal had de finale nu gehaald
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:
vlees noch vis. Totaal geen creativiteit.
Engeland ook niet. Wat zijn die teringslecht zeg.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Italië komt niet eens in de buurt van een topploeg.
Dat was vooraf te verwachten, Italië was kut en Engeland geeft niet thuis. Het kan nog Nederland worden! (lol)quote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef bianconeri het volgende:
Die hebben in ieder geval individueel nog goede spelers maar dit is ook echt een shitshow ja.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Engeland ook niet. Wat zijn die teringslecht zeg.
Taking one for the nation.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb alle 18 uur wedstrijden fout. Dus ik laat Nederland gewoon verliezen.
Het GAAT Nederland worden maatquote:Op zondag 30 juni 2024 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was vooraf te verwachten, Italië was kut en Engeland geeft niet thuis. Het kan nog Nederland worden! (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |