Ik heb alle 18 uur wedstrijden fout. Dus ik laat Nederland gewoon verliezen.quote:
Wat ga je eten?quote:
Ik ben alweer klaar.quote:
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mokerdikquote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spareribs besteld. Met donut bites erbij als toetje.
Engeland welquote:
Smerig dik varken!quote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al besproken.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef Nober het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GOAL
GOAL
GOAL
GOAL
GOAL
GOAL
Haggieball lijkt nog oogstrelend vergeleken met ditquote:Op zondag 30 juni 2024 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Spelers moeten in de rust Southgate schoppen.
Ik zei toch dat dit een leuk potje kon worden.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Dik verdiend
Dit wordt een heel raar toernooi
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke?Ellen DeGeneres of hoe heet ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Dan is het huis te klein hier, dus doe maar nietquote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef Richestorags het volgende:
Heerlijk dit. Straks Spanje hopelijk nog onderuit en de avond is compleet.
Het is morgen toch pas kip piri piri?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef Dagoduck het volgende:
Kip piri piri gegeten vandaag, wanneer speelt Portugal?
Joh, mijn huis is al jaren te klein, niet zeuren.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Dan is het huis te klein hier, dus doe maar niet
Italië komt niet eens in de buurt van een topploeg.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef bianconeri het volgende:
Hahhahaha deze helft van het speelschema wordt echt een grap.
Beide topploegen direct uitgeschakeld?
1 van de finalisten gaat echt een grote verrassing worden.
Nederland is het enige grote voetballand dat nog overblijft aan deze kant als we zo doorgaan.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef bianconeri het volgende:
Halve vinale Tsjechoslowakije - Oostenrijkquote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef bianconeri het volgende:
Daarom verliezen ze dus Klaasquote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
engeland moet ajaxcied henderson inbrengen
o wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |